Does somebody know any real buzurg???

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
Assssalamualaikum.....

I ve been reading about spirituality.....in the present era.... I am quite confused that where do these buzurgan e deen are found now??

People say that there are abdals, ghous etc

If you read through the recent texts....

Orya Maqbool jan talks about Ahl-e-Nazr
Ashfaq Ahmed talked about his "Babas"
Qudratullah Shahab in Shahab Nama also pointed out some paranormal experiences...

I am totally not intersted in those people who advertise themselves as such or their mureeds go around praising them like crazy people...(almost worshipping them)

Any body has any experience of such people .... kindly share..

armani

Minister (2k+ posts)
I dont know, where you from. If you are in pak, go to Raiwand Lahore.
Spend couple of days of your life in there. You will definitely find sprituality over there. A place where you will find richest and poorest mingled with no discrimination. Where you will find love. Where no body talks about the world. It's all about the greatness of Allah and deen.
I am certain, you will find what you are looking for.

keamari12

Councller (250+ posts)
JAHAN TAK ABDALS KAY HONAY KI BAAT HAI TO YEH BAAT TO YAQEENI HAI KION KAY AIK HADEES KA MAFHOOM HAI(MERI UMMAT MAIN HAMESHA 40 ADBAL MOJOOD REHTAY HAIN) AB JAHA TAK IN KI KHOOJ WALA MAMLA HAI TO NAHEE PATA BHAEE HAR KOEE TUMHE APNI KAHANI HE SUNAYEE GAA KAY HAMARI PARTY JOIN KAR LO YAHA ABDAAL OR WALI ULLAH BAN JAO GAY BAHER HAAAL TAKWAA HE WOH RASTA HAI JIS SAY AANKHOO OR DIL KO WOH NAZAR MIL SAKTEE HAI KAY BANDA INN LOGO KO PECHAAN LAY

sarbakaf

Siasat.pk - Blogger
Bhai....
do u want to see buzurg / baba etc..to see what they do and to examine their KARAMAAT ???

Or your intention is to learn religion and practice is with both heart and soul....
do u want some one to show u magical tricks?
or you want some one to show u track which leads to Allah...

even if you meet buzurgs....they will not show u tricks like calling spirits....turning stones in gold ...taking jinn out....

they will tell you how to understand and act on religion...how to make/ mould our hearts and minds islamically

no buzarg will ever drag us to jannat ..or he wont give us a ride in jannat he will always tell us the way ...and guide us how to work to make our way to jannat...

i will not name you any particular person ......put my advise is .....when u pray ....always make dua....O ALLAH KEEP ME ON RIGH PATH AND ASSOSITE ME WITH THOSE PEOPLE WHO ARE ON THE RIGHT PATH....AND BLESS ME UNDERSTANDING AND PRACTICE OF ISLAM....AAMIN...

and remember.....we always say ALLAH TOFEEQ DAY TOU MAIN AACHAY AAMAL KAROON GA.....

remember....( Mirza Ghalib said )
Toufeeq ba andaza e himmat hai azal say .......

shaheedchoudry

Minister (2k+ posts)
Doyou know anyone who does not have food to eat and money to buy clothes and still don't beg?

I have a simple formula. Any peer, sajada nasheen etc, go to their hujra wagera and try to give them donation. if some one refuses to take your money, please let me know. I am looking for that peer desperately.

sarbakaf

Siasat.pk - Blogger
Like brother said...
do check TAHIR UL QADRI.....before you start following him...
do look at his political background.....associations , inspirations and failures ....and also look at belief system...

do not just follow any one coz he is well known....check his beliefs , practices etc....otherwise one who is on wrong path will also detrack you.

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
@sarbakaf...

YOu probably did not read this line..

I am totally not intersted in those people who advertise themselves as such or their mureeds go around praising them like crazy people...(almost worshipping them)

otherwise you wouldnt have asked this...

do u want to see buzurg / baba etc..to see what they do and to examine their KARAMAAT ???

Or your intention is to learn religion and practice is with both heart and soul....
and this do u want some one to show u magical tricks?
or you want some one to show u track which leads to Allah...

even if you meet buzurgs....they will not show u tricks like calling spirits....turning stones in gold ...taking jinn out....

they will tell you how to understand and act on religion...how to make/ mould our hearts and minds islamically

no buzarg will ever drag us to jannat ..or he wont give us a ride in jannat he will always tell us the way ...and guide us how to work to make our way to jannat...

I already know that brother...

i will not name you any particular person ......put my advise is .....when u pray ....always make dua....O ALLAH KEEP ME ON RIGH PATH AND ASSOSITE ME WITH THOSE PEOPLE WHO ARE ON THE RIGHT PATH....AND BLESS ME UNDERSTANDING AND PRACTICE OF ISLAM....AAMIN...

and remember.....we always say ALLAH TOFEEQ DAY TOU MAIN AACHAY AAMAL KAROON GA.....

remember....( Mirza Ghalib said )
Toufeeq ba andaza e himmat hai azal say .......[/quote]

Thanks for ur advice...

masadi1980

MPA (400+ posts)
sarbakaf said:
Like brother said...
do check TAHIR UL QADRI.....before you start following him...
do look at his political background.....associations , inspirations and failures ....and also look at belief system...

do not just follow any one coz he is well known....check his beliefs , practices etc....otherwise one who is on wrong path will also detrack you.

Thats what i want to say ............. 100% agree

Paki_Loyal

Politcal Worker (100+ posts)
Nice Topic.. Hadees e Pak hai k her dour main 40 Kaamil Peer ya Oolia karam majood hon gay, magar sawal ye hai k wo hamein nahi miltey ya hamari un tak rasaie nahi, iss ka jawab ye hai k hamarey amaal aisey nahi,, k hum un ko dekh sakein ya un se mil sakein,, Hazrat Data Gunj Baksh jinho ne hazaroo logo ko apni deen ke talimaat se apnay ikhlaaq se muslim keya, Hazrat Gous Pak,,, Hazrat Imam Bari Sirkaar,, Hazrat Abdullah Shah Gazi,, aur bohat se Ooliya karam iss duniya main tableeg e islam ker k guzar gay howay hein aur bohat se islam ke raah main shaheed ho chukey howay hein,,, Hadees e Qudsi hai,, ALLAH TALLAH fermatey hein jo mujhey dost rekhta hai main uss ka dost bun jata hoo, jo meri ibadat kerta hai, jo momin hota hai, jo sacha hota hai, her gunah se pak, wo jis aankh se dekhta hai main uss ke aankh bun jata hoo, wo jiss haath se mangta hai main uss ka haath bun jata hoo,wo jis kaan se sunta hai main uss k kaan bun jata hoo,, so ye hadees sabit kerti hai k jo ALLAH k ihkamat ko poori terhan nibhata hai ALLAH uss ko bohat c anhoni taqtein bhe ataa ker deta hai,, magar hamein aik baat ko samjhna chahiay k aaj kal KALAY JADUGAR bhe apnay aap ko peer ya faqeer kehtey hein, wo bhe bohat se karamat dikha ker logo ko gumraah ker detey hein, magar ye hamarey imaan per muyassar kerta hai k hum un ko samjh patey hein ya nahi.. jis ka imal kamil hota hai wo kabhi kisi kalay jadugar ya jelly peer k jhansay main nahi aata,,,
yahan baat shirk ke bhe aati hai,,, k jo log mazaro per jatey hein sajday kertey hein aur un bazurgan e deen se apni firadein kertey hein wo shirk kertey hein,, be shak isnan ko peda kerne wali aur uss ko sab kuch ataa kerne wali zaati sirf ALLAH ke hai, uss k alawa koi aur nahi de sakta, aur maangna bhe sirf ALLAH se chahiay,, magar aap se main aik sawal kerta hooo,,, k jis insan ne hazaro logo ko musliman keya ho,, kia wo aik aam insan ho ga? zahir hai wo ALLAH se bohat qareeb ho ga,, jese ham apne kisi kaam k liay kisi baray aadmi ka sahara letey hein, safarish kerwatay hein, ya wakeel higher kertey hein, kia ALLAH k aagay uss naik aadmi ka waseela nahi de saktay, kia ham Hazrat Muhammad S A W W jin se ye sari duniya wa kainaat hai, un ka hawala nahi de saktay? ham sirf waseela dete hein mangtey sirf ALLAH se he hein,,
Aik aur baat aap main se kitney aisey afraad hein jo 10 logo ko daily aik waqt ka khana khila sakein,,, shaied koi bhe na ho,, magar Hazrat DATA GUNJ BAKSH ya Hazrat Imaam Bari ya doosrey ooliya karam k rutbay ko dekhiay k wo duniya main nahi magar phir hazaro log un k dur se rozana khana khatay hein,, koi Bhutto, Quied e azam ya alama Iqbal k mazar se khana nahi khata ja ker,, ye fazeelat in peero ko he kiun hasil hai? zahir hai kuch na kuch baat to hai un main,, baat samjhnay ke hai dost, tehqeeq ke hai, reserach ke hai, aur apni soch k dairey ko waseeh kerne ke hai, main sirf itna kehta hoo kisi molvi ko ya firqay ko follow mat karo,, magar tehqeeq karo, ilm hasil karo, kitabein perho, aap ko haqeeqat maloom ho jaey ge,

Paki_Loyal

@sarba kaaf.. with due respect,, aap ne Tahir ul Qadri k back groung aur past ke baat ke,, main aap se aik sawal poochta hoo. main aik guneh gar insaan hoo, main ne qatal kiay, main ne sharab pee, main ne zana kiay, mein ne logo ka haq maara,, magar main ALLAH se sachi tauba ker leta hoo.. apney sab gunaho ke tauba kerta hoo, aur jin ka main ne haq maara jin ka qatal kia un sab se maafi maang leta hoo.. aik naik shareef insan bun jata hoo, aur islam k ihkamat ko poora kerta hoo, to phir bhe aap mujhey kia kahein gay, k main qatil, zaani chor lutaira hoo? aap mera past dekhein gay ya present. agar aap ke soch mehdood ho ge to aap mujhey qatil he kahein gay, aur agar aap ke soch ka daira bara ho ga aur ALLAH per yaqeen ho ga to aap mujhey kabhi qatil ya zaani nahi kahein gay, kiun k wo mera aur mere ALLAH ka apas ka maamla hai, aap ka nahi, kehtey hein k agar kisi k janazay main 40 afraad shamil ho jaien to uss k gunah maaf ho jatay hein, aur tahir ul qadri jab speech deta hai to waha to hazaro log uss ke speech sun rahay hotey hein,,, aap batein k aap kia 10 persons ko jama ker k islam per speech de saktay hein? kia aap k paas itni zayada islam ke taleemaat hein? kabhi kisi k barey main negative mat socho my dear, uss k past ko mat dekho, uss k present ko dekho,, Hazoor S A W W k dour main hazaro Sahaba Karam pehle kaafir they,, Hazrat Muhamamd S A W W ne to kabhi kisi islam qabool kerne walay Sahabi ko uss k past se yaad nahi keya tha..
Tahir Ul qadri ke aap ne baat ke, main aap se aik sawal poochta hoo, mujhey Tahir ul qadri ke koi aik speech bata do, k jis main unhoo ne kaha ho k, aap namaz na perho, aap Haj adaa na karoo, aap zukaat na do, aap maan baap ke khidmat na karo, aap parosio k haqooq ada na karo, aap Islam k 5 arkaan poorey na karo, aap qatal karo, aap jhoot bolo, aap chori karo, zana karoo,, aap shirk karo, aap bhutto ke pooja karo,, koi aik speech bata do, Tahir Ul Qadri ke, jis main uss ne ham muslims ko aik bhe aisi baat kahi ho..
My dear Wo politics main gaya i know,, uss ne politics chor de, aap ko ye to maloom hai k wo politics main gaya, magar ye nahi maloom k uss ne politics chori kiun?
Dilo k haal ALLAH janta hai my dear, aap ya main fesla kerne walay koi nahi hotey, hameshan dosrey insan k achay ponit aur positive soch ko apnao, na k uss k kirdar per keacher uchalo,,

nabeel117

Councller (250+ posts)
Paki_Loyal said:
Aik aur baat aap main se kitney aisey afraad hein jo 10 logo ko daily aik waqt ka khana khila sakein,,, shaied koi bhe na ho,, magar Hazrat DATA GUNJ BAKSH ya Hazrat Imaam Bari ya doosrey ooliya karam k rutbay ko dekhiay k wo duniya main nahi magar phir hazaro log un k dur se rozana khana khatay hein,, koi Bhutto, Quied e azam ya alama Iqbal k mazar se khana nahi khata ja ker,, ye fazeelat in peero ko he kiun hasil hai? zahir hai kuch na kuch baat to hai un main,, baat samjhnay ke hai dost, tehqeeq ke hai, reserach ke hai, aur apni soch k dairey ko waseeh kerne ke hai, main sirf itna kehta hoo kisi molvi ko ya firqay ko follow mat karo,, magar tehqeeq karo, ilm hasil karo, kitabein perho, aap ko haqeeqat maloom ho jaey ge,
???? ???? ??? ???? ????? ??? ?? ???? ?? ???? ?? ???? ?? ?? ???????? ?? ????? ????? ????
???? ?? ??? ???? ???? ???? ??? ???? ?? ??? ???? ?? ????
???? ?? ???? ???? ???? ?? ???? ??? ???? ???? ???? ?? ???? ????? ?? ?? ???? ??? ??? ?? ???? ????? ?? ??? ?? ???? ??? ??? ?? ?? ???? ??? ???? ?????? ???? ???? ???? ?????
??? ?????? ?? ???? ????? ?? ??? ??? ??? ?? ??? ??? ???? ???? ?? ? direct jab

masadi1980

MPA (400+ posts)
nabeel117 said:
Paki_Loyal said:
???? ???? ??? ???? ????? ??? ?? ???? ?? ???? ?? ???? ?? ?? ???????? ?? ????? ????? ????
???? ?? ??? ???? ???? ???? ??? ???? ?? ??? ???? ?? ????
???? ?? ???? ???? ???? ?? ???? ??? ???? ???? ???? ?? ???? ????? ?? ?? ???? ??? ??? ?? ???? ????? ?? ??? ?? ???? ??? ??? ?? ?? ???? ??? ???? ?????? ???? ???? ???? ?????
??? ?????? ?? ???? ????? ?? ??? ??? ??? ?? ??? ??? ???? ???? ?? ? direct jab

@Nabeel
Brother, this discussion is now turning towards Aqeeda specialy Tawassul.
So i am again saying that try to concentrate the main subject of this post. If you want something regarding Tawassul, i'll mail you.

Paki_Loyal

Mein ne apnay paragraph main kaha k apni soch ko waseeh karo my dear, Rizq ALLAH deta hai, Magar jo bhookay khana khatay hein un ka waseela WO sab Ooliya karam k mazar hein.. so fazool behas mat karo. daleel k saath baat karo, jis baat ka sir aur paao ho.
Niyaaz aur khiraat k talab gar waha hotey hein jaha bhook ho, jaha gurbat ho. understand, aur ALLAH TALLAH ne khud kaha k Gareebo ko khana khilaao, maskeeno ko khana khilao, gareebo ka sahara bano, Saudia main kon gareeb hai ya kon bhooka hai? aur haan yahan per Firqay ke baat bhe aa jaey ge, jo main firqay ko beach main laana nahi chahta, and dont forget k pakistani kis maslac k log hein, aur Saudi kis maslac k,, tumhein jawab mil jaey ga, zara socho gay to. agar soch ho ge to, werna crow is white, apni soch se socho, kisi aur ka kaha apni zuban per na laao.. jab tak k tehqeeq na karo.

Paki_Loyal

Aur haan main kis ko dermiyan main laaya hoo.. aap zara batein gay,, main ne sarbakar ko reply keya hai,, uss k comments ka jawab dia hai my dear, shaied aap ne message nahi perha mera complete, aur jazbati ho gay, Deen k mamlay main jazbati mat hoowa karein,, ye aap ko nuqsaan he puhncha sakta hai sirf. jitna ilm hai utni baat kijiay, jahan ilm khatam ho jaey wahan khamosh ho jaiay,, ye na ho k hum kufr main chalay jaien, sirf apnay aap ko afdhal means better qarar dene k liay, thank you

nabeel117

Councller (250+ posts)
masadi1980 said:
@Nabeel
Brother, this discussion is now turning towards Aqeeda specialy Tawassul.
So i am again saying that try to concentrate the main subject of this post. If you want something regarding Tawassul, i'll mail you.
Thnaks for the offer :) but I already have them: just for reference:

And they worship besides All?h things that harm them not, nor profit them, and hey say: These are our intercessors with All?h Say: Do you inform All?h of that which He knows not in the heavens and on the earth? Glorified and Exalted is He above all that which they associate (shirk) as partners with Him. [10:18]

Remember, Allah alone deserves the exclusive submission. As for those who have adopted guardians other than Him (saying), We worship them only that they may bring us near to All?h Verily All?h will judge between them concerning that wherein they differ. Truly, All?h guides not him who is a liar, and a disbeliever. [39:3]

It is the tawassul by his status, right, or self. For example one would say: O All?h I ask you by your Prophet or by the status of your Prophet or by the right of your Prophet or by the right or status of the Prophets or by the right of the pious and righteous and terms similar to that then this is bidaah and from the means that lead to shirk!!!

And by the way its elated to the topic, though I think sagious is looking for some Buzurg not for this purpose...........

@sagious: Is it possible to share the need for a Buzurg in ur case :)?

Paki_Loyal

herat hai, k Copy paste ker dia,, again bina samjhay bina janay bina teqeeq kiay, jo likha tha wo yaha paste ker dia.. anyway,,, its good for u,,

nabeel117

Councller (250+ posts)
Paki_Loyal said:
herat hai, k Copy paste ker dia,, again bina samjhay bina janay bina teqeeq kiay, jo likha tha wo yaha paste ker dia.. anyway,,, its good for u,,
Hahahaha! these are quranic verses brother! u can only qoute them :) (copy paste).......

Waise pasting another qoute ;)

"Arguing on the internet is like running in the special olympis,
Even if you win, you are still retarded"

So , Assalam o Alaikum............

Lakum dino kum walya din" :)