Imagine....What would happen If Imran Khan become Prime Minister of Pakistan (Need Comments).

GraanG2

Chief Minister (5k+ posts)
For a middle class citizen like me...

1. Passport aur Nadra office ke saame garmi mein line laga ke nahi bethna padega,aur Prado mein aaye log gaadi mein intezar karenege aur naukar un ke kaam kar ke denge.
2. Hospital mein emergency operation karwane ke liyie raat ke 2 baje kisi ki sifarash nahi dhoondhni padegi.
3. Koi police ya amir aadmi kisi pe haath uthane se pehle 100 baar sochega ,ke courts aur insaf naam ki bhi koi cheez hoti hai.
4. Ghareeb aadmi ke haan beta ya beti hogi toh yeh gham nahi satayegi ke is ke ache taleem ka kya hoga.
5. Har chor aur daku ghalat kaam se pehle 100 bar sochega.
6. aur logo ko inshaAllah ek baar phir bijli aur gas ki aadat pad jayegi.

InshaAllah.

Aur agar jo kuch main ne kaha aur nahi hua toh phir Imran khan ko bhi BYE BYE.

ziakhan

MPA (400+ posts)
Imran Khan is very lucky and hard worker so any thing he wish Allah give him,,, I do hope he will be soon PM of Pakistan.
He got everything by the kindness of Allah .
Aadmi nahin sunta aadmi key bation ko
Paykar-e- Amal ho kar gheeb key sada hoja.
Beshak Insaan sirf koshish kerta hay.
kernay wali zaat to Allah ki hay.
and Inshallah he will become PM of Pakistan and Pakistan will on the way of development and unity and love in the country.
Inshallah.

hashirarif

Citizen
yes i ,m agree with this and hope in the upcoming elections INSHA ALLAH he is going to sweep and he is having much potential to do something very good for our country.
first step suppose to be reduction in the pm house and president house expenses.need to change the whole system like presidential system in pk ,cause we have no need and cant afford this two parallel administrative bodies.
and they most of the time devided in to two and fighting for there intrest.
so is IK INHSA ALLAH become PM,this is most important are first to be focus.

zaman

MPA (400+ posts)
جس طرح کر کٹ میں کراچی کے میانداد اور پشاور کے ذاکر خان کو رگڑا دیتا رہا -اسی طرح میانوالی کے علاوہ پورا پاکستان -دے رگڑے پے رگڑا والی کیفیت ہوگی-