main befikar nahin ho sakta issi liye logoon ke liye apne afkaaro nazriyaat ka izhaar kerta rehta hun deene islam ke baare main. quraan ka yahee farmaana hai keh is ke paighaam ko khud theek tarah se samajh ker aage pohnchaao. taa keh insaaniyat raaste per aa jaaye aur woh maqsad poora karne main lag jaaye jo khudaa ne us ke liye muqarar kiya hai aur jis ke poora kerne ke liye hi us ne insaanu ko raasta bhi bataaya hai jis ko ham log deene islam ke naam se jaante hen.
khudaa ne paighambar aur kitaaben is liye nahin bhaije keh logoon ko agli duniya main drust baatun ka pata chale wahaan to woh maloomaat kisi kaam na aayen gi. us ne kitaaben aur paighambar issi liye bhaije taa keh insaanu ko issi duniya main drust aur ghalat ka faisla kerne main pakka mayaar mil jaaye.
yahee wajah hai asal deene islam sirf aur sirf wohee hai jo aqlo fikar aur haqaaiq ki roshni main drust saabit ho sake aur drust saabit kiya jaa sake.
asal deene islam logoon ko aankhen band ker ke deegar logoon ke peechhe chalne se rokta hai chahe woh log logoon ke apne baap daada hi kyun na hun. jis din aap in quraani baatun ko samajh jaayen ge aap bhi haqaaiq ki talaash main nikal khade hun ge. agar nahin niklen ge to phir aakhirat main to jo ho ga woh to ho hi ga magar jo issi duniya main aap ke saath ho ga woh bhi aap dekh len ge jaise bahot se pehle logoon ne dekha tha.
jis maani main aap samajh rahe hen keh hidaayat khudaa deta hai us maani main hidaayat khudaa nahin deta balkeh hidaayat khud leni padti hai apni mehnat se. khudaa ne hiyaadat de di hai apni kitaab de kar ab logoon ka apna kaam hai us ko theek tarah se samajhne ke liye us per mehnat kerna.
khudaa ne raasta bataa diya hai us per chalna insaanu ka apna kaam hai us manzil tak pohnchne ke liye jo khudaa ne insaanu ke liye muqarar ki hai.
agar aap munaasib samjhen to mujhe apne ulemaa ki madad se sunnat ki saheeh taareef bataa den. ye bunyaadi baat hai dekhta hun main keh aap isse kia samjhe hen aur kia aap ki woh samajh drust hai sunnat ke baare main. yahee matlab hai mera keh asal deene islam ko haqaaiq ki roshni main samajhna padta hai. haqaaiq se hat ker bebunyaad aqeedun ki bunyaad per nahin. issi liye aap dekhen ge ham issi duniya main faisla ker len ge drust baat kia hai.
tum agar haqeeqat main khud ko sahi samaghtay to aisay chup kr baat na krty kysy dusray tableegh walay hain ussse tarhan aa kr bayan daytay,
main to aam aadmi hoon bus jo sach lagta hy us ko maan layta hoon , na koi molvi hoon na tableeghi jamaat sy talaq hy
tum agar sachay ho to aao samnay bayan kro drty kis sy ho
tum loog waisay to khamoosh baythay hotay ho koi qatal ho koi maar jae kahin koi hadsa ho, magar jy sy he ko hadith ki baat hote hy foran tum logo ka comment aata hyداڑھی نہ رکھنے والا میرا امتی نھیں ایسا کچھ نھیں کہا یہ مولوی کی اپنی اصطلاح ھے۔
داڑھی رکھنا نہ رکھنا انسان کی اپنی مرضی ھے، اسلام میں اسکی فرضیت نھیں یہ ایک اضافی اچھا عمل تو ھو سکتا ھے۔
کاش یہ مولوی جتنا زور داڑھی پر ریتے ھیں کردار پر اتنا زور ھوتا تو قوم کب کی ترقی کر جاتی۔
اس طرح تو گدھے اور خچر کی سواری بھی سنت ھے مولوی جانتے بوجھتے ھو سنت کو چھوڑ دینے ھیں اور انگریزی سواری استعمال کرتے ھیں ، تو ان کے اصول کو مان لیا جائے تو سنت کے سب سے بڑے منحرف یہ خود ھیں۔
Truth is bound to win sooner or later
kia fazool logic de hy, sawari ka to evolution hua hy from animals to machines, darhi ka evolution thore hua hy, somethings are time dependent some are not, kul bolo gy gay lesbian bhee allowed hain
haan yea litmus test hy yea batao lgbt ky baray main kia rae hy tumhari