Celebrating the night of the Isra and Miraaj

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
images

I want someone to explain these lines !
Is this ability granted to "Ghous Azam" by Allah subhan wa taala as His assistant ?
Dont worry, This are the ideas of old time wnen there was no 911.

People used to call Allah Tallah , someone call Rasool some call his peer , some one call Mother , father , when they are in the trouble in the middle of ocean.

They should call allah Tala and 911, but people call only 911 ,I dont know why.
 
Last edited:

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
مرزا صاحب اپنے آپ کو قیصر و کسرہ سمجھتے ہو جو ایسے بات کرتے ہو

Mirza sahib , it is not your grace to shout at the disputed point.

You started thread , everyone admired.

You and we should say Darood sharif at this point , and tonight and whenever get some time.

But we find out a disputed point , and strt shouting. Is this the lesson of Meraj.

We should show some tolerance , specially on this issue.

i will request all my brothers and sister to express their views, in respectful manners.... because we are talking about the most recpected personality , muhammad pbuh and our allah SWT.

Please tolerate others , and respect yourself.

Say darood Pak , as much as u could today. regards.
Raaz Bhai, May Allah shower His mercy on you.
I asked the question in response of one of our brother Muhammed Danish wrote "


"Aaj kee Raat Unn sab Diloun ko Mubaarak jo Tarraptai hain Yaad e Madinatul Munawwarah mai.jo Bhaijhtai hain Durood u Salaam Haami e Do Jahaan Salalahu Ta'ala Alaihai Wa Aalihi Wasallama par.jo parhtai hain Manqabat mairai Ghaus e Aazam kee. jo amal kartai hain Maslak e A'ala Hazrat Radi Allah u Ta'ala Anhu par.

I always appreciate your responses and guidance to my thread/posts.
Jazak Allah Khair.
 
Last edited:

makdaone

Councller (250+ posts)
bahi apney apney aqeeday kee bat hai jo log is din ko nahi manatey tu ion ko ion ka hissab milay ga or jo mantey hain tu ion ko ion ka hissab millay ga.
hamara kam hai ap ko quran or hadith say sabit kerain bakee amal kerain na kerain hamain keya lakain haq batana hamra kam hai takey ikrat main ham say yeh sawal tu na ho keh hamney quran para hadith parain per logoun ko nahi bataya.Please at least yeh sarey video dekain or phir sochain hamrey Nabi SAW ney hamain keya hukam diya hai

 

behzadji

Minister (2k+ posts)
images

I want someone to explain these lines !
Is this ability granted to "Ghous Azam" by Allah subhan wa taala as His assistant ?
Dear Mirza,
The poetry is always interpreted by the poet himself. If you read iqbal, for example, and try to interpret him in your own way then it would be your interpretation and would be nothing to do with the Iqbal's poetry so better to refer to the poet and ask him what he meant by those verses.....
For answer to your question, I am quoting Iqbal. Iqbal says Allah Almighty said:

kee Muhammad pbuh se wafa tu ne tau hum teray hain
yeh jahan cheez hai kiya loh-o-qalam teray hain
 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
You are Out of Topic here, Tum Pahly Tamam Hadiso ka Hawalo ka Inkar kardo jo meny upar Quot kye hain APP SAWW ki Meraaj k mutalik, phir mai app ko app k har SAWAL ka InshaALLAH Jawab dun ga With Quran O Hadith. Quran O Hadis ....

Can anyone tell me what is the meaning of the word " Ghous e Azam " ??

وہ فاقہ کش کہ موت سے ڈرتا نہيں ذرا
روح محمد اس کے بدن سے نکال دو
 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
Re: SHAB-E-MIRAJ Mubarak to all Members. . .

نیز اسی میں بطریق ابان بن عیاش حضرت انس رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً مروی:

فی رجب لیلة یكتب للعامل فیھا حسنات مائة سنة، وذٰلك لثلٰث بقین من رجب فمن صلی فیه اثنتی عشرة ركعة یقرأ فی كل ركعة فاتحة الكتاب وسورة من القرأن، ویتشھد فی كل ركعة ویسلم فی اٰخرهن، ثم یقول، سبحٰن اﷲ والحمدﷲ ولاالٰہ الااﷲ واﷲ اكبر مائة مرة ویستغفر اﷲ مائة مرة ویصلی عن النّبی صلی اﷲتعالٰی علیہ وسلم مائة مرة ویدعو لنفسہ ماشاء من امر دنیاه واٰخرته ویصبح صائما فان اﷲ یستجیب دعاء كلہ الاان یدعوفي معصیة۔

رجب میں ایک رات ہے كہ اس میں عمل نیك كرنے والے كو سَو برس كی نیكیوں كا ثواب ہے اور وہ رجب كی ستائیسویں شب ہے جو اس میں بارہ ركعت پڑھے ہرركعت میں سورہ فاتحہ اور ایك سورت، اور ہر دوركعت پر التحیات اور آخر میں بعد سلام سبحن اﷲ والحمد ﷲ ولاالٰہ الا اﷲ واﷲ اكبرسو بار، استغفار سَو بار، درود سو بار، اور اپنی دنیا وآخرت سے جس چیز كی چاہے دعا مانگے اور صبح كو رزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كی سب دعائیں قبول فرمائے سوائے اس دُعا كے جو گناہ كے لیے ہو۔ (شعب الایمان حدیث ۳۸۱۲۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤)


بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

دین اللہ کے رسول pbuhپر مکمّل ہوچکا...جو عمل اللہ کے نبی pbuh کے دور میں دین نہیں تھا وہ آج بھی دین نہیں ہوسکتا اور جو عمل اللہ کے نبی pbuhکے دور میں دین نہیں تھا اسے اگر آج دین باور کروایاگیا تو پھر وہ بدعت میں شمار ہوگا اور ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں جانے والی ہے

شب معراج حق ہے اور معجزہ بھی اور اللہ کے نبی pbuhکی عظمت اور شان کی دلیل بھی..مگر اس شب کو ہر سال منانا نہ اللہ کے نبیpbuh کا حکم ہے اور نہ ہی صحابہ رضوان اللہ اجمعین سے ثابت..ایسا عمل درحقیقت بدعت ہے..اسلئے اس سے اجتناب ہی فلاح اور نجات کا راستہ ہے

 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
بیہقی شعب الایمان اور دیلمی نے مسند الفردوس میں سلمان فارسی رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً روایت كی:

فی رجب یوم ولیلة من صام ذٰلك الیوم وقام تلك اللیلة كان كمن صام من الدهر مائة سنة وقام مائة سنة وھو لثلث بقین من رجب وفیه بعث اﷲ تعالٰی محمدا صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلّم۔

رجب میں ایک دن اور رات ہے جو اس دن كا روزہ ركھے اور وُہ رات نوافل میں گزارے سَو برس كے روزوں اور سَو برس كے شب بیداری كے برابر ہو، اور وہ ۲۷رجب ہے اسی تاریخ اﷲ عزوجل نے محمد صلی اﷲ تعالیٰ علیہ وسلم كو مبعوث فرمایا۔
الفردوس بمأثور الخطاب حدیث ٤۳۸۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٤۲
شعب الایمان حدیث ۳۸۱۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤

نیز اسی میں بطریق ابان بن عیاش حضرت انس رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مرفوعاً مروی:

فی رجب لیلة یكتب للعامل فیھا حسنات مائة سنة، وذٰلك لثلٰث بقین من رجب فمن صلی فیه اثنتی عشرة ركعة یقرأ فی كل ركعة فاتحة الكتاب وسورة من القرأن، ویتشھد فی كل ركعة ویسلم فی اٰخرهن، ثم یقول، سبحٰن اﷲ والحمدﷲ ولاالٰہ الااﷲ واﷲ اكبر مائة مرة ویستغفر اﷲ مائة مرة ویصلی عن النّبی صلی اﷲتعالٰی علیہ وسلم مائة مرة ویدعو لنفسہ ماشاء من امر دنیاه واٰخرته ویصبح صائما فان اﷲ یستجیب دعاء كلہ الاان یدعوفي معصیة۔

رجب میں ایک رات ہے كہ اس میں عمل نیك كرنے والے كو سَو برس كی نیكیوں كا ثواب ہے اور وہ رجب كی ستائیسویں شب ہے جو اس میں بارہ ركعت پڑھے ہرركعت میں سورہ فاتحہ اور ایك سورت، اور ہر دوركعت پر التحیات اور آخر میں بعد سلام سبحن اﷲ والحمد ﷲ ولاالٰہ الا اﷲ واﷲ اكبرسو بار، استغفار سَو بار، درود سو بار، اور اپنی دنیا وآخرت سے جس چیز كی چاہے دعا مانگے اور صبح كو رزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كی سب دعائیں قبول فرمائے سوائے اس دُعا كے جو گناہ كے لیے ہو۔ (شعب الایمان حدیث ۳۸۱۲۱ دارالكتب العلمیہ بیروت ۳ /۳۷٤)
فوائد ہناد میں انس رضی اﷲ تعالٰی عنہ سے مروی:

بعث نبیا فی السابع والعشرین رجب فمن صام ذٰلك الیوم ودعا عند افطارہ كان لہ كفارة عشر سنتین۔

۲۷ رجب كو مجھے نبوت عطا ہُوئی جو اس دن كا روزہ ركھے اور افطار كے وقت دُعا كرے دس برس كے گناہوں كا كفارہ ہو۔ (تنزیه الشریعة بحوالہ فوائد ہناد كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارالكتب العلمیة بیروت ۳ /۱٦۱)
جزء ابی معاذ مروزی میں بطریق شہر ابن حوشب ابوھریرہ رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے موقوفاً مروی:

من صام یوم سبع وعشرین من رجب كتب اﷲ له صیام ستین شھرا وھو الیوم الذی هبط فیه جبریل علی محمد صلی اﷲ تعالٰی علیه وسلم بالرسالة۔

جو رجب كی ستائیسویں كا روزہ ركھے تو اﷲ تعالیٰ اس كے لیے ساٹھ مہینوں كے روزوں كا ثواب لكھے، اور وُہ وُہ دن ہے جس میں جبریل علیہ الصلٰوة والسلام محمد صلّی اﷲ تعالیٰ علیہ و سلم كے لیے پیغمبری لے كر نازل ہُوئے۔ تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیه بیروت ۳ /۱٦۱
تنزیه الشریعة سے ماثبت من السّنة میں ہے:

وھذا أمثل ما ورد فی ھذا المعنی۔

یہ اُن سب حدیثوں سے بہتر ہے جو اس باب میں آئیں۔ بالجملہ اس كے لیے اصل ہے اور فضائلِ اعمال میں حدیثِ ضعیف باجماعِ ائمہ مقبول ہے واﷲ تعالٰی اعلم۔
تنزیه الشریعة بحوالہ جزء ابی معاذ كتاب الصوم حدیث ٤۱ دارا لكتب العلمیہ بیروت ۳ /۱٦۱
ما ثبت بالسنة مع اردو ترجمہ ذكرماہِ رجب ارادہ نعیمیہ رضویہ لال كھوہ موچی گیٹ لاہور ص ۲۳٤
 

onlykami

MPA (400+ posts)
dear behzadji these lines in pic clearly depicts the shirk why you mislead peoples ????????/
Dear Mirza,
The poetry is always interpreted by the poet himself. If you read iqbal, for example, and try to interpret him in your own way then it would be your interpretation and would be nothing to do with the Iqbal's poetry so better to refer to the poet and ask him what he meant by those verses.....
For answer to your question, I am quoting Iqbal. Iqbal says Allah Almighty said:

kee Muhammad pbuh se wafa tu ne tau hum teray hain
yeh jahan cheez hai kiya loh-o-qalam teray hain
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)

You can see All Parts to Understand TRUE ISLAM and POWER of ALLAH and Respect of HOLY PROPHET MUHAMMAD SAWW.

NATURE=QUDRAT or natural=qadrati. It is the way Allah set the system the way people observe it. Has Allah set it the way mullas claim then there ought to evidences for that instead. As always it is lack of sense of purpose of creator that people start going in a tangent.

What is the purpose of miraaj? People claim it is a mojiza but how? Did anyone witness this mojiza? What is purpose of mojiza? A proof is only proof when it is in support of a claim and only for those who seek it and get it. Who asked for this proof? Who got it? Howwas it proven?

Please start questioning things if you wish to know what real islam is and what is make belief islam. It is so obvious, why act blind and believe just anything? Is it not possible that someone may have misquoted the story or even misinterpreted or mixed it up with some other event in life of prophet?
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: SHAB-E-MIRAJ Mubarak to all Members. . .

asli biddati tu aap ho,jis ko pata hi nahi biddat ki tareef kiya haim,عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : دَخَلْتُ أَنَا وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ الْمَسْجِدَ، فَإِذَا عَبْدُ اﷲِ بْنُ عُمَرَ رضي اﷲ عنهما جَالِسٌ إِلَي حُجْرَةِ عَائِشَةَ رضي اﷲ عنها، وَإِذَا نَاسٌ يُصَلُّوْنَ فِي الْمَسْجِدِ صَلَاةَ الضُّحَي. قَالَ : فَسَأَلْنَاهُ عَنْ صَلَاتِهِمْ، فَقَالَ : بِدْعَةٌ. مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.
الحديث رقم 18 : أخرجه البخاري في الصحيح، کتاب : العمرة، باب : کم اعتمر النبي صلي الله عليه وآله وسلم، 2 / 630، الرقم : 1685، ومسلم في الصحيح، کتاب : الحج، باب : بيان عدد عمر النبي صلي الله عليه وآله وسلم وزمانهن، 2 / 917، الرقم : 1255، وابن خزيمة في الصحيح، 4 / 358، الرقم : 3070، وابن حبان في الصحيح، 9 / 269، الرقم : 3945، وأحمد بن حنبل في المسند، 2 / 128، الرقم : 6126، وابن أبي شيبة في المصنف، 2 / 172، الرقم : 616، وابن راهويه في المسند، 3 / 614، الرقم : 1187، والعسقلاني في فتح الباري، 3 / 52، الرقم : 1121، والمبارکفوري في تحفة الأحوذي، 4 / 5، وفي شرح النووي علي صحيح مسلم، 8 / 237، والزيلعي في نصب الراية، 3 / 94. ’’حضرت مجاہد رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ میں اور حضرت عروہ بن زبیر رضی اﷲ عنہما مسجد میں داخل ہوئے تو وہاں حضرت عبداللہ بن عمر رضی اﷲ عنہما حجرہ عائشہ رضی اﷲ عنہا کے پاس بیٹھے ہوئے تھے اور لوگ مسجد میں چاشت کی نماز پڑھ رہے تھے۔ ہم نے اُن لوگوں کی نماز کے متعلق پوچھا تو انہوں نے فرمایا : بدعت (حسنہ) ہے۔‘‘
,

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

آپ نے جتنی احادیث پیش کی ہیں انکا اصطلاحی بدعت سے کوئی تعلق نہیں اور انتہا یہ ہے کے آپ پوری حدیث بھی پیش نہیں کر رہے ہے اور آدھی حدیث چھپا کر آپ لوگوں کو دھوکہ دے رہے ہیں

اوپر کی حدیث جو آپ نے پیش کی ہے وہ حدیث پوری کچھ اس طرح سے ہے، بخاری شریف میرے ہاتھ میں ہے اور میں کسی سائٹ سے نہیں بلکے میرے پاس موجود نسخے سے پڑھ کر پیش کر رہا ہوں

باب نبی کریمpbuhنے کتنے عمرے کے
١٧٧٥ مجاہد نے بیان کیا کہ میں اور عروہ بن زبیر مسجد نبوی میں داخل ہووے وہاں عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ حضرت عائشہ کے حجرہ کے پاس بیٹھے ہووے تھے، کچھ لوگ مسجد نبوی میں اشراق کی نماز پڑھ رہے تھے، انہوں نے بیان کیا کے ہم نے عبداللہ بن عمر سے ان لوگوں کی اس نماز کے متعلق پوچھا تو آپ ان فرمایا کے بدعت ہے، پھر ان سے پوچھا کے بنی کریم pbuh نے کتنے عمرے کے تھے؟ انہوں نے کہا کے چار، ایک ان میں سے رجب میں کیا تھا، لیکن ہم نے (یعنی عروه اور مجاہد جو حدیث کے راوی ہیں) پسند نہیں کیا کے ان کی اس بات کی تردید کریں

اس سے اگلی حدیث ١٧٧٦ میں حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا نے حضرت عبداللہ بن عمر کی اس بات کی تردید کی اور کہا کہ "اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم نے رجب میں تو کبھی عمرہ ہی نہیں کیا"ہ


مجھے نہیں معلوم آپ اس حدیث کو کیوں کر بدعت کے جائز ہونے پر دلیل سمجھتے ہیں؟؟؟ بدعت تو نۓ نۓ کام کو کہا جاتا ہے جس کی دلیل اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم سے نہ ملتی ہو.... اشراق کی نماز ادا کرنا بدعت نہیں بلکہ سنت نبوی pbuhہے جس میں کوئی اختلاف نہیں..اور احادیث اس پر شاہد ہیں


اب سوال یہ ہے کے آخرحضرت عبداللہ بن عمر نے چاشت کی نماز یعنی اشراق کی نماز کو بدعت کیوں کہا؟ حدیث کو پڑھنے سے دو میں سے کوئی ایک وجہ ظاہر ہوتی ہے

١-یا تو انھیں اشراق کی نماز کے سنت نبوی pbuh ہونے کا علم نہ ہوگا اور انھیں غلطی لگی جیسا کے رجب میں عمرہ کے معاملے میں لگی

٢-یا انہوں نے اشراق کو مسجد میں پڑھنے کو بدعت کہا کیوں کے اشراق اللہ کے نبی pbuhنے گھر میں ادا کی ہے..اور یہی بات زیادہ قریب معلوم ہوتی ہے

یہاں آپ کے لئے بدعت جیسے مذموم فعل کو جائز قرار دینے کے لئے کہاں سے دلیل ملتی ہے؟؟؟
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
Islam is DEEN which is a foolproof ruling system from Allah. The only reason people here argue because they have no idea what is islam really is. Islam is complete since the end of the revelation of the quran.

Here is how islam works as a law. Allah has given us a framework or set of values eg freedom, justice, fairness, compassion, brotherhood, progress and prosperity of mankind and divides human actions into TAIYAB and KHABEES ie actions more beneficial for mankind than harmful are said to be good and the opposite bad. All people need to do is work out which of their actions are causing more harm than good and which are causing more good than harm. Do what produces better world and stop doing things that makes world a worse place for mankind.

If this much is clear then one should see halaal and haraam or sunnah and bidah in that context. This is so straight forward a concept why muddle it up?
 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
I Quoted above many Sahaba's and Tabain sayings about Miraaj proof, lekin app ny apni Jahalat ki Waja sy kisi SAHABI R.A.A ya batai R.A.A ki baat ko ahmiat nahi di...Nauzbillah...aur apni unth patang marna shuru kar di.....

[FONT=&quot]Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?

SAHABA jesy bano.....aur ALLAH ki POWER ko aur NABI PAK SAWW ki shan ko Kam karny ki koshish mai na lagy raho.....
[/FONT]



NATURE=QUDRAT or natural=qadrati. It is the way Allah set the system the way people observe it. Has Allah set it the way mullas claim then there ought to evidences for that instead. As always it is lack of sense of purpose of creator that people start going in a tangent.

What is the purpose of miraaj? People claim it is a mojiza but how? Did anyone witness this mojiza? What is purpose of mojiza? A proof is only proof when it is in support of a claim and only for those who seek it and get it. Who asked for this proof? Who got it? Howwas it proven?

Please start questioning things if you wish to know what real islam is and what is make belief islam. It is so obvious, why act blind and believe just anything? Is it not possible that someone may have misquoted the story or even misinterpreted or mixed it up with some other event in life of prophet?
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
I Quoted above many Sahaba's and Tabain sayings about Miraaj proof, lekin app ny apni Jahalat ki Waja sy kisi SAHABI R.A.A ya batai R.A.A ki baat ko ahmiat nahi di...Nauzbillah...aur apni unth patang marna shuru kar di.....

[FONT=&quot]Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?

SAHABA jesy bano.....aur ALLAH ki POWER ko aur NABI PAK SAWW ki shan ko Kam karny ki koshish mai na lagy raho.....


[/FONT]


Dear Danish, baat ko kisi se mansoob kar dene se koi baat usi ki ho zaroori nahin, issi liye pehle saabit karna padta hai keh jo baat kisi ki taraf mansoo ki gaee hai woh fil vaqe usi ki hai.

ab ashabe rasool koi aam adami nahin huzoor ke shagird hen kia woh koi ghalat baat kar sakte hen? Ab baat agar ghalat ho to un ki taraf mansoob kar dene se to theek nahin ho jaaye gi balkeh ghalat baat un ki taraf mansoob karne se un ki izzat par haraf uthaane waali baat ho gi. To is liye mere bhai kisi baat ko bhi deen na kehna chahiye jab tak keh ham ko khud maloom na ho keh woh baat khilaafe qanoone qudrat aur khilaafe aqal nahin hai.

Ab aap meri post ko phir se padiye keh mane kon si baat ghalat kahi hai?
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: SHAB-E-MIRAJ Mubarak to all Members. . .

عَنْ جَرِيْرِ بْنِ عَبْدِ اﷲِ رضي الله عنه قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلي الله عليه وآله وسلم : مَنْ سَنَّ فِي الإِسْلَامِ سُنَّةً حَسَنَةً فَلَهُ أَجْرُهَا، وَأَجْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا بَعْدَهُ. مِنْ غَيْرِ أَنْ يُنْقَصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيئٌ. وَمَنْ سَنَّ فِي الإِسْلَامِ سُنَّةً سَيِئَةً، کَانَ عَلَيْهِ وِزْرُهَا وَوِزْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا مِنْ بَعْدِهِ. مِنْ غَيْرِ أَنْ يُنْقَصَ مِنْ أَوْزَارِهِمْ شَيئٌ. رَوَاهُ مُسْلِمٌ وَالنَّسَائِيُّ وَابْنُ مَاجَه.
الحديث رقم 21 : أخرجه مسلم في الصحيح، کتاب : الزکاة، باب : الحث علي الصدقة ولو بشق تمرة أو کلمة طيبة وأنها حجاب من النار، 2 / 704، الرقم : 1017، وفي کتاب : العلم، باب : من سن سنة حسنة أو سيئة ومن دعا إلي هدي أوضلالة، 4 / 2059، الرقم : 1017، والنسائي في السنن، کتاب : الزکاة، باب : التحريض علي الصدقة، 5 / 75، الرقم : 2554، وابن ماجه في السنن، المقدمة، باب : من سن سنة حسنة أو سيئة، 1 / 74.75، الرقم : 203، 206، 207، وأحمد بن حنبل في المسند، 4 / 358، والدارمي في السنن، 1 / 140، الرقم : 512، والبزار في المسند، 7 / 366، الرقم : 2963. ’’حضرت جَریر بن عبد اﷲ رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : جو شخص اسلام میں کسی نیک کام کی بنیاد ڈالے تو اس کے لئے اس کے اپنے اعمال کا بھی ثواب ہے اور جو لوگ اس کے بعد اس پر عمل کریں گے ان کا ثواب بھی ہے۔ بغیر اس کے کہ ان کے ثواب میں کوئی کمی کی جائے اور جس نے اسلام میں کسی بری بات کی ابتدا کی تو اس پر اس کے اپنے عمل کا بھی گناہ ہے اور جو لوگ اس کے بعد اس پر عمل کریں گے اس پر ان کا گناہ بھی ہے۔ بغیر اس کے کہ ان کے گناہ میں کچھ کمی ہو۔‘‘
ab shetan se sawal,k is raat ibadat na karnay ka kahan hukkam aaya hay?shetan ye baat kabhi sabit nahi kar sakta

میرے دوست اس حدیث کو بدعت کے جواز کی دلیل کے طور پر پیش کرنا بدعت اور سنت کی شرعی اصطلاحی تعریف سے لاعلمی ہے

اس حدیث کی عربی عبارت کو آپ غور سے پڑھیں یہاں لفظ بدعت تو استعمال ہی نہیں ہوا اور لفظ سنت استعمال ہوا ہے...سنت حسنہ اور سنت سیہ

سنت اصطلاح میں اللہ کے نبی pbuhکے فعل مبارک کو کہا جاتا ہے جو ہر صورت میں حسنہ ہوگا اور سیہ یعنی "برا" نہیں ہوسکتا
لغوی اعتبار سے سنت طریقے یا عمل کو کہا جاتا ہے جو اچھا اور برا دونوں ہوسکتا ہے
اچھا تب ہوگا جب شریعت کے مطابق ہوگا اور سنت کے مطابق ہوگا اور برا جب ہوگا جب سنت اور شریعت سے ہٹ کر ہوگا
چناچہ حدیث میں لفظ سنت لغوی اعتبار سے استعمال ہوا ہے نہ کہ شرعی اصطلاح کے طور پر، کیوں کے شرعی طور پر سنت کے لئے لفظ سیہ یعنی برا
بولنا بہت بڑی خطا ہوگی

بدعت اصطلاح میں ہر اس عمل کو کہا جاتا ہے جو نیا ہو یعنی اللہ کے نبی pbuh اور صحابہ اس سے ناواقف ہوں اور اسے بیان نہ کیا ہو، عبادتی امور میں ہو اور سنت سے ثابت نہ اور اسے دین یعنی ثواب سمجھ کے کیا جائے
اس لئے بدعت اصطلاحی معنوں میں ہمیشہ سیہ یعنی "بری" ہی ہوگی اور حسنہ یعنی "اچھی" ہو ہی نہیں سکتی
لغوی اعتبار سے بدعت نئے کام کو کہتے ہیں جس کا تعلق دینی امور سے نہ ہو اگر دینی امور میں ہو تو پھر شرعی اصطلاحی بدعت شمار ہوگی اور اگر شرع اور سنت میں اسکا ثبوت ہو تو وہ صرف زمانے اور وقت کے اعتبار سے (لغوی) بدعت تو ہوسکتی ہے مگر حقیقت (شرعی/اصطلاحی) میں نہیں
جس طرح کفر اور شرک جرم ہیں اسی طرح بدعت بھی جرم ہے ..نہ شرک اور کفر حسنہ ہوسکتے ہیں نہ بدعت حسنہ ہوسکتی ہے

[MENTION=12078]lotaa[/MENTION]
جو حدیث آپ نے پیش کی ہے وہ بدعت سے متعلق نہیں بلکہ اس حدیث میں تو لفظ بدعت استعمال ہی نہیں ہوا نہ شرعی معنوں میں نہ لغوی معنوں میں. یہ حدیث تو اچھے اور برے عمل سے متعلق ہے اور عمل کا اچھا ہونے کے لئے اسکا شریعت اور (اصطلاحی) سنت سے ثابت ہونا ضروری ہے


آپ pbuhنے ارشاد فرمایا
ہ٫٫ما ترکت شیئا یقربکم الی اللہ الا وقد أمرتکم بہ،وما ترکت شیئا یبعدکم عن اللہ الا وقد نہیتکم عنہ،،(رواہ الطبرانی بسند صحیح)ہ

ہ٫٫ میں نے کوئی ایسی چیز نہیں چھوڑی ہے جس سے تم اللہ کی قربت حاصل کرو مگر
ا س کا میں نے تم کو حکم دے دیا ہے ،اور کوئی ایسی چیز نہیں چھوڑی کہ جس کے کرنے سے تم اللہ سے دور ہوجاؤ مگر میں نے اس سے تم کو روک دیا ہے ،،ہ

میرے دوست آپ نے حدیث رسول pbuhملاحظہ کی بدعت دین میں ایجاد شدہ نئے نئے کام ہیں آپ مزید سمجھنے کے لئے بریلوی مکتبہ فکر کے معروف عالمِ دین ، مولوی غلام رسول سعیدی کی بدعت سے متعلق تعریف پڑھ لیں

ہ"اپنی عقل سے عبادت کے طور طریقے وضع کرنا جائز نہیں ہے ، لوگ اپنی عقل سے عبادت کے طریقے وضع کر لیتے ہیں ، پھر اس کی تائید میں دلائلِ شرعیہ تلاش کرتے ہیں اور جو ان کے بنائے ہوئے طریقے کے مطابق عبادت نہ کریں اس کو لعنت ملامت کرتے ہیں ، اسی کا نام احداث فی الدین اور بدعتِ سیئہ ہے ۔ عبادت صرف اسی طریقہ سے کرنی چاہئے جس طریقہ سے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے عبادت کی ہے اور جس طرح آپ نے ہدایت دی ہے اور جماعت صحابہ کا اس پر عمل رہا ہے"ہ۔
(بحوالہ : تبیان القرآن ، ج:1 ، ص:751)

ہ"نیکی اور فضیلت حاصل کرنے کا اصل اور صحیح طریقہ وہ ہے جس پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نےعمل کیا اور جو راستہ ہمارے لیے مقرر کیا اور جس طریقہ پر صحابہ کرام گامزن رہے اور اخیار تابعین نے جس کو اپنایا"ہ
(بحوالہ : تبیان القرآن ، ج:3 ، ص:280)
 
Last edited:

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
answer me this

"Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?"

Agar dream hota to mushrakin inkar na karty. Agar app kisi ko dream batao jesa b ho har koi man le ga….aur koi b inkar nahi kary ga…


MAGAR masla ye hai k Meeraj sy NABI PAK SAWW ki shan bayan hoti hai aur us waqt b munafikin ko ye Shan NABVI SAWW pasand nahi thi…

app sahaba ki baat ko jhut kah nahi sakty...hum mansub kar nahi sakty....

"Imam Abdur Razzaaq (Radi ALLAH Anh), Ustaaz of Imam Bukhari (Radi ALLAH Anh), in his famous Musannaf reports from his Ustaaz Imam Mah'mar (Radi ALLAH Anh): عن معمر عن الحسن البصرى انه كان يحلف بالله لقد رأى محمد صلى الله تعالى عليه و سلّم Imam Mah'mar(Radi ALLAH Anh) narrates from Imam Hasan Al-Basri who swore an oath in the Name of ALLAH that Sayyiduna Rasoolullah (Peace Be Upon Him) positively saw his Creator"


Imam Bukhari R.A ki Hadiso par kis tarha yakin kar sakty ho ? kun k wo hadis pak b uni zubano sy uni resources sy i hain...jin zubano sur sources sy MEERAJ ki Hadis pak i hain....


Advice: agar nahi manana MEERAJ to na mano….lekin Meeraj ki mukhalifat kar k khud ko mushrikin mai shamil mat karoooo….


ALLAH show you truth path and RESPECT of HOLY PROPHET SAWW and Realize on you POWER’S of ALLAH. Ameen…
 

mdanishtaha

Politcal Worker (100+ posts)
answer me this

"Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?"

Agar dream hota to mushrakin inkar na karty. Agar app kisi ko dream batao jesa b ho har koi man le ga….aur koi b inkar nahi kary ga…


MAGAR masla ye hai k Meeraj sy NABI PAK SAWW ki shan bayan hoti hai aur us waqt b munafikin ko ye Shan NABVI SAWW pasand nahi thi…

app sahaba ki baat ko jhut kah nahi sakty...hum mansub kar nahi sakty....

"Imam Abdur Razzaaq (Radi ALLAH Anh), Ustaaz of Imam Bukhari (Radi ALLAH Anh), in his famous Musannaf reports from his Ustaaz Imam Mah'mar (Radi ALLAH Anh): عن معمر عن الحسن البصرى انه كان يحلف بالله لقد رأى محمد صلى الله تعالى عليه و سلّم Imam Mah'mar(Radi ALLAH Anh) narrates from Imam Hasan Al-Basri who swore an oath in the Name of ALLAH that Sayyiduna Rasoolullah (Peace Be Upon Him) positively saw his Creator"


Imam Bukhari R.A ki Hadiso par kis tarha yakin kar sakty ho ? kun k wo hadis pak b uni zubano sy uni resources sy i hain...jin zubano sur sources sy MEERAJ ki Hadis pak i hain....


Advice: agar nahi manana MEERAJ to na mano….lekin Meeraj ki mukhalifat kar k khud ko mushrikin mai shamil mat karoooo….


ALLAH show you truth path and RESPECT of HOLY PROPHET SAWW and Realize on you POWER’S of ALLAH. Ameem…


Dear Danish, baat ko kisi se mansoob kar dene se koi baat usi ki ho zaroori nahin, issi liye pehle saabit karna padta hai keh jo baat kisi ki taraf mansoo ki gaee hai woh fil vaqe usi ki hai.

ab ashabe rasool koi aam adami nahin huzoor ke shagird hen kia woh koi ghalat baat kar sakte hen? Ab baat agar ghalat ho to un ki taraf mansoob kar dene se to theek nahin ho jaaye gi balkeh ghalat baat un ki taraf mansoob karne se un ki izzat par haraf uthaane waali baat ho gi. To is liye mere bhai kisi baat ko bhi deen na kehna chahiye jab tak keh ham ko khud maloom na ho keh woh baat khilaafe qanoone qudrat aur khilaafe aqal nahin hai.

Ab aap meri post ko phir se padiye keh mane kon si baat ghalat kahi hai?
 

Azeem786

Voter (50+ posts)
Allah! In the name of the most Affectionate, The Merciful

All Praise is due to Allah Azzawajal, Salutations upon His most Perfect, unique, and cream of creations, the Intercessor of the Sinners, Sayyiduna Rasoolullah Salalahu Ta'ala Alaihai Wa Aalihee Wasallama ~, Upon His Family, Upon His Companions and the Righteous Servants till Doomsday.
Sallaa Alan Nabi ~~~~ Salalahu Ta'ala Alaihai Wa Aalihi Wa Ashaabihi Wa Azwaajihi Wa Ahle Baitihi Wa Ahbaabihi Wa Aaalihi Wa Sallama ~~~
Assalamu Alaikum Wa Rehmat Ullah e Ta'ala Wa Barakaat Uho Wa Maghfirat Uho!

Alhamdulilah Allah Tabaraka Wa Ta'ala Has Blessed us again with the Madani & Nooraani Raat of Mairaaj un Nabi Salalahu Ta'ala Alaihai Wa Aalihi Wasallama ~



http://www.alahazrat.net/islam/meraj-un-nabi.php


About us


INTERNATIONAL ISLAMIC WEBSITE IS DEDICATED TO
The Muslim Revivalist of the 14th Century, Imam-e-Ahle Sunnah, Azeemul Barkat, A'la Hadrat, Mujaddid Imam Ahmed Raza Khan Al-Qaaderi Barakaati (radi Allahu Ta'ala anhu).
Our mission is to spread his teachings to entire Muslim Ummah, his teachings are the true teaching of
Prophet Muhammad Salal La Ho Alai Hi Wasallam(Peace be upon him).
WHO IS IMAM AHMED RAZA KHAN (RADI ALLAHU TA'ALA ANHU)?
Imam Ahmed Raza Khan (radi Allahu Ta'ala anhu), popularly known as "A'la Hadrat" in the Islamic world, was born on the 10th of Shawaal 1272 A.H. (14 June 1856) in Bareilly Shareef, India. His father, Moulana Naqi Ali Khan (radi Allahu Ta'ala anhu), and illustrious grandfather, Moulana Rida Ali Khan (radi Allahu Ta'ala anhu), were great Awliya and celebrated theologians recognized as such by academic circles of the entire sub-continent.
Imam Ahmed Raza Khan Al-Qaaderi (radi Allahu Ta'ala anhu) received his Sanads (Certificates of Proficiency) in Fiqh, Tafseer, Usool-e-Fiqha and Sihah Sitta (Six Authentic Books of Ahadith) from the learned Ulema of his period, including learned Arab Scholars from Makkatul Mukarramah.
A'la Hadrat (radi Allahu Ta'ala anhu) achieved the status of a versatile scholar and obtained a high distinction in over 50 branches of learning pertaining to the Ancient Sciences, Modern Sciences, Oriental learning, Islamic Jurisprudence, Tassawuf, and numerous other branches.
On his visit to Makkatul Mukarramah and Madinatul Munawwarah, Imam Ahmed Raza Al-Qaaderi (radi Allahu Ta'ala anhu) was treated with great dignity and was conferred the title of "Imam-e-Ahle-Sunnat" by eminent Ulema. He was also hailed as the Mujaddid "Revivalist" of the Century. Deadly opposed to fanatical extremism, he expounded the pure teachings of the Ahle Sunnah Wa Jamaah. He acted as a shield against those who wanted to assault the principles of the Ahle Sunnah Wa Jamaah.
As a devout Sufi, A'la Hadrat (radi Allahu Ta'ala anhu) was awarded the Ijaazah and Khilafat (Certificate of Spiritual Successorship) in the Qaaderiya Silsila (Order), as well as in 13 other branches of Sufism. His Sheikh-ut-Tareeqah (Spiritual Master) was the celebrated Grand Master, Sayyid Sha Ale-Rasool Ahmadi Al-Qaaderi Al Barkaati (radi Allahu Ta'ala anhu) of Mahrerah Shareef, India.


http://www.alahazrat.net/islam/about-us.php
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
answer me this

"Why the Mushrikeen-e-Makkah refuse to accept it because everything is possible in dream ?"

Agar dream hota to mushrakin inkar na karty. Agar app kisi ko dream batao jesa b ho har koi man le ga….aur koi b inkar nahi kary ga…


MAGAR masla ye hai k Meeraj sy NABI PAK SAWW ki shan bayan hoti hai aur us waqt b munafikin ko ye Shan NABVI SAWW pasand nahi thi…

app sahaba ki baat ko jhut kah nahi sakty...hum mansub kar nahi sakty....

"Imam Abdur Razzaaq (Radi ALLAH Anh), Ustaaz of Imam Bukhari (Radi ALLAH Anh), in his famous Musannaf reports from his Ustaaz Imam Mah'mar (Radi ALLAH Anh): عن معمر عن الحسن البصرى انه كان يحلف بالله لقد رأى محمد صلى الله تعالى عليه و سلّم Imam Mah'mar(Radi ALLAH Anh) narrates from Imam Hasan Al-Basri who swore an oath in the Name of ALLAH that Sayyiduna Rasoolullah (Peace Be Upon Him) positively saw his Creator"


Imam Bukhari R.A ki Hadiso par kis tarha yakin kar sakty ho ? kun k wo hadis pak b uni zubano sy uni resources sy i hain...jin zubano sur sources sy MEERAJ ki Hadis pak i hain....


Advice: agar nahi manana MEERAJ to na mano….lekin Meeraj ki mukhalifat kar k khud ko mushrikin mai shamil mat karoooo….


ALLAH show you truth path and RESPECT of HOLY PROPHET SAWW and Realize on you POWER’S of ALLAH. Ameen…

Dear danish, if a person claims he saw Allah in form of a man, would you just believe it because you think Allah can do anything? You need to develop your thoughts on this matter before you could see my point.

It is first and foremost thought whether something is possible or not. If it is possible, how and if not why not?

If it is possible, is there any sensible purpose to it? If yes, what? So if something is possible and had a definite purpose to serve only then the question arises if the story is told properly or not or whether the chain of narrators is reliable or not.

We reject bible as a word of Allah because it does not stand to scrutiny even though 2 billion people around the world claim to have faith in it. It is for this reason we cannot accept stories in the name of islam that we reject by any other name by our logical and rational thought process.

Christians claim jesus is son of God yet we reject it purely by logic. We do not argue that Allah is all powerful so why can he not have son? Whatever we claim to believe therefore has to have limits and those limits are decided by logic and rationality on basis of comparison of one set of ideas with another or one set of realities with another etc.

Likewise if event of miraaj can be explained in sense of a possibility and sensible purpose then we can come to next step.

My own idea is that miraaj is all about readiness of prophet to put his mission into practice. It is start of his revolution by moving to madinah.

Islam is not about Allah's power but about his purpose in doing or not doing things. Allah only does what suits his purpose and he does not do anything that does not suit his declared will.

It is therefore important for us to see what Allah's purpose is and whether things we claim in the name of Allah are according to his purpose or our make beliefs that we attribute to Allah just because they seem a good idea for us.
 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: SHAB-E-MIRAJ Mubarak to all Members. . .

عَنْ بِلَالِ بْنِ الْحَارِثِ رضي الله عنه قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلي الله عليه وآله وسلم : أَنَّهُ مَنْ أَحْيَا سُنَّةً مِنْ سُنَّتِي قَدْ أُمِيْتَتْ بَعْدِي، فَإِنَّ لَهُ مِنَ الْأَجْرِ مِثْلَ مَنْ عَمِلَ بِهَا، مِنْ غَيْرِ أَنْ يَنْقُصَ مِنْ أُجُوْرِهِمْ شَيْئًا، وَمَنِ ابْتَدَعَ بِدْعَةَ ضَلَالَةٍ لَا تُرْضِي اﷲَ وَرَسُوْلَهُ، کَانَ عَلَيْهِ مِثْلُ آثَامِ مَنْ عَمِلَ بِهَا، لَا يَنْقُصُ ذَلِکَ مَنْ أَوْزَارِ النَّاسِ شَيْئًا. رَوَاهُ التِّرْمِذِيُّ وَابْنُ مَاجَه.
وَقَالَ التِّرْمِذِيُّ : هَذَا حَدِيْثٌ حَسَنٌ.
الحديث رقم 24 : أخرجه الترمذي في السنن، کتاب : العلم عن رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم، باب : ما جاء في الأخذ بالسنة واجتناب البدع، 5 / 45، الرقم : 2677، وابن ماجه في السنن، المقدمة، باب : مَن أحيا سنّة قد أميتت، 1 / 76، الرقم : 209 - 210، والبزار في المسند، 8 / 314، الرقم : 3385، والطبراني في المعجم الکبير، 17 / 16، الرقم : 10، والبيهقي في الاعتقاد، 1 / 231، والمنذري في الترغيب والترهيب، 1 / 49، الرقم : 97. حضرت بلال بن حارث رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : جس نے میرے بعد کوئی ایسی سنت زندہ کی جو مردہ ہو چکی تھی تو اس کے لئے بھی اتنا ہی اجر ہو گا جتنا اس پر دیگر عمل کرنے والوں کے لئے۔ باوجود اس کے ان کے اجر و ثواب میں کوئی کمی نہیں آئے گی اور جس نے گمراہی کی بدعت نکالی جسے اللہ عزوجل اور اس کا رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پسند نہیں کرتے تو اس پر اتنا ہی گناہ ہے جتنا اس برائی کا دیگر ارتکاب کرنے والوں پر ہے اور اس سے ان کے گناہوں کے بوجھ میں بالکل کمی نہیں آئے گی۔

میرے بھائی یہ حدیث بھی بدعت کی مزممت اور سنت کو زندہ کرنے کے باب میں ہے یعنی وہ سنت جس پر عمل مفقود ہوچکا ہے اس سنت کو اگر کوئی زندہ کریگا تو اسکو ثواب اور اجر کی خوشخبری ہے اور اگر کوئی شخص کوئی ایسا کام کریگا جو سنت سے ثابت نہ ہو اور بدعت ہو تو درحقیقت وہ گمراہ ہے

رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا فرمان ہے

ھ" بلا شبہ سب سے سچى بات اللہ تعالى كى كتاب ہے، اور سب سے بہتر ہدايت و راہ محمد صلى اللہ عليہ وسلم كى ہے، اور سب سے برے امور اس دين ميں بدعات كى ايجاد ہے" ھ

اور ايك دوسرى حديث ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا

ھ" جس نے بھى ہمارے اس دين ميں كوئى ايسا كام ايجاد كيا جو اس ميں سے نہيں تو وہ كام مردود ہے" ھ

صحيح بخارى حديث نمبر ( 2697 ) صحيح مسلم حديث نمبر ( 1718 )ھ

اور مسلم شريف ميں روايت ميں ہے كہ

ھ" جس نے بھى كوئى ايسا عمل كيا جس پر ہمارا حكم نہيں تو وہ عمل مردود ہے"ھ

 

Back
Top