Fahad Samo
New Member
ye lo zia ul haq per likha hua ek zabaardast aricle........ http://www.bbc.co.uk/urdu/pakistan/2012/07/120705_zia_alive_hanif_comment_as.shtml
@ambroxo
تمہاری ان جعلی شہیدوں سے عقیدت بتا رہی ہے کہ تم ابھی بھی انہیں شہید ہی مانتے ہو۔ اور مجھے یقین ہے تم جیسا بیعزتی پروف انسان ہی مزید کالک اپنے منہ پر ملنے کے لیے تیار ہوسکتا ہے۔ میری تمام پڑھنے والوں سے درخواست ہے کی اس بھائی اتنی بیعزتی کمانے کے بعد بھی تسلی نہیں ہوئی اسلیے اپنا اپنا حصہ ڈال کر اس کی تسلی کردیں۔
بہت اچھا ہوا کہ تم نے نظام کی بات کردی کہ آخر کون سا نظام ہمیں منظور ہے اگر ہم عوامی رائے کی قدر نہیں کرنا چاہتے۔ کس الو کے پٹھے نے یہ کہا ہے کہ عوام کی کوئی رائے لی جائے اس نظام میں جس میں کہ ایک دھوبی اور خاکروب کا ووٹ اور ایک عالمِ دین کا ووٹ برابر ہیں۔ اور کل کو اگر رائے عامہ یہ کہہ دے کہ شراب پر پابندی ختم کی جائے تو کیا اس رائے کا احترام کیا جانا چاہیے یا کہ ڈنڈے برسا کر ان کی جمہوریت سجا دینی چاہیے۔ ہاں بول دو اب کے گناہ کرنا کسی کی شخصی آزادی کا حصہ ہے۔
خلفئہ راشدین کے دور میں کسی گروہ نے زکوت دینے سے انکار کردیا تھا اور اسوقت کے خلفئہ اگر میں غلط نہیں تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اس گروہ کے خلاف جہاد کیا تھا۔
اب کیونکہ بات انتہائی سنجیدہ رخ پہ چلے گئی ہے اسی لیے میں ڈاکٹر اسرار کی تقریر حوالے کے طور پہ پیش کرنا چاہوں گا جس میں انہوں نے اسلامی حکومت کے خدوخال وضع کیے ہیں جو کہ آج کے دور میں ہر پاکستانی کے لیے ضروری ہے کہ اسے جانے تاکہ ایک بہترین نظام حکومت کا قیام عمل میں لانے کے لیے رائے عامہ کو ہموار کیا جاسکے۔
<font size="2">
Bhai aap ki Akhlaqi aqdar aur andaze biyaan mashallah kitney buland hain,is ki daad deni parey gi.
Aur aap ki ilme deen ,aur Aqal mand honey aur Zehniat ki bhi daad deni parey gi, jo khakrrob aur dhobhi ko kamtar samjh ker uski raaye ki koi ahmiat nahin samjtey.
Kia aik khakroob aur Dhobhi Emaandaar aur naik saleh nahin ho sakta ???Kia deen ka ilm rakhney wala Muashrey main fasad nahin daal sakta??kia alme deen Beimaan aur Dhokhy baaz nahin ho sakta??
Kia pemaana rakha hey aap ney Vote daeney key liye.
Baqi rahi baat sharaab ki ,ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??
Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.
Ager kisi mulik main musilman minority main hon gey ,tou wahan aap kesey Islami jamhori hakumat qaem ker saktey hain??
Bhai merey jesi qoum wesi hi hakumat.
Ager Achey Musilmaan hoon gey ,tou achi hakumat bhi qaem ho jaaye gi.
Warna Zabardasti ki hakumat ka result tou aap key samney haiy ,Talibaan key jaatey hi logon ney kesey khushian mani thin.
یہ تو مجھے اچھی طرح اندازہ ہے کہ پیپلز پارٹی کو خاکروبوں اور دھوبیوں کے حقوق کا کتنا خیال ہے۔ یہ خاکروب' دھوبی اور عالم دین کی مثال دینے سے کسی پیشے کی تزلیل کرنا مقصود نہیں بلکہ علمی اور عقلی معیار کے فرق کو واضح کرنا ہے۔ بے شک ہر انسان برابر ہے جہاں تک بنیادی انسانی حقوق کی بات آتی ہے۔ مگر حاکم وقت کا انتخاب کرنا ایک سراسر علمی معیار کا کام ہے جسے سطحی انسان صحیع طریقے سے انجام نہیں دے سکتا۔ اسی لیے تو لوگ کیمے والے نان کھا کر اپنی ووٹ دے دیتے ہیں کیونکہ انہیں پتہ نہیں ہوتا کہ ووٹ کا استعمال کیسے کرنا ہے۔ یہ تو تھی عقلی بات۔ اب بات ہوجائے کہ دین اس کے بارے میں کیا کہتا ہے۔ کیا آپ pbuh کے وصال کے بعد صحابہ اکرام نے جنرل الیکشن کروائے تھے۔ اگر نہیں تو کیوں نہیں۔ اور تم جیسے جمہوریت کے حامی پھر نعوزباللہ صحابہ اکرام کے بارے میں بھی کہہ دو کہ انہوں نے غلط کیا تھا۔ آپ کی اطلاع کے لیے عرض ہے کہ خلفئہ راشدین کے دور میں بھی ووٹنگ ہوئی تھی مگر ووٹ کا حق صرف چند صحابہ اکرام کو تھا جو کہ آپ pbuh کے انتہائی قریبی تھے۔ صحابہ اکرام سے بڑھ کر برابری کے حقوق کا علمبردار کون تھا' مگر پھر بھی ووٹ کے لیے انہوں نے وہ طریقہ انتخاب نہیں چنا جو کہ آج ہم نے رائج کر رکھا ہے۔
بلکل ایک مولانا بھی غلطی کر سکتا ہے جیسا مولانا ڈیزل کی مثال دی جاسکتی ہے مگر ووٹنگ کے عمل کی پہلی شرط ہی یہی ہے کہ ووٹ دینے والے کا اپنا کردار بے داغ ہو۔
اگر آپ نے ڈاکٹر اسرار کی تقریر سنی ہوتی تو اس میں بڑی وضاحت سے ان تمام معاملات کو بیان کیا گیا ہے۔ مگر آپ ڈاکٹر اسرار کو نہیں بلکہ فوزیا وہاب اور سلمان تاثیر جیسے لوگوں کو سنتے ہیں۔
آپ نے کہا کہ
ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??
کس الو کے پٹھے نے اپ کو کہہ دیا کہ پاکستان کا آئین اسلامی ہے۔ جس ملک میں یہ قانون ہو کہ حاکم وقت عدالت میں پیش نہیں ہوسکتا اسے آپ اسلامی آئین کہتے ہو۔ انقریب یہ بھی اندیشہ ہے کہ دوسرے غیر اسلامی قوانین بھی بنے گے جبکہ موت کی سزا ختم کرنے کا قانون بھی یہی دو ٹکے کی حکومت لانے والی تھی تاکہ نعوزباللہ آپ pbuh کی شان میں گستاخی کرنے والا بچ جائے۔
آپ نے کہا کہ
Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.
پہلی بات تو یہ ہے کہ اسلامی جمہوریت نام کی کوئی شے موجود نہیں۔ جب ہمارے پاس خلافت جیسا خوبصورت لفظ موجود ہے تو خلافت کہتے ہوئے تم جیسے لوگوں کی زبان کیوں جلتی ہے۔ دوسری بات یہ کہ جس ملک میں تم جیسے مسلمان ہوں وہاں پہ خلافت خود بہ خود نہیں آسکتی بلکہ اسے نافظ کروانا پڑے گا۔ اس بارے میں بھی ڈاکٹر اسرار نے بڑی وضاحت کی ہے جن کی تقریر کا لنک میں پھر پیش کر رہا ہوں۔
http://www.youtube.com/watch?v=3mwJbkRTocs&feature=player_embedded
bhai main ney Dr israr ki baat suni hey.
Bhai naam rakhney sey kia farq parta hey?? khalafat keh lain ya Islami jamhuriat .
Khulfa rashdeen key dour main qbail they. Kia aaj Dunya main Qabaili Nazam hey.
Khulfa rashdeen Hamrey Nabi Muhammad pbuh ki sohbat main they aur in ki tarbeat hamarey nabi Muhammad pbuh ney ki thi. Kia AAj aap Koi banda us level ka ley aain gey.??
aur khulfa rashdeen key baad jo Khlafat ka musilmanon ney hasher kia wo bhi aap key samney hey.
Kia Khlfa rashdeen key Dour main shia ,sunni,brelvie,deobandi, salfi,Wahabi ,alvi ,ismaeli ,............... they???
Bhai zabardasti ka nizaam aap jo bhi lain gey ,naam chahye kuch bhi rakh lo,Ager us main insaaf aur awaam ki raey nahin hoo gi ,wo nizaam ziada daer tak nahin chal sakta.Afghanistan ki masaal aap key samney hay. Zia-ul-haq ki masaal bhi aapkey samney haey,zia-ul-haq key jaaney key baad us ka banaaya hua nizaam Dhram sey nechey gir gia.
Saudi arab aur Iran main bhi ziada daer nahi ,jub log is nizaam key khalaf uth kharey hoon gey.
wesey tohin rasalet ki saze-mout kay qanoon main tabdeeli na honey ki waja bhi Jamhuriat hi hey.Ager dictator hota ,tou shaed ye qanoon ab tak tabdeel ho chuka hota.
Ahmdion ko gher muslim bhi is jamhoriat ney hi qarar dia tha.
Pakistan bhi Awaam ki raey per hi bana hey,warna uswaqat tou Barey barey Alme deen is key khalaf they.
ager Log keemey waley naan per vote detey hain,tou un ki aslah aur tarbeet kerna bhi dusrey logon ko farz hey .
takey woh apney vote ka sahih istimaal ker sakain.
bhai main ppp ya pmln,ya MQM waghera ka suppoerter nahin hoon.
Main sirf ye keh raha hoon key Jamhuriat ko chlney dia jaaye.aur saath saath logon ki islah aur tarbeat ki jaaye. 15 sey 20 saal tak key arsey main aap waaze farq dekhain gey.
Meri apni raye hey,lekn ye zaruri nahin key main apki raye aur app meri raye sey mutfiq hoon.
Lekn main apki raaye Adab aur ehtraam key saath sunoon ga aur us per ghor karoon ga , aur jis per mujey ikhtlaf ho ga ,Adab key saath us per aitraaz kerney ka bhi mujey haq hey.
Lekn jo tareqa aap ka debate kerny ka hey ,us per bhi aap ko ghoro fikar kerna chahiye.
kisi per apni raaye zabardasti nahin dhonsi jaa sakti.
Zabardasti ki hakumat main hamesha munafaq aur ghadar peda honey key mowaqe hotey hain, jo ahasta ahsta us Nizaam aur hakumat ko andar sey khokla kertey rehtey hain. aur jab unko moqa milta hey ,wo us nizaam key khalaf kherey ho jaatey hain.
@indigo
© Copyrights 2008 - 2025 Siasat.pk - All Rights Reserved. Privacy Policy | Disclaimer|