ٹی 20 ورلڈ کپ میں بہترین کارکردگی دکھانے والے آصف علی کیلئے بڑا اعزاز

1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%81%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے ورلڈ کپ میں بہترین کارکردگی دکھانے والے پاکستانی بیٹسمین آصف علی کو مہینے کا بہترین کھلاڑی قرار دیدیا ہے۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق پاکستان مایہ ناز کھلاڑی آصف علی نے ٹی 20 ورلڈ کپ میں پاکستان کے2 میچز میں اپنی جارحانہ بیٹنگ سے فتح دلوائی تھی۔


آصف علی کو آئی سی سی نے اکتوبر کیلئے پلیئر آف دی منتھ قرار دیدیا ہے، ان کے مقابلے میں بنگلہ دیش کے شکیب الحسن اور جنوبی افریقہ کے ڈیوڈ وائس تھے مگر آصف علی نے انہیں شکست دیتے ہوئے اعزا ز اپنے نام کیا۔


انہوں نے مزید کہا کہ آصف علی نےا کتوبر کے مہینے میں ورلڈ ایونٹ کے تین میچز میں مجموعی طور پر 52 رنز بنائے اور انہیں ایک بار بھی آؤٹ نہیں کیا جاسکا، ان کا سٹرائیک ریٹ 273اعشاریہ68 رہا ۔


واضح ہو کہ پاکستان کے جارحانہ بلے باز آصف علی نے ورلڈ کپ میں نیوزی لینڈ کے خلاف پھنسے ہوئے میچ میں 13 گیندوں پر 28 رنز سکور کرکے ایک اوور پہلے ہی اپنی ٹیم کو فتح دلوائی تھی، اس میچ میں آصف علی نے3 چھکے اور 1 چوکا مارا تھا۔

اس کے بعد افغانستان کے خلاف میچ بھی ایک موقع پر سنسی خیز صورتحال اختیار کرگیا تھا اس میچ میں بھی آصف علی نے صرف 7 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے4 چھکوں کی مدد سے 25 رنز سکور کیے اور ٹیم کو فتح سے ہمکنار کروایاتھا۔
 
Advertisement
Last edited by a moderator:

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
David Wiese is a South African cricketer who currently plays for Namibia in international cricket.
 
Sponsored Link