ye maqsad saheeh tor per sirf aur sirf ussi se mile ga jis ne ye sab cheezen apne plan ke mutaabiq banayee ya design ki hen apne maqsad ko poora kerne ke liye.
یعنی الله تعالیٰ ؟
آپ درست فرما رہے ہیں ، بس اتنا سا اضافہ کر دوں کہ الله خود آ کر ہمیں نہیں سمجھاتا بلکے اپنے رسل اور آئمہ کے زرائے ہمیں علم دیتا ہے جیسا کہ قرآن میں ارشاد ہے
[21:7]
ااگر تم نہیں جانتے تو اہل ذکر سے پوچھ لو۔
نہ جاننے کا دائرہ لامحدود ہے اس لئے اہل ذکر کا علم بھی لامحدود ہونا چاہیے
meri samajh ke mutaabiq is baat ka jaanana her shakh ke liye laazmi hai taa keh woh aane waali mazeed explanation to theek tarah se samajh sake.
اگر کوئی عام انسان سوچ وچار کرنا چاہے تو یقینا اس کے لئے یہ باتیں جاننا اہم ہیں
اجتہاد کرنا ناپسندیدہ نہیں لیکن کئی مواقوں پر انسان تجربے سے سیکھنے کا متحمل نہیں ہو سکتا جیسا کہ کرونا کی مثال ہے . جتنی دیر میں کرونا کا علاج دریافت ہو اتنی دیر میں پچاس لکھ اموات ہو چکیں ہیں
agar ham quraan ke tarjame aur tafseeren padhen to ham ko maloom ho jaata hai keh tarjamen aur tafseeren kerne waalun ne quraan se us ka maqsade nazool maloom hi nahin kiya aur tarjamen ker daale
سنی مذھب کے لئے یہ باتیں درست ہیں لیکن ہمارے لئے نہیں
ہمارے آئمہ یعنی اہل ذکر لوگ ہر ضروری بات یعنی ناسخ و منسوخ ، متشابہ محکم ، مکی مدنی وغیرہ سمجھتے تھے لہٰذا ان کی تفسیر کامل ہوتی ہے
shukriya azeezam there is only 1 sb for your input.
aap ne kuchh naqte uthaaye hen jin se maloom hota hai aap per baat munaasib had tak ayaan nahin ho saki. is ke liye mujhe waqt darkaar hai lihaaza main koshish karun ga keh ahista ahista aik aik baat ko mazeed tafseel se bayaan karun. umeed kerta hun aap is main mera saath den ge.
1)ye maqsad saheeh tor per sirf aur sirf ussi se mile ga jis ne ye sab cheezen apne plan ke mutaabiq banayee ya design ki hen apne maqsad ko poora kerne ke liye.
یعنی الله تعالیٰ ؟
آپ درست فرما رہے ہیں ، بس اتنا سا اضافہ کر دوں کہ الله خود آ کر ہمیں نہیں سمجھاتا بلکے اپنے رسل اور آئمہ کے زرائے ہمیں علم دیتا ہے جیسا کہ قرآن میں ارشاد ہے
Yahaan per mujhe aisa lag rahaa hai keh insaan aur khudaa ki zaat ke ilm main farq ko samajhne main aap ko ghalati lag rahee hai.
samajhne ki baat yahaan per ye hai keh khudaa aur insaan ke ilm main aik khaas farq hota hai. woh ye keh khudaa ka ilm qadeem hai aur insaan ka ilm haadas hai. yahee nahin khudaa ka ilm bizzaat hai aur insaan ka ilm khud apna tajarbaati haasil kiya huwa hota hai aur is ilm ko haasil kerne main insaan ko waqt lagta hai. is baat se insan ko chhutkaara haasil hi nahin hai na hi haasil ho sakti hai.
khudaa ne jo baat bhi insaanu ko wahee ke zariye batayee hai us ko insaanu per khulte khulte waqt lagta hai. jab jab jo jo insaan us darje per pohnchta jaata hai woh ilm us ko haasil hota jaata hai. issi liye khudaa ki taraf se her baat pehli dafa hi mukkamal aur poori yani absolute hoti hai magar insaan ke liye wahaan tak pohnchte pohnchte zindagiyan guzar jaati hen issi liye insaanu ke lihaaz se her baat relative hoti hai khe absolute ho hi nahin sakti.
is ki misal aap yun samjhen keh aap ke paas phd hai chemistry main. ab aap ke haan aik bacha peda huwa hai. aap us ko apne level ka ilm yaqdam mutaqil nahin ker sakte. haan us ko baaten hifz karwaa sakte hen batore maloomaaat magar un ka ilm us ko ussi waqt haasil ho ga jab woh khud un baatun per ghoro fiker ker ke nateeja nikaale ga. matlab us ko aap ke malumaat dene ke bawjood aise tajarbaat se guzarna hi ho ga jo us ke liye aap ki di hui malumaat karaamand banaa saken. warna aap ki saari mehnat bekaar ho jaaye gi.
issi liye main ne kahaa hai keh khudaa bhi insaanu ko ilm nahin de sakta sirf aur sirf malumaat de sakta hai jin se insaan agar chahen to faaida uthaa sakte hen warna nahin. ye is liye keh khudaa ne insaanu ko jis maqsad ke liye peda kiya hai ye ussi maqsad ka taqaaza hai. logoon ko ye ghalat fehmi hai keh khudaa kyunkeh khudaa hai lihaaza woh sab kuchh yakdam ker sakta hai. drust baat yahee hai keh khudaa apne maqsad ka paband hai. woh koi baat ya kaam aisa ker hi nahin sakta jo khud ussi ke maqsad ke khilaaf ho ya us ki tardeed ker de warna khudaa apna maqsad hi poora nahin ker sakta aur aisa khudaa ke liye naamumkin hai yani khudaa ka apne maqsad main naakaam rehna ya reh jaana.
aap ne corona ki misaal di hai ye baat bhi issi tanaazur main samajh aati hai ya aa sakti hai warna nahin. yahee wajah hai ham tajarbe jaari rakhen ge aur tajarbun hi se seekhen ge aur koi bi tareeqa hamaare paas nahin hai. agar corona ke baare main ham ko khudaa ne quraan main bhi bataaya hota to bhi ham ko tajarbaat hi se guzar ker khudaa ki baat samajh main aa sakti thi warna nahin.
is ki misaal aap yun samjhen keh aap aik, aik saal ke bache ko kehte hen keh beta mere liye chaaye ka aik cup banaa laao. agar usse maloom hi nahin hai keh cup kia hota hia aur chaye kia balaa hoti hai to woh aap ko chaaye banaa ker nahin de sakta. yahee nahin agar aap us ko zabaani tor per baat samjhaa bhi den ge to phi jab tak woh khud tajarba nahin kare ga woh theek tarah se chaaye nahin banaa sake ga. yani theory ke saath saath application or practical bhi laazmi hota hai.
theory yani tareeqae kar samjhaa dena lafzun main. application yani kis lafz ka kia matlab hai yani kis cheez per us ka itlaaq hota hai ya kis shai ke mutaliq hai aur practical ye keh is kaam ko ker ke dekh liya jaaye ya ker ke dikhaa diya jaaye aur phir us bache ko kahaa jaaye keh ab aap is ko ker ke dekh lo. chaaye kia hai, cup kis ko kehte hen bache ko sab dekhaa dena aur chaaye kaise banti hai bache ko ker ke dikhaa dena phir us ko kehna keh jaise bataaya hai waise aap bhji ker ke dekh lo ye hai theory, application aur us ka practical. lihaaza tajarbaat ke baghiar insaan koi ilm bhi seekh hi nahin sakta. ye hai insaan ki limitation ya had.
2)[21:7]
ااگر تم نہیں جانتے تو اہل ذکر سے پوچھ لو۔
is aayat ke tukde ka ye matlab ho hi nahin sakta jo aap ne liya hai. is duniya main kabhi bhi koi insaan bhi aisa nahin tha na hai aur na hi kabhi ho ga jis ko her maamle main her baat ka theek theek ilm ho. insaanu ko do cheezun ka ilm darkaar hai aur woh bhi un ke maqsade takhleeq ki had tak. asal baat hi maqsade takhleeq hai jis per log theek tarah se ghoro fiker nahin ker rahe. jis per main yahaan baar baar baat ki hai. asal maqsade takhleeq ko jaanane ke baad quraan ki drust samajh aana shuroo ho jaati hai. maghar ab main is per baat kuchh mazeed usooli baaten saamne laane ke baad karun ga.
yahaan sirf yahee baat drust hai keh insaan her shai se ilm haasil ker sakta hai us ke saath interact ker ke aur issi tarah insaan nasal dar nasal apne tajarbaati aloom doosrun ko sikhaate aaye hen ya muntaqil kerte aaye hen. wahee kia hoti hai aur khudaa kaise insaanu main se baaz ko isse nawaazta hai ye aik alag baat hai jis per baad main baat ho sakti hai. abhi ham ko sirf bunyaadi baatun ko saaf saaf samajhnme ki koshish kerna hai.
3)نہ جاننے کا دائرہ لامحدود ہے اس لئے اہل ذکر کا علم بھی لامحدود ہونا چاہیے
aap ki ye baat drust context ki mohtaaj hai. jis baat ka drust context hi na ho us per behs kerna waqt ka ziaa hai. khudaa ke wajood ke baare main is baat ka matlab yahee ho ga keh insaanu ke liye khudaa ki zaat ka inkaar mumkinn nahin hai. is liye keh insaanu ko her shai ka ilm hi nahin hai lihaaza woh khudaa ke wajood ka inkaar kaise ker sakte hen? jab insaani ilm mehdood kainaat ko moheet nahin hai to phir infinite to infine hi hota hai jo aur bhi badi baat hai.
khudaa ki zaat laa mehdood hai magar woh hamaari samajh ke liye aik baat hai warna insaan khudaa ki zaat ke baare main kuchh khaas ilm nahin rakhte aur na hi rakh sakte hen bajuz us ke jo khudaa ke apne bataane se zahir hota hai. warna log bahot se khayaali ghode dodaate rehte hen aur bekaar sawalaat main apna waqt zaaya kerte rehte hen. misaal ke tor per, kia khudaa mar sakta hai, ya peda ho sakta hai, ya khudaa ka koi beta ya baap ho sakta hai, kia khudaa koi aisa pathar peda ker sakta hai jis ko woh uthaa na sake waghera waghera. aisi baaten logical fallacies ke zumre main aati hen. keh ye baaten self defeating hoti hen. yani apne aap ki khud hi tardeed ker deti hen.
phir ye keh khudaa ko maanane waale insaan bhi khudaa ko kisi maqsad hi ke liye aur ussi maqsad ke mutaabiq hi maante hen. agar insaanu ke zehnu main khudaa ke baare main koi tasawur hi na ho to woh khudaa ko maane ge kis liye ya maan kaise sakte hen? yahee wajah hai khudaa ke baare main insaanu ke tasawuraat drust hone chahiyen ta keh log khudaa ke baare main ghalat ya ghatya qisam afkaaro nazriyaat se nijaat pa saken aur khudaa ko maanane se un ko kuchh achhaa haasil bhi ho sake. sab insaani duniya issi liye tabaho barbaad ho rahee hai keh logoon ke zehnu main khudaa ke baare main bahot hi ghatiya qisam ke tasawuraat hen. ye sab baaten apne apne maqamaat per khulti jaayen gi.
meri soch ke mutaabiq makhlooq ke liye bila maqsad laa mehdoodiyat mumkin hi nahin hai. warna makhlooq ko bhi khudayee sifaat se muttasif maanana laazim aata hai.
4)سنی مذھب کے لئے یہ باتیں درست ہیں لیکن ہمارے لئے نہیں
ہمارے آئمہ یعنی اہل ذکر لوگ ہر ضروری بات یعنی ناسخ و منسوخ ، متشابہ محکم ، مکی مدنی وغیرہ سمجھتے تھے لہٰذا ان کی تفسیر کامل ہوتی ہے
main is baat per aap se itifaaq nahin kerta. kuchh wajuhaat to bataa chuka hun aur kuchh aage chal ker bataon ga. mere liye bunyaadi tor per kisi ka mazhab bhi kisi doosre se koi khaas mukhtalif nahin hai. albatta ye baaten logoon ko waqt ke saath samajh aati jaayen gi jab jab main in ko apne andaaz se explain karun ga, lihaaz main ab aap se apni agli post tak ijaazat chahun ga.
agli post main, main bila wasta seekhne yani direct learning ke baare main baaten karun ga.
meanwhile regards and all the best.