Pakistan Tonight - 11th July 2012 - Syed Faisal Raza Abidi - فیصل درست یافیصلے؟

Fahad Samo

New Member
Tum yahan Taliban Raj chahate ho aur ye Khuwahish tumhari jab tak ek bhi Pakistani zinda he puri nahin hogi.... Iss per bi Allah ki Laant jis ki video upload ki he tum ne
 

Anmir

Minister (2k+ posts)
Irefuse to listen to this man he has been bitten by zardaris rabid dog when he fell in love with it in dubai during his enlightened years.

Please don't listen to what he says every time he opens his mouth this rabbies suffering dog wants to bite your hand off and also give you his rabbies.

He has been in karachi dog pound for nearly six months,
who has let him out may be the karachi mafias?? Cia?? Raw??
Keep your loved ones ears away from him he might bite them and now a days they mostly have number two medicines
you have been warned governomemt health warning effidrine department .chief chemist hanif abbasi
 

Anmir

Minister (2k+ posts)
Irefuse to listen to this man he has been bitten by zardaris rabid dog when he fell in love with it in dubai during his enlightened years.

Please don't listen to what he says every time he opens his mouth this rabbies suffering dog wants to bite your hand off and also give you his rabbies.

He has been in karachi dog pound for nearly six months,
who has let him out may be the karachi mafias?? Cia?? Raw??
Keep your loved ones ears away from him he might bite them and now a days they mostly have number two medicines
you have been warned governomemt health warning effidrine department .chief chemist hanif abbasi
 

ashfaqgujar

Politcal Worker (100+ posts)
اے ار وائی والے پگلوں کو کیا ھو گیا ھے ۔ یہ ھر راندہ درگاہ باؤلے کو اپنے چینل پر لے آتے ھیں جن میں مایا خان۔ عامر لیاقت۔ مبشرلقمان وغیرہ۔۔ ان کو پتا ھونا چاھیۓ یہ کونسلر درجہ کا فیصل عابدی ایک بوجھ تھا پی پی پی پر- کشتی ڈوبنے سے پہلے اس طرح کا بوجھ ھمیشہ اتار پھنکنا ھی عقلمندی ھوتا ھے۔اس طرح کے چھچھورے لوگوں کو غیر ضروری طور پر نمایاں کرنے سے ریٹنگ کم ھوتی ھے چینل اور پارٹی دونوں کو ادراک ھونا چاھیۓ یہ زبان دراز شبیہ از سگ حکومت میں آنے سے پہلے تک بھوری لادنے کی مزدوری کیا کرتا تھا اب 4سال سے پی سی ھوٹل میں رہائش رکھے ھوۓ ہے۔ اور اس کے اثاثہ جات ساڑھے سات کروڑ کیسے ھو گۓ؟ بہتر ھو گا کسی بھی فورم پر اس طرح کے متعصب و مذھبی فرقہ واریت کا پرچار کرنے والے موقع پرست کو سستی شہرت نہ دی جاۓ ۔
 
Last edited:

_pakistan

Minister (2k+ posts)
Bhai aap ki Akhlaqi aqdar aur andaze biyaan mashallah kitney buland hain,is ki daad deni parey gi.

Aur aap ki ilme deen ,aur Aqal mand honey aur Zehniat ki bhi daad deni parey gi, jo khakrrob aur dhobhi ko kamtar samjh ker uski raaye ki koi ahmiat nahin samjtey.

Kia aik khakroob aur Dhobhi Emaandaar aur naik saleh nahin ho sakta ???Kia deen ka ilm rakhney wala Muashrey main fasad nahin daal sakta??kia alme deen Beimaan aur Dhokhy baaz nahin ho sakta??

Kia pemaana rakha hey aap ney Vote daeney key liye.


Baqi rahi baat sharaab ki ,ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??

Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.

Ager kisi mulik main musilman minority main hon gey ,tou wahan aap kesey Islami jamhori hakumat qaem ker saktey hain??
Bhai merey jesi qoum wesi hi hakumat.

Ager Achey Musilmaan hoon gey ,tou achi hakumat bhi qaem ho jaaye gi.
Warna Zabardasti ki hakumat ka result tou aap key samney haiy ,Talibaan key jaatey hi logon ney kesey khushian mani thin.


@indigo

تمہاری ان جعلی شہیدوں سے عقیدت بتا رہی ہے کہ تم ابھی بھی انہیں شہید ہی مانتے ہو۔ اور مجھے یقین ہے تم جیسا بیعزتی پروف انسان ہی مزید کالک اپنے منہ پر ملنے کے لیے تیار ہوسکتا ہے۔ میری تمام پڑھنے والوں سے درخواست ہے کی اس بھائی اتنی بیعزتی کمانے کے بعد بھی تسلی نہیں ہوئی اسلیے اپنا اپنا حصہ ڈال کر اس کی تسلی کردیں۔
بہت اچھا ہوا کہ تم نے نظام کی بات کردی کہ آخر کون سا نظام ہمیں منظور ہے اگر ہم عوامی رائے کی قدر نہیں کرنا چاہتے۔ کس الو کے پٹھے نے یہ کہا ہے کہ عوام کی کوئی رائے لی جائے اس نظام میں جس میں کہ ایک دھوبی اور خاکروب کا ووٹ اور ایک عالمِ دین کا ووٹ برابر ہیں۔ اور کل کو اگر رائے عامہ یہ کہہ دے کہ شراب پر پابندی ختم کی جائے تو کیا اس رائے کا احترام کیا جانا چاہیے یا کہ ڈنڈے برسا کر ان کی جمہوریت سجا دینی چاہیے۔ ہاں بول دو اب کے گناہ کرنا کسی کی شخصی آزادی کا حصہ ہے۔
خلفئہ راشدین کے دور میں کسی گروہ نے زکوت دینے سے انکار کردیا تھا اور اسوقت کے خلفئہ اگر میں غلط نہیں تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اس گروہ کے خلاف جہاد کیا تھا۔
اب کیونکہ بات انتہائی سنجیدہ رخ پہ چلے گئی ہے اسی لیے میں ڈاکٹر اسرار کی تقریر حوالے کے طور پہ پیش کرنا چاہوں گا جس میں انہوں نے اسلامی حکومت کے خدوخال وضع کیے ہیں جو کہ آج کے دور میں ہر پاکستانی کے لیے ضروری ہے کہ اسے جانے تاکہ ایک بہترین نظام حکومت کا قیام عمل میں لانے کے لیے رائے عامہ کو ہموار کیا جاسکے۔
<font size="2">
@ambroxo
 
Last edited:

xshadow

Minister (2k+ posts)
Bhai aap ki Akhlaqi aqdar aur andaze biyaan mashallah kitney buland hain,is ki daad deni parey gi.

Aur aap ki ilme deen ,aur Aqal mand honey aur Zehniat ki bhi daad deni parey gi, jo khakrrob aur dhobhi ko kamtar samjh ker uski raaye ki koi ahmiat nahin samjtey.

Kia aik khakroob aur Dhobhi Emaandaar aur naik saleh nahin ho sakta ???Kia deen ka ilm rakhney wala Muashrey main fasad nahin daal sakta??kia alme deen Beimaan aur Dhokhy baaz nahin ho sakta??

Kia pemaana rakha hey aap ney Vote daeney key liye.


Baqi rahi baat sharaab ki ,ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??

Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.

Ager kisi mulik main musilman minority main hon gey ,tou wahan aap kesey Islami jamhori hakumat qaem ker saktey hain??
Bhai merey jesi qoum wesi hi hakumat.

Ager Achey Musilmaan hoon gey ,tou achi hakumat bhi qaem ho jaaye gi.
Warna Zabardasti ki hakumat ka result tou aap key samney haiy ,Talibaan key jaatey hi logon ney kesey khushian mani thin.

یہ تو مجھے اچھی طرح اندازہ ہے کہ پیپلز پارٹی کو خاکروبوں اور دھوبیوں کے حقوق کا کتنا خیال ہے۔ یہ خاکروب' دھوبی اور عالم دین کی مثال دینے سے کسی پیشے کی تزلیل کرنا مقصود نہیں بلکہ علمی اور عقلی معیار کے فرق کو واضح کرنا ہے۔ بے شک ہر انسان برابر ہے جہاں تک بنیادی انسانی حقوق کی بات آتی ہے۔ مگر حاکم وقت کا انتخاب کرنا ایک سراسر علمی معیار کا کام ہے جسے سطحی انسان صحیع طریقے سے انجام نہیں دے سکتا۔ اسی لیے تو لوگ کیمے والے نان کھا کر اپنی ووٹ دے دیتے ہیں کیونکہ انہیں پتہ نہیں ہوتا کہ ووٹ کا استعمال کیسے کرنا ہے۔ یہ تو تھی عقلی بات۔ اب بات ہوجائے کہ دین اس کے بارے میں کیا کہتا ہے۔ کیا آپ pbuh کے وصال کے بعد صحابہ اکرام نے جنرل الیکشن کروائے تھے۔ اگر نہیں تو کیوں نہیں۔ اور تم جیسے جمہوریت کے حامی پھر نعوزباللہ صحابہ اکرام کے بارے میں بھی کہہ دو کہ انہوں نے غلط کیا تھا۔ آپ کی اطلاع کے لیے عرض ہے کہ خلفئہ راشدین کے دور میں بھی ووٹنگ ہوئی تھی مگر ووٹ کا حق صرف چند صحابہ اکرام کو تھا جو کہ آپ pbuh کے انتہائی قریبی تھے۔ صحابہ اکرام سے بڑھ کر برابری کے حقوق کا علمبردار کون تھا' مگر پھر بھی ووٹ کے لیے انہوں نے وہ طریقہ انتخاب نہیں چنا جو کہ آج ہم نے رائج کر رکھا ہے۔
بلکل ایک مولانا بھی غلطی کر سکتا ہے جیسا مولانا ڈیزل کی مثال دی جاسکتی ہے مگر ووٹنگ کے عمل کی پہلی شرط ہی یہی ہے کہ ووٹ دینے والے کا اپنا کردار بے داغ ہو۔
اگر آپ نے ڈاکٹر اسرار کی تقریر سنی ہوتی تو اس میں بڑی وضاحت سے ان تمام معاملات کو بیان کیا گیا ہے۔ مگر آپ ڈاکٹر اسرار کو نہیں بلکہ فوزیا وہاب اور سلمان تاثیر جیسے لوگوں کو سنتے ہیں۔
آپ نے کہا کہ
ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??
کس الو کے پٹھے نے اپ کو کہہ دیا کہ پاکستان کا آئین اسلامی ہے۔ جس ملک میں یہ قانون ہو کہ حاکم وقت عدالت میں پیش نہیں ہوسکتا اسے آپ اسلامی آئین کہتے ہو۔ انقریب یہ بھی اندیشہ ہے کہ دوسرے غیر اسلامی قوانین بھی بنے گے جبکہ موت کی سزا ختم کرنے کا قانون بھی یہی دو ٹکے کی حکومت لانے والی تھی تاکہ نعوزباللہ آپ pbuh کی شان میں گستاخی کرنے والا بچ جائے۔
آپ نے کہا کہ
Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.
پہلی بات تو یہ ہے کہ اسلامی جمہوریت نام کی کوئی شے موجود نہیں۔ جب ہمارے پاس خلافت جیسا خوبصورت لفظ موجود ہے تو خلافت کہتے ہوئے تم جیسے لوگوں کی زبان کیوں جلتی ہے۔ دوسری بات یہ کہ جس ملک میں تم جیسے مسلمان ہوں وہاں پہ خلافت خود بہ خود نہیں آسکتی بلکہ اسے نافظ کروانا پڑے گا۔ اس بارے میں بھی ڈاکٹر اسرار نے بڑی وضاحت کی ہے جن کی تقریر کا لنک میں پھر پیش کر رہا ہوں۔

http://www.youtube.com/watch?v=3mwJbkRTocs&feature=player_embedded

 

_pakistan

Minister (2k+ posts)
bhai main ney Dr israr ki baat suni hey.

Bhai naam rakhney sey kia farq parta hey?? khalafat keh lain ya Islami jamhuriat .

Khulfa rashdeen key dour main qbail they. Kia aaj Dunya main Qabaili Nazam hey.

Khulfa rashdeen Hamrey Nabi Muhammad pbuh ki sohbat main they aur in ki tarbeat hamarey nabi Muhammad pbuh ney ki thi. Kia AAj aap Koi banda us level ka ley aain gey.??
aur khulfa rashdeen key baad jo Khlafat ka musilmanon ney hasher kia wo bhi aap key samney hey.
Kia Khlfa rashdeen key Dour main shia ,sunni,brelvie,deobandi, salfi,Wahabi ,alvi ,ismaeli ,............... they???
Bhai zabardasti ka nizaam aap jo bhi lain gey ,naam chahye kuch bhi rakh lo,Ager us main insaaf aur awaam ki raey nahin hoo gi ,wo nizaam ziada daer tak nahin chal sakta.Afghanistan ki masaal aap key samney hay. Zia-ul-haq ki masaal bhi aapkey samney haey,zia-ul-haq key jaaney key baad us ka banaaya hua nizaam Dhram sey nechey gir gia.
Saudi arab aur Iran main bhi ziada daer nahi ,jub log is nizaam key khalaf uth kharey hoon gey.

wesey tohin rasalet ki saze-mout kay qanoon main tabdeeli na honey ki waja bhi Jamhuriat hi hey.Ager dictator hota ,tou shaed ye qanoon ab tak tabdeel ho chuka hota.
Ahmdion ko gher muslim bhi is jamhoriat ney hi qarar dia tha.

Pakistan bhi Awaam ki raey per hi bana hey,warna uswaqat tou Barey barey Alme deen is key khalaf they.



ager Log keemey waley naan per vote detey hain,tou un ki aslah aur tarbeet kerna bhi dusrey logon ko farz hey .
takey woh apney vote ka sahih istimaal ker sakain.

bhai main ppp ya pmln,ya MQM waghera ka suppoerter nahin hoon.

Main sirf ye keh raha hoon key Jamhuriat ko chlney dia jaaye.aur saath saath logon ki islah aur tarbeat ki jaaye. 15 sey 20 saal tak key arsey main aap waaze farq dekhain gey.

Meri apni raye hey,lekn ye zaruri nahin key main apki raye aur app meri raye sey mutfiq hoon.

Lekn main apki raaye Adab aur ehtraam key saath sunoon ga aur us per ghor karoon ga , aur jis per mujey ikhtlaf ho ga ,Adab key saath us per aitraaz kerney ka bhi mujey haq hey.

Lekn jo tareqa aap ka debate kerny ka hey ,us per bhi aap ko ghoro fikar kerna chahiye.

kisi per apni raaye zabardasti nahin dhonsi jaa sakti.
Zabardasti ki hakumat main hamesha munafaq aur ghadar peda honey key mowaqe hotey hain, jo ahasta ahsta us Nizaam aur hakumat ko andar sey khokla kertey rehtey hain. aur jab unko moqa milta hey ,wo us nizaam key khalaf kherey ho jaatey hain.


@indigo



یہ تو مجھے اچھی طرح اندازہ ہے کہ پیپلز پارٹی کو خاکروبوں اور دھوبیوں کے حقوق کا کتنا خیال ہے۔ یہ خاکروب' دھوبی اور عالم دین کی مثال دینے سے کسی پیشے کی تزلیل کرنا مقصود نہیں بلکہ علمی اور عقلی معیار کے فرق کو واضح کرنا ہے۔ بے شک ہر انسان برابر ہے جہاں تک بنیادی انسانی حقوق کی بات آتی ہے۔ مگر حاکم وقت کا انتخاب کرنا ایک سراسر علمی معیار کا کام ہے جسے سطحی انسان صحیع طریقے سے انجام نہیں دے سکتا۔ اسی لیے تو لوگ کیمے والے نان کھا کر اپنی ووٹ دے دیتے ہیں کیونکہ انہیں پتہ نہیں ہوتا کہ ووٹ کا استعمال کیسے کرنا ہے۔ یہ تو تھی عقلی بات۔ اب بات ہوجائے کہ دین اس کے بارے میں کیا کہتا ہے۔ کیا آپ pbuh کے وصال کے بعد صحابہ اکرام نے جنرل الیکشن کروائے تھے۔ اگر نہیں تو کیوں نہیں۔ اور تم جیسے جمہوریت کے حامی پھر نعوزباللہ صحابہ اکرام کے بارے میں بھی کہہ دو کہ انہوں نے غلط کیا تھا۔ آپ کی اطلاع کے لیے عرض ہے کہ خلفئہ راشدین کے دور میں بھی ووٹنگ ہوئی تھی مگر ووٹ کا حق صرف چند صحابہ اکرام کو تھا جو کہ آپ pbuh کے انتہائی قریبی تھے۔ صحابہ اکرام سے بڑھ کر برابری کے حقوق کا علمبردار کون تھا' مگر پھر بھی ووٹ کے لیے انہوں نے وہ طریقہ انتخاب نہیں چنا جو کہ آج ہم نے رائج کر رکھا ہے۔
بلکل ایک مولانا بھی غلطی کر سکتا ہے جیسا مولانا ڈیزل کی مثال دی جاسکتی ہے مگر ووٹنگ کے عمل کی پہلی شرط ہی یہی ہے کہ ووٹ دینے والے کا اپنا کردار بے داغ ہو۔
اگر آپ نے ڈاکٹر اسرار کی تقریر سنی ہوتی تو اس میں بڑی وضاحت سے ان تمام معاملات کو بیان کیا گیا ہے۔ مگر آپ ڈاکٹر اسرار کو نہیں بلکہ فوزیا وہاب اور سلمان تاثیر جیسے لوگوں کو سنتے ہیں۔
آپ نے کہا کہ
ager Mulik ka qanoon Quran aur sunnat key mutabiq hey ,tou Sharab key haq main koi qanoon kesey ban sakta hey??
کس الو کے پٹھے نے اپ کو کہہ دیا کہ پاکستان کا آئین اسلامی ہے۔ جس ملک میں یہ قانون ہو کہ حاکم وقت عدالت میں پیش نہیں ہوسکتا اسے آپ اسلامی آئین کہتے ہو۔ انقریب یہ بھی اندیشہ ہے کہ دوسرے غیر اسلامی قوانین بھی بنے گے جبکہ موت کی سزا ختم کرنے کا قانون بھی یہی دو ٹکے کی حکومت لانے والی تھی تاکہ نعوزباللہ آپ pbuh کی شان میں گستاخی کرنے والا بچ جائے۔
آپ نے کہا کہ
Aur ager kisi mulik main Majority Musilmaanon ki ho gey, Tou islami Jamhori Hakumat khud bakhud qaem ho jaae gi.
پہلی بات تو یہ ہے کہ اسلامی جمہوریت نام کی کوئی شے موجود نہیں۔ جب ہمارے پاس خلافت جیسا خوبصورت لفظ موجود ہے تو خلافت کہتے ہوئے تم جیسے لوگوں کی زبان کیوں جلتی ہے۔ دوسری بات یہ کہ جس ملک میں تم جیسے مسلمان ہوں وہاں پہ خلافت خود بہ خود نہیں آسکتی بلکہ اسے نافظ کروانا پڑے گا۔ اس بارے میں بھی ڈاکٹر اسرار نے بڑی وضاحت کی ہے جن کی تقریر کا لنک میں پھر پیش کر رہا ہوں۔

http://www.youtube.com/watch?v=3mwJbkRTocs&feature=player_embedded

 
Last edited:

Slough77

Citizen
Ya allah tera laak laak shukar hai , kutto ki fauj se aik pagal awaara ***** kam hojayega. This man has sucked the blood of pakistani nation .For 4years he has been living at PC HOTEL at the expence of the poor taxpayers and were having all the luxuries while the poor people of pakistan was crushed to the cruelist levels.Whenever i see his face, it makes me think of a dog straight away.
 

xshadow

Minister (2k+ posts)
bhai main ney Dr israr ki baat suni hey.

Bhai naam rakhney sey kia farq parta hey?? khalafat keh lain ya Islami jamhuriat .

Khulfa rashdeen key dour main qbail they. Kia aaj Dunya main Qabaili Nazam hey.

Khulfa rashdeen Hamrey Nabi Muhammad pbuh ki sohbat main they aur in ki tarbeat hamarey nabi Muhammad pbuh ney ki thi. Kia AAj aap Koi banda us level ka ley aain gey.??
aur khulfa rashdeen key baad jo Khlafat ka musilmanon ney hasher kia wo bhi aap key samney hey.
Kia Khlfa rashdeen key Dour main shia ,sunni,brelvie,deobandi, salfi,Wahabi ,alvi ,ismaeli ,............... they???
Bhai zabardasti ka nizaam aap jo bhi lain gey ,naam chahye kuch bhi rakh lo,Ager us main insaaf aur awaam ki raey nahin hoo gi ,wo nizaam ziada daer tak nahin chal sakta.Afghanistan ki masaal aap key samney hay. Zia-ul-haq ki masaal bhi aapkey samney haey,zia-ul-haq key jaaney key baad us ka banaaya hua nizaam Dhram sey nechey gir gia.
Saudi arab aur Iran main bhi ziada daer nahi ,jub log is nizaam key khalaf uth kharey hoon gey.

wesey tohin rasalet ki saze-mout kay qanoon main tabdeeli na honey ki waja bhi Jamhuriat hi hey.Ager dictator hota ,tou shaed ye qanoon ab tak tabdeel ho chuka hota.
Ahmdion ko gher muslim bhi is jamhoriat ney hi qarar dia tha.

Pakistan bhi Awaam ki raey per hi bana hey,warna uswaqat tou Barey barey Alme deen is key khalaf they.



ager Log keemey waley naan per vote detey hain,tou un ki aslah aur tarbeet kerna bhi dusrey logon ko farz hey .
takey woh apney vote ka sahih istimaal ker sakain.

bhai main ppp ya pmln,ya MQM waghera ka suppoerter nahin hoon.

Main sirf ye keh raha hoon key Jamhuriat ko chlney dia jaaye.aur saath saath logon ki islah aur tarbeat ki jaaye. 15 sey 20 saal tak key arsey main aap waaze farq dekhain gey.

Meri apni raye hey,lekn ye zaruri nahin key main apki raye aur app meri raye sey mutfiq hoon.

Lekn main apki raaye Adab aur ehtraam key saath sunoon ga aur us per ghor karoon ga , aur jis per mujey ikhtlaf ho ga ,Adab key saath us per aitraaz kerney ka bhi mujey haq hey.

Lekn jo tareqa aap ka debate kerny ka hey ,us per bhi aap ko ghoro fikar kerna chahiye.

kisi per apni raaye zabardasti nahin dhonsi jaa sakti.
Zabardasti ki hakumat main hamesha munafaq aur ghadar peda honey key mowaqe hotey hain, jo ahasta ahsta us Nizaam aur hakumat ko andar sey khokla kertey rehtey hain. aur jab unko moqa milta hey ,wo us nizaam key khalaf kherey ho jaatey hain.


@indigo

Khulfa rashdeen key dour main qbail they. Kia aaj Dunya main Qabaili Nazam hey.
آپ کا مطلب ہے کہ اسلام صرف قبائل یا صرف غیر قبائل کے لیے نازل ہوا ہے۔

Bhai naam rakhney sey kia farq parta hey?? khalafat keh lain ya Islami jamhuriat .
بات صرف یہ ہے کہ تم جیسے جمہوریت کے حواریوں کو اسلام کے نام سے گھن آتی ہے۔

Khulfa rashdeen Hamrey Nabi Muhammad pbuh ki sohbat main they aur in ki tarbeat hamarey nabi Muhammad pbuh ney ki thi. Kia AAj aap Koi banda us level ka ley aain gey.??
رسول اللہ pbuh کی تربیت آج بھی موجود ہے ان کی احادیث کی صورت میں۔ اگر کوئی دیکھ کر اپنی اصلاح نہ کرنا چاہے تو یہ اس کی اپنی غلطی ہے۔ اور کیا اچھا بہانہ طراشہ ہے کہ آپ pbuh جیسی تربیت موجود نہیں تو ایک اچھا مسلمان کیسے سامنے آسکتا ہے۔
نعمت اللہ شاہ ولی کی تربیت کس نے کی تھی۔ حضرت داتا گنج شکر کی تربیت کس نے کی تھی۔ زیادہ دور کیوں جاتے ہو۔ علامہ اقبال اور قاعداعظم کی تربیت کس نے کی تھی۔ چلو یہ بتا دو کہ عبداستار عیدھی کی تربیت کس نے کی ہے۔

aur khulfa rashdeen key baad jo Khlafat ka musilmanon ney hasher kia wo bhi aap key samney hey.
تو یہ ان سے پوچھو جنہوں نے خلافت کی قدر نہیں کی۔ اب تم حسن نثار بننے کی کوشش کررہے ہو۔ جن لوگوں کے دل میں آج بھی خلافت کا احترام ہے وہ اس نافظ کرنے کے لیے ضرور جدوجہد کریں گے۔
Kia Khlfa rashdeen key Dour main shia ,sunni,brelvie,deobandi, salfi,Wahabi ,alvi ,ismaeli ,............... they???
جاہل کہیں کے یہ فرقے بننا ہی تب شروع ہوئے جب خلافت کو ختم کر دیا گیا۔ آج انہیں ختم کرنے کے لیے ہی خلافت چاہیے۔

Bhai zabardasti ka nizaam aap jo bhi lain gey ,naam chahye kuch bhi rakh lo,Ager us main insaaf aur awaam ki raey nahin hoo gi ,wo nizaam ziada daer tak nahin chal sakta.Afghanistan ki masaal aap key samney hay. Zia-ul-haq ki masaal bhi aapkey samney haey,zia-ul-haq key jaaney key baad us ka banaaya hua nizaam Dhram sey nechey gir gia.
یہ آپ کو کس نے کہہ دیا کہ افغانستان میں جو نظام تھا وہ خالص اسلامی تھا۔ وہاں پر صرف چند اسلامی قوانین قائم کیے گئے جن کی برکت سے وہاں جرائم نہ ہونے کے برابر ہوگئے اور ملا عمر کے ایک حکم پر افیون کی ساری کاشت ختم کردی گئی جبکہ آج امریکہ کی موجودگی میں وہ پھر پہلے نمبر پر آچکی ہے۔ اور افغانستان میں اسلامی قوانین ناکام نہیں ہوئے تھے بلکہ یہ امریکہ کی یلغار کی وجہ سے اسلامی نظام جو کہ ابھی وجود میں آنا تھا کو ختم کردیا گیا۔ اور انہیں چند اسلامی قوانین کی وجہ سے آج وہ امیریکہ کے سامنے ڈٹ کر کھڑے ہیں جبکہ امریکیوں کو اپنی جان بچانا مشکل ہوگیا ہے۔

باقی کے جوابات میں بعد میں دوں گا۔









 

rana14801

Senator (1k+ posts)
Ajee rooth ker ab kahan jaiyay ga, jahan jaiyega hamain paiye ga. Isay kehtay han jab kashtee doobney lagtee hay to bogh utara kertay hain. Siasat say ja ke kahan bhago gay. Apney baaree bhugatna pare gee piyaree lal.
 

walana354

Voter (50+ posts)
Pagal ho gaey ho .zinda hoti to zardari dobara na maar deta. Ya aap ke dono leaders jail mian hotey corruption cases mian . Chhotey motey chor to tum bi ho gya . Because kisi chhotay chor ka leader he ek bara chor ho sakta hai . ( aur agar mar janey say sab ghunnah muaf ho jatay hian to phir becheray " abbu jhahal ka kia qasoor hai. Phir to vo be tumara leadar hona chaheay. Reham aata hai tum per ke pehley bibi tumari leader the, aur ab zardari. Khch socho. Ghaor karo. Shaed tum ghlat to nai kar rehey?
Main to heraan hoon in loogoon ki aqal per .
 

walana354

Voter (50+ posts)
Koi to sochey ke agar pakistan mian kisi nay drust fasley keay hotay to kia pakistan aagay janey ki bajaey pechhey ko ja reha hota? Yaar 65 saal hogaey hian . Khuda ka khaof karo . Suddar jao. Inssan ban jao aur unsaano ko aagay ley kar aao. Mian koi imran ka spoter nai hoon but vote ussi ko karoon ga. Os ki vaja ye hai ke ( mian janta hoon ke kam az kam vo khud chori nai karey ga) es say itna faeda to hoga jitni gelani aur zardari ney chori ki. Kam az kam 6 billon ka faeda to hoga.
 

walana354

Voter (50+ posts)
Sab kehtey hian ki imran ko siasat nai aati. To gin ko aati hai unhoon nay kia put( uukhar)lia hai aaj tak.

Dosra etraz imran pe ye kia jata hai ko puraney log aa gaey hian os ke saath. To bahi agar os ke sath chand puraney loog aa geay hian to es ka he matlab to har giz nai hai ke un ko prefer kia jaey jin ke saath sab hi puraney balkey paatey puraney hian. Just keep in mind that in this election , (we are going to choose "a lesser eval