?????
بھاگ لیا مرزائی یہ تیری اوقات ہے تجھے پتہ ہے میں نے دو منٹ بھی نہیں۔ لگانے سر تجھے مجوسی ثابت کر دینا ہے اب کوئی یر حربہ اختیار کر مجھ سے جان چھڑانے کا جانا مانا
ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے
کوئی بھی غیر جانب دار اگر ہو گا تو وہ جان لگا کے کس طرح یہ ہر موضوع سے بھاگی ہے
?????
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
??????
ہے تو تو بڈھی گاں اور آج تیرے ساتھ کتی والی ہوئی ہے
????
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
اتنے دنوں سے انت چکی سی آج جب وقت آیا تھا اپنی بات پر پھرا دینے کا تو بڈھی گاں کی ہمت جواب دے گئی
????
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
ہوں ں ں ں ںآپ جتنا تجسس فرما لیں دلوں کا حال تو الله میاں ہی جانتے ہیں
اور کوئی نہیں؟ ویسے بھی دل دریا سمندروں ڈونگھے ؟...کون دلاں
دیاں جانے؟....اب اس میں کیا
یہ بات تو آپ کی بہت ہی مزاحیہ ہے کہ قرآن میں لفظ امام کا مطلب امام نہیں بلکے "کچھ اور" ہے اور "وہ کچھ" اور نامعلوم کیسے عوام کی رہنمائی کرتا ہے .اور یہ کہ حضرت ابراہیم کی ذریت سے امام آنے کا الله کا وعدہ جھوٹا ہےنیچے دئیے گئے شیعہ کتب کے حوالاجات سے ثابت ہوتا ہے کہ شیعہ حضرات قرآن میں تحریف کے قائل ہیں اور اوپری طور پر تقیّہ کرتے ہوے اسے ایک الزام کہتے ہیں - اصل بات یہ شیعہ کا امامت کا باطل عقیدہ کسی طور پر قرآن سے ثابت نہیں ہوتا - کبھی وہ (سورة البقرة, Verse #124) میں لفظ "إِمَامًا" یا کبھی (سورة يس, Verse #12) میں لفظ "إِمَامٍ" دکھا کر اپنے باطل عقیدہ امامت ثابت کرنے کی ناکام کوشش کرتے ہیں- باوجود اس کہ قرآن میں امامت کی کوئی دلیل نہیں شیعہ اپنے دل کو مطمعین کرنے کے لئے دل ہی دل میں تحریف قرآن کے عقیدہ کو صحیح سمجھتے ہیں جو کہ شیعہ کتابوں ایک واضح عقیدہ کے طور پر سامنے آتا ہے
1. Video posted by Citizen X under post # 27
2. Mulla Mohammad Tagi Kashani in "Hidayatool talibeen" p 368, Tehran 1282 h:
عثمان نے اپنے دوست اور دشمن علی ، زید ابن ثابت کو حکم دیا کہ وہ قرآن اکٹھا کریں ، اور اس سے اہلیت کی خوبیاں اور ان کے دشمنوں کی برائی حذف کریں (نکال دیں )۔ اب ، وہی قرآن ، جو لوگوں کے ہاتھوں میں عثمان کے حکم سے جمع ہوا ، اور عثمانی قرآن کے طور پر جانا جاتا ہے۔
3. Ali Asgar Burjardee in "Akaidu shia" p 27, printed in Iran, said:
"یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے۔ اس قرآن مجید میں تحریف اور تضاد ہے جسے منافقین نے مرتب کیا تھا۔ اور حقیقت ، صحیح قرآن مجید صدی کے امام کے پاس ہے ..."
نوٹ:آپ کسی شیعہ سے بات کر لیں وہ اس باطل عقیدہ کا پہلا حصہ کہ "یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے" - شیعہ جب بھی قرآن کی بات کرتا ہے وہ دراصل اپنے عقیدہ کے مطابق قرآن کے ساتھ تقیّہ کے طور پر لفظ "اصلی" کا اضافہ کرتے ہیں تاکہ ان کا باطل عقیدہ امّت پر واضح نہ ہو جاۓ
4. Mugaddas Ardabili in "Hadigat ash shia" p 118-119, in Farsi, printed in Iran, said:
عثمان نے عبد اللہ ابن مسعود کو اپنا مصحف ترک کرنے کا حکم دیا ، اور اس مصحف کو پڑھنے کا حکم دیا جو زید ابن ثابت نے ان کے حکم سے لکھا تھا اور مرتب کیا تھا۔ (اس کے بعد) انہوں نے اسے مار ڈالا۔ کچھ لوگوں نے کہنا ہے ، کہ عثمان نے اپنے دو مصنفین مروان بن حکام اور زیاد ابن سمارا کو حکم دیا کہ ان کو عبد اللہ (ابن مسعود) کے مصحف سے جو مناسب لگے نقل کریں اور جو مناسب نہیں ہے اسے مٹا دیں اور اس کے بعد جو کچھ باقی بچے اسے تلف کردیں5. Haji Kareem Khan Kirmanee in "Irshad ul uloom" vol 3, p 121, in Farsi, printed in Teheran, said:
"امام مہدی ظہور کے بعد وہ قرآن کو پڑھیں گے ، اور کہیں گے:" اے مسلمانوں ، میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ ایک حقیقی قرآن ہے ، جو محمد پر نازل ہوا تھا ، (جوکہ بعد میں ) تحریف کر کے بدل دیا گیا تھا "۔6. Sharafuldeen Husayni in "Taweel ul ayaat" vol 1, p 319 reported:
سند عبد اللہ ابن سنن کی ، ابو عبد اللہ کی طرف سے ، جس نے کہا: "اور یقینا ہم نے آدم ، محمد ، علی ، فاطمہ ، اور حسن اور حسین اور اماموں کے بارے میں ان کے اولاد میں سے ایک حکم دیا تھا ، اور وہ بھول گئے اور اس میں کوئی پختگی نہیں پای "۔ میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ محمد ﷺ پر اسی طرح نازل ہوا تھا
نوٹ : جس آیات کا اوپر ذکر ہے وہ قرآن کی سورة طه کی آیت (115) ہے
(Qur'an 20:115) وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَىٰ آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِيَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا
اور ہم نے اس سے پہلے آدم سے بھی عہد لیا تھا پھر وہ بھول گیا اور ہم نے اس میں پختگی نہ پائی
7. Kulayni in "Kafi", kitab al Hujja, vol 1, p 424:
عن الحسين بن مياح عمن أخبره قال قرأ رجل عند أبي عبد الله عليه السلام: "وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون"، فقال: ليس هكذا إنما هي والمأمونون. "فنحن المأمونون.(Qur'an 9:105)
Translation:
"ایک شخص نے ابو عبد اللہ کی موجودگی میں آیت پڑھی: وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ"اور کہہ دےکہ کام کیے جاؤ پھر عنقریب الله اور اس کا رسول اور مسلمان تمہارے کام کو دیکھ لیں گے اور عنقریب تم غائب اور حاضر کے جاننے والے کی طرف لوٹائے جاؤ گےپھر وہ تمہیں بتا دے گا جو کچھ تم کرتے تھے" (امام نے) کہا یہ ایسا نہیں ہے ، لیکن "المأمونون" ہے۔ "ہم "المأمونون" ہیں ۔
Also see: Majlesi "Bihar al anwar" 23/352 and Fayz Kashani "Safi" 2/273
PS. Believers in arabic will sound like this "al-mumineen". Entrusted- "al-muminoon".
8. Fayz Kashani reported other version of this verse, with reference to Kulayni and Ayashi:
"It was reported from Bagr (a.s) in Kafi and by Ayashi: "اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ولایت علی کے بارے میں ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر ولایت علی سے انکار کرو گے......". See "Safi" vol 1, p 523
Note: Allah said: [Qur'an 4:170]
اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر انکار کرو گے تو الله ہی کا ہے جو کچھ آسمانوں اور زمین میں ہے اور الله سب کچھ جاننے والا حکمت والا ہے
9. Fayz Kashani reported in "Safi" 1/468:
"And from Bagir (a.s): , it was revealed like this" "اگر یہ لوگ کریں جو ان کو "علی کے بارے میں " نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا.
Note: Allah said: [Qur'an 4:66]
اور اگر ہم ان پر حکم کرتے کہ اپنی جانوں کو ہلاک کر دو یا اپنے گھروں سے نکل جاؤ تو ان میں سے بہت ہی کم آدمی اس پر عمل کرتے اور اگر یہ لوگ کریں جو ان کو نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا اور دین میں زیادہ ثابت رکھنے والا ہوتا
10. In Tafseer Foorat al-Koofi we read:
"From Mohammad ibn Qassem [ibn Ubayd. Said: "It was narrated to me by Hasan ibn Jafar, from Abu Moosa Mashrooganee, from Abdullah ibn Ubayd, from Ali ibn Saed] from Abu Hamtha ath-Thoomalee [from Jafar as-Sadeeg (a.s)] which said:
"اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے،علی کے بارے میں، کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں
Note: Allah said in the Qur'an: [16:24]
اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں
او اچھا تو میں اپنے سوال کو دہراتا ہوں...
ہوں ں ں ں ں
. . . . . .
وہ ارادوں اور فطرت کی بات ہے جبکہ میں عقائد جاننے کا مشتاق ہوں
? ? ?
بس یوں ہیاو اچھا تو میں اپنے سوال کو دہراتا ہوں...
آپ کو کسی کے عقیدے سے کیا غرض ہے؟
آپ اپنا درست رکھیں؟....بس ... ?
بس یوں ہی
کسی کو دوسروں کی گاڑیاں دیکھنے کا شوق ہوتا ہے ، کسی کو دوسرے ممالک دیکھنے کا شوق ہوتا ہے ،کسی کو مخالف صنف کو دیکھنے کا شوق ہوتا ہے اور مجھے مخالف عقیدوں کے حامل ذہنوں میں جھانکنے کا شوق ہے
اب اس میں کیا
????
. . . . . . . .
نوٹ کریں کہ میں عقائد جان کر قطع تلقی یا نفرت کرنے کا قائل نہیں بلکے درستگی اور سیکھنے سکھانے کا قائل ہوں
دوسرے کے بارے میں اپنی رائے بیان کرنا اور دوسرے سے بات چیت کر کے اس کے بارے میں جاننا ، دو الگ الگ کام ہیںہاہاہا...اب اس میں اور تو کچھ بھی نہیں؟. بس اتنا ہے کہ جوق در جوق لوگوں کے اوٹ پٹانگ شوق
چاے کے کھوکھے پر بیٹھے گنتے رہتے ہیں ٹرک کتنے گزرے اور بسیں کتنی؟.. یا پھر ہر آنے جانے والوں سے
پوچھتے ہیں ..بھائی آپ اس وقت کہاں جا رہے ہو؟ کم از کم برساتی اور چھتری ساتھ لے لیتے؟..اگر راستے میں
بارش ہو گی تو؟ یا پھر کہیں گے...یہ آپ نے حجامت کہاں سے کروائی ہے؟ کوئی الو کا پٹھا نائی ہے جس نے سر
کا بیڑا غرق کر دیا ہے...کسی سائکل والے کو جو ایک ضروری کام سے جا رہا ہے روک کر کہیں گے آپکے پچھلے ٹائر
کی ہوا کم ہے اور کوئی نہ ملے تو سامنے بیٹھے شخص کو مطلع کریں گے آپکی قمیض کے بٹن درزی نے ایک لاین میں نہیں لگاے ؟ کوئی دایں ہے تو کوئی بایں . ہاہاہا اتنی دیر ایک شخص بھاگا بھاگا آکر کہتا ہے،...آوے عبدل غفور ..تیرے گھر کو آگ لگ گیئ تو ہڑبڑا کر آٹھ کر بھاگ پڑتے ہیں..تھوڑی دیر بعد واپس آکر کہتے ہیں...اف توبہ...میں کوئی عبدل غفور تھوڑی ہوں؟
ہاہا اب آپ کے کیس میں بھی یہی ہے کہ آپ کے شوق بھی عجیب ہیں...ویسے بزرگ کہتے ہیں جو لوگ ہر وقت دوسروں سے انکے عقیدے بارے سوال کرتے رہتے ہیں اصل میں انکا اپنا عقیدہ پختہ نہیں ہوتا ..اور وہ ہر وقت اسی شش و پنج میں رہتے ہیں کہ صحیح ہے یا غلط...قبر میں اترنے سے پہلے بھی یہی سوچ رہے ہوتے ہیں اب حساب کتاب ہوگا یا نہیں؟
........?ہاہاہا یقین کرو...دنیا میں جب آے ہو تو حساب کتاب تو ہوگا؟......اب اس میں کیا
کیا آپکا دوسروں کے بارے میں جاننے کا یہ شوق محظ وقت کا ضیا نہیں؟
دوسرے کے بارے میں اپنی رائے بیان کرنا اور دوسرے سے بات چیت کر کے اس کے بارے میں جاننا ، دو الگ الگ کام ہیں
ہمارا شوق تو بس دوسروں کے بارے میں جاننا ہے اور کچھ نہیں
اور
آپ نے جن بزرگ حضرات کا ذکر کیا وہ دوسروں کے بارے میں اپنی رائے بیان کرنے کا شوق رکھتے ہیں یقینا
نہیں وقت کا ضیاع ہرگز نہیںکیا آپکا دوسروں کے بارے میں جاننے کا یہ شوق محظ وقت کا ضیا نہیں؟
آپ سمجھتے ہو روز قیمت الله میاں آپ سے دوسروں کے بارے میں پوچھیں گے ؟
نہیں! صرف آپ کے بارے میں.
اس سے تو بہتر تھا آپ اپنے آپ کے بارے میں جان لیتے؟ کہ آپکو اس دنیا میں
کیوں بھیجا گیا ہے؟ اور آپ کن چکروں میں پڑے ہو؟
یہ بات تو آپ کی بہت ہی مزاحیہ ہے کہ قرآن میں لفظ امام کا مطلب امام نہیں بلکے "کچھ اور" ہے اور "وہ کچھ" اور نامعلوم کیسے عوام کی رہنمائی کرتا ہے .اور یہ کہ حضرت ابراہیم کی ذریت سے امام آنے کا الله کا وعدہ جھوٹا ہے
تھریڈ قرآن کے الله کی کتاب ہونے سے متعلق عقلی دلائل کے متعلق تھا لیکن پھر بھی آپ نے پوچھا ہے تو میں پہلے ہی بتا چکا ہوں کہ ہمارے رسول پاک اپنی زندگی میں ہی قرآن محفوظ و مامون دے گئے ہیں اور ہمارے لئے یہی کافی ہے
دوسری طرف آپ کے ہاں حدیث ثقلین ملتی تو ہے لیکن آپ کے ہاں رائج ہے کہ آپ کے تیسرے بادشاہ نے قرآن جمع کیا تھا
دوسری طرف آپ کے ہاں حدیث ثقلین ملتی تو ہے لیکن آپ کے ہاں رائج ہے کہ آپ کے تیسرے بادشاہ نے قرآن جمع کیا تھا
اب آپ نے اسی تھریڈ میں اپنی طرف سے جو دلائل قرآن کے لئے دیے ہیں ذرا تصور کریں کہ آپ اپنے پہلے یا دوسرے بادشاہ کے دور میں ہیں اور پھر آپ کے دیے دلائل کو اس وقت کیسے کوئی پرکھ سکتا ہے ؟
صرف لفظ "امام" قرآن میں دکھانے سے شیعہ کا باطل عقیدہ امامت ثابت نہیں ہوتا - لفظ "خَلِيفَةً " قرآن مجید میں 09 مرتبہ آیا ہے
اس آیت سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ الله نے کسی کو امام یا رہنما کہا ہے(2:30),(6:165), (7:69), (7:74), (10:14), (10:73), (27:62), (35:39), (38:26)
اگر میں حضرت امیرمعاویہ رضي الله عنه کو ان آیات کی بنا پر خلیفہ مسلمین ثابت کرنا چاہوں تو کیا آپ میری دلیل تسلیم کریں گے؟
قرآن میں جہاں بھی خلیفہ کا ذکر آیا ہے وہاں یہ ضرور بیان کیا گیا ہے کہ خلیفہ کو الله کے حکم سے نامزد کیا گیا ہے یا رسول نے اس کا اعلان کیااگر میں حضرت امیرمعاویہ رضي الله عنه کو ان آیات کی بنا پر خلیفہ مسلمین ثابت کرنا چاہوں تو کیا آپ میری دلیل تسلیم کریں گے؟
حضرت ابراہیم کی اولاد میں سے امام آنے کا الله کا وعدہ سچا ہےیہ بتائیں اس آیت میں حضرت علی رضی اللہ عنہ کا ذکر کیوں نہیں ہے ۔ ہمارے پاس قرآن میں زید (رضي الله عنه) کا نام ہے جو ایک صحابی تھے اور ان کا نام بہت ہی معمولی مسئلے کا حوالہ دینے کے لئے موجود ہے۔ اس میں علی رضی اللہ عنہ کا نام لے کر کسی ایک آیت کا طلب کرنا غیر منصفانہ نہیں ہے اگر (شیعہ کے مطابق) امام کا اتنا ہی اہم کردارہوتا ہے
امت کا یہ اجماع امت کو بروز حشر کوئی فائدہ نہیں پوھنچائے گا ، جب تک کہ ہر کوئی خود اپنی عقل سے قرآن کی صداقت اور کاملیت کو سمجھ نہ لےجو قرآن دنیا میں ہر گھر میں ہے اور اس قرآن پر امّت کا اجماع ہے - یہی قرآن کی صداقت کا ثبوت ہے - مندرجہ ذیل آیت کے مطابق خود الله تعالیٰ نے قرآن کی حفاظت کی گارنٹی دی ہے
(Qur'an 15:9) إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ
ہم نے یہ نصیحت اتار دی ہے اور بے شک ہم اس کے نگہبان ہیں
آپ نے ذکر کر دیا ہے اس لئے مجبورا مجھے ان کی اصلیت بیان کرنا پڑ رہی ہےآپ نے حضرت عثمان رضي الله عنه کے لیے لفظ "بادشاہ" کا انتخاب کیا جو کہ آپ کے مذهبي عقیدہ "بغض صحابہ" کی عکاسی کرتا ہے جو کہ قرآن سے اختلاف کے مترادف ہے
میں نے عثمان کے بارے میں جو کچھ کہا سچ کہا . اور آپ نے اپنے لمبے چوڑے تھریڈ میں بھی مجھے جھوٹا کہنے کی جرات نہیں کی سارا زور اسی پر تھا کہ ان لوگوں کے گناہوں سے چشم پوشی کرووہ تمام لوگ جو یہ سمجھتے ہیں کہ وہ ایک دن اللہ کے سامنے جوابدہ ہونگے ، انہیں چاہیے کہ وہ صحابہ رضی اللہ عنہما کے مابین پیدا ہونے والے اختلافات پر بحث کرنے سے گریز کریں۔ اور ان میں سے ہر ایک کے بارے میں مثبت سوچیں۔
(Qur'an 9:100) وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُمیں نے عثمان کے بارے میں جو کچھ کہا سچ کہا .
میرا چلینج ہے آپ لوگوں کو کہ مجھے رافضی کہو ، کافر کہو چاہے جو کچھ بھی کہو لیکن خبردار مجھے جھوٹا کہنے کی ہمت نہ کرنا
© Copyrights 2008 - 2025 Siasat.pk - All Rights Reserved. Privacy Policy | Disclaimer|