امت کے سردار (سید) رسولؐ کی زبانی

Zoq_Elia

Senator (1k+ posts)
@ Mods!

This thread has been started for nothing but childish sectarian debate. The thread must must must be deleted.

Thread starter seems like a cope-paste collector and has pasted this all for God knows what reason but there is very little hope to get anything except hatred out of this debate.

محترم نعمان غوری صاحب
کیا اھلبیت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے فضائل کو، جو کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے امت کی ھدایت کیلیے بیان کیے ہیں، بیان کرنا فرقہ واریت ہے؟؟؟؟؟
مجھے حیرت ہے آپ کے رویے پر کہ جب بھی پاک ہستیوں کے اُن فضائل کو بیان کیا جائے جو کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے خود بیان فرمائے ہیں اور ساری امت اُن کو صحیح بھی تسلیم کرتی ہے تو پھر آپ کو فرقہ واریت کا خطرہ کیوں ہے۔ ہاں جو لوگ بجائے آنکھیں ٹھنڈی کرنے کے اس طرح کا کام کریں گے تو وہ بس اپنے آپ کو ہی بے نقاب کریں گے۔ اور دنیا و آخرت کا خسارہ اُٹھائیں گے۔ حالانکہ میں نے کُھلی دعوت دی ہے کہ اس عنوان
(امت کے سردار) پر جو بھی صحیح حدیث (جو قرآن اور دوسری ثابت شدہ سُنت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سے نہ ٹکرائے) کے ریفرنس سے مزید کُچھ بیان کرے گا تو میں اُس کو بھی اپنی اصل تھریڈ میں شامل کردوں گا۔ اب اگر اس کے باوجو کوئی یہاں پر فرقہ ورانہ بحث کو چھیڑ کر الجھانے کی کوشش کرے گا تو اُسکی پوسٹ ڈیلیٹ ہونی چاہیے نہ کہ یہ تھریڈ۔
 
Last edited:

alibaba007

Banned

محترم علی بابا برادر
یقیناً محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم اور اُن کی آل پاک سے وابستگی ہی ھدایت کا ذریعہ ہے۔ حدیث ثقلین اس پر گواہ ہے۔ اور یقیناً ان پاک ہستیوں نے بہت سے مظالم برداشت کیے ہیں جن میں ہم جیسوں کیلیے عبرت، ھدایت، نمونہ اور قربانی کے جذبے کی بڑھوتری موجود ہے۔۔





شکریہ ذوق ایلیا صاحب


یا صاحب الجمال ویا سید البشر
من وجھک المنیر لقد نور القمر



لا یمکن الثناء کما کان حقّه
بعد از خدا بزرگ تویی، قصه مختصر


شیخ سعدی


یااَھْلَ بَیْتِ رَسُوْلِ اللّٰہِ حُبُّکُمْ فَرَضٌ مِنَ اللّٰہِ فِی الْقُرآنِ اَنْزَلَہُ

کَفَاکُمْ مِنْ عَظِیْمِ الْقَدْرِ اِنَّکُمْ مَنْ لَمْ یُصَلِّ عَلَیْکُمْ لَاصَلوٰةَ لَہُ

”اے اہلِ بیت ِ رسول اللہ!آپ کی دوستی و محبت اللہ کی جانب سے قرآن میں فرض قرار دی گئی ہے: (مندرجہ بالا اشعار میں امام شافعی کا اشارہ آیت ِ زیر کی طرف ہے: ”قُلْ لا اَسْئَلُکُمْ عَلَیْہِ اَجْراً اِلَّاالْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبٰی“) آپ کی قدرومنزلت کیلئے یہی کافی ہے کہ جو آپ پر درود نہ پڑھے، اُس کی نماز قبول نہیں ہوتی“

محمد بن ادریس شافعی(امام شافعی
 
Last edited:

Nauman Ghauri

Councller (250+ posts)

محترم نعمان غوری صاحب
کیا اھلبیت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے فضائل کو، جو کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے امت کی ھدایت کیلیے بیان کیے ہیں، بیان کرنا فرقہ واریت ہے؟؟؟؟؟
مجھے حیرت ہے آپ کے رویے پر کہ جب بھی پاک ہستیوں کے اُن فضائل کو بیان کیا جائے جو کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے خود بیان فرمائے ہیں اور ساری امت اُن کو صحیح بھی تسلیم کرتی ہے تو پھر آپ کو فرقہ واریت کا خطرہ کیوں ہے۔ ہاں جو لوگ بجائے آنکھیں ٹھنڈی کرنے کے اس طرح کا کام کریں گے تو وہ بس اپنے آپ کو ہی بے نقاب کریں گے۔ اور دنیا و آخرت کا خسارہ اُٹھائیں گے۔ حالانکہ میں نے کُھلی دعوت دی ہے کہ اس عنوان
(امت کے سردار) پر جو بھی صحیح حدیث (جو قرآن اور دوسری ثابت شدہ سُنت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سے نہ ٹکرائے) کے ریفرنس سے مزید کُچھ بیان کرے گا تو میں اُس کو بھی اپنی اصل تھریڈ میں شامل کردوں گا۔ اب اگر اس کے باوجو کوئی یہاں پر فرقہ ورانہ بحث کو چھیڑ کر الجھانے کی کوشش کرے گا تو اُسکی پوسٹ ڈیلیٹ ہونی چاہیے نہ کہ یہ تھریڈ۔

Mohtarim Zoq_elia Sahib,

Ehl-albait al athaar per hamaray maan baap qurban!
Mein yahan per yeh kehna zaroori samajhta hun keh Mujhey aap hamari ehl-e-tashaiyyu baradri se ma'loom hotay hein!

Agar aap ki post ko tafseelan dekha jaye to meri nazar mein yeh Ehl-albait ki shaan se zyada Ehl-e-sunnat k sahabi ki nafi mein dalaail deti mehsoos hoti hai.

Dekhiye, Aik baat mein apnay nuqta e nazar se yahan per waze' ker dena chahta hun, jis turha aap parhosio'n ko to tabdeel ker saktay hein magar sath walay makaan ko tabdeel nahin ker saktay, issi turha aap kisi shakhs-e-wahid ki soach ko tabdeel ker saktay hein magar pooray maslak ko nahin lalkaar saktay.

Yeh behes kam-o-besh 1400 saal se jari hai, aur jari rahay gi, kyunkay Shia sunni ikhtilaaf nazriati ikhtilaaf nahin hai, yeh aik shakhsiaati ikhtilaaf hai, aur shakhsiaati ikhtilaaf sirf tabhi khatam ho sakta hai jab woh shakhsiaat iss ki wazaahat karein.

Ehle tashayyu hazraat k paas bhi ehle sunnat ki turha apni baat k dalaail mein chand kitaabob k siwa aur koi saboot nahin hein, mein yeh jaanena chahta hun keh kia woh kutub kisi Nabi ne likhi hein ya kisi masoom ne? Hum sab yeh jaantay hein keh donon masaalik ki kutub kuch raawiyo'n per bharosa kerti hein aur woh raawi laakh perhezgar sahi magar Nabi/Sahabi/Masoomeen k barabar nahin hain, lehaza kisi fareeq per lazim nahin k doosray k rawi ki baat ko maanay.

Mein apni baat ko saaf ilfaz mein yun kahunga, keh iss amr ko samajhnay ki zaroorat hai keh ahle sunnat Hazrat e Umar R.A aur Hazrat e Abu bakar R.A ko kyun maantay hein, aur Ehle tashayyu kyun nahin maantay? Kia in Hazraat R.A ki zaati wajoh ki bunyaad per ya keh Rasool Allah Sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam ki wajah se? Jawab yaqeenan donon janib se yehi hai keh Rasool 'Allah' sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam ki wajah se. Aik yeh jaantay hein keh yeh Rasool Allah Sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam k sachay sahabah thay aur dosray iss k baraks.

doosri ehem baat yeh hai keh ehl albait sirf ehle tashaiyyu hazraat k nahin hein, ehle sunnat bhi ehl albait ko ussi shaan k sath maantay hein, iss liye yeh taasur dena keh ehl albait sirf aap k hein, yeh bhi ghalt hai aur aisa koi sanad aap k haan mojud nahin jis ki bunyaad per aap kisi ko yeh haq de sakein ya le sakein keh ahl albait ko kon maan sakta hai aur kon nahin.

Sawaal peechHay yeh reh jata hai keh ab iss ikhtilaf ki haqeeqat ko tasleem kerte hwe hum ne aagay kis turha rehna hai, zabita-e-ikhlaq aur zabita-e-hayat kia hona chahiye?
 

Zoq_Elia

Senator (1k+ posts)
Mohtarim Zoq_elia Sahib,

Ehl-albait al athaar per hamaray maan baap qurban!
Mein yahan per yeh kehna zaroori samajhta hun keh Mujhey aap hamari ehl-e-tashaiyyu baradri se ma'loom hotay hein!

Agar aap ki post ko tafseelan dekha jaye to meri nazar mein yeh Ehl-albait ki shaan se zyada Ehl-e-sunnat k sahabi ki nafi mein dalaail deti mehsoos hoti hai.

Dekhiye, Aik baat mein apnay nuqta e nazar se yahan per waze' ker dena chahta hun, jis turha aap parhosio'n ko to tabdeel ker saktay hein magar sath walay makaan ko tabdeel nahin ker saktay, issi turha aap kisi shakhs-e-wahid ki soach ko tabdeel ker saktay hein magar pooray maslak ko nahin lalkaar saktay.

Yeh behes kam-o-besh 1400 saal se jari hai, aur jari rahay gi, kyunkay Shia sunni ikhtilaaf nazriati ikhtilaaf nahin hai, yeh aik shakhsiaati ikhtilaaf hai, aur shakhsiaati ikhtilaaf sirf tabhi khatam ho sakta hai jab woh shakhsiaat iss ki wazaahat karein.

Ehle tashayyu hazraat k paas bhi ehle sunnat ki turha apni baat k dalaail mein chand kitaabob k siwa aur koi saboot nahin hein, mein yeh jaanena chahta hun keh kia woh kutub kisi Nabi ne likhi hein ya kisi masoom ne? Hum sab yeh jaantay hein keh donon masaalik ki kutub kuch raawiyo'n per bharosa kerti hein aur woh raawi laakh perhezgar sahi magar Nabi/Sahabi/Masoomeen k barabar nahin hain, lehaza kisi fareeq per lazim nahin k doosray k rawi ki baat ko maanay.

Mein apni baat ko saaf ilfaz mein yun kahunga, keh iss amr ko samajhnay ki zaroorat hai keh ahle sunnat Hazrat e Umar R.A aur Hazrat e Abu bakar R.A ko kyun maantay hein, aur Ehle tashayyu kyun nahin maantay? Kia in Hazraat R.A ki zaati wajoh ki bunyaad per ya keh Rasool Allah Sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam ki wajah se? Jawab yaqeenan donon janib se yehi hai keh Rasool 'Allah' sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam ki wajah se. Aik yeh jaantay hein keh yeh Rasool Allah Sall Allah o 'alaihe wa aalehi wasallam k sachay sahabah thay aur dosray iss k baraks.

doosri ehem baat yeh hai keh ehl albait sirf ehle tashaiyyu hazraat k nahin hein, ehle sunnat bhi ehl albait ko ussi shaan k sath maantay hein, iss liye yeh taasur dena keh ehl albait sirf aap k hein, yeh bhi ghalt hai aur aisa koi sanad aap k haan mojud nahin jis ki bunyaad per aap kisi ko yeh haq de sakein ya le sakein keh ahl albait ko kon maan sakta hai aur kon nahin.

Sawaal peechHay yeh reh jata hai keh ab iss ikhtilaf ki haqeeqat ko tasleem kerte hwe hum ne aagay kis turha rehna hai, zabita-e-ikhlaq aur zabita-e-hayat kia hona chahiye?

سلام نعمان غوری بھائی
ہر محبِ اھلبیت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم میرے لیے بہت محترم ہے اور آپ کے پہلے فقرے نے ہی میرے دل کو جیت لیا ہے۔ میرا اس تھریڈ کا مقصد قطعاً کسی کی دل آزاری نہیں تھا۔ اس پر میں اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے اس فرمان کو گواہ بناتا ہوں انما الاعمال بالنیات ۔ باوجود اس کے اگر میری کسی بات سے آپ کو رنجش پہنچی ہو تو میں آپ سے دلی معذرت خواہ ہوں۔

جہاں تک میں سمجھ پایا ہوں آپکی رنجش کا باعث سیدا کھول اھل الجنھ والی روایت کو اصل تھریڈ میں شامل نہ کرنا اور اُس پر وہ سوالات قائم کرنا ہے جو کہ عرصہ دراز سے میرے ذھن میں تھے اور ہیں۔ جن کے جواب کا میں آج بھی متلاشی ہوں۔ میں ایک بار پھر آپ سے معذرت کرتا ہوں کیونکہ اس سے میرا مقصد ہرگز آپ کو یا کسی اور کو تکلیف نہیں پہچانا تھا۔ حقیقت میں ایک انسان کے ذھن میں جو کُچھ سوالات ہوتے ہیں وہ ہمیشہ اُنکے جواب کا متلاشی رہتا ہے۔ میرا یہ طرز عمل اسلئے تھا کہ شائد کوئی بھائی اسطرح بات کو نمایاں کرنے پر مجھے ان باتوں کے شافی جواب دے دے اور میرا سفر بھی آسان ہوجائے اور میں ان روایات کو بھی اصل تھریڈ میں شامل کرسکوں۔ پھر میں نے تھریڈ کے آغاز ہی میں تمام ممبران کو دعوت دی کہ

انسان کا علم نامکمل ہوتا ہے۔ اگر ممبران میں سے کوئی ایسی صحیح احادیث سے واقف ہوں جس میں کُچھ اور ہستیوں کو بھی سید کہا ہو جن کا ذکر میں تھریڈ میں نہ کرسکا ہوں تو اُن سے گزارش ہے کہ وہ اُن صحیح احادیث کی نشاندہی بمعہ ریفرنس (حوالہ) کردیں میں مشکور ہوں گا اور اُن احادیث کو بھی اصل تھریڈ میں شامل کردوں گا

تو اس میں ممبران کیلیے موقع تھا اور ہے کہ اگر میں اپنی کم علمی کی وجہ سے کُچھ مِس کر (چھوڑ) گیا ہوں تو جاننے والے میری مدد کریں اور میں اپنی اس تھریڈ کو مزید بہتر بناسکوں۔ اسی طرح اگر آپ میری تھریڈ کے ڈیلیٹ ہونے کے مطالبہ کی بجائے اُن باتوں پر علمی انداز میں بات کرتے جو آپ کی نظر میں قابل اعتراض یا نامناسب تھیں تو مجھے نہائت خوشی ہوتی۔

اھلسنت یقیناً اھلبیت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سے محبت کرتے ہیں اور اس بات کا اس سے بڑا اور کیا ثبوت ہو گا کہ میں نے اس تھریڈ میں جتنی روایات نقل کی ہیں وہ سب اھلسنت کی کتابوں کی ہیں۔

اسی لیے میں اپنی اس تھریڈ کو اختلافی یا فرقہ وارانہ نہیں سمجھتا کہ میں نے اُس بات کو اس تھریڈ میں (فضائل اھلبیت) اپنا موضوع بنایا ہے جسکے اُوپر دونوں مسالک متفق ہیں۔ اور دونوں مسالک محبت اھلبیت کو اپنے ایمان کا حصہ سمجھتے ہیں۔ لیکن میں اپنی بات پھر دہراؤں گا کہ کوئی بھی بھائی صحیح احادیث سے مزید ہستیوں کے بارے میں نشاندہی کرے گا تو وہ بھی میں اصل تھریڈ میں ضرور شامل کروں گا۔ اور میرے نزدیک حدیث کے صحیح ہونے کا میعار یہ ہے کہ وہ نہ صرف سنداً صحیح ہو بلکہ قرآن اور دوسری ثابت شدہ احادیث سے ظاہر بظاہر ٹکراتی بھی نہ ہو۔ پس میں آپ سے بھی توقع رکھوں گا کہ آپ بھی میری اس تھریڈ کو بہتر بنانے میں میری مدد کریں گے۔

باقی آپکی جن باتوں کو میں نے ایڈریس نہیں کیا اسکے لیے معذرت۔ کیونکہ میں اُن کو اس تھریڈ سے ریلیٹڈ (متعلقہ) نہیں سمجھتا۔ اللہ ہم سب محبین کی محبتِ رسول و آل رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم میں اضافہ کرے۔ آمین یا رب العالمین۔

 
Last edited:

Zoq_Elia

Senator (1k+ posts)
کربلا میں امام حسین علیہ السلام کے خطبہ کا کُچھ حصہ

اے لوگوں! جلدی نہ کرو۔ پہلے میری بات سن لو۔ مجھ پر تمہیں سمجھانے کا جو حق ہے اسے پورا کرلینے دو اور میرے آنے کی وجہ بھی سن لو۔ اگر تم میرا عذر قبول کرلو گے اور مجھ سے انصاف کرو گے تو تم انتہائی خوش بخت انسان ہو گے لیکن اگر تم اس کے لئے تیار نہ ہوئے تو تمہاری مرضی۔ تم اور تمہارے شریک مل کر میرے خلاف زور لگا لو اور مجھ سے جو برتاؤ کرنا چاہتے ہو کر ڈالو۔ اللہ تعالیٰ میرا کارساز ہے اور وہی اپنے نیک بندوں کی مدد کرتا ہے

لوگوں ! تم میرے حسب و نسب پر غور کرو اور دیکھو کہ میں کون ہوں۔ اپنے گریبانوں میں منہ ڈالو اور اپنے آپ کو ملامت کرو۔ تم خیال کرو کیا تمہیں میرا قتل اور میری توہین زیب دیتی ہے؟ کیا میں تمہارے نبی کا نواسہ ان کے چچازاد بھائی علی کا بیٹا نہیں؟ جنہوں نے سب سے پہلے اللہ تعالیٰ کی آواز پر لبیک کیا اور اس کے رسول پر ایمان لائے؟ کیا سیدالشہداء حضرت امیر حمزہ میرے والد کے چچا نہ تھے؟ کیا جعفر طیارؑ میرے چچا نہ تھے؟ کیا تمہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کا وہ قول یاد نہیں جو انہوں نے میرے اور میرے بھائی کے بارے میں فرمایا تھا کہ الحسن و الحسین سید شباب اھل الجنۃ؟ حسن اور حسین جوانان جنت کے سردار ہیں۔ اگر میرا یہ بیان سچا ہے اور ضرور سچا ہے۔ تو بتاؤ کہ کیا اب بھی تمہیں ننگی تلواروں سے میرا مقابلہ کرنا ہے، اگر تم مجھے جھوٹا سمجھتے ہو تو آج بھی تم میں وہ لوگ موجود ہیں جنہوں نے میرے متعلق رسول اللہ اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی حدیث سن رکھی ہے کہ حسین منی وانا من الحسین حسین مجھ سے ہے اور میں حسین سے ہوں۔ تم ان سے دریافت کرسکتے ہو۔ جابرؓ موجود ہیں ، زید بن ارقم ؓ موجود ہیں، انس بن مالک ؓ موجود ہیں۔ اُن سے دریافت کرو اور پھرتم مجھے بتاؤ کہ کیا رسول خدا اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کےیہ فرامین بھی تمھیں میرا خون بہانے سے باز نہیں رہ سکتے۔
وائے ہو تم پر میری طرف توجہ کیوں نہیں دیتے ہو تاکہ تم میری بات سن سکو۔ جو شخص بھی میری پیروی کرے گا وہ خوش بخت اور سعادت مند ہے اور جو کوئی گناہ اور مخالفت کا راستہ اختیار کرے گا، ہلاک ہونے والوں میں اس کا شمار ہوگا۔ تم سب نے گناہ اور سرکشی کا راستہ اختیار کیا۔ میرے حکم اور مشن کی مخالفت کر رہے ہو، اسی لئے میری بات نہیں سن رہے۔ ہاں یہ ان ناجائز اور حرام طریقہ سے حاصل شدہ تحفوں کا اثر ہے جو تمہیں اس فاسق گروہ کی طرف سے ملے ہیں۔ یہ ان حرام اور حرام غذاؤں اور غیر شرعی لقموں کا اثر ہے جن سے تمہارے پیٹ بھرے ہوئے ہیں کہ خدا نے تمہارے دلوں پر اس طرح مہریں لگا دی ہیں کہ میری بات نہیں سن رہے۔
 

Back
Top