حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

khan_sultan

Banned
[h=1]حضرت علی علیہ السلام دنیا و آخرت کے سردار ہیں
[/h]
حضرت محمد ص نے حضرت علی ع کے بارے فرمایا : آپ دنیا اور اخرت میں سردار ہیں ، جس نے آپ سے محبت رکھی اس نے مجھ سے محبت رکھی ، جس نے آپ کو دوست رکھا اسے اللہ اپنا دوست رکھتا ہے ، جس نے آپ سے عداوت رکھی اس نے مجھ سے عداوت رکھی اور جس نے مجھ سے عداوت رکھی اس نے اللہ سے عداوت رکھی ، اس پر افسوس ہے جس نے میرے بعد آپ سے عداوت رکھی
رجال الاسناد ثقات
فضائل الصحابه-الجزءالاول-ص796-797-حديث-1092
عربی متن کچھ اس طرح ہے
عن عبد الله بن عباس قال,بعثني النبي الى علي ابن ابي طالب فقال انت سيد في الدنيا وسيد في الاخره من احبك فقد احبنني وحبيبك حبيب الله وعدوك عدوي وعدوي عدو الله الويل لمن ابغضك من بعدي



HaPE7P2.png



FCdLiJn.png


FCdLiJn.png



 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


آپ نماز میں رکوع کرتے ہو ؟؟؟


سجدہ کرتے ہو ؟؟؟


اس میں بھی منہ قبلہ سے ہٹ جاتا ہے

رح کرنے کے کے لفظ فَوَلِّ ہے
جب کہ جھکنے کے لئے لفظ ارْكَعُوْا ہے


تو میں اپنا سوال دوہراتا ہوں
آپ نماز میں فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کے حکم کی خلاف ورزی کیوں کرتے ہیں؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

واہ چندا واہ - کیا بات ہے تمہاری۔ یعنی الفاظ بھی تمہارے ملا کے اور نکلے بھی اسی کے منہ سے اور پھر بھی تم یہی کہتے ہو کہ تم پر الزام ہے؟ میرے دوست یہ ویڈیو ہے کوئی کاغذ کا سکین نہیں جیسے بہت سے لوگ یہاں پوسٹ کرتے ہیں مگر بعد میں پتہ چلتا ہے کہ اییسا کبھی کسی نے لکھا ہی بلکہ قم میں بیٹھی تنظیم ایمان بگاڑا نے جعلسازی کی ہے۔چلو میں مان لیتا ہوں کہ تم پر الزام ہے اور تمہارا ہرگز یہ عقیدہ نہیں مگر پہلے تم ان ملّاوں کو جنہوں نے یہ الفاظ ادا کیئے ہیں ان پر تبّرا بھیجو اور ان کو کافر قرار دو کیوں کہ ان کا جرم تو صحابہ سے کئی ہزار گنا بڑا ہے کہ انہوں نے اللہ کے حبیب ﷺ کی توہیں کی ہے اور اللہ کا نام لیکر وہ جھوٹ بولا ہے جس پر کوئی ذی عقل ان تمام عقیدوں سے براءت کا اعلان کرے۔ مگر یہ بات بھی پکی ہے جب کوئی ایرانی ملّا کوئی کفر بکے تو کسی پاکستانی شیعہ کی مجال نہیں کہ اس پر گرفت کرے۔ وہ تو چھوڑو کسی بھی شیعہ ملّا کی بات تم سب من و سلوا سمجھ کر ہضم کر لیتے ہو۔ یہ تو عقائد کی بات ہے جس پر بندہ دین سے ہی باہر نکل جاتا ہے اور تم کو قابل قبول ہے مگر کوئی سنّی مولوی دنیا ہی سے متعلق کچھ بات کرے تو تم لوگ اس کو جانوروں کے نام دو۔ بات یہ ہے کہ جو کچھ تم لوگ تقّیہ کی آڑ میں چھپاتے تھے وہ اب نا ممکن ہو گیا۔مجھے تو لگتا ہے اب ایرانی ملّا کے پاس بھی کچھ مواد نہیں رہا کہ وہ تمہاری مدد کو آئے۔ لہذا میرا مشورہ یہ ہے کہ اپنا ایمان درست کرو اور ایسے عقائد سے براءت کا اظہار کرو۔

میں نے کہا کہ تم نے ہمارے بارے میں آدھا سچ بول کر حقائق مسخ کئے اور ہم پر توہین کا الزام لگا دیا
پورا سچ میں وطن دوست کو بتا چکا ہوں اسے پڑھ اور پھر بتا کہ توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے


دوسرے کی آدھی باتیں بتانا اور آدھی چھپا لینا انتہائی بد دیانتی ہے اور لگتا یہی ہے کہ تمھیں اسی بات کی تربیت دی گئی ہے
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
رح کرنے کے کے لفظ فَوَلِّ ہے
جب کہ جھکنے کے لئے لفظ ارْكَعُوْا ہے


تو میں اپنا سوال دوہراتا ہوں
آپ نماز میں فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کے حکم کی خلاف ورزی کیوں کرتے ہیں؟


اپکا مسلہ معلوم ہے کیا ہے ؟؟


اپ دلیل کی منطق کو سمجھے بنا ہی اپنا جواب دے دیتے ہیں


آپ رکوع کرتے ہیں ؟؟؟ ہاں یا ناں ؟؟؟


تو جب ارْكَعُوْا کرتے ہوے جھکنے ہیں تو فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ والی حالت سے نکل جاتے ہیں اگر نہیں تو کیسے ؟؟؟


کیوں کے اپکا چہرہ تو زمین کی طرف ہوتا ہے نہ کہ مسجد الحرام کی جانب


مجھے امید ہے کے اب آپکو سمجھ آگئی ہو گی ؟؟؟
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
آپ ذرا غور سے پڑھیں
امام مبین کے لئے لفظ أَحْصَيْنَاهُ آیا ہے نَكْتُبُ نہیں . آیت کے دو واضح حصے ہیں
آیت کے پہلے حصے میں قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ (اعمال) کا ذکر ہے اور دوسرے حصے میں كُلَّ شَيْءٍ کا ذکر ہے


اور مبین کا مطلب واضح ہے لہٰذا آپ مجھے وہ رجسٹر دیکھائیں جس کو ہمارے لئے واضح کہا گیا ہے تا کہ آپ کی بات کی کچھ وضاحت ہو

ALLAH ka baat kerne ka andaz hay mere bhai. Qaddamoo wa asaarahum ker ke specific kia ahl e kufr keliye (Unke amaal) . Phir Kullo shai inn'' ke kah her taqdeer ko bayan(shamil) ker dia. Iss men samjhne ki kitnee koi mushkil bat hay. Yahee to men bayan kia hya. Iss men Har guzray or hone valay taqdeer ke faislay or logon ke amaal likh diye gaye. Abh aap ko register per ikhtelaaf hay, Bhai saab Loh E Mahfooz digital hay ?? Kitab kee manind hay ?? Takhti hay ??? BAIL(BULL) kee khaal hay( jasay shia kee kitab JAMIAH)?? Bakray kee khaal Hay ??? jo bhee hay Loh e mahfooz men hay or ALLAH ne uss ko Imam mubeen kaha hay. Aapka bus chalay to jahan bhee imam aaye uss ko ghseetna shuru karden or jahan mubeen aye uss ko bhee. Mager koi chara nahee. ALLAH ne apne Deen/Quran men taweelen niklane walo ka khoob bandobast kia hay wo bhee apne hee kalam men.

Mulahiza ho ik or misaal to make u understand (You do understand but you don't want to accept). Isi Soorah Yaseen men jawab hay aapka. Kullun ko smajhiay Or ALLAH ke bayan ke andaz ko bhee.
36_38.png

And the sun runs [on course] toward its stopping point. That is the determination of the Exalted in Might, the Knowing.
36_39.png

And the moon - We have determined for it phases, until it returns [appearing] like the old date stalk.
36_40.png

It is not allowable for the sun to reach the moon, nor does the night overtake the day, but each, in an orbit, is swimming.

Pehle ALLAH ne Sooraj ka ziker kia ke wo chalta hay apni manzil keejanib, Phir agli ayat men Chand ka, Phir uss se agli ayat men Ikatha ker dia Sooraj or Chand ko, Un ke sath Din Or Raat ko ...... Phir ALLAH ka andaaz e Bayan hay ke Kullun keh ker sab ko ikatha ker dia or kaha ye sab ik circle men ghoom rahe hen. Is kullun men Chand, Sooraj , din rat ke ilawa abh Siaaray, sitaray, Galaxies, All universal object ko shareek ker lia. Abh aap ki tashreeh se ooper ki ayat ka koi rabt naee banta hoga akhri ayat se??? Aap kahen gay Chand sooraj orrr hay or Kullun ka bayan kisi or cheez ka bayan hay. Ye itnee simple baaat hay bhai ke samjhne men bilkul dushwari nahee honi chayye.

Is ke baad men nahee samjhta koi behas ka faida hay.
 

back to the future

Chief Minister (5k+ posts)
[video]<iframe width="660px" height="370px" src="http://playit.pk/embed/DN0hyNwJI10" scrolling="NO" frameborder="0" style="overflow:hidden; border: 0px;" [/video]
 

back to the future

Chief Minister (5k+ posts)
[video]<iframe width="660px" height="370px" src="http://playit.pk/embed/R2GZZ8e3OTc" scrolling="NO" frameborder="0" style="overflow:hidden; border: 0px;"  webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen ></iframe>[/video]
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

کس کمبخت نے جرات کی ہے مرشد پاک پر گند اچھالنے کی سامنے آئے بے ہدایتو کیا تم نے مرشد پاک کو میونسپلیٹی کا کوڑا کرکٹ اور انسانی فضلہ پھینکنے کا ٹھیا سمجھ لیا جہاں جو چاھے جب چاھے اپنی گند اور غلاظت سے بھری ٹوکری اچھال دے ارے کمبختو کیا جانتے نہیں مرشد پاک جیسی نورانی اور پا کیزہ ہستی اس روئے زمین پر اور کوئی دوسری نہیں
مرشد پاک اتنا کافی ہے یا اور گوشمالی کروں ان ناہنجاروں کی


او ملنگو
اے کٹھملاں دے ڈیرے توں ایتھے کوئی سٹ گیا جے
اینوں چرس وچ تھوڑی کورے دی لد کٹ کے دیو اینو تھوڑی ہوش آیے

 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
بات یہ ہے بھائی کے انکی کتب سے حوالے دو اریجنل سکیں تو وہ بھی انکو قبول نہیں ہیں اور خود یہ اپنی کتب کے حوالے لگاتے ہیں خاص طور پی ایک وطن فروش جو ہے اپنی کتاب سے اقتباسات لگا کر کے شیعہ کتب میں اس سفے پر یہ لکھا ہے اور اریجنل کتاب کا حوالہ ہے ہی نہیں اب ایک نی بات ای ہے کے جی تفسیر قمی اس کے اندر سے تحریف کر دیوی گی ہے تو مامے خان تجھے کدھر سے الہام ہوا ہے ؟ اگر سچ ہے تو لگا اصل سکیں ادھر پھر ہم بھی دیکھیں گے المختصر ایک بات کرتا ہوں کے
ہمارے لیے نبی پاککی بیٹی سے بڑھ کر کلوئی بھی نہیں ہے جب وہ اس دنیا سے ان سب سے ناراض ہو کر گی ہیں اور بد دعا کرتی گئی ہیں اس کے بعد یہ کسی جگہ سے بھی زور لگا لیں ان کی چلنے والی نہیں ہے کیوں کے رسالت مآب کا فرمان ہے کے جس نے میری بیٹی کو دکھ دیا اس نے مجھ کو اور جس نے مجھ کو اس نے الله کو یہ یاد رہے کے بی بی صدیقہ ہیں اس کی گواہی آیات مباہلہ اور تطہیر ہے آیات مباہلہ میں جب اسلام کی گواہی کی ضرورت پڑی تو تمام عورتیں چھوڑ کر آپ رسالت مآب نے بی بی فاطمہ کو چنا جس نے ثابت کر دیا کے اہلبیت کون اور صدیقہ کون
پھر تطہیر جب نازل ہوئی تو یہ ثابت ہو گیا کے آپ کو اور آپ کے شوہر بچوں کے نبی پاک نے جب اہلبیت قرار دیا تو الله نے ان سے نجس کو دور کر دیا اب یاد رکھو جس سے بھی یہ دور ہوں اور ناراض ہوں وہ پاک کبھی بھی نہیں ہو سکتا ہے
اب رگی بات واقعہ ہجرت کے افسانے کی تو ابو بکر نے اونٹنی جس طرح آپ کو بیچی اس سے ثابت ہوتا ہے کے بڑے وقت میں بھی انہوں نے تجارت کی اور اصل قیمت سے زیادہ نبی پاک سے وصول کے
اور پھر خوفزدہ بھی ہو گئے ان کی ہی کتب میں ہے کے احد سے لیکر حنین خیبر خندق ہر جگہ ان لوگوں نے پشت دکھائی نبی پاک کو
اور جب ان سب کو آپ رسالت مآب نے اسامہ کے لشکر میں بھیجا وہ بھی سترہ سال کے بچے کی سربراہی میں تو پھر فیصلہ خود ہی کر لیں کے جو ایک سترہ سال کے بچے کے اوپر سربراہ نہ بن سکیں وہ خلیفتہ ال رسول کیسے بن سکتے این یاد رہے کے خلیفہ رسول ہونے کے لیے خود ان کے پاس بھی جواز نہیں تھا خود کہا کی بار اسے الفاظ استمال کیے اور جاتی بار یہ بھی کہا کے کاش میری زندگی میں تین کام نہ ہوتے ان میں سے ایک فاطمہ سلام اللہ علیہ کا دروازہ توڑنا
المختصر ج سسے آپ ناراض گی ہوں ہمارے لیے وہ حجت نہیں ہیں



یہ سکین لگا رہا ہوں بغیر تبصرے کے ؟


تقیہ گو
جھوٹے اور منافق کی کوئی گواہی قبول نہیں ہوتی شریعت میں

!
!
!
!
!

:biggthumpup::biggthumpup:
09-Jul-2015, 01:02 PM:biggthumpup::biggthumpup:​
#12

ALMAHDI
user-offline.png

Intermediate​
Join DateJan 2012LocationCanadaPosts702Age34Post Thanks / Like

Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف

quote_icon.png
Originally Posted by fayskhan
Doosra un Shia bhaaion ke baare main aap ki kya raaye hai jo Tamaam Sahaba ka wesa hi ahtaraam karte hain jaisa Nabi Paak pbuh ne farmaya?




ایک تصحیح فرما لیں۔ صحابہ کے احترام کے معاملے میں شیعانِ علی میں کوئی تفریق نہیں۔ تمام شیعہ اصحاب سمیت تمام قابل احترام ہستیوں کو بے پناہ احترام کرتے ہیں۔




 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

اب ہمیں کیا پتہ تم کون ہو؟
تمہارا گھر مندر، مرزائی پوجا گھاٹ، اہل خبیث اور دیوگندی مسیتوں کے رستے میں پڑتا تھا۔ کیا پتہ تیری واردات کون ڈال گیا؟
بحرحال تیری باری کون آیا اسکا فیصلہ بہت مشکل ہے کیوں کہ تمہارے نین نقشے ہندوؤں، مرزائیوں، دیوگندیوں اور اہلِ خبیثوں سے بہت ملتے ہیں اور کام بھی تم اُنہیں جیسے پلید پلید کرتے ہو۔

Careful Brothers

New Tactics
Make New IDs
Attack the thread with Filth
and save their OLD IDs
Bajwa, Rastgo and more to come
 

RastGo

Banned

او ملنگو
اے کٹھملاں دے ڈیرے توں ایتھے کوئی سٹ گیا جے
اینوں چرس وچ تھوڑی کورے دی لد کٹ کے دیو اینو تھوڑی ہوش آیے




میں نیواں میرا مرشد اچا اسیں اچیاں دے سنگ لائی
صدقے جاواں انہاں اچیاں توں جنہاں نیویاں دے نال نبھائی
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)


میں نیواں میرا مرشد اچا اسیں اچیاں دے سنگ لائی
صدقے جاواں انہاں اچیاں توں جنہاں نیویاں دے نال نبھائی

No thank you for Post 843 ????:lol:
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)

نعرہ تکبیر --- الله اکبر

pbuh نعرہ رسالت -- یا رسول الله

چار یاروں پر سلام



Ahl e Bait Athar awr Sahaba Kiram ke Talluqat wa Rishta Dariyan :

[video]http://tune.pk/video/3264534/ahl-e-bait-athar-awr-sahaba-kiram-ke-talluqat-wa-rishta-dariyan-0105[/video]





تمام اہل تشعیہ احباب

اب ایسا کرو ڈوبتے ڈوبتے سر کڈو اور نعرہ لگاؤ
ہم ڈوبے نہیں ہم تو آبدوز میں شفٹ ہو گئے ہیں






:biggthumpup::biggthumpup::biggthumpup:​
 
Last edited:

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

اپکا مسلہ معلوم ہے کیا ہے ؟؟


اپ دلیل کی منطق کو سمجھے بنا ہی اپنا جواب دے دیتے ہیں


آپ رکوع کرتے ہیں ؟؟؟ ہاں یا ناں ؟؟؟


تو جب ارْكَعُوْا کرتے ہوے جھکنے ہیں تو فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ والی حالت سے نکل جاتے ہیں اگر نہیں تو کیسے ؟؟؟


کیوں کے اپکا چہرہ تو زمین کی طرف ہوتا ہے نہ کہ مسجد الحرام کی جانب


مجھے امید ہے کے اب آپکو سمجھ آگئی ہو گی ؟؟؟

آپ کی دلیل میری سمجھ سے واقعی باہر ہے
جب کوئی رکوع کرتا ہے یا سجدہ کرتا ہے تو کیا اس کا رح کعبہ کی طرف سے پھر جاتا
اگر رح زمین کی طرف ہو جاتا ہے تو آپ کیا مشرق کی طرف منہ کر کے سجدہ کریں کہ ایسی صورت میں بھی رح زمیں کی طرف ہی ہو جائے گا


چلیں آپ کو سمجھ نہیں آ رہی تو میں آپ کو قرآن سے رکوع و سجود کا حکم دکھا دیتا ہوں آپ مجھے سلام میں رح پھیرنے کا حکم دکھا دیں ۔ کہ اگر کوئی حکم قرآن میں ہے تو iس حکم میں گنجائش بھی قرآن میں ہی قابل قبول ہے
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
My STANCE


Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف


quote_icon.png
Originally Posted by WatanDost


جناب بہت آسان حل ہے آپ لکھ دو کہ

یہ ہمارا عقیدہ نہیں جیسا کی ویڈیو میں ایک لعنتی بیان کر رہا ہے
اور
ہم اس عقیدہ سے برأت کا اعلان کرتے ہیں
نیز
الله کی ، اس کے فرشتوں کی اور تمام مومن مسلمانوں کی لعنت ہو
اس پر جو اس عقیدہ پر ہے

بسم الله

پھر یہ بحث ہی ختم
ویڈیو ثبوت @کراچی والا نے دے دیا ہے
لہذا اگر آپ کا یہ عقیدہ نہیں ہے تو برأت کا اعلان فرمائیں

اور آگے دیگر متعلقہ موضوعات پر بحث جاری رکھیں






YOUR ANSWER

Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف


quote_icon.png
Originally Posted by There is only 1
آپ آدھا سچ بتا کر بد دیانتی کے مرتکب ہو رہے ہیں

ہمارے عقیدے کے مطابق ہمارے 1نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے دیا گیا تھا اور 2بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا
تو اگر حضرت علی نے یا حضرت فاطمہ نے کسی موقے پر قرآن سنا دیا تو اس سے نبی کی توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے؟

ذرا وضاحت فرما دیں

My Question
[h=2]Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف[/h]

quote_icon.png
Originally Posted by WatanDost
AAP nay Farmaya kay

1 نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے
2
بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا

pehlay yeah sabit toe karain janab
Quran toe EN 2noon batoon ka inkaar karta hay


Hazrat Ali ra aur Hazrat Fatima ra ki baari phir aaeay gi







میں نے کہا کہ تم نے ہمارے بارے میں آدھا سچ بول کر حقائق مسخ کئے اور ہم پر توہین کا الزام لگا دیا
پورا سچ میں وطن دوست کو بتا چکا ہوں اسے پڑھ اور پھر بتا کہ توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے


دوسرے کی آدھی باتیں بتانا اور آدھی چھپا لینا انتہائی بد دیانتی ہے اور لگتا یہی ہے کہ تمھیں اسی بات کی تربیت دی گئی ہے



Janab Kahan Bata CHUKAY ???

1-AAP seedha seedha BUR RAAT ka IZHAR farmain
2- Ya phir APNA Moaqaf QURAN say Sabit Faramain kay



1 نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے
2
بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا




Because QURAN say OPPOSITE
to YOUR Claim 1 and 2






 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
ALLAH ka baat kerne ka andaz hay mere bhai. Qaddamoo wa asaarahum ker ke specific kia ahl e kufr keliye (Unke amaal) . Phir Kullo shai inn'' ke kah her taqdeer ko bayan(shamil) ker dia. Iss men samjhne ki kitnee koi mushkil bat hay. Yahee to men bayan kia hya. Iss men Har guzray or hone valay taqdeer ke faislay or logon ke amaal likh diye gaye. Abh aap ko register per ikhtelaaf hay, Bhai saab Loh E Mahfooz digital hay ?? Kitab kee manind hay ?? Takhti hay ??? BAIL(BULL) kee khaal hay( jasay shia kee kitab JAMIAH)?? Bakray kee khaal Hay ??? jo bhee hay Loh e mahfooz men hay or ALLAH ne uss ko Imam mubeen kaha hay. Aapka bus chalay to jahan bhee imam aaye uss ko ghseetna shuru karden or jahan mubeen aye uss ko bhee. Mager koi chara nahee. ALLAH ne apne Deen/Quran men taweelen niklane walo ka khoob bandobast kia hay wo bhee apne hee kalam men.

Mulahiza ho ik or misaal to make u understand (You do understand but you don't want to accept). Isi Soorah Yaseen men jawab hay aapka. Kullun ko smajhiay Or ALLAH ke bayan ke andaz ko bhee.
36_38.png

And the sun runs [on course] toward its stopping point. That is the determination of the Exalted in Might, the Knowing.
36_39.png

And the moon - We have determined for it phases, until it returns [appearing] like the old date stalk.
36_40.png

It is not allowable for the sun to reach the moon, nor does the night overtake the day, but each, in an orbit, is swimming.

Pehle ALLAH ne Sooraj ka ziker kia ke wo chalta hay apni manzil keejanib, Phir agli ayat men Chand ka, Phir uss se agli ayat men Ikatha ker dia Sooraj or Chand ko, Un ke sath Din Or Raat ko ...... Phir ALLAH ka andaaz e Bayan hay ke Kullun keh ker sab ko ikatha ker dia or kaha ye sab ik circle men ghoom rahe hen. Is kullun men Chand, Sooraj , din rat ke ilawa abh Siaaray, sitaray, Galaxies, All universal object ko shareek ker lia. Abh aap ki tashreeh se ooper ki ayat ka koi rabt naee banta hoga akhri ayat se??? Aap kahen gay Chand sooraj orrr hay or Kullun ka bayan kisi or cheez ka bayan hay. Ye itnee simple baaat hay bhai ke samjhne men bilkul dushwari nahee honi chayye.

Is ke baad men nahee samjhta koi behas ka faida hay.

آپ کی باتوں تضاد ہی تضاد ہے آپ نے کہا کہ
Qaddamoo wa asaarahum ker ke specific kia ahl e kufr keliye (Unke amaal) .
جب کہ الله نے مردے زندہ کرنے میں سب ذکر کیا ہے ملہذا فرمیں
بیشک ہم ہی تو مُردوں کو زندہ کرتے ہیں
اب اس میں صرف کافر کہاں سے ثابت ہوتے ہیں ؟

خلاصہ یہ ہے کہ آپ نے امام لفظ کا ترجمہ بدل دیا. حالاں کہ یہ جس کا بھی ذکر ہے (انسان یا کتاب) اسے امام یعنی رہنما کہا جا رہا ہے لیکن وہ ہماری رہنمائی نہیں کر رہا
اسے مبین کہا جا رہا ہے جس کا مطلب ظاہر، نمایاں کے ہیں لیکن نہ آپ کو اس کا پتا ہے نہ آپ کے کسی بڑے کو .
پھر أَحْصَيْنَاهُ کا لفظ ہے جس کا مطلب کنکریوں پر گننا ہے کیا الله نے کسی کتاب میں حساب کتاب لکھنا ہوتا تو کیا وہ کنکریوں پر حساب کر کے لکھتا؟ ہاں اگر کسی بندے کو گواہ/امام /عالم بناتا تو یقینا اس بندے کو ایک ایک چیز گنوا کر بناتا
آپ آگے بحث کرنا نہیں چاہتے ورنہ آپ اس سے اگلی آیت ملاحظہ کرتے کہ نبی کو مثال دے کر سمجھانے کو کہا جا رہا ہے

 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
My STANCE


Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف


quote_icon.png
Originally Posted by WatanDost


جناب بہت آسان حل ہے آپ لکھ دو کہ

یہ ہمارا عقیدہ نہیں جیسا کی ویڈیو میں ایک لعنتی بیان کر رہا ہے
اور
ہم اس عقیدہ سے برأت کا اعلان کرتے ہیں
نیز
الله کی ، اس کے فرشتوں کی اور تمام مومن مسلمانوں کی لعنت ہو
اس پر جو اس عقیدہ پر ہے

بسم الله

پھر یہ بحث ہی ختم
ویڈیو ثبوت @کراچی والا نے دے دیا ہے
لہذا اگر آپ کا یہ عقیدہ نہیں ہے تو برأت کا اعلان فرمائیں

اور آگے دیگر متعلقہ موضوعات پر بحث جاری رکھیں






YOUR ANSWER

Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف


quote_icon.png
Originally Posted by There is only 1
آپ آدھا سچ بتا کر بد دیانتی کے مرتکب ہو رہے ہیں

ہمارے عقیدے کے مطابق ہمارے 1نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے دیا گیا تھا اور 2بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا
تو اگر حضرت علی نے یا حضرت فاطمہ نے کسی موقے پر قرآن سنا دیا تو اس سے نبی کی توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے؟

ذرا وضاحت فرما دیں

My Question
Re: حضرت علیؑ کا ایک تعارف


quote_icon.png
Originally Posted by WatanDost
AAP nay Farmaya kay

1 نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے
2
بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا

pehlay yeah sabit toe karain janab
Quran toe EN 2noon batoon ka inkaar karta hay


Hazrat Ali ra aur Hazrat Fatima ra ki baari phir aaeay gi











Janab Kahan Bata CHUKAY ???

1-AAP seedha seedha BUR RAAT ka IZHAR farmain
2- Ya phir APNA Moaqaf QURAN say Sabit Faramain kay



1 نبی کو قرآن کا علم بہت پہلے
2
بغیر کسی واسطے کے سیدھا الله سے حاصل کیا




Because QURAN say OPPOSITE
to YOUR Claim 1 and 2







یہ آپ اس بات پر چلے گئے کہ ہمارا عقیدہ غلط ہے یا نہیں
جب کہ ہمارا عقیدہ ٹھیک ہے یا غلط اس بات سے قطع نظر ہمارے عقیدے میں توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے ؟


اب آپ کا یہ سوال کہ ہمارا عقیدہ غلط ہے
ذرا سورہ قدر کی پہلی آیت لکھ دیں. پھر آگے چلتے ہیں
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top