قومی سلامتی کمیٹی کااجلاس،آرمی چیف نےخوشگوارموڈمیں سوالوں کےجواب دیے

13arcmuycheqosmalcom.jpg

وزیراعظم شہباز شریف کی زیر صدارت پارلیمانی کمیٹی برائے نیشنل سیکیورٹی کے اجلاس میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ارکان کو سوالات کی دعوت دی اور خود خواشگوار موڈ میں جوابات دیئے۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق وزیراعظم شہبا زشریف کی زیر صدارت پارلیمنٹ ہاؤس میں پارلیمانی کمیٹی برائے نیشنل سیکیورٹی کا اجلاس ہوا جس میں چیئرمین سینیٹ،سیاسی قیادت، پارلیمانی کمیٹی برائے قومی سلامتی، دفاعی کمیٹیوں کے اراکین اور وفاقی و صوبائی کابینہ کے ارکان کے علاوہ چاروں صوبوں، گلگت بلتستان کے وزرائے اعلی، وزیراعظم آزاد جموں کشمیر اور اعلی عسکری قیادت نے شرکت کی۔

اجلاس میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ خوشگوار موڈ میں نظر آئے اور انہوں نے ارکان سے کہا کہ وہ ایجنڈے سے متعلق اپنی مرضی کا کوئی بھی سوال پوچھ سکتے ہیں، آرمی چیف نے اراکین کے سوالات کے خود بھی جواب دیئے۔


اس موقع پر سابق فاٹا کی ترقی، ٹی ٹی پی سے مذاکرات سمیت اہم سلامتی کے امور پر ڈی جی ملٹری آپریشنز اور کور کمانڈر پشاورلیفٹیننٹ جنرل فیض حمید نےعلیحدہ علیحدہ بریفنگ دی، اراکین نے ایجنڈے کے حوالے سے کھل کر سوالات کیے جس کے عسکری قیادت کی جانب سے جوابات دیئے گئے۔

 
Advertisement

Terminator;

Minister (2k+ posts)
جنرل ریٹائرڈ نعیم خالد لودھی کے مطابق
ایسٹ انڈیا کمپنی بنانے والے باجوے نے 30 سے 50 ارب کی ڈکیتی ماری ہے

291189808_565036791856099_7823748880176286510_n.jpg
 
Last edited:
Sponsored Link