قائداعظم سے منسوب بیان اورسیدمودودی

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
images



ابو سعد خان


ریڈیو پاکستان کے ڈائریکٹر جنرل مرتضیٰ سولنگی کے خواب وخیال کے خبر بننے کے بارے میں بحث کا مقصد ابلاغی واردات اور اس کے معاملہ میں ’’اصحاب الیمین‘‘ کی سادہ لوحی پر اپنے خیالات کا اظہار کرنا تھا، تاہم کالم کو طوالت سے بچانے کے لیے اس دعوے کے جواب میں کچھ لکھنے سے احتراز کیا جو مرتضیٰ سولنگی نے کیا ہے اور جس کو اس خبری واردات میں ایک متعین حقیقت بنانے کی کوشش کی گئی۔ آج اس کے محاکمہ کو ضروری سمجھ کر کچھ لکھنے بیٹھا تو خوش قسمتی سے مفکرِ اسلام سید ابوالاعلیٰ مودودی کی اس موضوع پر ایک جامع تحریر ملی۔ اب بھلا کسی موضوع پر سید کا قلم چلا ہو اُس پر اپنی طرف سے کچھ لکھنا کہاں کی دانش مندی ہے! بہتر یہی ہے کہ یہاں سید مودودی کی تحریر ’قارئین کی اس موضوع پر درست رہنمائی ہوگی۔ یہ مضمون ان اصحاب الشمال ز پیکے لیے ہرگش نہیں کیا جارہا جن کے دلوں پر مہر لگادی گئی ہے اور حق سامنے آنے کے باوجود یہ اس کو قبول کرنے پر تیار نہیں۔ ہاں عام لوگ اس مؤثر تحریر کو پڑھنے کے بعد ضرور یہ جان پائیں گے کہ 11 اگست کی تقریر کو قائداعظم کی زندگی کا واحد خطاب سمجھ کر اس کا یہ نتیجہ نکالنا غلط ہے کہ وہ پاکستان کو ایک سیکولر ملک بنانا چاہتے تھے۔
مولانالکھتے ہیں۔’’اصولی سوالات پر بحث کرنے سے پہلے میں اس غلط فہمی کو صاف کردینا چاہتا ہوں جو قائداعظم مرحوم کی اس تقریر سے پیدا ہوئی ہے جو انہوں نے 11 اگست 1947ء کو پاکستان کی مجلس دستورساز میں کی تھی۔ اس تقریر سے تین نتیجے نکالے جاتے ہیں۔ اول یہ کہ قائداعظم مرحوم نے اس تقریر میں ایک ایسی ’’پاکستانی قومیت‘‘ کی بِنا ڈالنے کا اعلان کیا تھا جو وطنیت پر مبنی ہو اور جس میں پاکستان کے ہندو‘ مسلمان‘ عیسائی وغیرہ سب ایک قوم ہوں۔ دوم یہ کہ مرحوم نے اس تقریر میں یہ فیصلہ کردیا تھا کہ پاکستان کا دستور غیر مذہبی نوعیت کا یعنی سیکولر ہوگا۔ سوم یہ کہ مرحوم کی اس تقریرکو کوئی ایسی آئینی حیثیت حاصل ہے جس کی وجہ سے پاکستان کے باشندے یا اس کے دستورساز اب اس کے کھینچے ہوئے خطوط سے ہٹ نہیں سکتے۔ میرے نزدیک یہ تینوں نکات جو اس تقریر سے بطور نتیجہ نکالے جاتے ہیں صحیح نہیں ہیں‘ اور اپنی اس رائے کے لیے میرے دلائل حسب ذیل ہیں: (الف) قائداعظم مرحوم کی اس تقریر کے الفاظ خواہ بظاہر پہلے اور دوسرے مفہوم کے حامل ہوں‘ مگر ہمارے لیے یہ باورکرنا بہت مشکل ہے کہ ان کا منشا بھی حقیقت میں وہی تھا جو ان کے الفاظ سے مترشح ہوتا ہے۔ اس لیے کہ اُن کے مرتبے کے انسان سے ہم یہ توقع نہیں کرسکتے کہ وہ پاکستان کے قیام سے پہلے دس سال تک جن اصولوں کو بنیاد بناکر لڑتے رہے تھے ان سے وہ پاکستان قائم ہوتے ہی یک لخت پلٹ گئے ہوں گے اور انہی اصولوںکے قائل ہوگئے ہوں گے جن کے خلاف انہوں نے اپنی ساری قوم کو ساتھ لے کر جنگ کی تھی۔ نیز ہم یہ گمان بھی نہیں کرسکتے کہ وہ قیام پاکستان کے پہلے ہی دن یکایک اپنے اْن تمام وعدوں سے پھرگئے ہوں گے جو انہوں نے بارہا صاف اور صریح الفاظ میں اپنی قوم سے کیے تھے اور جن کے اعتماد ہی پر قوم ان کو اپنا لیڈر مان کر اپنی جان ومال ان کے اشاروں پر قربان کرنے کے لیے آمادہ ہوئی تھی۔ پھر ہمارے لیے یہ ماننا بھی ممکن نہیں ہے کہ قائداعظم ایسی متضاد باتیں کرسکتے تھے کہ 11 اگست کو ایک اعلان کریں اور پھر اس کے بعد بار بار اس کے بالکل خلاف باتوں کا مسلمان پبلک کو یقین دلاتے رہیں۔ اس لیے ہمارے نزدیک ان کی مذکورہ بالا تقریر کو ان کے اگلے اور پچھلے ارشادات کی روشنی میں سمجھنا زیادہ بہتر ہے‘ بہ نسبت اس کے کہ ہم اس کا کوئی ایسا مفہوم لیں جو ان کی تمام باتوں کے خلاف پڑتا ہے جو انہوں نے اس سے پہلے فرمائیں اور اس کے بعد بھی فرماتے رہے۔ (ب) سب کو معلوم ہے کہ قائداعظم کی کانگریس سے لڑائی تھی ہی دوقومی نظریے کی بنیاد پر۔ 10 اگست 47ء تک ان کا مستقل نظریہ یہ تھا کہ مسلمان ایک الگ قوم ہیں اور وہ غیرمسلموں کے ساتھ مل کر ایک متحدہ وطنی قومیت نہیں بناسکتے۔ اس کے متعلق ان کی بہت سی تحریروں اور تقریروں میں سے صرف ایک تحریرکا اقتباس میں یہاں نقل کروں گا جو ستمبر1944ء میں گاندھی جی کے ساتھ اپنی خط وکتابت کے سلسلے میں لکھی تھی: ’’ہم اس کے قائل ہیں اور ہمارا یہ دعویٰ ہے کہ مسلمان اور ہندو دو بڑی قومیں ہیں جو ’’قوم‘‘ کی ہر تعریف اور معیار پر پوری اترتی ہیں۔ ہم دس کروڑ کی ایک قوم ہیں۔ مزید برآں ہم ایک ایسی قوم ہیں جو ایک مخصوص اور ممتاز تہذیب وتمدن‘ زبان و ادب‘ آرٹ اور فنِ تعمیر‘ احساس اقدار وتناسب‘ قانونی احکام واخلاقی ضوابط‘ رسم ورواج اور تقویم (کیلنڈر)‘ تاریخ اور روایات‘ رجحانات اور عزائم کی مالک ہے۔ خلاصۂ بحث یہ ہے کہ زندگی اور اس کے متعلقات کے بارے میں ہمارا اپنا ایک امتیازی زاویۂ نگاہ ہے۔ اور قانونِ بین الاقوامی کی ہر دفعہ کے لحاظ سے ہم ایک قوم ہیں‘‘۔ (’’مسٹر جناح کی تقریریں اورتحریریں‘‘۔ مرتبہ جمیل الدین احمد‘ ص 181) اب کیا ہم یہ باور کرلیں کہ 11 اگست کو یک لخت وہ تمام خصوصیتیں مٹ گئیں جو مسلمانوں کو غیر مسلموں سے جدا کرکے ایک الگ قوم بناتی تھیں اور یکایک ایک ایسی نئی قومیت کے اسباب فراہم ہوگئے جس میں مسلمانوں اورغیرمسلموں کا جذب ہونا ممکن ہوگیا؟ اگر ہم اس بات کو مان لیں تو قائداعظم مرحوم کو اس الزام سے نہیں بچایا جاسکتا کہ وہ ایک بااصول آدمی نہ تھے بلکہ محض سیاسی مصلحتوں کی خاطر اصول بناتے اور بدلتے تھے۔ مرحوم کی وفات کے پانچ سال بعد ان کی روح کو ایسے الزامات کا تحفہ پیش کرنے کے لیے میں تو کسی طرح تیار نہیں ہوسکتا۔ (ج) بے شمار شہادتیں اس امرکی موجود ہیں کہ پاکستان کے قیام سے پہلے بھی قائداعظم مرحوم مسلمانوں سے ایک ریاست کا وعدہ کرتے رہے تھے اور اس کے بعد بھی وہ اس وعدے کو دوہراتے رہے۔ پہلے کے وعدوں میں سے صرف چند مثالیں ملاحظہ ہوں۔ 21 نومبر 1945ء کو فرنٹیئر مسلم لیگ کانفرنس میں تقریرکرتے ہوئے انہوں نے فرمایا: ’’مسلمان پاکستان کا مطالبہ کرتے ہیں جہاں وہ خود اپنے ضابطۂ حیات‘ اپنے تہذیبی ارتقائ‘ اپنی روایات اور اسلامی قانون کے مطابق حکمرانی کرسکیں‘‘۔(حوالہ مذکور‘صفحہ 473) پھر اسی کانفرنس میں انہوں نے 24 نومبرکو تقریر کرتے ہوئے اس خیال کا اظہار فرمایا: ’’ہمارا دین‘ ہماری تہذیب اور ہمارے اسلامی تصورات وہ اصل طاقت ہیں جو ہمیں آزادی حاصل کرنے کے لیے متحرک کرتے ہیں۔‘‘ (حوالہ مذکور‘ صفحہ 422) پھر اسی زمانے میں اسلامیہ کالج پشاور کے طلبہ کو خطاب کرتے ہوئے انہوں نے یہ الفاظ ارشاد فرمائے: ’’لیگ ہندوستان کے اْن حصوں میں آزاد ریاستوں کے قیام کی عَلم بردار ہے جہاں مسلمانوں کی اکثریت ہے تاکہ وہاں اسلامی قانون کے مطابق حکومت کرسکیں‘‘۔ (حوالہ مذکور‘ صفحہ 446) 11 اگست والی تقریر سے صرف ایک مہینہ بارہ دن پہلے 29‘ 30 جون 1947ء کو مرحوم نے سرحدکے حالات پر ایک بیان دیتے ہوئے لکھا: ’’مگر خان برادران نے اپنے بیانات میں اور اخباری ملاقاتوں میں ایک اور زہرآلود شور برپا کیا ہے کہ پاکستان کی دستورساز اسمبلی شریعت کے بنیادی اصولوں اور قرآنی قوانین سے انحراف کرے گی۔ یہ بات بھی قطعی طور پر غلط ہے‘‘۔ (ڈان 30 جون 1947ئ) دوسری طرف 11 اگست 47ء کے بعد جو ارشادات قائداعظم کی زبان سے سنے گئے اور ان کے معتمد ترین رفیقوں نے ان کی جو ترجمانی باربار خود ان کی زندگی میں کی اور جس کی کوئی تردید ان کی جانب سے نہ ہوئی اس کے چند نمونے ملاحظہ ہوں: ’’پشاور 14 جنوری۔ پاکستان کے وزیراعظم مسٹر لیاقت علی خان نے اتحاد ویکجہتی کے لیے سرحد کے لوگوں سے اپیل کرتے ہوئے قائداعظم کے ان اعلانات کا پھر اعادہ کیا کہ پاکستان ایک مکمل اسلامی ریاست ہوگا… انہوں نے فرمایاکہ پاکستان ہماری ایک تجربہ گاہ ہوگا اور ہم دنیا کو دکھائیں گے کہ تیرہ سو برس پرانے اسلامی اصول ابھی تک کارآمد ہیں‘‘۔ (پاکستان ٹائمز‘15 جنوری 48ئ) ’’کراچی 26 جنوری۔ قائداعظم محمدعلی جناح گورنر جنرل پاکستان نے ایک اعزازی دعوت میں (جو انہیں کراچی بار ایسوسی ایشن کی طرف سے گزشتہ شام دی گئی) تقریر کرتے ہوئے فرمایاکہ ’’میرے لیے وہ گروہ بالکل ناقابل فہم ہے جو خواہ مخواہ شرارت پیدا کرنا چاہتا ہے اور یہ پروپیگنڈا کررہا ہے کہ پاکستان کا دستور شریعت کی بنا پر نہیں بنے گا‘‘۔(پاکستان ٹائمز۔27 جنوری 1948ئ) ’’راولپنڈی 5 اپریل۔ مسٹر لیاقت علی خاں وزیراعظم پاکستان نے آج راولپنڈی میں اعلان کیا کہ پاکستان کا آئندہ دستور قرآن مجید کے احکام پر مبنی ہوگا۔ انہوں نے فرمایاکہ قائداعظم اور ان کے رفقاء کی یہ دیرینہ خواہش رہی ہے کہ پاکستان کا نشوونما ایک ایسی مضبوط اور مثالی اسلامی ریاست کی حیثیت سے ہو جو اپنے باشندوں کو عدل وانصاف کی ضمانت دے سکے۔‘‘ (پاکستان ٹائمز‘17 اپریل 1948ئ) ان صاف اور صریح بیانات کی موجودگی میں قائداعظم کی 11 اگست والی تقریرکا ایک ایسا مفہوم نکالنا جو ان کے تمام اگلے پچھلے ارشادات کے خلاف ہو‘ مرحوم کی یاد کے ساتھ انصاف نہیں ہے۔ کیا قائداعظم کی تقریر دستوریہ کو پابند کرسکتی ہے؟ (د) علاوہ بریں‘ اگر قائداعظم کی اس تقریرکو اس کے ٹھیٹھ لفظی مفہوم میں بھی لے لیا جائے تو ہمیں جذبات سے قطع نظر کرتے ہوئے یہ غورکرنا چاہیے کہ ان کے ملفوظات کی آئینی حیثیت کیا ہے۔ انہوں نے یہ تقریر خواہ صدر مجلس دستور سازکی حیثیت سے کی ہو یا گورنر جنرل کی حیثیت سے‘ بہرحال کسی حیثیت میں بھی وہ مجلس دستور ساز‘ ایک شاہانہ اختیارات رکھنے والے ادارے (Sovereign Body ) کو اس امرکا پابند نہیں کرسکتے تھے کہ وہ دستور انہی خطوط پر بنائے جو وہ کھینچ دیں۔ رہی قوم‘ تو اس نے مرحوم کو اس لیے اپنا لیڈر مانا تھا کہ وہ اس کے قومی عزائم اور مقاصد پورے کرنے میں اس کی رہنمائی کریں‘ نہ اس لیے کہ کامیابی کے پہلے ہی روز وہ اس نصب العین کی رسمِ تجہیز و تکفین ادا کردیں جس کے لیے لاکھوں مسلمانوں نے اپنی جانیں اور عزتیں اورجائدادیں قربان کی تھیں۔ یہ بات سمجھنے کے لیے کسی بڑے غور و فکر کی ضرورت نہیں ہے کہ جو بات اگست 1947ء میں کہی گئی تھی وہ اگر کہیں مارچ 1940ء میں کہہ دی جاتی تو پاکستان کا نعرہ دس کروڑ تو کیا دس ہزار مسلمانوں کو بھی جمع نہیں کرسکتا۔‘‘

http://www.jasarat.com/epaper/index.php?page=03&date=2012-06-14


 
Last edited:

awan4ever

Chief Minister (5k+ posts)
Syed Maudoodi kab say Jinnah kay byanaat ke tashreeh kernay kay maahir ho gye?

Let me reproduce an article which shows what Syed Modoodi actually used to say about the idea of Pakistan and the leaders of Muslim league BEFORE the creation of Pakistan.



http://pakteahouse.net/2009/08/15/maulana-maududis-role-against-jinnahs-pakistan/

Maulana Maududi's Role Against Jinnah's Pakistan

Let me start by saying - as a disclaimer- that opposing Jinnah, the Muslim League or Pakistan is not an unpardonable crime. Support for Pakistan’s creation is not sine qua non for its citizenship. However an exception must be made in the case of Jamaat-e-Islami given its latter day claims about being the guardians of Pakistan’s ideology. Maulana Maududi claimed and his “Jamaat-e-Islami” still claims to be the guardian of Pakistan’s ideological frontiers as it were. They have been at the forefront of religious bigotry against all minority groups of Pakistan. They abuse those who stand for a peaceful settlement of Kashmir dispute and they hurl abuses at groups like Agha Khanis and Ahmadis- the two of the most actively pro-Pakistan groups during partition- and accuse them of being the enemies of Pakistan.



What a turn around. Maududi was the most vociferous opponent of Mr. Jinnah and the Pakistan Movement. I reproduce here some of his referenced works here from his “Muslims and the Present Political Turmoil” (Vol.III) First Edition published from Delhi. Jamaat-e-Islami claims that the whole Two Nation Theory project was derived from Maududi’s writings which is completely untrue. Maududi described the idea of Muslim Nationalism as unlikely as a ”chaste prostitute”. Here he wrote:



Who are the Muslims you are claiming to be a separate nation? Here, the crowd called Muslims is full of all sorts of rabble. There are as many types of characters in this as in any (other) heathen people”. (Vol. III, P.166)



If you survey this so-called Muslim society, you will come across multifarious types of Muslims, of countless categories. This is a zoo with a collection of crows, kites, vultures, partridges and thousands of other types of birds. Every one of them is a ‘sparrow’. (Ibid. P.31)



One of Jamaat-e-Islami’s latter day claims has been that Mr. Jinnah wanted an Islamic state. Ironically this is what Jamaat-e-Islami’s philosopher in chief Maulana Maududi was writing back then:


Pity! From League’s Quaid-e-Azam down to the lower cadres, there is not a single person who has an Islamic outlook and thinking and whose perspective on matters is Islamic“.(Ibid. P.37)



To pronounce these people fit for leading Muslims for the simple reason that they are experts of Western type politics and masters of Western organizational arts, and are deeply in love with their people, is a manifestation of an unislamic viewpoint and reflects ignorance of Islam”. (Ibid. P.70)



Even with a microscopic study of their practical life, and their thinking, ideology, political behaviour and style of leadership, one can find not a trace of Islamic character.”



Jamaat-e-Islami now claims claims that the Muslim League won the elections because it promised Pakistan as an Islamic state. Here is what Maulana Maududi said then:



In no Muslim League resolution, or in a speech by a responsible leader of the League it has it been made clear that their final goal is of establishing an Islamic system of government. Those who believe that by freeing Muslim majority areas rule of Hindu majority, an Islamic government will be established here in a democratic set up, are wrong. In fact what will be achieved will be a heretical government by Muslims, indeed worse than that.” (Ibid. P.130-32)



One of the main arguments in favor of separate federations in India put up by Muslim League was that parliamentary democracy would not work in United India given the permanent minority that Muslims were with their own majority zones. Thus Pakistan – as a separate federation- had to be a democratic state. Jinnah’s vision, as Gandhi concluded after his abortive meetings with Jinnah in 1944, was of a perfect democracy in Pakistan. This vision was rejected by Maulana Maududi and his party. The fact that Jinnah used electoral methods and strengths of numbers for his politics also upset Maulana Maududi quite a bit. He wrote:
“For these reasons, the great numbers (of Muslims) that we find. (listed) in the census records has become worthless for purposes of Islam. Anything done on the strength of these numbers will result in acute frustration.” (Ibid. P.56)



Had these great numbers supported Maududi he would have gladly accepted their strength. In 1947, he moved to Pakistan and brought here with him his cancerous Jamaat-e-Islami too. He remained however a committed opponent of the Pakistani national causes including the Kashmir struggle calling it unIslamic. Today the Jamaat-e-Islami castigates anyone and everyone who wants a peaceful settlement in Kashmir. I suppose Maududi could not call the Kashmir struggle a Jihad because then Ahmadis were involved in fighting there under their Al-Furqan brigade.



A few years later Maududi in cahoots with the old anti-Muslim League and anti-Pakistan group Majlis-e-Ahrar started the anti-Ahmaddiya movement in Pakistan with the main objective of getting Zafrulla dismissed from his post as the foreign minister. This is the same Zafrulla who was the author of the Lahore Resolution and had been appointed by the Quaid to plead Pakistan’s case before the boundary commission and the United Nations. The movement led to a death sentence being handed down to Maulana Maududi which was not carried out.



At the Munir Report hearings the Jamaat e Islami described Jinnah’s vision of the state as expressed on 11 August 1947 as kufr and evil. Today Jamaat e Islami claims that 11th August speech was actually according to Islamic Law. Ofcourse they would never agree to its implementation in letter and spirit but perhaps we could consider this an improvement. Some Jamaat-e-Islami wallahs point to Maududi’s half hearted support to Fatima Jinnah’s bid for presidency as proof of his patriotism and love for democracy. The truth is that Jamaat-e-Islami had nothing against dictatorship and indeed military coup seems to be Jamaat’s preferred method of change of government. What alienated Maududi from Ayub was the latter’s insistence on taking lead in Islam-related matters from Allama Parwez and the modernist Harvard scholar Fazlurrahman instead of him.



The Jamaat-e-Islami expected to sweep into power in 1970 through elections (wait isn’t this a contradiction?). Maududi’s son even visited Ahmaddiya headquarters and told them to vote for Jamaat-e-Islami for “safe passage out of Pakistan”. However the election results didn’t quite turn out the way Maududi wanted it to. So he went about it another way forming Al Badr a militant organization which is distinguished in its role in East Pakistan. Those who accuse Bhutto of being power hungry by collaborating with army should also consider the fact that had Bhutto not played footsie with the dictator, it would have been an abject surrender of both East and West Pakistan, in the East to India and in the West to Maududi.



Given this history and Jamaat-e-Islami’s role in aid of General Zia, all their claims of democracy seem hollow. Had it not been for Aitzaz Ahsan’s sagacious leadership, they would have hijacked the Lawyers’ Movement. We must be on the look out for any meetings between Jamaat-e-Islami’s current chief and the Pakistan Army and the patriots of Pakistan must remember that Jamaat-e-Islami will always persecute those who actually stand for Pakistan. A few years ago they even started a campaign to have Aga Khanis declared Non-muslims. Ofcourse the fact that Aga Khan was the first president of the Muslim League and Jinnah himself was an Agha Khani by birth is too inconvenient for them.



It is therefore in this context that the slander, abuse and lies posted by a third rate newspaper “Daily Ummat” against PakTeaHouse and myself must be read. It is because we speak up for Pakistan, it is because we expose the Fitna-e-Maududiat, it is because we speak for Jinnah’s Pakistan and because we speak for the minorities of Pakistan and because we feel Pakistan deserves a shot. The Fitna-e-Maududiat will never attack those who abuse Pakistan day in day out because that group doesn’t challenge their lies or their claim to speak for Pakistan. We do.


Pakistan Zindabad.

---------------------------------------------------------------------

So what credibility does this interpretation by Modoodi have when he openly thinks all leaders of Muslim League including Jinnah are westernized liberals unfit for leading Muslims?

He should be ashamed of even trying to interpret the speech of a man he used to call kaafir-e-azam!
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
awan4ever
Syed Maudoodi kab say Jinnah kay byanaat ke tashreeh kernay kay maahir ho gye?
------------------------------------------------------------
Jub tum peda bi nahi hoowe the, koi our bi saboot chaie?




Nafrat ko shaid koi mutabadal nam nahi hai,our is ka Ilaj Aflatoon ke pass bi nahi tha......Abu Jahloon wali bat ki hai.
This is fact that Muslim league of Quaid e Azam (RT) published these books (Masla e Qomayyat) and Muslama our Mujuda Siasi Kashmakash written by Maulana Maududi(RT)

So dont try to misguide people about the movement of Pakistan.
Just searching some material and posting here to confuse about real topic looks very bad.

I would like you to inform me who said that these words about Qaide Azam(RT),you can repeat these words in your language but my language doesnot allow me to do so.

Madar Pidar Azad our kale Angreezoon ko abi tak ye bat hazam nahi hooti ke Pakistan ka aaeen Islami q hai....Ye loog kitaboon men to likh sakte hai laiken musalmanoon ke diloon se nahi nikal sakte.

So-called danhaswar and media will never succeed in his Ableesi Mission in Pakistan.
 
Last edited:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
پاکستان بنانے کا مقصد اور منزل علامہ اقبال نے تجویز کی تھی. اور قائد اعظم نے انہی تجاویز کو عملی شکل دی
سیکولرز کو انگلی رکھنے کی جگہ ملی تو رائی کا پہاڑ بنا لیا اور علامہ اقبال کو بلکل نظر انداز کر دیا
 

awan4ever

Chief Minister (5k+ posts)
awan4ever
Syed Maudoodi kab say Jinnah kay byanaat ke tashreeh kernay kay maahir ho gye?
------------------------------------------------------------
Jun tum peda bi nahi hoowe the, koi our bi saboot chaie?




Nafrat ko shaid koi mutabadal nam nahi hai,our is ka Ilaj Aflatoon ke pass bi nahi tha......Abu Jahloon wali bat ki hai.
This is fact that Muslim league of Quaid e Azam (RT) published these books (Masla e Qomayyat) and Muslama our Mujuda Siasi Kashmakash written by Maulana Maududi(RT)

So dont try to misguide people about the movement of Pakistan.
Just searching some material and posting here to confuse about real topic looks very bad.

I would like you to inform me who said that these words about Qaide Azam(RT),you can repeat these words in your language but my language doesnot allow me to do so.

Madar Pidar Azad our kale Angreezoon ko abi tak ye bat hazam nahi hooti ke Pakistan ka aaeen Islami q hai....Ye loog kitaboon men to likh sakte hai laiken musalmanoon ke diloon se nahi nikal sakte.

So-called danhaswar and media will never succeed in his Ableesi Mission in Pakistan.


So you deny that Maudoodi ever said anything against the creation of Pakistan?

Idher udher baat gol ker gye...deny tu kero keh Maudoodi nay kabhi mukhalfat nahi ke Pakistan ke aur aisi koi kitab ya tehreer nahi likhi jis mein Muslim League ko ragra na lagaya ho.
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
Edher udher bat gole kerne ki kia zaroorat hai,agar ye bat sach ho to muje jawab dene ki kia zaroorat hai app ki.

------Men ye yaqeen se kehta hoon ke jamaat Islami ne Pakistan ki mukhalwat nahi ki.....is ke shawahid moujood hai......jis bat ke bare men propeganda kia jata hai wo ye hai yo uno ne kaha....ke men Quaid e Azam ke gird sawaie chand loogon ke un se tawwako nahi rakhta ke wo Pakistan men Islam ka nifaz keren ge....laiken is sub ke bawjood Pakistan ban jai to wo hamare lie aik majid ki manid hoo ga.....is bat ki confirmation app kise se bi ker sakte hain.

------Muje Jamaat Islami se is hawale se koi ziada piar nahi hai laiken men zati toor per is jamaat ko pakistan ki sub se ziada muhibe watan, domoctaric, Islam se muhabat kerne wali our rafah ke kamoon men amantadari dekhani wali hai, men ne dekha hai ke loog is ko vote nah bi den laiken rafah or falah ke kamoo men lakhoon ke hasab se is ko chnda deteh hai....ye is ki imandari ki nashani hai ke ye loog agar hakoomat men hoon to dianat ki misal kiam keren gen.

---Maulana Maududi ki ye bat such sabit hoowi q k Jub Pakistan kiam hoowa to Quaid aik sal men wafat pa gie.
Ub quaid ke un sathion ka imtehan shuroo huwa jin ko Quaid ne Apni jaib ke khote sike kaha tha....liaqat ali Khan ko un loogoon ne shaheed ker dia..wo Quaid ke mukhlis sathi the.

Uno ne secular aieen banane ki kooshah ki...jis ko Jamaat Islami our doosri dini jamaatoo ne nakam bania our qarardade Pakistan manzoor howi jis men Pakistan ki asas ka iqrar kia gia.

-- Inhi loogon ne Mualana Maududi ki 2 dafa saza e Moot sunai....laik phansi dene men nakam woowe App batain kis lie ye saza sunai gie....Maulana Abdul sattar Niazi (RT) ko bi saza e moot sunai gai...yo wo na de sake.

--1971 men East Pakistan alag hoowa,Jamaat Islami ne defae watan ke lie Army ke sath 10,000 jano ka nazra dia sirif is lie ke Pakistan na toote....Aj PPP se ye kisi ne sawal kerta hai....ke Butto ne Adhar udher ka narah q lagia...Buuto Ki assembly men jamaat qoumi assembly ke member Dr Nazir ko shaheed kia gia......q ye bi PPP se poocha jaie.

---mere khial men ummete muslam ka dard rakhne wali sirif ye wahid jamaat hai....yo hameesha Phalisteen,Kashmir our jahan kaheen bi Musalman hain un ke lie awaz utahti hai.

----puri dunya me islami tehrookon ke sath is ke talluqat hai.....our in ko sirif Pakistan se invite kia jata hain.

-----America ke sakht khalaf hai............app phir koi ilzam lega den gen...laiken haqeeqat ye hai que Pakistan me wo sirif islami jamatoon se khaif hai....baki is mulk men sub kitne me apni apni booli lagwa rahee hain app bi puri koum ke sath dekh rahe hain.

---- Pakistan ki tamaan siasi jamaatoon our dini jamaatoon men maurisiat hai siwai is jamaat ke...men PTI se be umeed rakhta hoon ko wo is ko maurusi nahi banne den gen laiken abi un ko waqt chaie.....kia hoota hai.

-----Is jamaat ke kisi bi assembly member per aj tak koi corruption ,plat,aqraparwari ke charges nahi hai.....app batain phir is ulk ka mukhlis koun hai?

-----ye sub dirande yo mulk ko kha gaie hain...ya wo ghareeb Ameer jamaat Islami hai jis ka pasa sirif aik 5 marle ka ghar hai,jis ka koi bank balance nahi,jis ki koi ghari nahi?

Muje Jamaat Islami ki ye bateen pasand hai is lie men samjata hoon ke Pakistan ke loogon ki ab ye faisla kerna chaie ke wo kesa Pakistan chaten hain.

Mera khial hai ke is maqsad ko samne rakhne wali tamaam siasi jamaaten agar ikhlas se kam keren to Pakistan air sahi Islami our tarraki yafta mulk ban sakta hai.


So you deny that Maudoodi ever said anything against the creation of Pakistan?

Idher udher baat gol ker gye...deny tu kero keh Maudoodi nay kabhi mukhalfat nahi ke Pakistan ke aur aisi koi kitab ya tehreer nahi likhi jis mein Muslim League ko ragra na lagaya ho.
 
Last edited:

Temojin

Minister (2k+ posts)
yaar is behes ko chor dein bhai, we know what moudoodi thought about Pakistan and he would be sorry and scold you if he was alive to misinterpret and defend him.

JI ne abb tak bohat nuqsan pohncha dia hai Pakistan ko abb bass ker dein.
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
App ko bi abi joosh aia hai?.............nuksan bi gin doo....our jin ne faide pohchaie hain un ke isam shareef bata den ta ke sub ko maloomat hoo jaien app ki wasatat se.

yaar is behes ko chor dein bhai, we know what moudoodi thought about Pakistan and he would be sorry and scold you if he was alive to misinterpret and defend him.

JI ne abb tak bohat nuqsan pohncha dia hai Pakistan ko abb bass ker dein.
 
Last edited:

Temojin

Minister (2k+ posts)
App ko bi abi joosh aia hai?.............nuksan bi gin doo....our jin ne faide pohchaie hai un ki isam shareef bata den ta ke sub ko maloomat hoo jaien app ki wasatat se.

Likhta jaoonga to forum ke server ki capacity khatm ho jayegi, mein ne kaha na chor dein is baat ko bhai abb taqreeban har koi jaanta hai aur tang aa chuka hai pehle aap apni jamiyyat ke ander ke factions ko hee sambhal lein jo eik doosre ko maarne par tuley howe hain aaj kal.

aur chorein mein mazeed behes mein nahi perna chahta. Jo saamne hai usko discuss kerne ki zuroorat hee nahi.
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
Achi khabar sunai hai.............jamaat ke andar marne marne ki......zabardast.

zara forum ki capacity khatam kero........ta ke dekhen ke is mulk men Ghadar koun hain...our Muhibe watan koun...?

Likhta jaoonga to forum ke server ki capacity khatm ho jayegi, mein ne kaha na chor dein is baat ko bhai abb taqreeban har koi jaanta hai aur tang aa chuka hai pehle aap apni jamiyyat ke ander ke factions ko hee sambhal lein jo eik doosre ko maarne par tuley howe hain aaj kal.

aur chorein mein mazeed behes mein nahi perna chahta. Jo saamne hai usko discuss kerne ki zuroorat hee nahi.
 
Last edited:

indigo

Siasat.pk - Blogger
Jammate Islami used to call him Kafire Azam

Sayed Maududi was against partition at some point.... And was never Quaid's Follower..
 

Temojin

Minister (2k+ posts)
Achi khabar sunai hai.............jamaat ke andar marne marne ki......zabardast.

zara forum ki capacity khatam kero........ta ke dekhen ke is mulk men Ghadar koun hain...our Muhibe watan koun...?

Yaar gussa na kero, apni koshish mein lagay raho ham abb itne bewuqoof bhi nahi rahay, bass jo 80s mein kamaye thae dollars unko gino beth ke. Ta ta, mujhe fuzool behes mein ulajhnay ka shouq nahi hai. haan kisi ki kutt lagwani ho to batana jamiyyat ke larkay bhijwa doonga :) ta ta from this thread, useless. Itna bhi na samajhna ke tumhara jawab hee perhne aaoonga isliye likhte raho, hadd hoti hai kisi jhoot ka parchaar kerne ki.
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
Allah :subhanahu: Quran me farmata hai,

Eh iman walo kisi alzam se phele tehkeek ker lia karo esa na hoo ke kisi ka nuksan ker betho.


Isi tara kisi fasik ki khabar per bi fooran yaqeen nahi kerna chaie.

Ajj loog Khud Khuda banne lage hain..........yar nafrat ki bi koi had hooti hai.

Jaldi bagoo agar jawab nahi ata to..........it means this is just propeganda without any proof.



Yaar gussa na kero, apni koshish mein lagay raho ham abb itne bewuqoof bhi nahi rahay, bass jo 80s mein kamaye thae dollars unko gino beth ke. Ta ta, mujhe fuzool behes mein ulajhnay ka shouq nahi hai. haan kisi ki kutt lagwani ho to batana jamiyyat ke larkay bhijwa doonga :) ta ta from this thread, useless. Itna bhi na samajhna ke tumhara jawab hee perhne aaoonga isliye likhte raho, hadd hoti hai kisi jhoot ka parchaar kerne ki.
 

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
Kia bat hai app ki...us admi ka ref de rahe ho jis ko Mulanana ki poori family pasand nahi kerti......ye un ka wahid sahbzada hai yo Hameesha apne apne khandan ke khelaf raha......

Shaid app ke pass koi daleel nahi thi is lie personal muamlat per aa gie ho...........

http://www.youtube.com/watch?v=g6LDBxZxUms&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=35kfzx3DNnM&feature=relmfu



http://chagataikhan.blogspot.com/2011/01/mawdudi-jamat-e-islami-deobandis-had.html

Im not wasting my time to prove anything such as this commonly known... Just Read this article if it does not satisfies you , live in your fairy land...
 
Last edited:

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
URDU-Last Rare Interview - Syed Abul Ala Maududi Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=5ho68X5EF20&feature=related

URDU-Last Rare Interview - Syed Abul Ala Maududi Part 2

http://www.youtube.com/watch?v=3rSCoeVAnVo&feature=related


Abul Aala Maudoodi & Biographical movie

http://www.youtube.com/watch?v=03l9O2WDeUQ&feature=related

(1/4) Geo Documentary on the Life of Maulana Maududi (Sep 24, 2010)

[h=1]Modoodi 4/6[/h]http://www.youtube.com/watch?v=1Juiacnrw-4&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=64pK9aokQQY
Maulana Tariq Jamil Comments on Maulana seyyed abul ala Maududi RA.flv

http://www.youtube.com/watch?v=jryBcTDyp90
 
Last edited:

Back
Top