Celebrating the night of the Isra and Miraaj

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
kya baat hai tumhari....yani Quran Pak yani ALLAH Farmaye k mey legya, aur SAhaba, Tabain Ijma-e-Ummat yakin kary...aur tum kah k "if a person claims" ....jawab nahi tumhari jh*** ka janab....

1400+ saal baad uth kar non-Muslims ki tarha kahdo k jhut hai to tumhara damag thik kam nahi kar raha ....so consult a physician as soon as possible...

QUOTE=Mughal1;442788]Dear danish, if a person claims he saw Allah in form of a man, would you just believe it because you think Allah can do anything? You need to develop your thoughts on this matter before you could see my point.
[/QUOTE]
 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
Jitna tum ny non-Muslim ko parra hai ...kash itna apny ISLAM k ulma ko parra hota to at least tumhari gumrahi yaha tak na pohachti....

" Mujy Koi Quran O hadis pesh karo jis mai ye likha ho k NABI PAK SAWW ko ALLAH PAK ny apna dedaar nahi karwaya ".....agar na kar sako to meri Pesh Karda AHADIS ko phir goor sy parrna...aur meri ek baat ka b tum koi jawab nahi dey saky...apni idhar udhar ki maar rahy ho....

masla ye hai jab insan Ulma ko apny sy kamtar samajny lagay "NAZBILLAH" to phir uski gumrahi aur kambkhati shuru ho jati hai...Same metter with you.

"Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?"

Pahly ye batao k agar Dream hota to koi ikhtalaf kun karta aur Munafik kun kahlata ?

"Imam Abdur Razzaaq (Radi ALLAH Anh), Ustaaz of Imam Bukhari (Radi ALLAH Anh), in his famous Musannaf reports from his Ustaaz Imam Mah'mar (Radi ALLAH Anh): عن معمر عن الحسن البصرى انه كان يحلف بالله لقد رأى محمد صلى الله تعالى عليه و سلّم Imam Mah'mar(Radi ALLAH Anh) narrates from Imam Hasan Al-Basri who swore an oath in the Name of ALLAH that Sayyiduna Rasoolullah (Peace Be Upon Him) positively saw his Creator"


Mujy inbato ka jawab do.....idhar udhar ki na maro.....dawa tumhara QURAN O HADIS hai ...ek b Ayaat ya hadis paish nahi kar saky Meraj k inkar par...Aur InshaALLAH Qayyamat tak nahi kar sako gay....ha apni jitni marzi idhar udhar ki marty rahy...that should not be considered.

Dear danish, if a person claims he saw Allah in form of a man, would you just believe it because you think Allah can do anything? You need to develop your thoughts on this matter before you could see my point.

It is first and foremost thought whether something is possible or not. If it is possible, how and if not why not?

If it is possible, is there any sensible purpose to it? If yes, what? So if something is possible and had a definite purpose to serve only then the question arises if the story is told properly or not or whether the chain of narrators is reliable or not.

We reject bible as a word of Allah because it does not stand to scrutiny even though 2 billion people around the world claim to have faith in it. It is for this reason we cannot accept stories in the name of islam that we reject by any other name by our logical and rational thought process.

Christians claim jesus is son of God yet we reject it purely by logic. We do not argue that Allah is all powerful so why can he not have son? Whatever we claim to believe therefore has to have limits and those limits are decided by logic and rationality on basis of comparison of one set of ideas with another or one set of realities with another etc.

Likewise if event of miraaj can be explained in sense of a possibility and sensible purpose then we can come to next step.

My own idea is that miraaj is all about readiness of prophet to put his mission into practice. It is start of his revolution by moving to madinah.

Islam is not about Allah's power but about his purpose in doing or not doing things. Allah only does what suits his purpose and he does not do anything that does not suit his declared will.

It is therefore important for us to see what Allah's purpose is and whether things we claim in the name of Allah are according to his purpose or our make beliefs that we attribute to Allah just because they seem a good idea for us.
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

محدثین و مورخین کی تالیف کردہ کتب کا مطالعہ کیا جائے تو معلوم ہوتا ہے کہ 27ویں شب کے "شبِ معراج" قرار پانے سے پہلے خود ماہِ رجب کے ماہِ معراج ہونے پر بھی علمائے تاریخ کا اتفاق نہیں ہے !ھ

معروف مفسر و مورخ امام ابن کثیر رحمة اللہ نے اپنی ضخیم کتاب "البدایہ و النہایہ"ھ کے تیسرے جز میں اسراء و معراج کا واقعہ نقل کرنے سے پہلے متعدد روایات بیان فرمائی ہیں۔

حافظ ابن کثیر رحمة اللہ نے امام بیھقی رحمة اللہ کے حوالے سے امام ابوشہاب زہری رحمة اللہ کا قول نقل کیا ہے جس میں وہ فرماتے ہیں

نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ہجرتِ مدینہ سے ایک سال پہلے سفرِ معراج کرایا گیا۔
یہی قول عروہ رحمة اللہ کا ہے۔
امام حاکم رحمة اللہ کے حوالے سے انہوں نے حضرت سدی رحمة اللہ کا قول بھی ذکر کیا ہے جس میں وہ فرماتے ہیں
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ہجرت سے سولہ (16) ماہ قبل معراج کرایا گیا۔

لہذا امام زہری اور عروہ کے قول کے مطابق ماہ معراج ، ربیع الاول بنتا ہے اور حضرت سدی کے قول کے مطابق معراج کا واقعہ ماہ ذی القعدہ میں بنتا ہے۔

بحوالہ : البدایہ و النہایہ

ماہ ربیع الثانی ، ماہ رجب اور ماہ ذی الحج میں معراج کرائے جانے کی روایات بھی ملتی ہیں۔
اور جب ماہِ معراج پر ہی اتفاق نہیں ہے تو تاریخِ معراج کی تعین کیسے متفق علیہ ہو سکتی ہے؟
 

lotaa

Minister (2k+ posts)
MashaALLAH
Nice post
بیہقی شعب الایمان اور دیلمی نے مسند الفردوس میں سلمان فارسی رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً روایت كی:

فی رجب یوم ولیلة من صام ذٰلك الیوم وقام تلك اللیلة كان كمن صام من الدهر مائة سنة وقام مائة سنة وھو لثلث بقین من رجب وفیه بعث اﷲ تعالٰی محمدا صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلّم۔

رجب میں ایک دن اور رات ہے جو اس دن كا روزہ ركھے اور وُہ رات نوافل میں گزارے سَو برس كے روزوں اور سَو برس كے شب بیداری كے برابر ہو، اور وہ ۲۷رجب ہے اسی تاریخ اﷲ عزوجل نے محمد صلی اﷲ تعالیٰ علیہ وسلم كو مبعوث فرمایا۔
الفردوس بمأثور الخطاب حدیث ٤۳۸۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٤۲
شعب الایمان حدیث ۳۸۱۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤

نیز اسی میں بطریق ابان بن عیاش حضرت انس رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً مروی:

فی رجب لیلة یكتب للعامل فیھا حسنات مائة سنة، وذٰلك لثلٰث بقین من رجب فمن صلی فیه اثنتی عشرة ركعة یقرأ فی كل ركعة فاتحة الكتاب وسورة من القرأن، ویتشھد فی كل ركعة ویسلم فی اٰخرهن، ثم یقول، سبحٰن اﷲ والحمدﷲ ولاالٰہ الااﷲ واﷲ اكبر مائة مرة ویستغفر اﷲ مائة مرة ویصلی عن النّبی صلی اﷲتعالٰی علیہ وسلم مائة مرة ویدعو لنفسہ ماشاء من امر دنیاه واٰخرته ویصبح صائما فان اﷲ یستجیب دعاء كلہ الاان یدعوفي معصیة۔

رجب میں ایک رات ہے كہ اس میں عمل نیك كرنے والے كو سَو برس كی نیكیوں كا ثواب ہے اور وہ رجب كی ستائیسویں شب ہے جو اس میں بارہ ركعت پڑھے ہرركعت میں سورہ فاتحہ اور ایك سورت، اور ہر دوركعت پر التحیات اور آخر میں بعد سلام سبحن اﷲ والحمد ﷲ ولاالٰہ الا اﷲ واﷲ اكبرسو بار، استغفار سَو بار، درود سو بار، اور اپنی دنیا وآخرت سے جس چیز كی چاہے دعا مانگے اور صبح كو رزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كی سب دعائیں قبول فرمائے سوائے اس دُعا كے جو گناہ كے لیے ہو۔ (شعب الایمان حدیث ۳۸۱۲۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤)
فوائد ہناد میں انس رضی اﷲ تعالٰی عنہ سے مروی:

بعث نبیا فی السابع والعشرین رجب فمن صام ذٰلك الیوم ودعا عند افطارہ كان لہ كفارة عشر سنتین۔

۲۷ رجب كو مجھے نبوت عطا ہُوئی جو اس دن كا روزہ ركھے اور افطار كے وقت دُعا كرے دس برس كے گناہوں كا كفارہ ہو۔ (تنزیه الشریعة بحوالہ فوائد ہناد كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارالكتب العلمیة بیروت ۳ /۱٦۱)
جزء ابی معاذ مروزی میں بطریق شہر ابن حوشب ابوھریرہ رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے موقوفاً مروی:

من صام یوم سبع وعشرین من رجب كتب اﷲ له صیام ستین شھرا وھو الیوم الذی هبط فیه جبریل علی محمد صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلم بالرسالة۔

جو رجب كی ستائیسویں كا روزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كے لیے ساٹھ مہینوں كے روزوں كا ثواب لكھے، اور وُہ وُہ دن ہے جس میں جبریل علیہ الصلٰوة والسلام محمد صلّی اﷲ تعالیٰ علیہ و سلم كے لیے پیغمبری لے كر نازل ہُوئے۔ تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیه بیروت ۳ /۱٦۱
تنزیه الشریعة سے ماثبت من السّنة میں ہے:

وھذا أمثل ما ورد فی ھذا المعنی۔

یہ اُن سب حدیثوں سے بہتر ہے جو اس باب میں آئیں۔ بالجملہ اس كے لیے اصل ہے اور فضائلِ اعمال میں حدیثِ ضعیف باجماعِ ائمہ مقبول ہے واﷲ تعالٰی اعلم۔
تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٦۱
ما ثبت بالسنة مع اردو ترجمہ ذكرماہِ رجب ارادہ نعیمیہ رضویہ لال كھوہ موچی گیٹ لاہور ص ۲۳٤
 

lotaa

Minister (2k+ posts)
Danish bhai abbu jahal ko abbu jahal Q kaha giya tha,us ne ib Meraaj Sharif ka inkaar kiya,Hazrat Abbu bakar Saddiq ne ne meraj sharif ko sach manaa,aur saddiq ka laqab mila,jo marzi karo ye nahi manein ge,shetan b ALLAH ko manta hai,but NABI SALLALLAHO Alaihe Wasallam se bughaz rakhta hay,ye b bughaz rakhtay hain,jitni marzi daleel dein,ye abbu jahal ki atrah nahi manein ge,,
kya baat hai tumhari....yani Quran Pak yani ALLAH Farmaye k mey legya, aur SAhaba, Tabain Ijma-e-Ummat yakin kary...aur tum kah k "if a person claims" ....jawab nahi tumhari jh*** ka janab....

1400+ saal baad uth kar non-Muslims ki tarha kahdo k jhut hai to tumhara damag thik kam nahi kar raha ....so consult a physician as soon as possible...

QUOTE=Mughal1;442788]Dear danish, if a person claims he saw Allah in form of a man, would you just believe it because you think Allah can do anything? You need to develop your thoughts on this matter before you could see my point.
[/QUOTE]
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
بیہقی شعب الایمان اور دیلمی نے مسند الفردوس میں سلمان فارسی رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً روایت كی:
فی رجب یوم ولیلة من صام ذٰلك الیوم وقام تلك اللیلة كان كمن صام من الدهر مائة سنة وقام مائة سنة وھو لثلث بقین من رجب وفیه بعث اﷲ تعالٰی محمدا صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلّم۔

رجب میں ایک دن اور رات ہے جو اس دن كا روزہ ركھے اور وُہ رات نوافل میں گزارے سَو برس كے روزوں اور سَو برس كے شب بیداری كے برابر ہو، اور وہ ۲۷رجب ہے اسی تاریخ اﷲ عزوجل نے محمد صلی اﷲ تعالیٰ علیہ وسلم كو مبعوث فرمایا۔
الفردوس بمأثور الخطاب حدیث ٤۳۸۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٤۲
شعب الایمان حدیث ۳۸۱۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤

نیز اسی میں بطریق ابان بن عیاش حضرت انس رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً مروی:
فی رجب لیلة یكتب للعامل فیھا حسنات مائة سنة، وذٰلك لثلٰث بقین من رجب فمن صلی فیه اثنتی عشرة ركعة یقرأ فی كل ركعة فاتحة الكتاب وسورة من القرأن، ویتشھد فی كل ركعة ویسلم فی اٰخرهن، ثم یقول، سبحٰن اﷲ والحمدﷲ ولاالٰہ الااﷲ واﷲ اكبر مائة مرة ویستغفر اﷲ مائة مرة ویصلی عن النّبی صلی اﷲتعالٰی علیہ وسلم مائة مرة ویدعو لنفسہ ماشاء من امر دنیاه واٰخرته ویصبح صائما فان اﷲ یستجیب دعاء كلہ الاان یدعوفي معصیة۔

رجب میں ایک رات ہے كہ اس میں عمل نیك كرنے والے كو سَو برس كی نیكیوں كا ثواب ہے اور وہ رجب كی ستائیسویں شب ہے جو اس میں بارہ ركعت پڑھے ہرركعت میں سورہ فاتحہ اور ایك سورت، اور ہر دوركعت پر التحیات اور آخر میں بعد سلام سبحن اﷲ والحمد ﷲ ولاالٰہ الا اﷲ واﷲ اكبرسو بار، استغفار سَو بار، درود سو بار، اور اپنی دنیا وآخرت سے جس چیز كی چاہے دعا مانگے اور صبح كو رزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كی سب دعائیں قبول فرمائے سوائے اس دُعا كے جو گناہ كے لیے ہو۔ (شعب الایمان حدیث ۳۸۱۲۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤)
فوائد ہناد میں انس رضی اﷲ تعالٰی عنہ سے مروی:
بعث نبیا فی السابع والعشرین رجب فمن صام ذٰلك الیوم ودعا عند افطارہ كان لہ كفارة عشر سنتین۔

۲۷ رجب كو مجھے نبوت عطا ہُوئی جو اس دن كا روزہ ركھے اور افطار كے وقت دُعا كرے دس برس كے گناہوں كا كفارہ ہو۔ (تنزیه الشریعة بحوالہ فوائد ہناد كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارالكتب العلمیة بیروت ۳ /۱٦۱)
جزء ابی معاذ مروزی میں بطریق شہر ابن حوشب ابوھریرہ رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے موقوفاً مروی:
من صام یوم سبع وعشرین من رجب كتب اﷲ له صیام ستین شھرا وھو الیوم الذی هبط فیه جبریل علی محمد صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلم بالرسالة۔

جو رجب كی ستائیسویں كا روزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كے لیے ساٹھ مہینوں كے روزوں كا ثواب لكھے، اور وُہ وُہ دن ہے جس میں جبریل علیہ الصلٰوة والسلام محمد صلّی اﷲ تعالیٰ علیہ و سلم كے لیے پیغمبری لے كر نازل ہُوئے۔ تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیه بیروت ۳ /۱٦۱
تنزیه الشریعة سے ماثبت من السّنة میں ہے:
وھذا أمثل ما ورد فی ھذا المعنی۔

یہ اُن سب حدیثوں سے بہتر ہے جو اس باب میں آئیں۔ بالجملہ اس كے لیے اصل ہے اور فضائلِ اعمال میں حدیثِ ضعیف باجماعِ ائمہ مقبول ہے واﷲ تعالٰی اعلم۔
تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٦۱
ما ثبت بالسنة مع اردو ترجمہ ذكرماہِ رجب ارادہ نعیمیہ رضویہ لال كھوہ موچی گیٹ لاہور ص ۲۳٤
@danish

آپ کی اپنی پوسٹ میں اس بات کا اقرار ہے کے جو احادیث آپ نے کاپی پیسٹ کی ہیں وہ ضعیف احادیث میں سب سے بہتر ہیں..جہاں تک یہ مسلہ کے ضعیف احادیث فضائل عمال میں قابل قبول ہیں تو یہ بات اس وقت صحیح ہے جب اس مخصوص عمل میں صحیح احادیث موجود ہوں اور اسکی دیگر شرائط بھی ہیں...مگر صحیح احادیث کی موجودگی کے بغیر صرف اور صرف ضعیف اور موضوع احادیث کو بنیاد بنانا ہٹ دھرمی اور محدثین کے منھج کی خلاف ورزی ہے

عظیم محدث حافظ ابن حجر رحمہ اللہ فرماتے ہیں


ھ"خود ماہ رجب کی ، نہ اس کے روزہ کی، نہ اس کے کسی خاص دن کی اور نہ اس کی کسی خاص رات کی فضیلت میں کوئی ایسی صحیح حدیث آئی ہے جو قابل حجت ہو، قبل مجھ سے یہی بات جزم کے ساتھ امام حافظ اسماعیل ہروی بھی کہہ چکے ہیں، ان کی نیز ان کے علاوہ دوسروں کی اس بات کی صحیح سند سے ہم نے روایت کی ہے


رہی وہ احادیث جو ماہ رجب کی فضیلت کے سلسلہ میں ہیں، یا اس کے روزوں کی، یا اس کےچند دن کی فضیلت کے بارے میں صراحت کے ساتھ آئی ہیں، تو اس کی دو قسمیں ہیں: ضعیف اور موضوع" ۔ھ

تبیین العجب فیما ورد فی فضل رجب لابن حجر ، ص6
السنن والمبتدعات للشقیری، ص125
 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: ~*~ Shab-e-Me'raaj Mubarak ~*~

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

کسی مستند اور صحیح حدیث سے یہ ثابت نہیں کے شب معراج ٢٧ رجب کو ہوئی بلکے موخرین میں اسکے ماہ کے تعین میں بھی اختلاف ہے

دلیل

معروف مفسر و مورخ امام ابن کثیر رحمة اللہ نے اپنی ضخیم کتاب "البدایہ و النہایہ"ھ کے تیسرے جز میں اسراء و معراج کا واقعہ نقل کرنے سے پہلے متعدد روایات بیان فرمائی ہیں۔

حافظ ابن کثیر رحمة اللہ نے امام بیھقی رحمة اللہ کے حوالے سے امام ابوشہاب زہری رحمة اللہ کا قول نقل کیا ہے جس میں وہ فرماتے ہیں


نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ہجرتِ مدینہ سے ایک سال پہلے سفرِ معراج کرایا گیا۔
یہی قول عروہ رحمة اللہ کا ہے۔
امام حاکم رحمة اللہ کے حوالے سے انہوں نے حضرت سدی رحمة اللہ کا قول بھی ذکر کیا ہے جس میں وہ فرماتے ہیں
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو ہجرت سے سولہ (16) ماہ قبل معراج کرایا گیا۔

لہذا امام زہری اور عروہ کے قول کے مطابق ماہ معراج ، ربیع الاول بنتا ہے اور حضرت سدی کے قول کے مطابق معراج کا واقعہ ماہ ذی القعدہ میں بنتا ہے۔


بحوالہ : البدایہ و النہایہ

ماہ ربیع الثانی ، ماہ رجب اور ماہ ذی الحج میں معراج کرائے جانے کی روایات بھی ملتی ہیں۔

سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ جب ماہِ معراج پر ہی اتفاق نہیں ہے تو تاریخِ معراج کی تعین کیسے متفق علیہ ہو سکتی ہے اور جشن کس بنیاد پر منایا جاسکتا ہے؟

 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: شب معراج مبارک

262292_172867996110253_100001611618538_463280_1738614_n.jpg

اس جشن کے قائلین بھی یہ اعتراف کرتے ہیں کے اس سے متعلق ساری احادیث یا موضوع ہیں یا ضعیف

آپ کے لئے عظیم محدث شارح بخاری حافظ ابن حجر رحمہ اللہ کی راے پیش کرتا ہوں جن کی شان اور مرتبہ متفق علیہ ہے


ھ(خود ماہ رجب کی ، نہ اس کے روزہ کی، نہ اس کے کسی خاص دن کی اور نہ اس کی کسی خاص رات کی فضیلت میں کوئی ایسی صحیح حدیث آئی ہے جو قابل حجت ہو، قبل مجھ سے یہی بات جزم کے ساتھ امام حافظ اسماعیل ہروی بھی کہہ چکے ہیں، ان کی نیز ان کے علاوہ دوسروں کی اس بات کی صحیح سند سے ہم نے روایت کی ہے​


رہی وہ احادیث جو ماہ رجب کی فضیلت کے سلسلہ میں ہیں، یا اس کے روزوں کی، یا اس کےچند دن کی فضیلت کے بارے میں صراحت کے ساتھ آئی ہیں، تو اس کی دو قسمیں ہیں: ضعیف اور موضوع......)ھ


تبیین العجب فیما ورد فی فضل رجب لابن حجر ، ص6
السنن والمبتدعات للشقیری، ص125


اگر کوئی شخص ان حقائق کے باوجود اس بدعت کو منانے پر بضد ہو اور اسے محبت رسول pbuhکی دلیل سمجھے تو اسے کہا جائے گا کے بھائی محبّت نام ہے اطاعت اور فرمانبرداری کا نہ کے اپنی انا اور ضد کا

قُل اِن کُنتُم تُحِبُّونَ اللہَ فَاتَّبِعُونِی یُحبِبکُمُ اللہُ وَیَغفِرلَکُم ذُنُوبَکُم وَاللہُ غَفُورُ رَّحِیم۔ قُل اَطِیعُو اللہَ وَالرَّسُولَ فَاِن تَوَلَّوا فَاِن اللہَ لَا یُحِبُّ الکَٰفِرِین
ترجمہ: (اے نبی!) کہہ دو اگر تم اللہ سے محبت کرتے ہو تو میری اتباع کرو، اللہ تم سے محبت کرے گا اور تمہاری خطاؤں سے درگزر فرمائے گا اور اللہ بڑا معاف کرنے والا رحیم ہے۔ کہو اللہ اور رسول کی اطاعت کرو پھر اگر وہ منہ پھیریں تو بے شک اللہ کافروں سے محبت نہیں کرتا۔
سورہ آل عمران آیت 31

 
Last edited:

Back
Top