Punjab Govt Creating Hurdles In MQM Convention آگئے اوقات پر

Status
Not open for further replies.

Super123

Councller (250+ posts)
MQM do not have viable agriculture policy. I read it once. They want to introduce co-operative farming. They don't understand current issues in Punjab. Tell me the name of one Punjabi leader in MQM. We don't know anyone.

khurram01

Voter (50+ posts)
Altaf Hussain, Mustafa Kamal and their companions with power????

Who can they help poor, agar yeh admi aik garreb ke nahi sun sakta to poore karachi ya poore pakistan ki baat sunane ka hosla hai is main
http://www.youtube.com/watch?v=nSFSfTstP8s
Qadiani are Kufr according to all Maslaq, they made there Prophet of ALLAH,

Super123

Councller (250+ posts)
Although this is old...............some of you might have seen this. But, its for those who say MQM has changed from there stance in 90's. They want to bring this to Punjab and then rest of Pakistan.

woofer

Banned
this is very old propoganada, People know the reality of MQM. Nobody can stop MQM in Punjab. Day of revolution in Punjab coming soon.

Jagirdaroon ky jhote chatne waloon ko ab paisa milana shoro hoge hain propogande kylie.

khurram01

Voter (50+ posts)
Punjabi people are not Jahil like karachi people, punjabi know wat is right or wrong, we dont have time to listen Altafu actor phone that's a waste of time.We beat them in punjabi after 12th may in 2007 and they ran away from punjab, now if they come again we will show them big Danda.LoL

woofer

Banned
Punjabi people are not Jahil like karachi people, punjabi know wat is right or wrong, we dont have time to listen Altafu actor phone that's a waste of time.We beat them in punjabi after 12th may in 2007 and they ran away from punjab, now if they come again we will show them big Danda.LoL

Punjabies are not jahil but you looks bigest jahil. Es dafa danda ulta na hojee. Hame pata hy tumari rozi roti chalti hy en jagirdaroon ki waja say.

Tusi dhoti dheli karo oee jagirdraaaaaaaaaa tum ny mazloom punjabion ko khoon chos lia 60 saloon say.

Last edited:

woofer

Banned

6f936b67c3ecbad1c53242b6ad47dde8.jpg

Last edited:

kisaezehra

What difference can MQM make in Punjab

Punjab, the land of five rivers and home for more than 90 Million people, the largest province of Pakistan, the land of green farms and fresh grains. But this naturally blessed land has been
occupied by few families since the independence of Pakistan; these few families
are ruling the people of Punjab while not giving them their due rights and
justice. The middle and lower middle class of Punjab has always been kept away
from the virtues which they deserve as the citizen of this country, virtues
like Justice, Education, security etc. Because if those ruling lords start
providing the people of Punjab their due virtues than it will no longer be
possible for them to maintain their current elite state.

After 63 years, one Question which is knocking the minds of a common Punjabi citizen is how many times a common Punjabi was given a real chance to come forward and do something for their
people, and the most immediate answer is never. These people come over the
roads, stood for nights, chant slogans, give their bloods and at the end, their
life remains same or goes down. So
whats the solution, will the poor and middle class people of Punjab will keep
suffering and being oppressed, will there be any justice any given to these
people, if yes then how.

MQM, the only party that is practically striving for the rule of middle class and poor, to end the medieval feudal system and abolishment of familial politics, MQM believes in the
struggle for collective gains as against that of personal or family interests.
And isnt this the answer of the problems faced by the people of Punjab?

Yes, thats the answer, only MQM can give power to the middle class oppressed people of Punjab and set them free the slavery few families.

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Punjab, the land of five rivers and home for more than 90 Million people, the largest province of Pakistan, the land of green farms and fresh grains. But this naturally blessed land has been
occupied by few families since the independence of Pakistan; these few families
are ruling the people of Punjab while not giving them their due rights and
justice. The middle and lower middle class of Punjab has always been kept away
from the virtues which they deserve as the citizen of this country, virtues
like Justice, Education, security etc. Because if those ruling lords start
providing the people of Punjab their due virtues than it will no longer be
possible for them to maintain their current elite state.

After 63 years, one Question which is knocking the minds of a common Punjabi citizen is how many times a common Punjabi was given a real chance to come forward and do something for their
people, and the most immediate answer is never. These people come over the
roads, stood for nights, chant slogans, give their bloods and at the end, their
life remains same or goes down. So
what’s the solution, will the poor and middle class people of Punjab will keep
suffering and being oppressed, will there be any justice any given to these
people, if yes then how.

MQM, the only party that is practically striving for the rule of middle class and poor, to end the medieval feudal system and abolishment of familial politics, MQM believes in the
struggle for collective gains as against that of personal or family interests.
And isn’t this the answer of the problems faced by the people of Punjab?

Yes, that’s the answer, only MQM can give power to the middle class oppressed people of Punjab and set them free the slavery few families.

MQM is the only party in the world who has an absconder leader while his party is in power in the country.

MQM is the only party Jo Mulimano Say Bi Jazya Laiti Hai.

YAHYA87

Senator (1k+ posts)
@GeoG
user-online.png

MQM nay appsay kitna jisya lia hai abtak???

May aur mera pora Khandan Karachi mai rehta hai aur woh bhi different parts of karachi like Nazimabad, North Karachi, Orangi, Gulshan-e-Iqbal etc aur yeh saray ilaqay MQM ki strongholds hain magar ajj tak mainay na tu MQM ko kuch diya siwai Khidmat-e-Khalq jab Kashmir k zalzala zadgaan ki madad kar rahi thi aur na kabhi meri family say koi aisi baat suni k unsay MQM waloon nay kuch liya ho....

Ab ya tu app ki batain sachi ho sakti hain ya phir meri ya meri family ki decide karlo khud...

woofer

Banned
@GeoG
user-online.png

MQM nay appsay kitna jisya lia hai abtak???

May aur mera pora Khandan Karachi mai rehta hai aur woh bhi different parts of karachi like Nazimabad, North Karachi, Orangi, Gulshan-e-Iqbal etc aur yeh saray ilaqay MQM ki strongholds hain magar ajj tak mainay na tu MQM ko kuch diya siwai Khidmat-e-Khalq jab Kashmir k zalzala zadgaan ki madad kar rahi thi aur na kabhi meri family say koi aisi baat suni k unsay MQM waloon nay kuch liya ho....

Ab ya tu app ki batain sachi ho sakti hain ya phir meri ya meri family ki decide karlo khud...

Yar Geog ki nokari kisi jagirdar ky ghar main hogi ab bichara namak halali tu kare ga.Khoja asif ky bchoon ko school chorta hy bichra.

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Yar Geog ki nokari kisi jagirdar ky ghar main hogi ab bichara namak halali tu kare ga.Khoja asif ky bchoon ko school chorta hy bichra.

Kissi Ko Taleem Kay Liyay Chornay Jana is an honor for me, if I can do it for my childern I could do it for others too, thats no problem
But I do hope the don't run away from school and become agents of Bhatta Khors just like woofer or should i say duffer.
careful in responding, Tumhari Lal Batti Jalli Hui Hai.

khurram01

Voter (50+ posts)
Apeal To Punjabi People (MQM)

Salam to All,
MQM is Racist and terrorist party. Qadiyaniyon ke hamayiti. Main Karachi se hooon, main punjab walon ko batana chahta hoon ke MQM ka asal chera kiya hai. MQM bohat hi Zalim hai, yeh logo se batah lete hain chande ke soorat main, yeh qurbani ki khaleen chente hain, Yeh punjabion se bohat nafrat karte hain, ap logon ko sayed yeh pata nahi ho ga ke in ke ziada tar members Qatal hain like altaf hussain, mustafa kamal, israt ibad etc. Ap ko 12 May to yaad ho ga.Imran khan ke saath kiya nahi kia is MqM ne, balocho ke saath b yeh bohat zulm karte hain. Yeh jo karachi main mobile chente hain ya bikes ya ko b chori hoti hain woh yeh hi karte hain, bcz aik dafa meri bike chori ho gayi thi to mere kuch dost MQM the main ne un ko bataya to woh mujhe MQM ke aik office le gey aur mujhe wahan apni bike mil gayi. Plz Jaise in ke offices 12May ke baad jalaye gey the usi tarah aik bar phir inko zalilo ruswa kar deen.http://www.ittaleem.com/showthread.php?t=34972 [video]http://pkpolitics.com/2008/04/12/protest-at-mqm-hq-london-sunday-13-april-2008/[/video][video]http://thecurrentaffairs.com/properties-of-altaf-hussain-in-uk.html[/video]http://www.satp.org/satporgtp/countries/pakistan/terroristoutfits/MQM.htm
HTML:
http://www.ittaleem.com/showthread.php?t=34972
MQM+spider+trap.jpg

Last edited:

imrankhan0

Politcal Worker (100+ posts)
bhayee saray karachi me nahin, balkay poray pakistan me sab boray kaam MQM karti hay, 12 saal ki lardki ko jis lawyer ne rape kiya woh bhi MQM ka tha, hira mandi bhi MQM ki hay, lahore me suicide bomber bhi MQM ke thay, WAPDA ke senior official bhi MQM ke hain, DR AFIA ko bhi MQM ne becha tha, WAziristan operation bhi MQM ne shoro karaya tha, poray paklistan me mobile snatching MQM ke loog kartay hain, BLA bhi inhon ne hi form ki hay, Taliban ke pichay bhi yahi loog hain, bengladesh alag howa MQM ki hi waja se, hazara division me loog maray gaye MQM ne police ko oreder diya tha, islamabad ke junglat me se darakht choori bhi MQM ke loog kartay hain, srilankan team par firing bhi MQM ne kar waye thi, genral asif nawaz ko bhi MQM ne mara tha, mulk ki chini bhi MQM walon ne rook ke rakhi thi, ata bhi market se ghayeb MQM ne kiya hay, kasai gali rawalpindi me jism ka karobar bhi MQM ka hay, drug smuggling bhi MQM hi karti hay, 800 journalist bhi MQM ne ghayeb balkay ab tak to mar diye hongay, 20,000 pathan bhi MQM ne marain hain NWFP me

kehnay me kiya harj hay koi paisay lagtay hain kiya?? lol

kuch reh gaya ho to please ad kar de na

woofer

Banned
Kissi Ko Taleem Kay Liyay Chornay Jana is an honor for me, if I can do it for my childern I could do it for others too, thats no problem
But I do hope the don't run away from school and become agents of Bhatta Khors just like woofer or should i say duffer.
careful in responding, Tumhari Lal Batti Jalli Hui Hai.

Go to MQM punjab convenction. It is good for you otherwise you will be doing gulami of jagirdar and waadra forever.

We are not against MQM but its ideology. abhi ye ideology kia hai . is ka muzahira hum ne dekh lia jo musharraf ne kia . usi ideology ko use kerty huway ganda kia pak army jaisy institution ko . aur ye america ne gift kia tha . bcuz MQMrs sastay mil jatay hain markets main iss liay musharraf ka intikhab kia gya . wesy bhi us ka baap diplomat tha . wo bhi saari zindagi bahar hi rha .. us ko nahin pata pakistan main kia hota hai . aur pakistani kesy banty hain .

aur ye sabhi kaaam MQM hi ki ideology per huway . laal masjid .. operations waghaira waghaira . implement kerny k liay musharaf ko select kia gya .

khurram01

Voter (50+ posts)
No Media is Talking about Them bcz All news head office Channels are in Karachi?????

Last edited:

ramses2x1

MPA (400+ posts)
bhayee saray karachi me nahin, balkay poray pakistan me sab boray kaam MQM karti hay, 12 saal ki lardki ko jis lawyer ne rape kiya woh bhi MQM ka tha, hira mandi bhi MQM ki hay, lahore me suicide bomber bhi MQM ke thay, WAPDA ke senior official bhi MQM ke hain, DR AFIA ko bhi MQM ne becha tha, WAziristan operation bhi MQM ne shoro karaya tha, poray paklistan me mobile snatching MQM ke loog kartay hain, BLA bhi inhon ne hi form ki hay, Taliban ke pichay bhi yahi loog hain, bengladesh alag howa MQM ki hi waja se, hazara division me loog maray gaye MQM ne police ko oreder diya tha, islamabad ke junglat me se darakht choori bhi MQM ke loog kartay hain, srilankan team par firing bhi MQM ne kar waye thi, genral asif nawaz ko bhi MQM ne mara tha, mulk ki chini bhi MQM walon ne rook ke rakhi thi, ata bhi market se ghayeb MQM ne kiya hay, kasai gali rawalpindi me jism ka karobar bhi MQM ka hay, drug smuggling bhi MQM hi karti hay, 800 journalist bhi MQM ne ghayeb balkay ab tak to mar diye hongay, 20,000 pathan bhi MQM ne marain hain NWFP me

kehnay me kiya harj hay koi paisay lagtay hain kiya?? lol

kuch reh gaya ho to please ad kar de na

u know .. i concur .. u r right .. there is a strong reason for MQM to do all these acts ,, what else u expect from a fascist party desperate for power ..

go get a break

Status
Not open for further replies.