Quaid e Azam's address to army officers

wahreh

Chief Minister (5k+ posts)
Quaid's address to officers of staff college Quetta. June 14, 1948. He basically said NO to marshall law and any other military adventure interfering the govt

I thank you, gentlemen, for the honour you have done me and Miss Fatima Jinnah by inviting us to meet you all. You, along with other Forces of Pakistan; are the custodians of the life, property and honour of the people of Pakistan. The Defence Forces are the most vital of all Pakistan Service and correspondingly a very heavy responsibility and burden lies on your shoulders.

I have no doubt in my mind, from what I have seen and from what I have gathered, that the spirit of the Army is splendid, the morale is very high, and what is very encouraging is that every officer and soldier, no matter what the race or community to which he belongs, is working as a true Pakistani.

If you all continue in that spirit and work as comrades, as true Pakistanis selflessly, Pakistan has nothing to fear.

One thing more, I am persuaded to say this because during my talks with one or two very high-ranking officers I discovered that they did not know the implications of the Oath taken by the troops of Pakistan. Of course, an oath is only a matter of form; what are more important are the true spirit and the heart.

But it is an important form, and I would like to take the opportunity of refreshing your memory by reading the prescribed oath to you.

I solemnly affirm, in the presence of Almighty God, that I owe allegiance to the Constitution and Dominion of Pakistan (mark the words Constitution and the Government of the Dominion of Pakistan) and that I will as in duty bound honestly and faithfully serve in the Dominion of Pakistan Forces and go within the terms of my enrolment wherever I may be ordered by air, land or sea and that I will observe and obey all commands of any officer set over me..

As I have said just now, the spirit is what really matters. I should like you to study the Constitution, which is in force in Pakistan, at present and understand its true constitutional and legal implications when you say that you will be faithful to the Constitution of the Dominion.

I want you to remember and if you have time enough you should study the Government of India Act, as adapted for use in Pakistan, which is our present Constitution, that the executive authority flows from the Head of the Government of Pakistan, who is the governor-general and, therefore, any command or orders that may come to you cannot come without the sanction of the Executive Head. This is the legal position.

Finally, gentlemen, let me thank you for the honour that you have done me by inviting me. I will be glad to meet the officers informally, as suggested by the General Officers Commanding in his speech, and such a meeting can be, arranged at a time convenient to us both. I have every desire to keep in close contact with the officers and men of the Defence Forces and I hope that when I have little more time from the various problems that are facing us in Pakistan, which is for the moment in a state of national emergency, and when things settle downand I hope it will be very soonthen I shall find more time to establish greater and greater contact with the Defence Forces.

ifteeahmed

قائدِاعظم جیسا لیڈر ھو تو کوئی سوچ سکتا ھے کہ مارشل لاءکے بارے میں ، مگر ٹماٹر کی طرح لال منہ والے لوگ دعوت دیتے ھیں فوج کو۔

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
قائدِاعظم جیسا لیڈر ھو تو کوئی سوچ سکتا ھے کہ مارشل لاءکے بارے میں ، مگر ٹماٹر کی طرح لال منہ والے لوگ دعوت دیتے ھیں فوج کو۔

Tumhare Jhoot ka Parda main Faaash karta hoon

Quaid e azam ki Behen ko Indian Agent kis ne kaha tha ????

Jab Quaid e azam ne kaha k Kashmir par Hamla karo to ussay Inkar karne wale General ka kia naam tha ???

Yeh thi Auqaat Quaid e azam aur un ki Behen ki

Sohraab

zara us Laaanti ko bhi TAG kar do jissay 14 august se Khooni Dast laggay huay hain , Rooz Thread banata hai aur kehta hai Garam Garam Chai Taiyaar karain , Dostoon ko bhi Phone karain aur Imran Khan ki Dance Party main jain

Yeh Laaanti Shaks Rooz thread bana kar kehta hai Parliament par hamla karoo

wahreh

U mean PkRevolution ?
zara us Laaanti ko bhi TAG kar do jissay 14 august se Khooni Dast laggay huay hain , Rooz Thread banata hai aur kehta hai Garam Garam Chai Taiyaar karain , Dostoon ko bhi Phone karain aur Imran Khan ki Dance Party main jain

Sohraab

U mean PkRevolution ?

Garam garam chai banain
saath main Pakoore bhi bana lain
Doston ko phone karna na bhoolain
mausam kharab hai , saath main chatri rakhna na bhoolain
jane se pehle thori si dance practice zaroor kar lain
aur haan yaad aaya , Parliament par hamla karna kisi surat na bhoolain ga

muntazir

Garam garam chai banain
saath main Pakoore bhi bana lain
Doston ko phone karna na bhoolain
mausam kharab hai , saath main chatri rakhna na bhoolain
jane se pehle thori si dance practice zaroor kar lain
aur haan yaad aaya , Parliament par hamla karna kisi surat na bhoolain ga

yeh in logon ki soch hai key khud ko jhmoori khtey hain aur fouj koo awazen detey hain bangen detey hain seal kukar ki trah .

Last edited:

shahzadi mughal

Senator (1k+ posts)
both of u are traitor of PAKISTAN,indian agent kehny waly i think aap k granpa thay aur inkaar kerny waly aap k granpa k bhai thy kasm se ger k ander aag lagany waly ap jaise log hoty hain

wahreh

Sohraab was referring to Ayub khan, a military dictator, who called fatima jinnah an indian agent because she was running against him in election. Situation is same even today, whoever points to wrong doing of army is declared indian agent

both of u are traitor of PAKISTAN,indian agent kehny waly i think aap k granpa thay aur inkaar kerny waly aap k granpa k bhai thy kasm se ger k ander aag lagany waly ap jaise log hoty hain

PkRevolution

Quaid e Azam was a great leader.

We must understand one thing that speech in 1947, 1956 constitution and constitution made by Bhutto 1973 with great majority is not the same.

Marshal Law is never good for democracy. If democracy brings country to the edge of destruction then we must safe country as first priority.

Last edited:

wahreh

This speech was delivered in 1948. If u read carefully, quaid is referring to govt act of india which at that time was temporarily adapted as constitution. Then a constitution was formed by liaqat ali khan which was voided by Ayub. After a long time nation was able to agree on a constitution in 1973. It was not created by bhutto alone but was unanimously created and accepted by all parties. It had support of all provinces as well as religious and ethinic factions.

That constitution is the thread which is keeping the country together. If this constitution is voided then country will fell apart. The main thing that 1973 constitution does is to declare Quran and Sunnah the supreme law of the land. That is the main reason that foreign forces are si much against that constitution and want to get rid of it.

Also this constitution prevents anybody from coming in power thru short cuts and treachery. Thats why people like TUQ and zaid hamid are so much against the constitution because it does not allow them to come in power and turn it into khilafat

Quaid e Azam was a great leader.

We must understand one thing that speech in 1947, 1956 constitution and constitution made by Bhutto 1973 with great majority is not the same.

Marshal Law is never good for democracy. If democracy brings country to the edge of destruction then we must safe country as first priority.

v r imran k

khan sb k baray mian esi bazari zuban isstamal karoo gay to tumrhai zuban khenchna hmay b ati hay ...oooh laaanti insaaaaaaaaaaaan teri shakaal per thoooooo thoooooooooo akhh thooooooooooooooooooooooo.parlimant mian tera mama nawaz sharif oh tera chacha zardari betha hay jinoun nay mulk ko looot loot kr nooch noch ker kahaya hay esi parlimant ko esi jamhooriyat ko hum pakistani nahi manty jiss mian uchakzai our fazlu desiel our haji adeel jesy pakistan dushman dallal mojoud houn .ager tum un ki iour us parlimtn ki wilkallat karoo gay to tum per hazaaar bar lannat .in sary gandy andioun ko army nay pala howa hay abhi tak army nay tehfuz diya howa hay gen rahil nay in ko bacha raha hay warna in sub ko to jail mian houna chiay tha ..khan k baray mian kuch kaha to nahi bakshian gy tumhay

Sohraab

khan sb k baray mian esi bazari zuban isstamal karoo gay to tumrhai zuban khenchna hmay b ati hay ...oooh laaanti insaaaaaaaaaaaan teri shakaal per thoooooo thoooooooooo akhh thooooooooooooooooooooooo.parlimant mian tera mama nawaz sharif oh tera chacha zardari betha hay jinoun nay mulk ko looot loot kr nooch noch ker kahaya hay esi parlimant ko esi jamhooriyat ko hum pakistani nahi manty jiss mian uchakzai our fazlu desiel our haji adeel jesy pakistan dushman dallal mojoud houn .ager tum un ki iour us parlimtn ki wilkallat karoo gay to tum per hazaaar bar lannat .in sary gandy andioun ko army nay pala howa hay abhi tak army nay tehfuz diya howa hay gen rahil nay in ko bacha raha hay warna in sub ko to jail mian houna chiay tha ..khan k baray mian kuch kaha to nahi bakshian gy tumhay

pervezi mushaaraf ke aawara kutttay , yeh zuban main ne tere Khuda IK k bare main Istamal nahi ki

aur tu kab se Imran khan ka ho gaya Kameeenay ???

Chal ja kar APML join kar , musharraf k bohut se tere Jaise KUTTTTAY PTI main aa gaye hain

bakshne wala tu kaun hota hai ??? tu khuda hai ??

kameenay jo tere dil main aai kar

tu musharraf ka Paltu Kuttta hai aur yeh main achi tarha janta hoon , Tere jaise bohut se HARAAAAMI pti main jamah huay hain

Last edited:

Sohraab

Bhooonknay se pehle yeh to kisi se pooch leta k main ne yeh post Imran khan k liye ki thi yah kisi aur k liye

teri asliyat main achi tarha janta hoon Pervez Musharraf k aawara Kutttay

Sohraab

Avatar main tu ne apne asli Leader Musharraf Khanzeeer ki tasweer lagani thi na

Padri Kazzab ,Musharaf ,Ch Bros ,Sheikhu Cigar wala jaisay logon se ittehad kar ke Imran Khan ne apni party ko status quo party ke standard se bhi nechay gira liya hai aur khud ko matnaza bana diya hai

muntazir

aur mazay k baat yeh hai is kisam k tamam namoonay pti main ghussay huay hain

نواب صاب انکو سیاسی شعور ہے نہیں کل ایک بھنگ پینے والا میرے پیچھے لگ گیا تھا یہ لوگ سٹیبلشمنٹ کے پیڈ ورکر ہیں

v r imran k

Bhooonknay se pehle yeh to kisi se pooch leta k main ne yeh post Imran khan k liye ki thi yah kisi aur k liye

teri asliyat main achi tarha janta hoon Pervez Musharraf k aawara Kutttay

oh nawaz sharif kay paltu ***** mushrraf say mujay kia kia lena dena mer ajeena marna pti mian hay .mushrraf sy teri g..a..n..n..d issi liay jalti hay uss nay tumhary baap nawaz sharif ki tangian utha di thi wo mb toilet sy nikal ker zaleel kia tha iss dafa phir zaleel hoo k rhay ga

aab tu jiss zuban mian bakwas karay ga ussi mian jawab milay nooray kay palltu pillay ...phlay b tu nay mujay galiyan di thi mian khamosuh tha ..lekin ab tumhari sari nawabi mian aik minute mian nikal dounga jiss zuban mian abt karay ga ussi mian jawab milay ga bhoonknay sy phlay 100 martaba sooch lena ager tujkay apni izaat ka pass howa tu

muhsrraf ka na mian phlay kabhi fan tha na ab hun na hji hounga bhoonkay sy phlay thori c tasdeeq ker leni thi tujay pata chal jata lekin tu nay munh utha ker mujay mushrraf ka himiyati bana dia

tery jesy h,,a,,r,,a,,m,,i army k khilaf bughz e mushrraf mian army kay khilaf bakwas kerty hian hamid mir tum sub ka baap hay .mujay lagta hay tera asli baap hamid mir hay .jo park army k khilaf gandi opur gahtya zuban istamal karay ga uss ko ussi zuban mian jawab milay ga ...army hamari iss mulk k liay qurbaniyan iss liay nahi deti k tum jesy nasli k..u..tt..a..y ussy ussay galiyan dain .tum loug india sy hijrat ker k aiy ho aaj tak paksitani nahi bansaky...rehty paksitan mian ho dill tum,rha india k sath dhakrta hay .wahi ja kar maroo iss mulk mian kia ekr rhay ho tum loug indian tout