Quaid e Azam: Shia or Sunni?

waqas_x

Voter (50+ posts)
[h=1]قائداعظم: شیعہ یا سنّی؟[/h]
news-1347324814-2319.jpg


قائداعظم محمد علی جناح کے اس دنیا سے رخصت ہونے کے 63سال بعد پاکستان میں ان کے حوالے سے یہ بحث چھیڑ دی گئی ہے کہ وہ شیعہ تھے یا سنّی ۔ شیعہ مسلک سے تعلق رکھنے والے بعض افراد کی ٹارگٹ کلنگ پر آبدیدہ ہوکر ایم کیو ایم کے قائد جناب الطاف حسین نے ارشاد فرمایا کہ یاد رکھنا چاہیے ،بانی ءپاکستان شیعہ مسلمان تھے۔ان کا کہنا تھا کہ قائد نے باقاعدہ عدالت میں جا کر اپنے آپ کو اثناءعشری شیعہ کے طور پر رجسٹر کرایا تھا۔ان کی میت کو بھی ایک شیعہ غسال نے غسل دیا تھا اور ان کی رہائش گاہ پر ایک شیعہ مولوی صاحب نے نماز جنازہ بھی شیعہ طریقے کے مطابق پڑھائی تھی(جسے چند گنے چنے افراد نے ادا کیا تھا) ۔اس سب کا نتیجہ یہ نکالا گیا کہ قائداعظم شیعہ تھے،اس لئے شیعہ حضرات کا قتل قائداعظم کا قتل ہے، اور(ظاہر ہے) قائداعظم کا قتل پاکستان کا قتل ہے۔ اس میں تو دورائیں نہیں ہو سکتیں کہ مسلک کی بنیاد پر جو لوگوں کو چن چن کر مارا جارہا ہے، وہ انتہائی قابل مذمت ہے۔اس کے لئے قائداعظم کو شیعہ ثابت کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ قرآن کریم تو کسی بھی انسان کے ناحق قتل کو پوری انسانیت کا قتل قرار دیتا ہے اور اس کے مرتکب کو ہمیشہ ہمیشہ کے لئے جہنم کی وعید سناتا ہے۔شیعہ اور سنّی تو ملت اسلامیہ کی دو آنکھیں ہیں، ان کو نشانہ بنانا تو کسی بھی مسلمان معاشرے میں دوہرا قتل قرار دیا جا سکتا ہے۔ خون ناحق پر غم و غصے کا اظہار ہم پر پاکستانی کے طور پر بھی واجب ہے اور انسان ہونے کے ناتے بھی لازم۔جناب الطاف حسین نے اس حوالے سے جو آواز بلندکی ہے، وہ ہم سب کے دل کی آواز ہے۔انہوں نے قومی جذبات کی بہت موثر انداز میں ترجمانی کی ہے، ان سے پہلے کسی سیاسی رہنما کو اس مسئلے کو اس شدت سے اٹھانے کی توفیق نہیں ہوئی تھی۔اس پر ان کا شکریہ بھی ادا کرنا چاہیے اور ان کو داد بھی دی جانی چاہیے۔شیعہ سنی کے نام پر پاکستان میں جو کچھ ہورہا ہے، اسے مسالک کا ٹکراﺅ قرار نہیں دیا جا سکتا کہ معاشرے میں کسی بھی سطح پر ان کے درمیان کوئی تصادم دیکھنے میں نہیں آ رہا۔جو کچھ ہورہا ہے، وہ دہشت گردی ہے اور اس کے ذمہ دار خفیہ ہاتھ ہیں۔ان تک پہنچنا اور ان کو روکنا حکومت کی اولین ذمہ داری ہے۔ شیعہ حضرات کے حق میں آواز اٹھانے کے لئے انہیں قائداعظم کا رشتہ دار ثابت کرنے کی ضرورت نہیں، پاکستان پر ان کا اتنا ہی حق ہے جتنا جناب الطاف حسین یا مجھ جیسے عاجز کا ہے۔قائداعظم کے مسلک کے حوالے سے کوئی بات کہنا جس قدر مشکل ہے، اسی قدر آسان یہ ہے کہ انہیں وہی کہا جائے جو وہ خود کو کہتے اور جو کہلوانا پسند کرتے تھے۔وہ لفظ ایک ہی ہے ،مسلمان۔ قائد کی کسی ایک تقریر اور کسی ایک اقدام سے ان کا کوئی فرقہ یا مسلک متعین نہیں کیا جا سکتا۔ان سے جب پوچھا گیا کہ آپ کون ہیں تو انہوں نے جواباً سوال کیا، رسول اللہ کیا تھے؟اور سوال کرنے والے چھینپ کر رہ گئے۔انہوں نے جب بھی نماز ادا کی،شہر کی جامعہ مسجد میں گئے عید پڑھنے عیدگاہ میں گئے۔نماز ادا کرتے ہوئے ان کی تصاویر موجود ہیں، سینے پر ان کے بندھے ہوئے ہاتھ صاف نظر آ رہے ہیں ۔

READ THE REST OF THIS ARTICLE AT DAILY PAKISTAN BLOGS
 

mehwish_ali

Chief Minister (5k+ posts)
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔

 

indigo

Siasat.pk - Blogger
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔



Prof Mahdi Hassan told me that Quaid e Azam initially belong to less popular Shia sect, but later he converted to main stream shaia sect....
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔

اگر شیعہ کی اکثریت تعصب چھوڑ دیے تو کافی مسائل حل ہو سکتے ہیں
 
If he submitted such papers there must be some proof and reference ?
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔


 

mehwish_ali

Chief Minister (5k+ posts)
If he submitted such papers there must be some proof and reference ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_Ali_Jinnah

After Jinnah died,Fatima Jinnah had asked the court to execute Jinnah's will under Shia law. Jinnah's family belonged to the Ismaili Khoja branch of Shi'a Islam, but Jinnah left that branch in 1901.[SUP][1][/SUP] This subsequently became part of argument in Pakistan about Jinnah's religious affiliation. Vali Nasr says Jinnah "was an Ismaili by birth and a Twelver Shia by confession, though not a religiously observant man."[SUP][175][/SUP] In a 1970 legal challenge, Hussain Ali Ganji Walji claimed Jinnah had converted to Sunni Islam, but the High court rejected this claim in 1976, effectively accepting the Jinnah family as Shia.[SUP][176][/SUP] Publicly, Jinnah had a non-sectarian stance and "was at pains to gather the Muslims of India under the banner of a general Muslim faith and not under a divisive sectarian identity."[SUP][1][/SUP] . In 1970, a court decision stated that Jinnah's "secular Muslim faith made him neither Shia nor Sunni",[SUP][1][/SUP] and in 1984 the court maintained that "the Quaid was definitely not a Shia".[SUP][1][/SUP] Liaquat H. Merchant elaborates that "he was also not a Sunni, he was simply a Muslim".[SUP][1]

[/SUP]
معزز کورٹ نے 1984 میں محترمہ فاطمہ جناح کی موت کے بعد یہ فیصلہ کچھ سیاسی بنیادوں پر سنایا ہے اور سیاسی لحاظ سے تو شاید یہ بہتر فیصلہ ہو، مگر میری نظر میں زیادہ بہتر چیز یہ ہے کہ معاشرے کو "وسیع النظر" اور "وسیع القلب" بنایا جائے تاکہ وہ یہ بات سمجھ سکیں کہ کوئی بھی مسلمان ہو (شیعہ ہو یا سنی) اُسے بہرحال فقہی مسائل سے نپٹنے کے لیے کسی نہ کسی فقہ پر عمل کرنا ہی پڑے گا اور یہ کہ فقہ اور تعصب میں فرق ہے۔

محترمہ فاطمہ جناح کے علاوہ لیاقت علی خان مرحوم نے بھی عدالت میں یہ حلف نامہ جمع کروایا تھا کہ قائد اعظم فقہ جعفریہ کی پیروی کر رہے تھے لہذا انکی میراث فقہ جعفری کے مطابق تقسیم کی جائے۔


 

MYCOUNTRY

Minister (2k+ posts)
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔

[/QUO Bibi ! Altaf Husaain eak fasadi zehan ka aadi (Agar esko Admi ya Insaan maan liya jaiy) haay ore us naay yee baat serf fasad phylanay kay liay ki haay.......Agar Altaf ko Shia ya non-muslim kay qatal par afsoos hota haay tue Karachi main jo muslims mary jatay hain un ko kion nahin rokta / rokwata ???? Agar mazhab ki bunyad par qatal najaiz haay tue kia zuban ki bunyad par jaiz haa ?????Yee magar mach kay ansoo bahanay saay koch nahin hota.........sab jantay hain keh Altaf kia chahta haay.....................Qaid-e-Azam shia ya sunni koch bhee they magar azeem/ bahadur insaan thay ore ham unsaay mohabbat kartay hain..........Keh bahadur dil main rehta haay London main nahin ,:angry_smile: Mujay itna maloom haay keh Qaid-e-Azam ki namaz-e-Janaza sunni aalim nay bhee parai thee,,,,,,,,,,,,,Qaid-e-Azam naay apni wife ko Shah Ahmad Noorani kay uncle kay haath musalman karwaya thah .........Kia apko malloom haay ????????????????????' Shia /Sunni ki nafrat khatam karnay ka shoq haay Altaf ko magar Punjabi/Pushtoon/Sindhi/ Balochi saay nafrat ka bhee buhat shoq haay...............Allah ham sab ko esi munafiqat saay bachiay.
 
Sorry your refereces are after 2006 and most the most quoted is from 2012 , is nt this suspicious that in 60 years no one write abt it
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_Ali_Jinnah

After Jinnah died,Fatima Jinnah had asked the court to execute Jinnah's will under Shia law. Jinnah's family belonged to the Ismaili Khoja branch of Shi'a Islam, but Jinnah left that branch in 1901.[SUP][1][/SUP] This subsequently became part of argument in Pakistan about Jinnah's religious affiliation. Vali Nasr says Jinnah "was an Ismaili by birth and a Twelver Shia by confession, though not a religiously observant man."[SUP][175][/SUP] In a 1970 legal challenge, Hussain Ali Ganji Walji claimed Jinnah had converted to Sunni Islam, but the High court rejected this claim in 1976, effectively accepting the Jinnah family as Shia.[SUP][176][/SUP] Publicly, Jinnah had a non-sectarian stance and "was at pains to gather the Muslims of India under the banner of a general Muslim faith and not under a divisive sectarian identity."[SUP][1][/SUP] . In 1970, a court decision stated that Jinnah's "secular Muslim faith made him neither Shia nor Sunni",[SUP][1][/SUP] and in 1984 the court maintained that "the Quaid was definitely not a Shia".[SUP][1][/SUP] Liaquat H. Merchant elaborates that "he was also not a Sunni, he was simply a Muslim".[SUP][1]

[/SUP]
معزز کورٹ نے 1984 میں محترمہ فاطمہ جناح کی موت کے بعد یہ فیصلہ کچھ سیاسی بنیادوں پر سنایا ہے اور سیاسی لحاظ سے تو شاید یہ بہتر فیصلہ ہو، مگر میری نظر میں زیادہ بہتر چیز یہ ہے کہ معاشرے کو "وسیع النظر" اور "وسیع القلب" بنایا جائے تاکہ وہ یہ بات سمجھ سکیں کہ کوئی بھی مسلمان ہو (شیعہ ہو یا سنی) اُسے بہرحال فقہی مسائل سے نپٹنے کے لیے کسی نہ کسی فقہ پر عمل کرنا ہی پڑے گا اور یہ کہ فقہ اور تعصب میں فرق ہے۔

محترمہ فاطمہ جناح کے علاوہ لیاقت علی خان مرحوم نے بھی عدالت میں یہ حلف نامہ جمع کروایا تھا کہ قائد اعظم فقہ جعفریہ کی پیروی کر رہے تھے لہذا انکی میراث فقہ جعفری کے مطابق تقسیم کی جائے۔


 

Rommel

Senator (1k+ posts)
بلاشبہ قائد اعظم ہرگز تعصبی بنیادوں پر نہ شیعہ تھے اور نہ سنی بلکہ صرف مسلمان تھے۔

مگر فقہی معاملات میں وہ اہل تشیع فقہ کی پیروی کرتے تھے۔

محترمہ فاطمہ جناح سے زیادہ انکے اور قریب تھا؟ اور دوستوں میں لیاقت علی خان مرحوم سے زیادہ اور کون قریب تھا۔ ان دونوں نے عدالت میں باقاعدہ حلف نامے جمع کروائے ہیں کہ فقہی طور پر قائد اعظم اہل تشیع فقہ کی پیروی کر رہے تھے، لہذا انکی میراث اہل تشیع فقہ کے مطابق تقسیم کی جائے۔

آپ لوگوں کو یہ بات سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ "تعصب" اور "فقہ" میں فرق ہے اور قائد کے متعلق ہم سب کو یقین ہے کہ وہ کسی تعصب پر ہرگز ہرگز یقین نہیں رکھتے تھے۔


Can you please show any official document, which shows Quaid-e-Azam claiming to be a Shia?
(Wikipedia is not an official document)(E.g, ID card, Domicile, Birth certificate, etc etc)(books/articles written by authors are also not official documents)

Can you produce the "Halaf Nama", which was submitted by Fatima Jinnah in the court?

ALLAH has explained the dispersal of Meras in detail in the Holy Quran, which is applicable to Muslims.
From Where have you taken the "Ahl-e-Tashee" dispersal of meraas system.

Please do not write a story in reply to my queries or hundreds of links or references.
These are simple questions, which has very simple one line answers.

Thank you
 
Last edited:

mehwish_ali

Chief Minister (5k+ posts)
محترم بھائی، 1947 سے پہلے ہندوستان کے مسلمانوں کے پاس شاید ہی کوئی ایسا آفیشل ڈاکومینٹ ہو جو کہ انہیں سنی یا شیعہ یا بریلوی یا دیوبندی یا قادیانی کے زمروں میں تقسیم کرتا ہو۔

عدالتوں میں داخل کروائے گئے ایفیڈیوٹ کیا میری دسترس میں ہیں؟
نہیں۔

لیکن یہ بات سو فیصد ثابت ہے کہ یہ بات سچ ہے اور بیسیوں کتب اور جگہوں پر اسکا ذکر ہے، مگر آج تک کوئی ایک کتاب بھی ایسی شائع نہیں ہوئی جہاں کہا گیا ہو کہ یہ جھوٹ ہے اور عدالت میں ایسے کوئی حلف نامے موجود نہیں۔

ایسے حلف نامے آپکی یا میری دسترس میں نہیں ہیں، لیکن جنہوں نے ان معاملات میں تحقیق کی ہے، وہ سب اس بات پر متفق ہیں اور کوئی ایک شخص بھی اس حقیقیت کو نہیں جھٹلاتا۔

اور کیا بہن اپنے بھائی کی مکمل وراثت پا سکتی ہے یا نہیں، اس مسئلے پر فقہی اختلاف ہے۔

اور قائد اعظم کا نکاح بھی اہل تشیع فقہ کے مطابق شیعہ عالم دین نے پڑھایا تھا۔

اور قائد اعظم کی وفات سے لیکر فاطمہ جناح کی وفات تک اس بات پر سب متفق رہے کہ قائد اعظم فقہی طور پر اہل تشیع کی پیروی کرتے تھے اور اسی بنیاد پر اس پورے عرصے قائد اعظم کی میراث فاطمہ جناح کے پاس موجود رہی۔

یہ اختلاف صرف فاطمہ جناح کی وفات کے بعد اٹھایا گیا اور اسے متنازعہ بنایا گیا۔

باقی آپکے جو مطالبات ہیں ثبوتوں کے متعلق، میں انہیں پورا کرنے سے قاصر ہوں۔ آپ چاہیں تو خود مزید تحقیق کر کے ثبوت جمع کر سکتے ہیں۔



ذیل کے آرٹیکل میں حقائق پیش کیے گئے ہیں۔


http://www.thefridaytimes.com/24122010/page27.shtml

khalid6.jpg
Khaled Ahmed



a.jpg
fter 1947, Pakistan adopted the position of denying that the population of the country was divided between Shias and Sunnis, among others. The census that followed took account of Muslims and non-Muslims but ignored the sects: it was also an indirect pledge of the state that it would not discriminate on the basis of sect. The founder of the state, Mohammed Ali Jinnah, although himself a Twelver Shia after conversion from the Ismaili sect, was wont to describe himself in public as neither a Shia nor a Sunni. His stock answer to a query about his sect was: was Muhammad the Prophet [pbuh] a Shia or a Sunni? Yet when he died in 1948, it was necessary for his sister Miss Fatima Jinnah to declare him a Shia in order to inherit his property as per Jinnah’s will. (Sunni law partially rejects the will while Shia law does not.) She filed an affidavit, jointly signed with the Prime Minister of Pakistan, Liaquat Ali Khan, at the Sindh High Court, describing Jinnah as ‘Shia Khoja Mohamedan’ and praying that his will may be disposed of under Shia inheritance law. The court accepted the petition. But on 6 February 1968, after Miss Jinnah’s demise the previous year, her sister Shirin Bai, moved an application at the High Court claiming Miss Jinnah’s property under the Shia inheritance law on the ground that the deceased was a Shia.

Given the prestige of Miss Jinnah, she was allowed to dispose of all the property of her brother (as a Sunni she would have title to only one-half) and continued to do so till her death. After her death her sister Shirin Bai arrived in Karachi from Bombay, converted from Ismailism to Twelver Shiism, and laid claim to Jinnah’s property. It is at this point that the rest of Jinnah’s clan, still following the Ismaili faith, decided to challenge the authenticity of Jinnah’s Shia faith. The High Court, which had earlier accepted Miss Jinnah’s petition, now balked at the prospect of declaring the Father of the Nation a Shia. Needless to say, the case is still pending in Karachi. But Miss Jinnah’s conduct showed that she was an observing Shia and took her brother’s conversion to Twelver Shiism seriously. Why had Jinnah converted? It develops that he did it on his secular principle of freedom of religion. According to court’s witness, Syed Sharifuddin Pirzada, Jinnah broke from the Ismaili faith in 1901 after his two sisters, Rehmat Bai and Maryam Bai, were married into Sunni Muslim families. It appears that this happened because the Ismaili community objected to these marriages. It also appears that the conversion to Isna-Ashari (Twelver) Shiism happened in Jinnah’s immediate family, and not in the families of his two paternal uncles, Walji and Nathoo.

The court proceedings bear evidence of the last rites observed by Miss Jinnah immediately after her brother’s death. Witness Syed Anisul Hasnain, a Shia scholar, deposed that he had arranged the ghusl (last bath) of Jinnah on the instructions of Miss Jinnah. He led his namaz-e janaza (funeral prayer) in a room of the GovernorGeneral’s House at which such Shia luminaries as Yusuf Haroon, Hashim Raza and Aftab Hatim Alavi were present, while Liaquat Ali Khan, a Sunni, waited outside the room. After the Shia ritual, the body was handed over to the state, and Maulana Shabbir Ahmad Usmani, a breakaway alim of the Deobandi school of thought who supported Jinnah’s Pakistan Movement but had recently apostatised the Shias, led his janaza(funeral) according to the Sunni ritual at the ground where a grand mausoleum was later constructed. Other witnesses confirmed that after the demise of Miss Fatima Jinnah, clam and panja (two Shia symbols) were discovered at Mohatta Palace, her residence.

Witnesses appearing at the Sindh High Court in 1968 to affirm Jinnah’s sect were Mr I.H. Ispahani, a family friend of Jinnah and his honorary secretary in 1936, and Mr Matloobul Hassan Syed, the Quaid’s private secretary from 1940 to 1944. Mr Ispahani revealed that Jinnah had himself told him in 1936 that he and his family had converted to Shiism after his return from England in 1894. He said that Jinnah had married Ruttie Bai, the daughter of a Parsi businessman according to the Shia ritual during which she was represented by a Shia scholar of Bombay, and Jinnah was represented by his Shia friend, Raja Sahib of Mahmudabad. (Raja Sahib was a close friend of Jinnah but differed completely from him in his belief. He was a devout follower of the Twelver Shia faith and ultimately chose to migrate from an independent India to Najaf in Iraq. His friendship with Jinnah has puzzled many. Apparently, the only bond they had was of the Shia faith.) He, however, conceded that Jinnah was opposed in the Bombay elections by a Shia Conference candidate. Ispahani was present when Miss Fatima Jinnah died in Karachi in 1967. He himself arranged the ghusl and
janaza for her at Mohatta Palace according to the Shia ritual before handing over the body to the state. Her Sunni namaz-e janaza was held later at the Polo Ground, after which she was buried next to her brother at a spot chosen by Ispahani inside the mausoleum. Ritualistic Shia talgin (last advice to the deceased) was done after her body was lowered into the grave. (Jinnah had arranged for talgin for Ruttie Bai too when she died in 1929).

Fatima Jinnah’s own funeral became something of a theatre of the absurd after her friends had given her a Shia funeral before the state could give her a Sunni one. Field Marshal Ayub Khan writes in his
Diaries:

11 July 1967: Major General Rafi, my military secretary, returned from Karachi. He had gone there to represent me at Miss Jinnah’s funeral. He said that sensible people were happy that the government had given her so much recognition, but generally the people behaved very badly. There was an initial namaz-e janaza at her residence in Mohatta Palace in accordance, presumably, with Shia rites. Then there was to be namaz-e janaza for the public in the Polo Ground. There an argument developed whether this should be led by a Shia or a Sunni. Eventually, Badayuni was put forward to lead the prayer. As soon as he uttered the first sentence the crowd broke in the rear. Thereupon he and the rest ran leaving the coffin high and dry. It was with some difficulty that the coffin was put on a vehicle and taken to the compound of the Quaid’s mazar, where she was to be buried. There a large crowd had gathered and demanded to converge on the place of burial. This obviously could not be allowed for lack of space. Thereupon, the students and the goonda elements started pelting stones on the police. They had to resort to lathi charge and tear gas attack. The compound of the mazar was apparently littered with stones, Look at the bestiality and irresponsibility of the people. Even a place like this could not be free of vandalism.
 
Last edited:

Rommel

Senator (1k+ posts)
I expected some story from your side and you did come up with it (thank you for a short story)

There are no proofs at all.
The only recorded statement is given in the last line of the article posted in post #1.

Same old stories just to create lies.
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
6905130624_02990da66c.jpg



Quaid-e-Azam's Funeral Procession:
7051221147_85bc2cdaa5.jpg

People pulling the cart (3) [Source]

4070895975_c3e09f5d1c.jpg


The prime minister and cabinet members soon after the funeral of the founder of Pakistan Mohammad Ali Jinnah on September 11, 1948


Quaid shia they ya naheen aap loog yeh kion naheen kehtey key woh sub pakistanion aur pak o hind ke musalmaanoon key mutfaqah leader they baqi yeh funeral ki tasveer Alam ghazi Abbas dekh ker iss behas ko khatam karen aur un ki maghfarat aur buland dargey key ley dua karen.