Hasbe Haal And Altaf Hussain very Funny :)

imrankhan0

Politcal Worker (100+ posts)
han jee bastard to ho ga woh, jab army, rangers, police (who have accepted what they did was wrong and even payed compensation for the lives of innocent ppl). begunnahon ko marnay ayee thi to koi nahin otha, sirf Woh hi otha, or mazay ki baat to ye ke os ki loog aaj bhi qayeb hain, hamari haram khoor army kuch bhi nahin kar saki, khud retreat bola army ne, jab game plan or genocide expose ho gaya. to bastard to phir howa na woh, os ko chahiye tha ke kuch na karta chup chap apnay sheher ke logon ko marta howa dekhta rehta. to koi nahin bolta osay bastard.

bastard woh fuji nahin jionhon ne masomon ka khoon kiya, bastard woh nahin jinhon ne drama kiya, bastard woh jis ne is ke khilaf awaz othayee. khabardar army ko kisi ne bastard kaha to, Fiqa-e-militaria ke mutabiq orders ke liye masoom ka qatal jayez hay. balkay orders ki na farmani ki saza moot bhi ho sakti hay.

Jo bhi military ke hathon mara woh sab ghadar thay, Dr AFia bhi, Bhutto bhi, Bhugti bhi, 800 kidnapped journalist of pakistan 8000 missing persons on list given to CJ. 45 lakh pathan jo is waqat mukhtalid operations ki waja se beghar hain. Baluchistan univercity ke students. ye sab ghaddar hain. Koi army ka na bastard kehna jo in ke samnay kharda ho jaye woh sab bastard.

Super123

Councller (250+ posts)
Answer to every single question against MQM is 92 ka operation..................Two wrongs do not make a right!!!
What about Balochistan operation , why MQM was supporting MUSHARAF, they were part of the coalition with Musharaf 's lota party in Islamabad. When Nawab Bugti was killed MQM never separated from the government. Where was hatred for Army Operations then? Where was this pathetic Altaf Hussain ? Power Hungry???? What if Altaf Hussain would have been killed, then MQM would have been part of the goverment? NO they would have been separate................but they stood with Musharaf, who killed innocent civilian in Balochistan & NWFP.
What about Army Operations which is killing innocent Pathan's in NWFP, MQM is supporting it.....................Army Operations are not the solution, they never will be...........
See the videos of whole town's destroyed by Pakistan Army operations in NWFP.............
http://www.youtube.com/watch?v=pSNF37urSw8
PEACE & NEGOTIATION ARE THE SOLUTION NOT ARMY OPERATIONS.............

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Super123 said:
PEACE & NEGOTIATION ARE THE SOLUTION NOT ARMY OPERATIONS.............

Peace with Taliban, I suppose you are new to this forum,
You have just invited aik Kali Zuban Wali, MQM supporter of course but when you write peace for others, Us Ko Ghashi Kay Doray Parnay Shuru Ho Gatay Hain.

imrankhan0

Politcal Worker (100+ posts)
pakistan me jitnay ethnic or religious fasadat hain on sab ki root hamari army hay, ME kabhi bhi MQM ki army support policy ke haq me na tha, na kabhi hon ga, lekin jo MQM ne karachi ke logon ke liye kiya osay nahin bhola ja sakta.

ye aaj bhi agar ham is forum par a kar ek dosray ko galian de rahay hain to os ki waja Army ki devide and rule policy hay jo hamari fauj ne angrezon se wirasat me li hay.

pak army ko contain kar lo adhay maslay mulk ke theek ho jayain gay

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
imrankhan0 said:
pakistan me jitnay ethnic or religious fasadat hain on sab ki root hamari army hay, ME kabhi bhi MQM ki army support policy ke haq me na tha, na kabhi hon ga, lekin jo MQM ne karachi ke logon ke liye kiya osay nahin bhola ja sakta.
If you have not supported MQM following Army orders then you should condemn MQM not army, Condemn your Kalla Katta who is running a Fasciest party remotely controlled from London so that he is not used by the Army. But he continued to support Army becasue he knows if did not support Army they will bring Major Kaleeem Case out, they will ask Brig Billa to spill the reality once again, they will arrest Ishrat ul Abad, immunity or no no immunity, they won't care and they will arrest all your sector incharges so your partycrumbles down.

imrankhan0 said:
ye aaj bhi agar ham is forum par a kar ek dosray ko galian de rahay hain to os ki waja Army ki devide and rule policy hay jo hamari fauj ne angrezon se wirasat me li hay.
Look at the words you have used in the post above and my respose, Amma say Ja Kar Apnay Asal Abbay Ka Nam Poocho, Koi Army Wala Hi Na Nikal Ayaay.

imrankhan0 said:
pak army ko contain kar lo adhay maslay mulk ke theek ho jayain gay
When our political parties stop becoming tools of Army, system will start working and who is the biggest agent of Army in Pakistan at present, Yes MQM.
You think Taffu Kalla can ask AZ to resign without Army on its back and get away, you must be living in cuckooland.

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)
Good to Share this.. MQM/Altaf has demanded judicial inquiry of 12th may Massacre.. Then Where is C.J?? And Why did he not take any action on this?? It's the real Questions..

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)
plz sohail ahmad donot do parody of this bastard. i hate this guy.

hatred to apni jagah per. Aisi language use karogey then it will bring backlash. See what Imran wrote? if every starts writing like you, the decency of this forum will down the tube.

Your frustration with Ah is understandable and you have a right to express that on the forum but at the same time lets keep it decent. How ever you can call our enemies BASTARDS as many times as you wish LOL

Let me start that for you as guide, I will say: Indian bastards LOL

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)
bastard to indian army hay, american army hay, jin dono ki fugures mila lo to adhi bhi nahin banti jitnay loog hamaray hamari hi army ne marain hain, itnay bastard hain hamaray mulk me, kiya banay ga is mulk ka, bastards ka mulk

kuch nahee hoga hamrey mulk bus sirf eik problem hai

one baby is born every minute LOL

ALI ARYAN

Senator (1k+ posts)
Kuch log is forum per intehaye Ghaleez Zaban Istemal kar ke apnay honay ka saboot detay hain, Heera Mandi se online honay walon se darkhuwast hai ke bhai apni dalali wali zaban kam az kam is forum per istemal na karen, Kiyonke Heera mandi mein hi rehnay walay logon ko carze hota hai Baap ka pata karnay ka kiyonke khud unko pata nahin hota ke konsa Choudry, Zameendar, Malik or Vadera phera laga gaya ho pata chalnay per shayad uski qismat khul jaye.

shaheedchoudry

Minister (2k+ posts)
Kuch log is forum per intehaye Ghaleez Zaban Istemal kar ke apnay honay ka saboot detay hain, Heera Mandi se online honay walon se darkhuwast hai ke bhai apni dalali wali zaban kam az kam is forum per istemal na karen, Kiyonke Heera mandi mein hi rehnay walay logon ko carze hota hai Baap ka pata karnay ka kiyonke khud unko pata nahin hota ke konsa Choudry, Zameendar, Malik or Vadera phera laga gaya ho pata chalnay per shayad uski qismat khul jaye.
You just contradicted your own claim.

Afsr

MPA (400+ posts)

Apney barey mai kia khyaal hai app ka ????????
App nai kis kisam kai ilfaaz istamal kaey hein just read again ur post.

barhaich

Senator (1k+ posts)
Altaaf Hussain good Parody !!!

As you all know Altaf Hussain is one of the most retarded traitor polician of our country.

Jeay Muttahida hahahaha

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)
As you all know Altaf Hussain is one of the most retarded traitor polician of our country.

Jeay Muttahida hahahaha

LOL, Stop Hypocrisy and propaganda against only One man "Mr. Altaf hussain"

Altaf Hussain is not the richest person of the Pakistan and he has not taken all his money to U.K and made a highly decorated "Mehal".. LOL
Hate mongers lol