میرے بچے، تو بولتا کیوں نہیں؟

AbbuJee

Chief Minister (5k+ posts)


دل کے ماروں کا نہ کر غم کہ یہ اندوہ نصیب
زخم بھی دل میں نہ ہوتا تو کراہے جاتے
اس حکومت کے کارناموں اور مہنگائی کے غم و دکھ نے تمھیں بھی شاعر بنا دیا
رنج سے خوگر ہوا انساں تو مٹ جاتا ہے رنج
مشکلیں مجھ پر پڑیں اتنی کہ آساں ہو گئیں


 

Meme

Minister (2k+ posts)

سندر نظم ہے، خوبصورت پیشکش ہے، اچھا انتخاب ہے۔۔
اس نظم کا پس منظر، شاعر جاوید انور کی زندگی کا وہ گوشہ اگر معلوم ہے تو شئیر کریں سہیل بھائی۔
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)


دل کے ماروں کا نہ کر غم کہ یہ اندوہ نصیب
زخم بھی دل میں نہ ہوتا تو کراہے جاتے
تساں نہ مطبل کج ہور ہوسی پا سہیل جی پر میں انج لگا اے جنج تسی اندرلے عمرانیاں نوں شرمندہ پے کرنے او
اے کم ھن ادوں ہی چلے گا جدوں سارے بارلے عمرانی جیکٹاں پا کے آسن
اے اندرلے عمرانی سارے موے مکے ہی ان
 

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)

سندر نظم ہے، خوبصورت پیشکش ہے، اچھا انتخاب ہے۔۔
اس نظم کا پس منظر، شاعر جاوید انور کی زندگی کا وہ گوشہ اگر معلوم ہے تو شئیر کریں سہیل بھائی۔
نہیں، ہم شاعر کے اس گوشہٗ حیات سے نابلد ہیں، جس کے واقعات کا عکس ان الفاظ کی رعنائی بنا اور ان کی ارتعاش نبضِ جاں کا طلاطم
 

Siberite

Chief Minister (5k+ posts)
نہیں، ہم شاعر کے اس گوشہٗ حیات سے نابلد ہیں، جس کے واقعات کا عکس ان الفاظ کی رعنائی بنا اور ان کی ارتعاش نبضِ جاں کا طلاطم

سندر نظم ہے، خوبصورت پیشکش ہے، اچھا انتخاب ہے۔۔
اس نظم کا پس منظر، شاعر جاوید انور کی زندگی کا وہ گوشہ اگر معلوم ہے تو شئیر کریں سہیل بھائی۔



ہوں گرمئ نشاط تصور سے نغمہ سنج
میں عندلیب گلشن نا آفریدہ ہوں
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)

ہوں گرمئ نشاط تصور سے نغمہ سنج
میں عندلیب گلشن نا آفریدہ ہوں
نہیں، ہم شاعر کے اس گوشہٗ حیات سے نابلد ہیں، جس کے واقعات کا عکس ان الفاظ کی رعنائی بنا اور ان کی ارتعاش نبضِ جاں کا طلاطم
اکتر بھتر تیھتر چوھتر
پچھتر چھھتر ستتر اٹھتر

اسی پٹواری شاعر ھونے ھونے آں
 

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)

ہوں گرمئ نشاط تصور سے نغمہ سنج
میں عندلیب گلشن نا آفریدہ ہوں
ﺗﯿﺮﮮ ﺩﺭ ﺳﮯ ﺗﺮﮮ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﮐﮩﺎﮞ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﻋﺸﻖ ﻣﯿﮟ ﻋﺸﻖ ﮐﮯ ﺁﺯﺍﺭ ﮐﮩﺎﮞ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ

ﮐﻮئی ﺁﻭﺍﺯ ﮨﻮ ﻣﻌﻨﯽ ﺳﮯ ﺟﮍﯼ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ
ﻟﻔﻆ ﺟﯿﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮞ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﮐﮩﺎﮞ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ
 

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)
اکتر بھتر تیھتر چوھتر
پچھتر چھھتر ستتر اٹھتر

اسی پٹواری شاعر ھونے ھونے آں

ایک سو پانچ، ایک سو چھ ، ایک سو بہہتر
کھیت بھی اور حاصل ہے جسے سرداری بھی
ساتھ نہ دے کیونکر اُس کا پٹواری بھی

خرقہ پوش ہیں شہر کی جو جو شَہراہیں
دُور رہے اُن سے شہ کی اسواری بھی

جس گوشے میں چاہے حرص کا مال سجے
اُس جانب آ جاتے ہیں بیوپاری بھی
 

Siberite

Chief Minister (5k+ posts)
کھیت بھی اور حاصل ہے جسے سرداری بھی
ساتھ نہ دے کیونکر اُس کا پٹواری بھی

خرقہ پوش ہیں شہر کی جو جو شَہراہیں
دُور رہے اُن سے شہ کی اسواری بھی

جس گوشے میں چاہے حرص کا مال سجے
اُس جانب آ جاتے ہیں بیوپاری بھی



جس کھیت سے دھقان کو میسر نہ ہو روٹی
اس کھیت میں کوکینی سے ھل چلوادو ۔
 

arifkarim

Prime Minister (20k+ posts)

جس کھیت سے دھقان کو میسر نہ ہو روٹی
اس کھیت میں کوکینی سے ھل چلوادو ۔
جس کھیت سے دھقان کو میسر نہ ہو روٹی
اس کھیت میں نواز کتے سے لندن فلیٹ بنوا دو
 

Meme

Minister (2k+ posts)
نہیں، ہم شاعر کے اس گوشہٗ حیات سے نابلد ہیں، جس کے واقعات کا عکس ان الفاظ کی رعنائی بنا اور ان کی ارتعاش نبضِ جاں کا طلاطم
یوں تو شاعری قرطاسِ زندگی کے ہر رنگ اور دل کے ہر ساز کا احاطہ کرتی ہے مگر المیے قومی ہوں یا ذاتی تخیل کی دنیا کے در وا کر دیتے ہیں چنانچہ شاعر اس الم کو قدرت کی عطا کی ہوئی زبان سے بذریعہ شعر وہ رنگ بھرتا ہے کہ وہ ہمیشہ کے لئے امر ہو جاتے ہیں شاعری، اس کا انسانی پہلو اور شاعر کی ذاتی اور اس وقت کے سماج اور ماحول کے وہ گوشے یقینا دلچسپی کا باعث ہوتے ہیں جن کی وجہ سے شاعر شاعر بنتا ہے۔
 

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)
یوں تو شاعری قرطاسِ زندگی کے ہر رنگ اور دل کے ہر ساز کا احاطہ کرتی ہے مگر المیے قومی ہوں یا ذاتی تخیل کی دنیا کے در وا کر دیتے ہیں چنانچہ شاعر اس الم کو قدرت کی عطا کی ہوئی زبان سے بذریعہ شعر وہ رنگ بھرتا ہے کہ وہ ہمیشہ کے لئے امر ہو جاتے ہیں شاعری، اس کا انسانی پہلو اور شاعر کی ذاتی اور اس وقت کے سماج اور ماحول کے وہ گوشے یقینا دلچسپی کا باعث ہوتے ہیں جن کی وجہ سے شاعر شاعر بنتا ہے۔
بے شک، بے شک ۔۔۔۔ کسی بھی فن پارے سے جڑے حالات و واقعات وہ اسباب ہوتے ہیں جو نہ صرف اس فن پارے کی لطافت کو مزید دوام بخشتے ہیں، بلکہ مطالیب و اسباق کو بھی تخیّل سے تدبّر میں تحلیل ہونے میں زود اثر ہوتے ہیں۔

زندگی کی دھوپ جب تخیلاتی قرطاسِ مستوی سے چھنتی ہے تو دھنک کے رنگوں کی طرح کسی فن پارے پر بکھرتی ہے۔ چاہے شاعری ہو، مصّوری ہو، نثر یا کچھ اور ۔۔۔۔ ان سب کا سنگِ بنیاد احساس ہے۔
وگرنہ ٹرک کے پیچھے کسی ہیروئن کی بنی تصویر اور مونا لیزا میں فرق ہی کیا ہے؟
مصوّری تو بس اک ہُنر ہی ہے
لیکن جب یہ ہُنر جذبات کے احرام میں کسی خیال کا طواف کرتا ہے تب ہی فن کی منزلت پاتا ہے۔
 

Back
Top