یوم شہادت حضرت علی علیہ السلام

Status
Not open for further replies.

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

quote_icon.png
Originally Posted by ALMAHDI

مولا علی مشکل کشا علیہ السلام کو کچھ چیزیں ایسی ملیں جو کسی دوسرے کو کبھی نصیب نہ ہوئیں نہ ہونگی۔

١۔ مولا علی علیہ السلام کو سسر ایسا عطا ہوا جیسا کسی اور کو نہ ملا۔ سید الانبیا، رحمت اللعالمین محمد مصطفےٰ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم
٢۔ مولا علی علیہ السلام کو بیوی ایسی ملیں جیسی نہ پہلے نہ بعد میں کسی کو عطا ہوئیں۔ نورِ نظرِ محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم
٣۔ مولا علی علیہ السلام کو بیٹے ایسے عطا ہوئے جیسے کسی کو نصیب نہ ہوئے۔ حسنین شریفین- جوانانِ جنت کے سردار










4zyhy8.jpg

2lt5vk6.jpg


2hhf0hg.jpg


2hhf0hg.jpg


nntf0m.jpg


:133:یہ ایک اور ثابت شدہ جھوٹ

جھوٹ پر جھوٹ






quote_icon.png
Originally Posted by ALMAHDI

ایک تصحیح فرما لیں۔ صحابہ کے احترام کے معاملے میں شیعانِ علی میں کوئی تفریق نہیں۔ تمام شیعہ اصحاب سمیت تمام قابل احترام ہستیوں کو بے پناہ احترام کرتے ہیں۔





http://www.siasat.pk/forum/showthrea...1605%3B/page11


#209

esterday, 10:27 PM
#209

QaiserMirza
user-offline.png

Expert
Join DateDec 2008Posts7,903Post Thanks / Like

Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a



لو جی
جناب مہدی صاحب تو ثابت ہو گئے جھوٹے بھی اور منافق بھی
اب پہلے اقرار کر کے تو جھوٹا اور منافق ہے پھر کسی سے سوال کرنا


بابا جی تم نہ بہت پیٹ بھر کر جاہل ہو اتنی ہمت ہے تو شیعہ کتب کا اصل صفہ دو اور پھر دیکھیں گے تمارے حوالے کیا ہیں اور انکا کیا جواب دینا ہے تب تک خود ہی خوشیاں منا لو پر تمارا ٹریک ریکارڈ جو دیکھا ہے تمارے ساتھ ہمیشہ پیڑی ہی ہوئی ہے
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

Dear Watan Dost,

The main reason I try to avoid debating with Shia that they do not accepts Hadeeth from Sihah Sitta Books. They think that their Alif Laila Books of Hadeeths are the only source of knowledge. It is their books that make their followers use uncivilized language, there is always a risk while debating that they to be disrespectful (directly or indirectly) towards Sahabah (RA).

Your explanation seems to be right. There are many repeated Hadeeth in Sahih Bukhari on the same topic prohibiting intercourse during fasting, making this issue very clear.

Narrated 'Aisha: A man came to the Prophet and said that he had been burnt (ruined). The Prophet asked him what was the matter. He replied, "I had sexual intercourse with my wife in Ramadan (while I was fasting)." Then a basket full of dates was brought to the Prophet and he asked, "Where is the burnt (ruined) man?" He replied, "I am present." The Prophet told him to give that basket in charity (as expiation). (Sahih Bukhari; Book #31, Hadith #156)


(2) Narrated Abu Huraira: While we were sitting with the Prophet a man came and said, "O Allah's Apostle! I have been ruined." Allah's Apostle asked what was the matter with him. He replied "I had sexual intercourse with my wife while I was fasting." Allah's Apostle asked him, "Can you afford to manumit a slave?" He replied in the negative. Allah's Apostle asked him, "Can you fast for two successive months?" He replied in the negative. The Prophet asked him, "Can you afford to feed sixty poor persons?" He replied in the negative. The Prophet kept silent and while we were in that state, a big basket full of dates was brought to the Prophet . He asked, "Where is the questioner?" He replied, "I (am here)." The Prophet said (to him), "Take this (basket of dates) and give it in charity." The man said, "Should I give it to a person poorer than I? By Allah; there is no family between its (i.e. Medina's) two mountains who are poorer than I." The Prophet smiled till his pre-molar teeth became visible and then said, 'Feed your family with it." (Sahih Bukhari;Book #31, Hadith #157)


(3) Narrated Abu Huraira: A man came to the Prophet and said, "I had sexual intercourse with my wife on Ramadan (while fasting)." The Prophet asked him, "Can you afford to manumit a slave?" He replied in the negative. The Prophet asked him, "Can you fast for two successive months?" He replied in the negative. He asked him, "Can you afford to feed sixty poor persons?" He replied in the negative. (Abu Huraira added): Then a basket full of dates was brought to the Prophet and he said (to that man), "Feed (poor people) with this by way of atonement." He said, "(Should I feed it) to poorer people than we? There is no poorer house than ours between its (Medina's) mountains." The Prophet said, "Then feed your family with it." (Sahih Bukhari; Book #31, Hadith #158)


(4) Narrated Abu Huraira: A man came to Allah's Apostle and said, "I am ruined." The Prophet asked, "What do you mean?" He said, "I had a sexual intercourse with my wife during Ramadan (while fasting)." The Prophet asked him, "Can you manumit a slave?" He replied in the negative. He then asked him, "Can you fast for two successive months continuously" He replied in the negative. The Prophet then asked him, "Can you feed sixty poor persons?" He replied in the negative. In the meantime an Ansari came with a basket full of dates. The Prophet said to the man, "Take it and give it in charity (as an expiation of your sin)." The man said "Should I give it to some people who are poorer than we O Allah's Apostle? By Him Who has sent you with the Truth, there is no family between Medina's two mountains poorer than we." Allah's Apostle told him to take it and provide his family with it." (Sahih Bukhari; Book #47, Hadith #772)


(6) Narrated Abu Huraira: A man came to the Prophet and said, "I am ruined!" The Prophet said, "Why?" He said, "I had sexual intercourse with my wife while fasting (in the month of Ramadan)." The Prophet said to him, "Manumit a slave (as expiation)." He replied, "I cannot afford that." The Prophet said, "Then fast for two successive months." He said, "I cannot." The Prophet said, "Then feed sixty poor persons." He said, "I have nothing to do that." In the meantime a basket full of dates was brought to the Prophet . He said, "Where is the questioner." The man said, "I am here." The Prophet said (to him), "Give this (basket of dates) in charity (as expiation)." He said, "O Allah's Apostle! Shall I give it to poorer people than us? By Him Who sent you with the Truth, there is no family between Medina's two mountains poorer than us." The Prophet smiled till his pre-molar teeth became visible. He then said, "Then take it." (Sahih Bukhari; Book #64, Hadith #281)


(7) Narrated Abu Huraira: A man came to Allah's Apostle and said, "O Allah's Apostle! I am ruined!" The Prophet said, "Waihaka (May Allah be merciful to you) !" The man said, "I have done sexual intercourse with my wife while fasting in Ramadan." The Prophet said, "Manumit a slave." The man said, " I cannot afford that. " The Prophet said; "Then fast for two successive months." The man said, " I have no power to do so." The Prophet said, "Then feed sixty poor persons." The man said, "I have nothing (to feed sixty persons). Later a basket full of dates were brought to the Prophet and he said (to the man), "Take it and give it in charity." The man said, "O Allah's Apostle! Shall I give it to people other than my family? By Him in Whose Hand my life is, there is nobody poorer than me in the whole city of Medina." The Prophet smiled till his premolar teeth became visible, and said, "Take it." Az-Zuhri said (that the Prophet said). "Wailaka." (Sahih Bukhari;Book #73, Hadith #185)

source




بخاری کی روزے کی حالت مباشرت والی حدیث کی حقیقت:
جن لوگوں نے طے کرلیا ہے کہ احادیث کے تمام ذخیرہ کو کسی نہ کسی ناقابل اعتبار ٹھیرا کر دین کا حلیہ بگاڑ دیں گے اور قرآن کو من مانے مفاہیم کا جامعہ پہنائیں گے، انکا مشغلہ ہی یہ ہوتا ہے کہ جس طرح ہوسکے احادیث کے غلط سلط معانی مشہور کریں اور لوگوں کے قلوب و اذہان میں وسوسے ڈالیں۔
صحیح بخاری کی کتاب الصوم میں یہ حدیث ہے:

عن عائشہ قالت کان النبی صلی اللہ علیہ وسلم یقبل ویباشر وھو صائم وکان املکم لاربہ
ترجمہ: حضرت عائشہؓ نے کہا کہ رسول اللہ ﷺ روزے کی حالت میں بوسے بھی لیتے تھے اور مباشرت بھی فرماتے تھے اور وہ تم سب سے زیادہ ضبط نفص پر قادر تھے۔

اس روایت کو کسی معترض کو لفظ ’’ مباشرت ‘‘ نظر آیا اور پھر اسکو یہ دیکھنے کی ضرورت نہیں ہوئی کہ عنوان بان کیا ہے ؟ اسی عنوان میں خود حضرت عائشہؓ ہی زبان مبارک سے مباشرت کی تشریح موجود ہے اور روایت کا سیاق و سباق کیا کہ رہا ہے، اسکو تو احادیث کا مضحکہ اڑانے اور کم علم عوام کو وسوسوں میں مبتلا کرنے سے کام ہے۔ ذرا دیکھئے عنوان باب کیا ہے صحیح بخاری میں جسکے تحت یہ حدیث آتی ہے۔

المباشرۃ للصائم وقالت عائشہ یحرم علیہ فرجھا۔
ترجمہ: باب روزے دار کے لئے جواز مباشرت میں۔ اور حضرت عائشہؓ نے فرمایا کے روزے دار پر عورت کی فرج حرام کردی گئی ہے۔

اندازہ کیجئے کیا کسی احمق سے احمق آدمی کو بھی یہ گمان ہوسکتا ہے کہ یہاں ’’ مباشرت‘‘ سے مراد وطی (صحبت) ہے۔ اگر یہی مراد ہوتی تو ساتھ ساتھ ’’ مباشرت‘‘ کی تشریح میں حضرت عائشہؓ کے ارشاد کی کیا تک تھی۔نیز یہ کس کے تصور میں آسکتا ہے کہ روزے کی حالت میں حرمت وطی کے صریح حکم قرآنی کے ہوتے ہوئے کوئی امام بخاری رحمہ اللہ جیسے مسلمہ امام تو کیا ایک معمولی عالم بھی یہ حماقت کرسکتا ہے، کہ اپنی کتاب میں ’’ جواز وطی فی الصوم‘‘ کا عنوان باندھے۔ اور اگر یہ حماقت کسی سے عالم دیونگی میں سرزد ہو ہی جائے تو سینکڑوں برس کی تمام امت مسلمہ اتنی پاگل کیسے ہوسکتی ہے کہ ایسے احمق و دیوانے کو اپنا سرتاج مان کر اسکی کتاب کو اصح الکتاب بعد ازکتاب اللہ کا درجہ دیدے۔ ظاہر ہے اس عنوان کے بعد کسی کو شک و شبہ کی گنجائش ہی نہیں رہتی کہ ’مباشرت‘ کا مطلب وطی لیا جائے۔ اس لئے شروع سے آج تک کسی معروف و مستند عالم نے اسطرح کا شبہ نہیں کیا۔
آگے حدیث پر نظر کیجئے۔ اگر یباشر کا مطلب یہ ہوتا کہ حضور ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ وطی بھی فرمالیتے تو بوسہ لینے کی بات حضرت عائشہ کیوں فرماتی۔ ظاہر ہے کہ اگر وطی ہی تک نوبت ہنچ جاتی تو بوس و کنار کس شمار رہ جاتے ہیں۔ پھر وکان وکان املکم لاربہ بھی مہمل ہوجاتا ہے، اگر مباشرت کا مفہوم وطی ہے۔ یہ جملہ اسی لئے تو کہا گیا تھا کہ حضور ﷺ باوجود بوسے لینے اور جسم کا لمس کرنے کے نفس پر اس قدر قادر تھے کہ شہوانی جذبہ نہیں بھڑکتا تھا، لیکن تم سب اتنے ضابط اور قادر علی النفس نہیں ہوسکتے ہو، لہذہ بہتر ہے کہ بوس وکنار وغیرہ سے پرھیز کرو۔ اب جو شخص ’’ مباشرت‘‘ کے معنی یہاں وطی لینے پر تلا ہوا ہے، وہ بتائے کہ وطی کے بعد کونسا درجہ رہ جاتا ہے جسکے لئے قدرت علی النفس اور حوائج پر کنٹرول کا سبق آموذ تذکرہ کرنا حضرت عائشہؓ نے ضروری سمجھا۔ یعنی حضور ﷺ نے اگر وطی ہی کی ہوتی تو اس جملے کا صدور ہی ممکن نہ تھا۔ افسوس ہے ان لوگوں پر جو یا سخت قسم کے جہل کی رو میں یا پھر سوچی سمجھی عداوت حدیث کے تحت ام المونین حضرت عائشہؓ اور سرور کونین ﷺ کے آبرو تک سے کھیلنے میں دریغ نہیں کرتے۔
ایسے موقع پر یہ لوگ کہا کرتے ہیں کہ اچھا مان لیا مطلب وہ نہیں ہے جو ظاہری لفظ سے سمجھ میں آرہا ہے، لیکن ایسی ظاہر فریب اور وحشتناک روایت کو محفوظ کرنے کی ضرورت ہی کیا تھی؟ تو جواب یہ ہے کہ فاسد ذہنوں کی وحشت و فریب خوردگی کا لحاظ کیا جاتا تو آج امت ان تمام صنفی و جنسی مسائل کی شرعی حیثیت سے بے خبر ہوتی جنھیں اہل علم و اجتہاد نے اسی طرح کی روایات سے اخذ کیا ہے۔
روزے میں کیا کس حد تک جائز ہے اور کیا کس حد تک حرام۔ اسکی ٹھیک ٹحیک واقفیت کے لئے کیا اسکے سوا بھی کوئی چارہ تھا کہ رسول اللہ ﷺ کے قول و فعل کا پتہ چلایا جاتا اور جو روایات بھی نقد کی کسوٹی پر کھری اترتیں انھیں محفوظ کرکے استنباط ا وستخراج کی راہ اہل نظر کے لئے کھولی جاتی۔ قرآن تبیان لکل شئی کے باوجود ان امور میں تجمل ہے جنکا امت تک پہچانا حضور ﷺ ہی کے قول و فعل کے ذریعہ مشیت کو مقصود تھا۔ اگر روایت یہ نہ بتائے کہ حضور اکرم ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ بے تکلفانہ رہن سہن سے پرھیز نہیں کرتے تھے اور بیوی سے بیتکلفی برتنا جائز ہے بشرطیکہ صائم اپنے نفس اور حاجت پر اس حد تک قادر ہو کہ اس طرح کے طرز عمل سے شہوانی مدہوشی کا شکار ہوجائے۔ اسی شرط کی طرف سیدہ عائشہ نے اشارہ کیا تھا۔
مباشرہ عموما ’’ وطی‘‘ ہی کے لئے بولا جاتا ہے، لیکن کبھی اس خاص قسم کے بے تکلفانہ رہن سہن کے لئے بھی بولا جاتا ہے جو زن و شوہر کے درمیان مخصوص ہے اور جس میں وطی داخل نہیں ہے۔ کوئی اگر یہ خیال کرے کے چلئے اگر معترض کا اعتراض تو ختم ہوا، لیکن یہ نا محمود خیال تو ضرور ہی اس روایت سے پیدا ہوتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ جیسا زاہد و متقی نبی روزے میں اس طرح کا طرز عمل بھی اختیار کرسکتا ہے۔
تو گذارش یہ ہے کہ وہ شادہ شدہ حضرات جنھیں اپنی بیویوں سے گہری محبت ہے ایماندارانہ اپنا جائزہ لیں کہ کیا بوسہ یا جسم کا بے تکلفانہ لمس ہمیشہ شہوت ہی تحت ہوتا ہے؟ ہم سمجھتے ہیں۔۔ اور بالکل صحیح سمجھتے ہیں کہ محبوب بیوی کا بوسہ یا اسکے جسم کا لمس بسا اوقات اس محبت اور پیار کے تحت بحی ہوتا ہے جسمیں شہوت کا ہیجان شامل نہیں ہوتا۔ کسی غیر عورت کے بارے میں تو سمجھا جاسکتا ہے اسکا بوسہ یا لمس، مرد میں لازما جذبہ شہوت کو بھڑکا دے گا، لیکن اس بیوی کے لئے مرد اتنا ذکی الحس نہیں رہ جاتا جس کے جسم پر اسے ہمہ وقت آذادانہ دسترس حاصل ہے، جس سے وہ برابر سیری حاصل کررہا ہے اور جسکی صنفی کہابائیت اسکے لئے اپنی شدت ختم کرچکی ہے۔ رسول اللہ ﷺ کو اپنی بیویوں سے محبت تھی۔ خصوصا حضرت عائشہ سے۔ ماہ رمضان میں اگر آپ نے بوسہ لیا اور کوئی بے تکلفی برتی تو ہمیں یقین ہے اور سیرت رسول ﷺ کی روشنی میں ہر شخص جسے اللہ نے عقل سلیم دی ہے، اسکو بھی یہ یقین کرلینا چاہئے کہ اس طریق عمل کے پیچھے جنسی اشتعال کرفرما نہیں ہوگا، بلکہ اسکا محرک وہ پیار اور قلبی تعلق ہوگا، جو شہوت رانی سے بالاتر ہوتا ہے، اور جسمیں کبھی دلداری اور کبھی اظہار سفقت و موانست مقصود ہوتا ہے۔ بوسہ ایک بچے کا بھی لیا جاتا ہے اور جسم ایک ننھی بچی کا بھی ہاتھوں سے مس ہوتا ہے تو کیا اسے بھی جنسیت سے جوڑ دیا جائے گا۔ نہیں۔ یہ امور ہمیشہ ہی شہوت انگیز یا نتیجہ شہوت نہیں ہوتے اور سورج کی طرح روشن ہے کہ جس مباشرت کا ذکر ذیرتذکرہ روایت میں ہے و ہ جنسی لگاوٹوں سے بالا تر ہی ہوگی کہ رسول اکرم ﷺ سے حالت صوم میں جنسی تلذذ کی توقع ان کی سیرت مطہرہ اور سرشت مقدسہ کے بالکل منافی ہے۔


  • 0

علم حاصل کرو۔ مہد سے لحد تک
جس نےمیرے صحابہ سے بغض رکھا، اس نے گویا مجھ سے بغض رکھا
فرمان رسول صلی اللہ علیہ وسلم
 
Last edited:

sameer

MPA (400+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

بابا جی تم نہ بہت پیٹ بھر کر جاہل ہو اتنی ہمت ہے تو شیعہ کتب کا اصل صفہ دو اور پھر دیکھیں گے تمارے حوالے کیا ہیں اور انکا کیا جواب دینا ہے تب تک خود ہی خوشیاں منا لو پر تمارا ٹریک ریکارڈ جو دیکھا ہے تمارے ساتھ ہمیشہ پیڑی ہی ہوئی ہے

what i am quoting with links to books
wht about them my dear?
asool kafi the most prestigious books of
yours, am i right?
 

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


what i am quoting with links to books
wht about them my dear?
asool kafi the most prestigious books of
yours, am i right?

ایک اورسوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔
 

sameer

MPA (400+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

ایک اورسوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔


that's it what you got? are you sure
you want me to answer it,
look at what you have done ASOOL KAFI,
about what shia say it is ENOUGH for us

at page 282/320, vol 1, in explaining one hadith
TRANSLATOR say:
haqeeqat yah hai jo afaal insaan kay irada aur ikhtiyar
say mutaliq hain khuda ka un say koi taluq nahi
(reality is what deed are related to human's authoity
and intentions, God has no ROLE in it)

XNRVfuR.png


it was explaination but now read the HADITH:
vol 1, page 286 (urdu translation is not appropriate
so one must look at original text)
rawi kahta hai main nay imam jafir sadiq say poocha
kah bandoo say afaal jo sar zad hotay hain, un main
khuda ki mashiyat, irada, qaza aur qadar ko DAKHAL hai
........(here in orginal arabic text imam said YES), aur aya
woh us ko dost(pasand) rakhta hai, farmaya nahi, rawi nay
kah jab dost hee nahi rakhta phir mashiyat aur irada kay
taluq kiyon hai, farmaya ham par aisa hee zahir howa hai

UVMiJUp.png


eng: it was asked to jafir sadiq if Allah's MASHIYAT, IRADA,
QAZA AND QADAT has any role in acts by men, He said
YES, further was asked if Allah keeps it friendly(meaning
like them, word hub is used), He said NO, then was asked
if he doesn't like them then why Allah has role in it, He said,
such is revealed to us

look at your own CONTRADICTION man, this is book which
is called ENOUGH and author is called FAHAMA.

secondly, if you read further down pages of vol 1 then you
ll surprised to read ALLAH HAS TWO MASHIYAT and HUMAN
MASHIYAT CAN SUPERCEED the ALLAH'S MASHIYAT

what kind of towheed is that mr?

source ASOOL KAFI, vol 1
http://www.momin.com/urdu/Books/Kitab++Usool+E+Kafi+-+Volume+I-64/Usool+E+Kafi+-+Volume+1-6749.html
 
Last edited:

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


that's it what you got? are you sure
you want me to answer it,
look at what you have done ASOOL KAFI,
about what shia say it is ENOUGH for us

at page 282/320, vol 1, in explaining one hadith
TRANSLATOR say:
haqeeqat yah hai jo afaal insaan kay irada aur ikhtiyar
say mutaliq hain khuda ka un say koi taluq nahi
(reality is what deed are related to human's authoity
and intentions, God has no ROLE in it)

it was explaination but now read the HADITH:
vol 1, page 286 (urdu translation is not appropriate
so one must look at original text)
rawi kahta hai main nay imam jafir sadiq say poocha
kah bandoo say afaal jo sar zad hotay hain, un main
khuda ki mashiyat, irada, qaza aur qadar ko DAKHAL hai
........(here in orginal arabic text imam said YES), aur aya
woh us ko dost(pasand) rakhta hai, farmaya nahi, rawi nay
kah jab dost hee nahi rakhta phir mashiyat aur irada kay
taluq kiyon hai, farmaya ham par aisa hee zahir howa hai

eng: it was asked to jafir sadiq if Allah's MASHIYAT, IRADA,
QAZA AND QADAT has any role in acts by men, He said
YES, further was asked if Allah keeps it friendly(meaning
like them, word hub is used), He said NO, then was asked
if he doesn't like them then why Allah has role in it, He said,
such is revealed to us

look at your own CONTRADICTION man, this is book which
is called ENOUGH and author is called FAHAMA.

secondly, if you read further down pages of vol 1 then you
ll surprised to read ALLAH HAS TWO MASHIYAT and HUMAN
MASHIYAT CAN SUPERCEED the ALLAH'S MASHIYAT

what kind of towheed is that mr?

source ASOOL KAFI, vol 1
http://www.momin.com/urdu/Books/Kitab++Usool+E+Kafi+-+Volume+I-64/Usool+E+Kafi+-+Volume+1-6749.html

پھر وہی سوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔
 

sameer

MPA (400+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

پھر وہی سوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔

where are your claims man, what happend to them,
teri yah tey teri woh, mustanad hawalay, yah kitabein
nahi woh kitabein,
that's it!
answer has been through ASOOL KAFI, the most
prestigious book in your sect
read post 391
but you can do nothing but time pass, so please
retype whatever!

now read again Allah has two wills and two intenetions
and human being intention DOMINATES

C11nssR.png

 
Last edited:

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

where are your claims man, what happend to them,
teri yah tey teri woh, mustanad hawalay, yah kitabein
nahi woh kitabein,
that's it!
answer has been through ASOOL KAFI, the most
prestigious book in your sect
read post 391
but you can do nothing but time pass, so please
retype whatever!

now read again Allah has two wills and two intenetions
and human being intention DOMINATES

C11nssR.png


پھر وہی سوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔
 

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

سمجھ نہیں آئی سوال نہیں فقط اس کا جواب

چل یہ بتا کہ تو بھی "سنت" پر عمل کرتے ہوئے روزہ میں اپنی بیوی سے کسنگ اور اس کے جسم سے مباثرت کرتا ہے؟ اور کیا یہ فعل تنہائی میں کرتا ہے یا چار گواہوں کی موجودگی میں؟
یہی سوال تیرے"یار" سے بھی ہے

اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ


ان بے غیرت لوگوں نے ہی نبی پاک کی توہین کی ہے جب سےیہ کچھ پڑھا ہے ایمان مکمل ہوگیا ہے کے یہ لوگ آل ھندہ کو جو نقصان پہنچایا تھا رسول پاک اور مولا نے یہ اس کا بدلہ لے رہے ہیں انکی کتابیں خرافات سے بھری ہیں لعنت ان کتابوں پر جنہوں نے لکھیں اور جو اس کو صحیح مانتے ہیں
 

alibaba007

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

میں بالکل اس کا جواب دوں گا تجھ مگر ۔ ۔ ۔ ۔ تجھے بھی یہ بتانا پڑے گا کہ ماں اور بہن اور بیٹی کے ساتھ متعہ کرنا کیسا ہے اور روزہ کی حالت میں بیوی کے ساتھ وطی بالدبر کیسا ہے؟ مانتا ہے یا بھاگتا ہے؟



کل سے تمہارے"یار" اس فورم پرایڑی چوٹی کا زور لگا کر" بخاری "سے یہ ثابت کرنے کی کوشش کررہے ہیں کہ نبی پاک (ص)حالت روزہ میں بیویوں سے بوس وکنار اور ان سے" مباثرت" بھی کیا کرتے تھے ہما را یہ عقیدہ اور ایمان نہیں اس فعل کو سنت تم لوگ ثابت کرنے کی کوشش کررہے ہو ہم نہیں لہذا ہم سوال بھی تم سے ہی کریں گے سوال بڑا سیدھا،سادھا ہے اگر یہ فعل سنت رسول ہے تو کیا سنت رسول کی پیروی کرنے کے دعوی دار تم لوگ حالت روزہ میں اپنی بیویوں سے بوس وکنار اوران سے"مباثرت" کرتے ہو اور کیا ہر مسلمان کو اس کی اجازت ہے بس یہی ایک معصومانہ سا سوال کیا ہے اب اس میں سوال پر سوال اور شرائط کیسی؟

 
Last edited:

sameer

MPA (400+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

پھر وہی سوال
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔

this one has been answered in post 391:
please read there,
chaltay chaltay yaar aik baat to batao,
i m not scholar but you are, so do you also
do like this what hazrat Esa Alaih Salam did:

GZQM8YW.png

 

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

this one has been answered in post 391:
please read there,
chaltay chaltay yaar aik baat to batao,
i m not scholar but you are, so do you also
do like this what hazrat Esa Alaih Salam did:

GZQM8YW.png


نو چول میرے سوالوں کے جواب دو شاباش
اہلِ سُنت کا ایمان مفصل پڑھا جو کچھ اس طرح ہے۔۔۔۔
اٰمَنتُ بِاللّٰہِ وَ مَلئِکَتِہِ وَ کُتُبِہِ وَ رَسُلِہِ وَ لیَومِ الاٰخِرِ وَ القَدِر خَیرِہِ وَ شَرِّہِ مِنَ اللّٰہِ تَعَالٰی وَالبَعثِ بَعدَالمَوتِ
" میں اللّٰہ تعالیٰ پر اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں اور قیامت کے دن پر اور تقدیر پر کہ بُرا اور بھلا اللہ کی طرف سے ہے اور موت کے بعد اٹھائے جانے پر ایمان لایا "
ہمارا سوال علماء اہلِ سُنت سے یہ ہے کہ کیا بُرائی بھی خدا کی طرف سے ہوتی ہے؟ اور کیا یہ عقیدہ درست ہے؟مجمل وضاحت درکار ہے۔۔۔
 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

بہت لمبی چھوڑ دی جناب
:lol:


please stand on your logic, for Allah's sake,
you guys say something and then don't hold
the ground

firstly, it was not abu jahil, secondly RUKHSATI
didn't take place at all of those two
.
third and eldest one was married to Hazrat Amar Alais Salam
who also accepted Islam later and had a daughter
called UMAIMA who was married to HAZRAT ALI

now look what you said: GHAR MAIN THEIN

it has been long standing issue that BIWI is
Ghar Wali (Ahle Bait)
or not, you've been denying
it but today you have admitted who are married
are GHAR WALI
secondly, you have admitted Marriage CAN'T be
with MUSHRIKS and thereby I assume Kafir and
Munafiq is included too
BUT YOU DECLARE AYESHA ALAIH SALAM AND HAFSA
ALAIH SALAM AS ............

میں نے تو صرف تصدیق چاہی تھی۔ سمر صاحب آپکا شکریہ کہ آپ نے معمولی سے اختلاف کے ساتھ تصدیق کر دی کہ رسول اللہ نے اپنی بیٹیوں کا عقد مشرکین سے کر دیا تھا لیکن رخصتی نہیں ہوئی تھی۔یہ سُن کر ندامت سے خمیدہ سر کے ساتھ اس پر مذید اب کیا کہوں فیصلہ پڑھنے والے کر لیں گے۔ االلہ آپکو ایسے سچ بولتے رہنے کی توفیق اور اسکے نیتیجے میں ہدایت نصیب فرمائے۔

ہاں، اہلبیت والے مسئلے پر ایک گنجل آن پڑی ہے۔ آپ نے بیویوں کو شامل کرنے کیلئے اہلبیت کا ترجمہ "گھر والیاں" کر تو دیا ہے لیکن اِس میں لفڑا یہ ہے کہ اگر اہلبیت کا مطلب "گھر والیاں" لے لیا جائے تو بیٹی اور نواسوں (مرد) کو "گھر والیاں" کیسے بنائیں گے؟ یہ تو بدو کے اونٹ والا معاملہ ہو گیا، ایک کو داخل کرو تو دوسرا نکل جاتا ہے۔
اب آپ آہستہ آہستہ جواب دینے پر آ رہے ہیں تو میرا پوچھنے کا حوصلہ بھی بڑھ رہا ہے بس یہ بتاتے جائیے کہ عربی میں ایک لفظ "ابتر" ہے اُسکا مطلب کیا ہے؟

 

alibaba007

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


i have read in asool kafi that ashab e imam
(i wrote ashab here as in asool kafi it is
mentioned that shia of imams are also
called ashab) should take care of other
and if one has kaneez then he should send
it to other shia:
Jo us ka bistar bichaye
it could have many meanings, but
what do you say?

Ps: Kafi is most authentic book of
hadith by shias, and about it is said:
Kafi is enough for shia, so one may
see the importance by comment


اوہو! دو دن بعد سوال پوچھنے پھرواپس آگئے ؟ خیر یہ بھی اتفاق کی بات ہے ایک شخص میدان جنگ سے بھا گا تو واپس آنے میں اسےتین دن لگ گئے تم تو پھر بھی اس جلدی ہی واپس آگئے
کیا کہا ؟سوال بہت مشکل تھا تو لو ایک اور آسان سوال پوچھے لیتے ہیں

ٹانگ وہ ٹانگ جس ٹانگ نے دل ٹانگ دیا، مانگ وہ مانگ جس مانگ نے دل مانگ لیا توبتاؤ سامنے دیوار پر جو چھپکلی ہے وہ نر ہے یا مادہ، ایک ٹرک کے پیچھے لکھا تھا جلنے والے تیرا منہّ کالا اگر وہ ٹرک تمہارے منہّ پر سے گزر جائے تو تمہارے منہّ کا رنگ کیسا ہوگا، ایک بلی نے ڈیڑھ کلو مٹھائی کھا لی وزن کرنے پر وہ ڈیڑھ کلو کی ہی نکلی بتاؤ اگریہ بلی ہےتو مٹھائی
کہاں گئی اوراگر مٹھائی ہےتو بلی کہاں گئی، اتنی سی ہلدی سارے گھر میں مل دی تو جواب دو جلدی اگر مستی کرنے مستی گیٹ تک جانا ہو تو کونسی بس پکڑنی پڑے گی؟؟؟

کیوں کیا ہوا کیا پھر سے چکر آنے لگے؟؟؟

 

sameer

MPA (400+ posts)
i know iteration is irritataing but just want to empathise
that how important is ASOOL KAFI is for shia as they
say it is ENOUGH for them,
secondly it is not merely HISTORY book but has ranks
to Bukhari and it is also said in Six Books of Ahle Sunnah
there are 12000 ahadith approx and in alone Kafi there are 16000
hadith approax
that was about importance, now let's establish what is rank of
saying imam Jafir Sadiq Alaih Salam, vol 1, page 113/320
dsJbzt9.png

so saying of imam Jafir is as saying of Allah himself, now read
this hadith in vol 5, page 48 that ALL TURNED MURTAD except
few after Prophet SAW departure
EoFZtJW.png


and also abhout ahl e madinah:
z9qVxTi.png

and still it is someone else who is blamed as
EXTREMIST!


 
Last edited:

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a




اپنی تاريح کی کتب پر تجھے بھروسہ نہیں حدیث کی کتاب میں بقول تیرے 27000 احادیث میں اکثر ضعیف
تو پھردیتا رہ دہا ئیاں
اور کرتا رہ صفائیاں
اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ

Just tell me one thingn that your religion is based on Quran and Hadiths or Quran and History books?

Forget about our Books, give us any Hadith from your own Books.

Now I am throwing two Challenges to you. If you have answers then give me otherwise try to sell this 'Manjin' someone else.

1) Prove the Abuse and Insult (done by Rafizi) of Sahaba-e-Karam from any of your Hadith Book.

2) Prove from Your Books of Hadiths that Hazrat Ali RA was Wasi-e-Rasool.
 

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

Just tell me one thingn that your religion is based on Quran and Hadiths or Quran and History books?

Forget about our Books, give us any Hadith from your own Books.

Now I am throwing two Challenges to you. If you have answers then give me otherwise try to sell this 'Manjin' someone else.

1) Prove the Abuse and Insult (done by Rafizi) of Sahaba-e-Karam from any of your Hadith Book.

2) Prove from Your Books of Hadiths that Hazrat Ali RA was Wasi-e-Rasool
.

خان صاب بہت افسوس کی بات ہے مولا علی کا وصی رسول ہونا تو کل ہی ثابت کر دیاتھا آپ کی کتب سے اور کیا رہ جاتا ہے ؟
آپ تو میں نہ مانوں والی رٹ لگاے بیٹھے ہو اس طرح علمی بحث ہوتی ہے کیا ؟
 

sameer

MPA (400+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


تم میں اور قادیانیوں میں صرف ایک فرق ہے:۔


تم لوگوں کا ایمان ہے کہ محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے بعد عمر نبی ہوتا ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ بزدلی اور لالچ کی وجہ سے تمہارا یہ ارمان دل میں رہ گیا اور قادیانیوں نے اپنا یہ ارمان مِرزا کو نبی بنا کر پورا کر لیا۔
اسکے علاوہ قادیانیوں کا کلمہ، صحاح ستہ، کتبِ احادیث، فقہ، اصولِ فقہ، آئمہ، نمازیں، روزے، حج، زکواتیں، سُنتیں وغیرہ سب کچھ سو فیصد تم لوگوں جیسے ہیں۔ رتی برابر فرق نہیں۔


asool kafi, vol 3, page 280/392

E6P7ju4.png
 

khan_sultan

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

Just tell me one thingn that your religion is based on Quran and Hadiths or Quran and History books?

Forget about our Books, give us any Hadith from your own Books.

Now I am throwing two Challenges to you. If you have answers then give me otherwise try to sell this 'Manjin' someone else.

1) Prove the Abuse and Insult (done by Rafizi) of Sahaba-e-Karam from any of your Hadith Book.

2) Prove from Your Books of Hadiths that Hazrat Ali RA was Wasi-e-Rasool.

مزہ تو یہ ہے کے آپ کی ہی کتب سے ہی ثابت کیا جاے میرا یہ اصول ہے کے کوشش کی جاے کے حوالہ مخالف فریق کی کتب سے ہی دیا جاے تو لیجے ثبوت حاضر ہے

احکام القرآن //ابوبکر جصاص // ج 1 //ص 86//سورۃ البقرۃ ،آیت : لا ینال عہدی الظالمین //طبع ثانیہ 1424ھ ، دارالکتب العلمیہ بیروت
تبصرہ

حیرت کی بات ہے کہ اھل سنت کے معتبر علماء اس امر کا اعلان کر رہے ہیں کہ حضرت علی (ع) ، حسنین (ع) اور دیگر صحابہ معاویہ سے تبرا کرتے اور اس پر لعنت کرتے تھے ،پھر یہ نادان ملوانے تمام صحابہ و اھل بیت کی سنت ثابتہ سے انحراف کرتے ہوئے معاویہ سے بیزاری کیوں نہیں کرتے


vv4um25.png


9DKXPUl.png


lfBdvo6.png
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

--------------



-------------------


-------------------


المہدی، خان سلطان اور علی بابا! آپ کو سچ سچ ایک بات بتاتا ہوں، میں شیعہ عقائد کے بارے میں زیادہ نہیں جانتا، سنا بہت کچھ تھا، لیکن کبھی غور نہیں کیا، شیعہ حضرات کو بھی اپنے طرح ہی سمجھا، کبھی شیعہ حضرات کے خلاف دل میں نفرت محسوس نہ کی۔ کچھ دنوں سے اس فورم پر آپ حضرات کی طرف سے صحابہ کرام اور امہات المومنین کے بارے میں گالیوں پر مشتمل عقائد جان کر کافی غصہ آیا ، کم از کم ہمارے عقیدے میں کسی کو گالی دینا تو شامل نہیں، پھر جب آپ کی یہ دشنام طرازی بڑھتی گئی تو شیعہ مذہب کے عقائد جاننے کی جستجو ہوئی، انٹرنیٹ پر شعیہ عقائد کے بارے میں ریسرچ کی تو بہت کچھ سامنے آیا، مجھے نہیں پتا ان میں سے کتنا سچ اور کتنا غلط ہے۔ متعہ کے بارے میں شیعہ ذاکروں کی کچھ ویڈیوز یوٹیوب پر پڑی ہیں، جن میں متعہ کو جائز قرار دیا گیا، ایک ویڈیو جو میں نے یہاں پوسٹ کی وہ آپ دیکھ سکتے ہیں، اس پر بھائی کراچی والا آپ سے کچھ سوال پوچھ رہے ہیں، جس پر آپ بالکل جواب نہیں دے رہے، جو کہ میرے لئے شکوک و شبہات پیدا کررہا ہے، اگر واقعی یہ متعہ والا نظریہ شیعوں کے عقیدے کا حصہ ہے، پھر تو تمام شیعہ حضرات کو ڈوب مرنا چاہئے اور اگر یہ شیعہ حضرات پر سراسر بہتان ہے تو اس کی وضاحت ہونی چاہئے، اب میں آپ سے توقع رکھتا ہوں کہ آپ سنجیدگی سے اس کی وضاحت کریں، تاکہ مسلکی اختلاف ہونے کے باوجود میں حقیقت جان سکوں۔ اگر آپ اس سوال سے کنی کتراتے ہیں تو پھر مجھے کراچی والا بھائی اور اسی ذاکر کی بات پر یقین کرنا پڑے گا جس کی ویڈیو میں نے یہاں پوسٹ کی ہے۔
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top