نمازجنازه احادیث کی روشنی میں

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
نمازجنازه احادیث کی روشنی میں
جنازه کے ضروری مسائل کا سیکهنا ہرمسلمان کے لیئے ضروری ہے اور محدثین وفقہاء کرام نے اس باب میں اپنی کتب میں كتاب الجنائز ، كتاب الإحتضار کے عنوان سے تفصیلی ابواب لکهے ہیں اس مضمون کے تحت صرف نماز جنازه کا طریقہ احادیث مبارکہ کی روشنی میں پیش کروں گا ، اورساتهہ ہی چند ضروری مسائل ذکرکروں گا ، اورخاص طور پراس مختصر مقالہ میں احادیث کی روشنی میں ثابت کیا گیا ہے کہ احناف جس طرح نماز جنازه پڑهتے ہیں وه بالکل صحیح ہے اور احادیث مبارکہ سے ثابت ہے


نمازجنازه کا بیان
حدثني يحيى عن مالك عن سعيد بن سعيد المقبري عن أبيه أنه سأل أبا هريرة كيف تصلي على الجنازة فقال أبو هريرة أنا لعمر الله أخبرك أتبعها من أهلها فإذا وضعت كبرت وحمدت الله وصليت على نبيه ثم أقول اللهم إنه عبدك وابن عبدك وابن أمتك كان يشهد أن لا إله إلا أنت وأن محمدا عبدك ورسولك وأنت أعلم به اللهم إن كان محسنا فزد في إحسانه وإن كان مسيئا فتجاوز عن سيئاته اللهم لا تحرمنا أجره ولا تفتنا بعده
( كتاب الجنائز موطا امام مالک )

سعید اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ انهوں ابوهريرة رضی الله عنہ سے پوچها کہ آپ نمازجنازه کس طرح پڑهتے ہیں ؟ تو ابوهريرة رضی الله عنہ نے فرمایا کہ بخدا میں آپ کو بتلاتا ہوں میں جنازه کے ساتهہ اس کے اہل خانہ کے ہمراه جاتا ہوں ، جب جنازه رکها جاتا ہے تو میں تکبیر یعنی الله اکبر کہتا ہوں اورالله کی ثناء کرتا ہوں اور رسول الله صلى الله عليه وسلم پر درود پڑهتا ہوں پهر میں یہ دعا پڑهتا ہوں اللهم إنه عبدك وابن عبدك وابن أمتك الخ

2 = قال فضالة بن عبيد: سمع النبي صلى الله عليه وسلم رجلاً يدعو في صلاته فلم يصل على النبي فقال النبي صلى الله عليه وسلم: { عجل هذا! ** ثم دعاه فقال له ولغيره: { إذا صلى أحدكم فليبدأ بتحميد الله والثناء عليه، ثم يصلي على النبي، ثم ليدع بعد بما يشاء **

[رواه أبو داود والنسائ والترمذي وقال حديث حسن صحيح وأخرجه أحمد بإسناد صحيح وصححه ابن حبّان والحاكم ووافقه الذهبي].

حضرت فضالة بن عبيد کہتے ہیں کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم نے ایک آدمی سے نماز والی دعا سنی جس میں اس نے رسول الله صلى الله عليه وسلم پر درود نہیں پڑها تو رسول الله صلى الله عليه وسلم نے فرمایا کہ اس نے یہ جلد بازی کی تو اس سے فرمایا یا کسی اور سے فرمایا کہ جب کوئ شخص دعا کرے تو ضروری ہے کہ الله کی حمد وثناء سے شروع کرے پهر رسول الله صلى الله عليه وسلم پر درود پڑهے بعد میں جو چاہے دعا مانگے

3 = عن الشعبي قال فى التكبيرة الأولى يبدأ بحمد الله والثناء عليه والثانية صلوة على النبي صلى الله عليه وسلم والثالثة دعاء للميت والرابعة للتسليم
مصنف ابن ابي شيبة ج 3 ص 295

امام شعبی سے روایت ہے کہ پہلی تکبیرمیں الله کی تعریف وثناء ہے دوسری تکبیر میں رسول الله صلى الله عليه وسلم پر درود اور تیسری تکبیر میں میت کے لیئے دعا اور چوتهی تکبیر میں سلام ہے


نمازجنازه میں چار تکبیریں

حضرت ابوهریره رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم نے نجاشی (حبشہ کے والی ) کے موت کی خبراس کے موت والے دن میں دے دی اور (صحابة رضي الله عنهم) کے ہمراه جنازه گاه تشریف لے گئے ان کی صفیں بنوائ اور چار تکبیریں پڑهیں

باب التكبير على الجنائز

حدثني يحيى عن مالك عن بن شهاب عن سعيد بن المسيب عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نعى النجاشي للناس في اليوم الذي مات فيه وخرج بهم إلى المصلى فصف بهم وكبر أربع تكبيرات

مؤطــا امام مــالك

یہ حديث صحیح ہے اوراس کی صحت پراتفاق ہے اس لیئے جمهور فقهاء اسلام نے اسی کو لے کر یہ فیصلہ کیا کہ نمازجنازه میں چار تکبیریں ہیں
اوراسی طرح ایک دوسری روایت میں بهی چارتکبیرات کا ذکرہے

وحدثني عن مالك عن بن شهاب عن أبي أمامة بن سهل بن حنيف أنه أخبره أن مسكينة مرضت فأخبر رسول الله صلى الله عليه وسلم بمرضها وكان رسول الله صلى الله عليه وسلم يعود المساكين ويسأل عنهم فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا ماتت فآذنوني بها فخرج بجنازتها ليلا فكرهوا أن يوقظوا رسول الله صلى الله عليه وسلم فلما أصبح رسول الله صلى الله عليه وسلم أخبر بالذي كان من شأنها فقال ألم آمركم أن تؤذنوني بها فقالوا يا رسول الله كرهنا أن نخرجك ليلا ونوقظك فخرج رسول الله صلى الله عليه وسلم حتى صف بالناس على قبرها وكبر أربع تكبيرات

مؤطــا امام مــالك
اورامام بخاری رحمه الله نے بهی اپنی صحیح بخاری میں چار تکبیرات پرباب قائم کیا اوراس کے تحت حضرت ابوهریره رضی الله عنہ کی یہی حدیث نقل کی ہے ،

باب التكبير على الجنازة أربعا
وقال حميد صلى بنا أنس رضي الله عنه فكبر ثلاثاً ثم سلم فقيل له فاستقبل القبلة ثم كبر الرابعة ثم سلم ، حدثنا عبد الله بن يوسف أخبرنا مالك عن ابن شهاب عن سعيد بن المسيب عن أبي هريرة رضى الله تعالى عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نعى النجاشي في اليوم الذي مات فيه وخرج بهم إلى المصلى فصف بهم وكبر عليه أربع تكبيرات
حدثنا محمد بن سنان حدثنا سليم بن حيان حدثنا سعيد بن ميناء عن جابر رضى الله تعالى عنه أن النبي صلى الله عليه وسلم على أصحمة النجاشي فكبر أربعا، وقال يزيد بن هارون وعبد الصمد عن سليم أصحمة وتابعه عبد الصمدوحدثني عن مالك عن بن شهاب عن أبي أمامة بن سهل بن حنيف أنه أخبره أن مسكينة مرضت فأخبر رسول الله صلى الله عليه وسلم بمرضها وكان رسول الله صلى الله عليه وسلم يعود المساكين ويسأل عنهم فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا ماتت فآذنوني بها فخرج بجنازتها ليلا فكرهوا أن يوقظوا رسول الله صلى الله عليه وسلم فلما أصبح رسول الله صلى الله عليه وسلم أخبر بالذي كان من شأنها فقال ألم آمركم أن تؤذنوني بها فقالوا يا رسول الله كرهنا أن نخرجك ليلا ونوقظك فخرج رسول الله صلى الله عليه وسلم حتى صف بالناس على قبرها وكبر أربع تكبيرات

مؤطــا امام مــالك
وقال العلامة ابن رشد المالكي القرطبي
اختلفوا في عدد التكبير في الصدر الأول اختلافا كثيرا من ثلاث إلى سبع أعني : الصحابة رضي الله عنهم ، ولكن فقهاء الأمصار على أن التكبير في الجنازة أربع ، إلا ابن أبي ليلى وجابر بن زيد فإنهما كانا يقولون إنهما خمس وسبب الاختلاف : اختلاف الآثار في ذلك ، وذلك أنه روي من حديث أبي هريرة : " أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نعى النجاشي في اليوم الذي مات فيه ، وخرج بهم إلى المصلى فصف بهم وكبر أربع تكبيرات " وهو حديث متفق على صحته ، ولذلك أخذ به جمهور فقهاء الأمصار ، وجاء في هذا المعنى أيضا من : " أنه عليه الصلاة والسلام صلى على قبر مسكينة فكبر عليها أربعا " . وروى مسلم أيضا عن عبد الرحمن بن أبي ليلى قال : " كان زيد بن أرقم يكبر على الجنائز أربعا ، وأنه كبر على جنازة خمسا ، فسألناه فقال : كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يكبرها " . وروي عن أبي خيثمة عن أبيه قال : " كان النبي صلى الله عليه وسلم يكبر على الجنائز أربعا وخمسا وستا وسبعا وثمانيا حتى مات النجاشي ، فصف الناس وراءه وكبر أربعا ، ثم ثبت صلى الله عليه وسلم على أربع حتى توفاه الله " . وهذا فيه حجة لائحة للجمهور .

حاصل یہ کہ نمازجنازه میں چارتکبیرات پر فقهاء مذاهب الأربعة اورجمہورأهل العلم کا اتفاق ہے اوراس پربهی اتفاق ہے کہ یہ نمازجنازه میں چارتکبیرات رکن ہیں ان کے بغیر نمازجنازه صحیح نہیں ہے ، اور یہ بهی یاد رہے کہ أهل العلم کا اس بات پراتفاق ہے کہ صلاة الجنازة میں سجده سہو جائزنہیں ہے کیونکہ اس میں ركوع و سجود نہیں ہے اوراگر بالفرض امام صلاة الجنازة میں بهول جائے مثلا تیسری تکبیرکے بعد سلام پهیردے تو دوباره صرف چوتهی تکبیر کہ دے اوراگروقت زیاده گذر گیا ہو تو پهرصلاة الجنازة دوباره پڑهے

نمازجنازه میں پہلی تکبیرکے علاوه رفع یدین نہ کرنا
1 = حضرت أبي هريرة رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم جب جنازه پڑهاتے تو پہلی تکبیر میں دونوں ہاتهہ اٹهالیتے پهر دائیں ہاتهہ کو بائیں ہاتهہ پر رکهہ لیتے ،
اورابن عباس رضی الله عنہما کی روایت میں ہے کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم جب جنازه پڑهاتے تو پہلی تکبیر میں دونوں ہاتهہ اٹهاتے تهے پهر دوباره نہیں اٹهاتے ،

عن أبي هريرة : " أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كبر على جنازة فرفع يديه في أول تكبيرة ، ووضع اليمنى على اليسري "

(أخرجه الترمذي،والدار قطني ، والبيهقي)
عن عبد الله بن عباس " أن رسول الله كان يرفع يديه على الجنازة في أول تكبيرة ، ثم لا يعود ، أخرجه الدار قطني

امام اعظم أبي حنيفة رحمه الله کا مذهب بهی یہی ہے ، اوراسی طرح علامہ ابن حزم الظاهري اور علامہ الشوكاني کا قول بهی یہی ہے ، اوراسی طرح سلف میں سے ابن عباس وابن مسعود وسفيان الثوري ومالك وغیرہم رضی الله عنهم کا بهی یہی قول ہے ، اوریاد رہے کہ شافعي وحنبلی علماء تكبيرات الجنازة میں رفع اليدين کے قائل ہیں ، اور وه اس بارے میں بعض صحابہ کے آثار سے استدلال کرتے ہیں

نمازجنازه میں قراءت فاتحہ نہیں ہے

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت عبد الله بن عمر رضی الله عنہ نمازجنازه میں قراءت ( فاتحہ ) نہیں کرتے تهے
وحدثني عن مالك عن نافع أن عبد الله بن عمر كان لا يقرأ في الصلاة على الجنازة
مؤطــا إمام مــالك

یاد رہے کہ یہ روایت محدثین کے یہاں صحت کے نہایت أعلى درجات پرہے ، اور بعض علماء اس کو " السلسلة الذهبية " کہتے ہیں ، اور أصح الأسانيد کہتے ہیں ، لہذا امام اعظم أبو حنيفة اور امام مالک رحمهما الله کا مذهب یہی ہے کہ نمازه میں قراءت فاتحہ نہیں ہے ، اورحضرت عبدالله بن عمر ، ابراہیم نخعی ، محمد ابن سیرین ، ابوالعالیه ، فضاله ابن عبید ، ابوبرده ، عطاء ، طاووس ، میمون ، بکربن عبدالله رضی الله عنهم کا بهی یہی مذهب ہے ، ( مصنف عبدالرزاق ، مصنف ابن ابی شیبه ) امام اعظم أبو حنيفة اورامام مالک اوران کے اصحاب کے نزدیک قراءة الفاتحة نماز جنازه میں مکروه ہے ،

جب کہ شافعية و حنابلة کا مذهب یہ ہے کہ قراءة الفاتحة نماز جنازه میں واجب ہے اورامام احمد سے ایک روایت استحباب کی ہے ، شيخ الإسلام ابن تيمية بهی اس کے مستحب ہونے کے قائل ہیں ، امام الشافعي وامام أحمد وغیره کا استدلال ابن عباس رضی الله عنہ کے عمل سے ہے کہ انهوں نے نمازجنازه پڑهایا اوراس میں سورت فاتحہ پڑهی


وفي البخاري: صلى ابن عباس على جنازة فقرأ بفاتحة الكتاب،الخ وبهذا قال الشافعي وأحمد وغیرهم ،

جاء في الاختيار من كتب الحنفية: والصلاة أربع تكبيرات ويرفع يديه في الأولى لأنها تكبيرة الافتتاح، ولا يرفع بعدها ويحمد الله تعالى بعد الأولى. لأن سنة الدعاء البداية بحمد الله . وروى الحسن عن أبي حنيفة أنه يستفتح ( ويصلي على نبيه عليه الصلاة والسلام بعد الثانية ) لأن ذكره عليه الصلاة والسلام يلي ذكر ربه تعالى . ويدعو لنفسه وللميت وللمؤمنين بعد الثالثة ) لأن المقصود منها الدعاء ، وقد قدم ذكر الله وذكر رسوله فيأتي بالمقصود فهو أقرب للإجابة. ( ويسلم بعد الرابعة ) لأنه لم يبق عليه شيء فيسلم عن يمينه وعن شماله كما في الصلاة، ولا قراءة فيها ولا تشهد. انتهى بتصرف



نمازجنازه میں دعا آہستہ پڑهنا

حضرت جابر رضی الله عنه سے روایت ہے کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم اور ابوبکر اورعمر رضی الله عنهما نے دعاء جنازه میں جہر نہیں کیا ، یعنی اونچی آواز سے نہیں بلکہ آہستہ پڑهتے تهے

وأخرج أحمد عن " جابر قال { ما أباح لنا في دعاء الجنازة رسول الله ** صلى الله عليه وسلم ولا أبو بكر ولا عمر " وفسر أباح بمعنى قدر . قال الحافظ : والذي وقفت عليه باح بمعنى جهر ، الخ

نيل الأوطار،باب الدعاء للميت وما ورد فيه





جنازه کے آگے پیچهے اونچی آواز سے ذکر وغیره پڑهنا ؟
جنازه کے آگے پیچهے اونچی آواز سے ذکر ودرود غیره پڑهنا بدعت ہے

رسول الله صلى الله عليه وسلم اور صحابہ کرام رضی الله عنهم جنازه کے آگے پیچهے اونچی آواز سے ذکر ودیگر کلام وغیره نہیں کرتے تهے ، اور رسول الله صلى الله عليه وسلم جنازه کے وقت آواز اونچی کرنے کو ناپسند کرتے تهے ، اور یہی طریقہ صحابہ کرام تها اور یہی اهل سنت کا مسلک ہے ، لہذا جو لوگ جنازه کے آگے پیچهے اونچی آواز سے ذکر وغیره پڑهتے ہیں وه بدعت کا ارتکاب کرتے ہیں ، اس بدعت سے بچنا ضروری ہے


اس بارے میں چند آثار وروایات درج ذیل ہیں



عن ابن عباس رضي الله عنه قال :"كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا شهد جنازة رئيت عليه كآبة وأكثر حديث النفس". رواه الطبراني
عن الحسن البصري أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يكره رفع الصوت عند ثلاث : عند الجنازة وإذا التقى الزحفان وعند قراءة القرآن. رواه ابن أبي شيبة
عن قيس بن عباد قال :" كان أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم يكرهون رفع الصوت عند الجنائز وعند القتال وعند الذكر" رواه وكيع في الزهد (رقم 211) ومن طريقه ابن أبي شيبة (11201 و33420) وابن المبارك (247) ومن طريقه ابن أبي شيبة(11202) والبيهقي في السنن الكبرى (4/74) وأبو نعيم (9/58) و عن الحسن عنه ،
عن الحسن البصري قال :" أدركت أصحاب رسول الله صلى الله عليه وسلم يستحبون خفض الصوت عند الجنائز وعند قراءة القرآن وعند القتال"رواه عبد الرزاق (6281) بإسناد صحيح.
عن أشعث بن سليم العجلي قال :"إنه ليعجبني أني لا أسمع في الجنائز صوتا" رواه البيهقي في الكبرى (4/74عن سعيد بن جبير أنه كان يكره رفع الصوت عند القتال وعند قراءة القرآن وعند الجنائز




رواه ابن أبي شيبة

وعن أبي هريرة قال { : كان النبي صلى الله عليه وسلم إذا صلى على جنازة قال : اللهم اغفر لحينا وميتنا ، وشاهدنا وغائبنا ، وصغيرنا وكبيرنا ، وذكرنا وأنثانا ؛ اللهم من أحييته منا فأحيه على الإسلام ، ومن توفيته منا فتوفه على الإيمان ** رواه أحمد والترمذي ، ورواه أبو داود وابن ماجه ، وزاد " اللهم لا تحرمنا أجره ، ولا تضلنا بعده "

نيل الأوطار،باب الدعاء للميت وما ورد فيه





مسجد میں نماز جنازه پڑهنے کا حکم ؟

حضرت أبي هريرة رضي الله عنه سے روایت ہے کہ رسول الله صلى الله عليه وسلم نے فرمایا کہ جس نے مسجد میں نماز جنازه پڑهائ اس کے لیئے کوئ ثواب نہیں

عن أبي هريرة رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : من صلى على الجنازة في المسجد فلا شيء له . وفي رواية : فليس له أجر . رواه أبو داود وأحمد والبيهقي وابن ماجة والطحاوی

ظاہرمعنی تواس حدیث کا یہ ہے کہ اس کے لیئے ثواب نہیں ہے اور کسی نیک عمل سے اجر وثواب کی نفی ہوجائے تو مطلب یہ ہے کہ وه عمل صحیح نہیں ہے اس لیئے اِبْن أَبِي شَيْبَة کی روایت میں ہے فَلَا صَلاة لَهُ ، یعنی اس کی نماز نہیں ہوئ ، لہذا اسی حدیث کی بناء پر احناف نے یہ صراحت کی ہے کہ صلاة الجنازة مسجد میں مکروه ہے ، اورامام مالک کا راجح مذهب بهی یہی ہے ،
امام شافعی اور امام احمد بن حنبل کا مسلک یہ ہے کہ مسجد میں نماز جنازه پڑهنا جائز ہے ، ان کا استدلال مسلم شریف کی اس حدیث سے ہے جس میں ہے کہ رسول الله صلّى الله عليه وسلم نے بيضاء کے دونوں بیٹوں حضرت سهيل رضی الله عنہ اوران کے بهائ کا جنازه مسجد میں پڑها تها ،





عن عائشة رضي الله عنها قالت: والله لقد صلى رسول الله صلّى الله عليه وسلم على ابني بيضاء في المسجد: سهيل وأخيه ( رواه مسلم) وفي رواية: ما صلى رسول الله صلّى الله عليه وسلم على سهيل بن البيضاء إلا في جوف المسجد (رواه الجماعة إلا البخاري) اسی طرح حضرت أبي بكر وعمر رضی الله عنہما کا جنازه بهی مسجد میں پڑها گیا ، وصلي على أبي بكر وعمر في المسجد رواه مالك في موطئه



حافظ ابن القیم رحمه الله اپنی کتاب (زاد المعاد) میں فرماتے ہیں کہ

رسول الله صلّى الله عليه وسلم کی سنت وطریقہ نمازجنازه پڑهنے سے متعلق یہ تها کہ آپ مسجد سے باہر نمازجنازه پڑهتے تهے ،اورکبهی کبهار آپ نے مسجد میں نمازجنازه پڑهی بهی ہے جیسا کہ سهيل اوراس کے بهائ کا جنازه آپ نے مسجد میں پڑها ، لیکن یہ آپ کی سنت وعادت نہیں تهی ، اس مسئلہ پربحث مکمل کرنے کے بعد ابن القیم رحمه الله آخرمیں لکهتے ہیں کہ درست وہی ہے جوپہلے گذر چکا ( یعنی رسول الله صلّى الله عليه وسلم کی سنت یہ ہے کہ نمازجنازه مسجد سے باہر پڑهے ) سوائے عذر وحاجت کے اور دونوں امر جائز ہیں لیکن افضل یہ ہے کہ نمازجنازه مسجد سے باہر پڑهی جائے ،




قال ابن القيم في ( زاد المعاد) ولم يكن من هديه الراتب الصلاة عليه في المسجد وإنما كان يصلي على الجنازة خارج المسجد وربما كان يصلي أحيانا على الميت في المسجد كما صلى على سهيل بن بيضاء وأخيه في المسجد ولكن لم يكن ذلك سنته وعادته (الی ان قال)

والصواب ما ذكرناه أولا وأن سنته وهديه الصلاة على الجنازة خارج المسجد إلا لعذروكلا الأمرين جائز والأفضل الصلاة عليها خارج المسجد والله أعلم
انتهى.





اس مسئلہ میں اوربهی کافی تفصیلات ہیں لیکن حافظ ابن القیم رحمه الله کی جوبات اوپر گذرگئ وہی زیاده صحیح ہے یعنی بہتر وافضل یہ ہے کہ نمازجنازه مسجد سے باہر پڑهی جائے لیکن عذر ومجبوری کے وقت مسجد کا پورا احترام کرتے ہوئے مسجد میں نمازجنازه پڑهہ سکتے ہیں

والله تعــالى أعـلم


 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Thanks for these kind of lessons....I am sure no one know it before....

Now go and say the namaz Janaza of Osama....

Zindah rhne ka dhang to seekh lo phlee , pher janaza bhi prh lena.
 

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
Thanks for these kind of lessons....I am sure no one know it before....

Now go and say the namaz Janaza of Osama....

Zindah rhne ka dhang to seekh lo phlee , pher janaza bhi prh lena.

زندگی جس طرح بھی گزاریں
ذلیل ہو کے یا سر اٹھا کے
مرنا تو ہے ایک دن
کتنی تیاری ہے
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Remember me in your duas.

With due respect , could u please tell me you preparation...how ready u r ?

May be it will helpfull for me...

Just let send me the log book of your Namaz , rooza , haj , zakat, ..I will copy that... may be good of others too.

But I will request to to say the Janaza of Osama...may be others will say too..
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
زندگی جس طرح بھی گزاریں
ذلیل ہو کے یا سر اٹھا کے
مرنا تو ہے ایک دن
کتنی تیاری ہے

سر اٹھا کے جینا ہی آخرت کی تیاری ہے
ذلت سے جینا اور سر اٹھا کر جینے میں فرق ہی اسلام سکھاتا ہے
اور بتاتا ہے کہ ذلت کیا ہے اور ہمیشہ کی اعزات کیا ہے

 

FaisalKh

Chief Minister (5k+ posts)

سر اٹھا کے جینا ہی آخرت کی تیاری ہے
ذلت سے جینا اور سر اٹھا کر جینے میں فرق ہی اسلام سکھاتا ہے
اور بتاتا ہے کہ ذلت کیا ہے اور ہمیشہ کی اعزات کیا ہے


Baaz logon ko izzat nazar aati hai lekin haqeeqat mai wahi zillat hoti hai jese baray baray mehel tameer karna najayez pesa kamaana aur us par fakhar karna ab aap ne dekha hoga ke aise ameer logon ko log izzat detay hain lekin kya wo waqae kabil e ahtaram hain u decide... aur baaz log hotay hain jo haq halal ke liye koshish kartay hain aur faakay bhi kartay hain lekin log un ko zillat ki nazar se dekhtay hain to aap khud hi faisala karo kya Allah (SWT) maaf karay ye zaleel hain???? aur dosri baat her koe apnay amal ka zemedaar hai agar koe burae karta hai aap ka kaam hai usay rokna aap ne farz ada kar liya ye nahi ke us ko follow kiya jaye aap ye keh kar nahi nikal saktay ke mai to usay dekh kar ye sab kar raha tha aap apna hisaab dengay aur baki log apna... agar kaheen se achi baat seekhnay ka moka milay to us mai nuktay nahi nikalnay chahiye ab bhai ne itni achi thread shoro ki hai us mai bhi aaap nuktay nikaal rahe hain if u cant encourage then u should not demoralize such acts... zindagi jese bhi hai 60 70 saal guzar hi jayegeee lekin akhirat ka kya hoga us ki fikar karni chahiye...:jazak:
 
Last edited:

zaman

MPA (400+ posts)
بالجہر ہو یا سری یہ اختلافی مسلہ ہے -یہاں اسکا موقع نہیں ہے- پکستان میں زیادہ تر بدعتی ہیں- اور دوسرے سرے پر اہل حدیث ہیں دونوں انتہا پسند ہیں - اور ٩٠% مسلمانوں کو تو نماز جنازہ آتی ہی نہیں -
 

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
With due respect , could u please tell me you preparation...how ready u r ?

May be it will helpfull for me...

Just let send me the log book of your Namaz , rooza , haj , zakat, ..I will copy that... may be good of others too.

But I will request to to say the Janaza of Osama...may be others will say too..
Bhai, the log book of my deeds are with my Munkir wa Nakeer.
I think no one in this world can say that I am ready to face my accountability on the day of judgment.
What ever we do is still not enough.
It will be Allah's mercy that our sins may be forgiven.
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Bhai, the log book of my deeds are with my Munkir wa Nakeer.
I think no one in this world can say that I am ready to face my accountability on the day of judgment.
What ever we do is still not enough.
It will be Allah's mercy that our sins may be forgiven.

Thn why u asked me how ready I am?

زندگی جس طرح بھی گزاریں
ذلیل ہو کے یا سر اٹھا کے
مرنا تو ہے ایک دن
[HI]کتنی تیاری ہے[/HI]
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Bhai Qasir, Loogon ko Mulla na bnaoo.... Shareef admi bnaoo.

We could say prayer on the back of horses or cars...but better to come out for Jihad....

Jihad means , working for betterment , not murder....
 

Jack Sparrow

Minister (2k+ posts)
Bhai Qasir, Loogon ko Mulla na bnaoo.... Shareef admi bnaoo.

We could say prayer on the back of horses or cars...but better to come out for Jihad....

Jihad means , working for betterment , not murder....

Typical PTI's Baby Burger
 

samar

Minister (2k+ posts)
زندگی جس طرح بھی گزاریں
ذلیل ہو کے یا سر اٹھا کے
مرنا تو ہے ایک دن
کتنی تیاری ہے

aapki to khoob tayari lagti he fatwa do ore bhagooo(thumbsdown)(thumbsdown)(thumbsdown)
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Jazakallah bhie bohat ala sharing ki hay

Masha Allah WANTED Sahab,

Ab Zara Yah Bhi Bata Dein Kah Aap Doosri Takbeer Kay Baad Kiya Phartay Hain?

Teesri Takbeer Kay Baad Kiya Phartay Hain?

Baligh Kay Liye Dowa Kiya Hai?

Na Baligh Ki Dowa Kiya Hai?

Zara Himmat Kar Kay Jawab To Dein!