میں نے جواب دیا تومفتاح اسماعیل کو چھپنے کی جگہ نہیں ملے گی،شوکت ترین

Kashif Rafiq

Chief Minister (5k+ posts)

اسلام آباد : سابق وزیر خزانہ شوکت ترین نے مفتاح اسماعیل کو جواب دیتے ہوئے کہا کہ مہذب زبان میں بات کریں، میں نے جواب دیا تو چھپنے کی جگہ نہیں ملے گی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر خزانہ شوکت ترین نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو میں حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا یہ حواس باختہ ہوگئےہیں،ان کوسمجھ ہی نہیں آرہی معیشت کو کیسے چلائیں، ان کی فیس سیونگ نہیں ہورہی اس لئے یہ پریشان ہیں۔

شوکت ترین کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی حکومت نے ن لیگ حکومت کو ہر شعبے میں پیچھے چھوڑا ہے، ہم نے روزگار کے مواقع بھی پیدا کئے ، زراعت کے شعبے کو بہتر کیا، قرضے بڑھیں تو ساتھ جی ڈی پی بھی بڑھی ہے۔

شوکت ترین نے مزید کہا کہ ہم نے غلط سبسڈی تو یہ پیسے بڑھا دیں ،جب پیٹرول کی قیمت بڑھا رہے تھے تویہ ہم پر تنقید کرتے تھے ، پہلے تو انھیں بارودی سرنگ نظر نہیں آتی تھی ، اب کیوں آرہی ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم 486ارب روپے جو سبسڈی کیلئے رکھے اس کاکتنی بار بتا چکا ہوں ،ایک میٹنگ میں ہم ساتھ بیٹھے تھے اس بھی انھیں بتایا تھا ، یہ کہتے ہیں کہ شوکت ترین جھوٹ بولتے ہیں، اس قسم کی گفتگو نہ کریں، مفتاح اسماعیل مہذب اندازمیں گفتگو کریں، میں نے کی توچھپنے کی جگہ نہیں ملے گی۔

 
Advertisement

Lubnakhan

Minister (2k+ posts)
SS and Miftah have failed to do anything about economy.

It’s not just petrol price, they have taken no decision of any other kind.

Imports are banned but in various shows economist term it counter productive.
 

MADdoo

Minister (2k+ posts)
Aik Desprado name ka bhai Shaukat Tareen p pechlay aik saal se daily tanqeed ki. ye ho jana ye kardia, ye kardia. ab nazar ni ara hai. Kahin wo Mufta to ni tha
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
we want dollar back at 100 ruppee and petrol at 60 ruppee per litre.. muftay yehi tere daway they na..
 
Sponsored Link