مجھے قتل کیا گیا تو رانا ثنااللہ ذمہ دار ہوں گے :صاحبزادہ حامد رضا کا ویڈیو

hamid-raza-rana-snaaa-v.jpg


سنی اتحاد کونسل کے چیئرمین صاحبزادہ حامد رضا کا کہنا ہے کہ مجھے قتل کیا گیا تو وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ ذمہ دار ہوں گے۔ مجھے قتل کرنے کے لیے ٹیم تشکیل دے دی گئی ہے مسلسل فون کرکے مارنے کی دھمکیاں دی جارہی ہیں۔


چیئرمین سنی اتحاد کونسل نے خود کو درپیش سیکیورٹی خدشات پر ویڈیو بیان جاری کیا ہے جس میں ان کا کہنا ہے کہ ان کے قتل کی منصوبہ بندی کر لی گئی ہے تاہم ان کا کہنا ہے کہ کہ ورثا میرے قتل کا بدلہ خود لیں گے۔ چیف جسٹس مجھے ملنے والی قتل کی دھمکیوں کا نوٹس لیں، لاہور ہائیکورٹ میں اپنی سیکیورٹی بحالی کے لیے اپیل دائر کی ہے۔

انہوں نے پولیس افسران کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ ان لوگوں کے کہنے پر آپ مجھے مار تو لیں گے لیکن پھر بچیں گے آپ بھی نہیں۔ آپ ہمیں اسلحہ اٹھانے پر مجبور کر رہے ہیں۔ ہمیں اسلحہ اٹھانے پر مجبور نہ کریں۔ آپ کو مجھے فون کر کے دھمکیاں دینے کی بھی ضرورت نہیں ہے۔


یاد رہے کہ گزشتہ ماہ حامد رضا نے چیئرمین قرآن بورڈ پنجاب کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ ان کو جولائی 2020 میں قرآن بورڈ کا چیئرمین مقرر کیا گیا تھا۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Pakistan mein anay walay dino mein Jo bhi qatal o gharat honi ha wo Rana Sana ke through honi ha..Military Establishment killing k lia Rana ko use karay gi..Rana k kiyo k secterian terrorist se direct links hain.Is lia Rana Killing k lia terrorist organizations use karay ga.Sab ko advance m Rana ka naam le Lena chahay..apni statements mein..
 
Sponsored Link