lota lota lota aakir itna bora kyun hey.

ishwaq

Minister (2k+ posts)
ایک بات مجھے آج تک سمج میں نہیں آی ہے کہ اگر ایک الیکٹڈ ممبر اپنی پارٹی چھوڑ کر دوسری پارٹی میں شامل ہو جاتھا ہے تو اس کو لوٹا کیوں کھا جاتا ھے اس میں بورائی کیا ہے یہ تو جموریت کا ایک حصّہ ہے دوسرے ممالک میں اسے بورا نہیں مانا جاتا ہے لیکن پاکستان مے یہ ایک گالی بن جاتی ہے اور اس ممبر کی وہ درگت بناۓ جاتی ھے کھ الامان الحفیظ اس کا جینا دوبھر کر دیتھے ہیں ہم لوگ اتنے کمظرف اور چھوٹے خیالات کیوں رکتے ہیں کیا آپ لوگوں کے خیال میں اس قسم کا سلوک صہی ھے یا ہم اس ممبر کے فصیلے کو قبول کریں.

Malik495

Chief Minister (5k+ posts)
kion k lota wo wahid cheez hay jo ghar ka har banda use kr leta hay wo dhonay k liye[hilar][hilar][hilar][hilar][hilar][hilar]

Night_Hawk

Siasat.pk - Blogger
١: بے پیندے کا لوٹا
٢: تھالی کا بینگن
٣:موقع پرست
٦: چڑھتےسورج کی پوجا کرنے والا

pak4rule

Senator (1k+ posts)
i think brother ishwaq is very correct . It is political right of every being to join any party of his liking but as far as I know the lota is that person who win election with another party and support different one.
If one wanna leave any party that person must resign from that party and must be re-elected with new party ticket.

PAINDO

Siasat.pk - Blogger
کیونکہ لوٹا ہر خاص و عام کے وہ وہ راز جانتا ہے جن رازوں کی خاص و عام کو خود بھی خبر نہیں ہوتی یہ اندر کی بات ہے

mh.saghir

Minister (2k+ posts)
well, if one change his political affiliation for his personal objectives then that one is called LOTA...

ranaji

President (40k+ posts)
i think brother ishwaq is very correct . It is political right of every being to join any party of his liking but as far as I know the lota is that person who win election with another party and support different one.
If one wanna leave any party that person must resign from that party and must be re-elected with new party ticket.
iss leay ke doosrey mulkon maen agar 10k dollars ka najaiz kharcha bhi karo to wazeer ko bhi resign hona parta hai laiken yahan lotey paanch panch karoor ke plot aur arbo ruppey ki loot maar ka licence lay kar doosri party maen shamil hotey hain jaisey faisal saleh hayat urrf lota paanch arab rupay ke karachi ke plot par haath saaf karna chahta hai

Truth_Hurts

Politcal Worker (100+ posts)

agree... it is because the general public feels that the person won the seat because of the party tag that was attached with him/her.. thus to be fair to the voters of that riding, the person should resign and have a re election

ishwaq

Minister (2k+ posts)
agree... it is because the general public feels that the person won the seat because of the party tag that was attached with him/her.. thus to be fair to the voters of that riding, the person should resign and have a re election

i agree that person should resign,but how many time voters protest and force him to resign i think none,its means people vote a person not party.