Jamat Islami Vision 2020

ARYAN ALI

MPA (400+ posts)
Imran khan bhi washington ki pedawar he
Is Jumley se saabit kar deeya ke tum waqaye Munafiq e Jamat ho. Apne aap ko aayeney mein dekhna or sochna ke is buhtaan ke baad tumharey cherey per kitni nahoosat utri he. Her Mukhalif per is ki pedawar us ki pedawar khud kis ki pedawaar ho Pakistan ban raha tha to us ki mukhalafat kar reahe they. Munafiq ul Nasal qisam ke log Jamat e Haaarrami mein shamil hotey hein or taa hayat Randa e Dargah ho jatey hein.

genious

Politcal Worker (100+ posts)
Thanks to all the viewers.. aim was to deliver the message of JIP to the masses. Now decision is in your hands.

iukhan

Banned
I personally know some local leaders of JI in our area who usually don't pray in homes but they would go to juma prayers, Namaz janaza and would stand at front rows just to show to the public. They all are hypocrite, and responsible for all bloodshed in my beloved country. I wish JI would be banned in pakistan like Bangladesh did.

siasitabdeeli

Councller (250+ posts)
This hypocrite terrorist is going to save Pakistan?? Are you kidding me? Jamaat-e-Shaytaani is a scar on the face of Islam and Pakistan. Dollars ka Islam hai in ka. Mufaad Parast log. InshaAllah PTI in sab ********** ko baynaqaab karey gi.

siasitabdeeli

Councller (250+ posts)
Thanks to all the viewers.. aim was to deliver the message of JIP to the masses. Now decision is in your hands.

Yes, decision is ours and Our decision is that you and your Jamaat-Shaitani morons are retards and terrorists. All they deserve is pee and poop.

siasitabdeeli

Councller (250+ posts)
Is Jumley se saabit kar deeya ke tum waqaye Munafiq e Jamat ho. Apne aap ko aayeney mein dekhna or sochna ke is buhtaan ke baad tumharey cherey per kitni nahoosat utri he. Her Mukhalif per is ki pedawar us ki pedawar khud kis ki pedawaar ho Pakistan ban raha tha to us ki mukhalafat kar reahe they. Munafiq ul Nasal qisam ke log Jamat e Haaarrami mein shamil hotey hein or taa hayat Randa e Dargah ho jatey hein.

Bohat Aala Aryan bhai. Good doze for this moron Jamaati terrorist.

Khosa

MPA (400+ posts)
جماعت اسلامی کی اصولی قلابازیاں

We still don't know whether Jamat-e-Islami is with PML-N or PTI. They are being cheesy with both the parties

294297_10151297883706497_1599126902_n.jpg

bhaibarood

Chief Minister (5k+ posts)
Re: hum sa ho to samne aaye

jamati tha ,noorani tha ,ghafoora tha !(bigsmile)(bigsmile)(bigsmile)(bigsmile) kalla munna tafoo tha tha [hilar]

Aadmi

Minister (2k+ posts)

or ye sub iman or takwa wale jaake noora league se seat adjustment kar laitey hai, shame on u if u link urself to noora league

CoolDool

Minister (2k+ posts)

مہمان خانوں میں تو یہ سب بھی رہ رہے تھے اب دیکھو جاتے جاتے کیا گل کھلا رہے ہیں ، دل پر نہ لیجیے گا مزاق سے کہا ہے

منوّر صاحب اچھے انسان ہیں الله ان کو انتخابات کے لیے پاکستان کے حق میں بہتر فیصلے کرنے کی توفیق عطا فرماے

554907_535378413179443_1827342720_n.jpg

Hadith

Minister (2k+ posts)

Liaquat Baloch and Hafiz sulman butt are known for their takwa in lahore LOL