عبداللہ ابن سبا کون تھا ؟

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
ثابت کرو جاہل انسان اپنی بات کو ابن سبا اگر ہمارا بانی ہے تو رسول خدا کی وہ حدیثیں کدھر لیکر جاؤ گے جن میں علی اور ان کے شیعہ جنتی ہیں
اور ہمارے جو بانی ہیں وہ رسول خدا اور ان کی آل سے بارہ امام ہیں اور ہم اس کا اعلان کھلم کھلا کرتے ہیں اور ہمارے امام بعد از رسول وہ ہیں جو کے پاک ہیں طیب ہیں تمارے اماموں کی طرح نجس ولد الزنا نہیں جن کے ہاں نکاح کا رواج ہی نہیں تھا تمارے امیر شام کے بارے چار بندوں نے دعوه کیا کے وہ اس کے باپ ہیں کہو تو تماری کتب سے حوالہ بھی دیتا ہوں ثابت ہوا کے تم نجس لوگوں کے پیروکار ہو جس کا خلیفہ یزید ہو اس سے زیادہ لعنتی لوگ کون ہوں گے ؟

Eqn1PlO.png


اب بولو نجس المسلک تیرے امیر کا کوئی ایک باپ ہی نہیں مجھے کوسنے کی بجاے اپنی کتابوں پر لعنت کر

جاؤ یہ چورن کسی اور کو بیچنا

علی تم سے بیزار تھے
کیوں علی رضی اللہ عنہ کو بدنام کر رہے ہو

حضرت علی کا اپنے شیعوں کے بارے میں کیا خیال رہا اسکے لئے نہج البلاغہ سے یہ پڑھلو۔۔

سیدنا علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں

ہ”خدا نے جس کام کا بھی فیصلہ کیا تھا، جس چیز کو بھی مقدر کردیا تھا، میں اس پر خدا کا شکر ادا کرتا ہوں۔ میں خدا کا شکر ادا کرتا ہوں کہ اس نے تمہاری وجہ سے مجھے مصیبت میں مبتلا کیا۔ اے لوگو! میں نے جب بھی تمہیں کوئی حکم دیا تم نے اطاعت نہ کی، میں نے جب بھی پکارا تم نے میری پکار کا جواب نہ دیا، تم سے نرمی برتی تو تم نے اس کو فراموش کیا، تمہیں لڑایا گیا تو تم بھاگ گئے، اگر لوگ کسی امام پر متفق ہوگئے تو تم نے اس میں عیب نکالے، تمہیں کسی طرف لایا گیا تو تم پلٹ گئے۔ تمہارے سوا کسی نے انکار نہیں کیا.میری مرضی کا کوئی حکم بھی تم تک ایسا نہیں پہنچا جس پر تم راضی ہوگئے ہو، کوئی ناراضگی ایسی نہیں جس پر تم سب جمع نہ گئے ہو“ہ

نھج البلاغة،ص۲۵۹،۲۵۸

امام زین العابدین شیعہ کے بارے میں کیا کہتے ہیں تمہاری ہی کتاب سے یہ بھی پڑھلو اور اپنے دعوے پر نظر ثانی کرلینا

ہ”یہود نے حضرت عزیر علیہ السلام سے محبت کی، ان کے بارے میں جو کچھ کیا سو کیا، نہ عزیر کا ان سے کوئی تعلق اور نہ ان کا عزیر سے کوئی تعلق۔

نصاریٰ عیسیٰ علیہ السلام سے محبت کی، مگر نہ عیسیٰ کا نصاری سے کوئی تعلق اور نہ ان کا عیسیٰ علیہ السلام سے کوئی تعلق۔

میں بھی انہی جیسا ہوں۔

ہماری قوم ’’شیعہ‘‘ بھی ہم سے محبت کرے گی اور ہمارے بارے میں وہی کچھ کہے گی جو یہود نے حضرت عزیر اور نصاریٰ نے حضرت عیسیٰ کے بارے میں کہا تھا، نہ ان لوگوں کا ہم سے کوئی تعلق نہ ہمارا ان سے کوئی تعلق“۔

(رجال الکشی ص۱۱۱)
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
ثابت کرو جاہل انسان اپنی بات کو ابن سبا اگر ہمارا بانی ہے تو رسول خدا کی وہ حدیثیں کدھر لیکر جاؤ گے جن میں علی اور ان کے شیعہ جنتی ہیں
اور ہمارے جو بانی ہیں وہ رسول خدا اور ان کی آل سے بارہ امام ہیں اور ہم اس کا اعلان کھلم کھلا کرتے ہیں اور ہمارے امام بعد از رسول وہ ہیں جو کے پاک ہیں طیب ہیں تمارے اماموں کی طرح نجس ولد الزنا نہیں جن کے ہاں نکاح کا رواج ہی نہیں تھا تمارے امیر شام کے بارے چار بندوں نے دعوه کیا کے وہ اس کے باپ ہیں کہو تو تماری کتب سے حوالہ بھی دیتا ہوں ثابت ہوا کے تم نجس لوگوں کے پیروکار ہو جس کا خلیفہ یزید ہو اس سے زیادہ لعنتی لوگ کون ہوں گے ؟

Eqn1PlO.png


اب بولو نجس المسلک تیرے امیر کا کوئی ایک باپ ہی نہیں مجھے کوسنے کی بجاے اپنی کتابوں پر لعنت کر
ثابت کر تو دیا تمہاری کتاب سے ہی۔۔۔اسکین بھی دے دیا
اب کیا جان لوگے
 

Dream Seller

Chief Minister (5k+ posts)
کیوں اپنے باپ کو بھول گئے اپنے باپ کو تم جا کر خود کش حملے کرو میرے ننھے دہشتگرد پیٹا تو امی جان نے بھی تھا یہ حکم خالی میرے لیے ہے کیا ؟
You must have gotten so much sawaab for this...khabees insan
 

Khan125

Chief Minister (5k+ posts)

جاو موج کرو۔۔۔ایک حوالے کا اسکرین شاٹ کافی ہے

kishi2.gif


نہج البلاغہ جس کی کوئی سند نہیں کو قرآن کے بعد زندہ جاوید کتاب اور کلام علی ماننے والے سند کا مطالبہ کریں تو تھوڑی حیرت ہوتی ہے۔۔۔بے سند کتابوں کو کلام علی کہنے والوں کے نزدیک سند کی کتنی اہمیت ہوگی سمجھ سکتے ہیں

تم بے سند نہج البلاغہ سے انکاری ہوجاو کہدو کہ نہج البلاغہ جھوٹی کتاب ہے تو پھر سند کا مطالبہ تمہارا منطقی مانا جائے گا
Out of the park
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
A Mention of Shia-Trusted Sources Affirming the Existence of Abdullah bin Saba' and that He is the Original Founder of Rafidi Shia Doctrines

The first of them is Risaalah al-Irjaa' by al-Hasan bin Muhammad bin al-Hanafiyyah (d. 100H) - who is a grandson of Ali bin Abi Talib (radiallaahu anhu). This risaalah was written by him and was read out openly in Kufah. It covered the tribulations that had taken place, and a statement of deferment (putting off, delaying) about his position on Uthman (radiallaahu anhu) and his grandfather Ali (radiallaahu anhu), and he also announced his clear allegiance to Abu Bakr (radiallaahu anhu). He also spoke of the tribulations which had occurred and spoke of the Sab'iyyah (followers of Abdullah bin Saba'). The Irjaa' referred to here is not the Irjaa' of the well-known Murji'ah in the matter of eemaan (faith). Kitaab al-Ghaaraat of Abu Ishaaq Ibraaheem bin Muhammad Sa'eed bin Hilaal al-Thaqafee al-Asfahaanee (d. ~283H), this book has been published in Iran. Kitaab al-Maqaalaat wal-Firaq of Sa'd bini Abd Allah al-Ash'ari al-Qummee (d.d 301H), this book was also published in Iran in 1963CE. Firaq al-Shia of Abu Muhammad al-Hasan bin Moosaa al-Naubakhti (d. before 300H). This has been published numerous times and has an Orientalist print which was done in Istanbul in 1931CE. This contains a good section on Abdullah bin Saba' and his doctrines which can be found here. Rijal al-Kashi of Abu Amr Muhammad bin Umar bin Abd al-Aziz al-Kashi, (d. ~370H). This book has been published in Kerbala, Iraq. Rijaal al-Toosee by their shaykh, Abu Ja'far Muhammad bin al-Hasan al-Toosee (d. 460H). First edition published in al-Najaf in 1961CE distributed by Muhammad Kadhim al-Kutbee. Sharh Ibn Abi al-Hadeed li Najh al-Balaaghah of Abee Haamid Abd al-Hameed bin Hibat Allaah al-Madaa'ini (known as Ibn Abi al-Hadeed) al-Mu'tazili al-Shi'i (d. 656H). First edition published in 1326H. al-Rijaal by al-Hasan bin Yusuf al-Hillee (d. 726H), printed in Tehran (1311H) and al-Najaf (1961CE). Rawdaat al-Jannaat of Muhammad Baaqir al-Khawaansaari (d. 1315H), it was published in Iraan (1307H). Tanqeeh al-Maqaal Fee Ahwaal al-Rijaal by Abd Allaah al-Maamqaanee (d. 1351H), printed in al-Najaf (1350H).Qaamoos al-Rijaal of Muhammad Taqi al-Tustaree, printed ini Tehran (1382H). Rawdat al-Safaa, a book of history relied upon by the Shia in Persian (2/292), printed in Tehran. Al-Kunaa wal-Alqaab of Abbaas bin Muhammad Ridhaa al-Qummee (d. 1359H), printed in 1359H.​
Refer to: Ibn Saba' Haqiqah Laa Khiyaal of Sa'di al-Haashimee. In subsequent articles we will document whatever we can of these aforementioned references from these particular source works inshaa'Allah.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Al-Maamqaani (another Shia scholar) from his work Tanqih al-Maqaal Fi Ilm al-Rijaal (2/183-184):

عبد الله بن سبأ الذي رجع إلى الكفر وأظهر الغلو ... غال ملعون، حرقه أمير المؤمنين عليه السلام بالنار، وكان يزعم أن علياً إله، وأنه نبي​

Abdullah bin Saba' who returned to kufr (disbelief) and manifested ghuluww (exaggeration)... Exaggerator, cursed one, Amir al-Mu'mineen burned him with the fire, and he used to claim that Alee is a deity adn that he (Abdullah bin Saba') is a prophet.​
Al-Nawbakhti, from his book Firaq al-Shia, which we have documented in this article:

وهم أصحاب عبد الله بن سبأ، وكان ممن أظهر الطعن على أبي بكر وعمر وعثمان والصحابة وتبرأ منهم وقال: "إن علياً عليه السلام أمره بذلك" فأخذه عليّ فسأله عن قوله هذا، فأقر به فأمر بقتله فصاح الناس إليه: يا أمير المؤمنين أتقتل رجلاً يدعو إلى حبكم أهل البيت وإلى ولايتك والبراءة من أعدائك؟ فصيره إلى المدائن.
وحكى جماعة من أهل العلم أن عبد الله بن سبأ كان يهودياً فأسلم ووالى علياً وكان يقول وهو على يهوديته في يوشع بن نون بعد موسى عليه السلام بـهذه المقالة، فقال في إسلامه في علي بن أبي طالب بمثل ذلك، وهو أول من شهر القول بفرض إمامة علي عليه السلام وأظهر البراءة من أعدائه .. فمن هنا قال من خالف الشيعة: إن أصل الرفض مأخوذ من اليهودية​

...and this sect is called the Sab'iyyah, the associates of Abdullah bin Saba', and he used to display revilement of Abu Bakr, Umar, Uthmaan and the Companions and would free himself from them. And he said tha Ali (alayhis salaam) commanded him to do so. Ali took hold of him and asked him about this saying of his and he affirmed it, so he ordered that he be killed, but then the people protested, "O Amir al-Mu'mineen! Will you kill a man who calls to love of the Ahl al-Bayt, to your loyalty and disassociation from your enemies?" So instead, he exiled him to al-Madaa'in. A group from the people of knowledge from the associates of Alee (alayhis salaam) judged that Abdullah bin Saba' was a Jew who then became Muslim and showed loyalty to Alee (alayhis salaam) and whilst he was a Jew he used to say the same of Joshua bin Nun after Moses (alayhis salaam) [as he said about Alee], and in his Islam, he (Ibn Saba') would say the same of Alee (alayhis salaam) after the death of the Prophet (sallallaahu alayhi wasallam), with what is similar to that (what he used to say as a Jew). He was also the first to witness with the saying of the obligation of the leadership (imaamah) of Alee (alayhis salaam), and he openly announced his disavowal of his enemies and declared them disbelievers. It is from here that whoever opposed the Shia said, "The foundation of al-Rafd is taken from the Jews."​
From Sa'd bin Abdullah al-Ash'ari al-Qummi who was speaking of the Sab'iyyah (in al-Maqaalaat wal-Firaq p. 20):

السبئية أصحاب عبد الله بن سبأ، وهو عبد الله بن وهب الراسبي الهمداني، وساعده على ذلك عبد الله بن خرسي وابن اسود وهما من أجل أصحابه، وكان أول من أظهر الطعن على أبي بكر وعمر وعثمان والصحابة وتبرأ منهم​

Al-Sab'iyyah are the associates of Abdullah bin Saba' and he is Abdullah bin Wahb al-Raasibee al-Hamdaanee, and he was supported in that by Abullah bin Khurasee and Ibn Aswad and they are the loftiest of his companions, and the first of what he manifested was revilement upon Abu Bakr, Umar, Uthmaan and the Companions and he freed himself from them.​
From Ibn Abi al-Hadeed, another of their famous scholars from his work Sharh Nahj al-Balaaghah (5/5):

أن عبد الله بن سبأ قام إلى علي وهو يخطب فقال له: أنت أنت، وجعل يكررها، فقال له - علي - ويلك من أنا، فقال: أنت الله، فأمر بأخذه وأخذ قوم كانوا معه على رأيه​

Abdullah bin Saba' stood addressing Ali saying, "You, You" and he began repeating it, so Ali said to him, "Woe be to you, and who am I?" He said, "You are Allaah." So he ordered that he be captured and a group of people with him upon his view."​
Ni'matullah al-Jazaa'iree, another of their famous scholars from his book al-Anwaar al-Nu'maaniyyah(2/234):

قال عبد الله بن سبأ لعلي عليه السلام: أنت الإله حقاً، فنفاه علي عليه السلام إلى المدائن، وقيل أنه كان يهودياً فأسلم، وكان في اليهودية يقول في يوشع بن نون وفي موسى مثل ما قال في علي​

Abdullah bin Saba' said to Ali (alayhis salaam), "You are the deity in truth." So Ali (alayhis salaam) banished him to al-Madaa'in, and it is said that he was a Jew who accepted Islam and whilst upon his Judaism he used to say about Joshua bin Noon and about Moses the likes of what he said about Ali.​
Comments

From all of the above, we have corroboration of the existence of the personality of Abdullah bin Saba' and the existence of a faction who aided him and pronounced his call and they are known as al-Sab'iyyah. That Ibn Saba' was a Jew who proclaimed Islam, and even though he proclaimed Islam, it was simply a cover to spread his poison. He is the one who first manifested revilement upon Abu Bakr, Umar, Uthmaan and the Companions. And he is the first one who spoke of the Imaamah (leadership) of Amir al-Mu'mineen (alayhis salaam), and he is the one who said that he (alayhis salaam) is the wasiyy of the Prophet (sallallaahu alayhi wa aalihi) (i.e. the one with whom the people were advised as a legacy) and (he claimed) he never said this except out of love for Ahl al-Bayt, and calling to their allegiance and disavowing from their enemies, and they are the Companions and whoever allied with him upon his claim. After this it is not possible to reject the person of Abdullah bin Saba' as a reality. There are other (Shia) sources which have been mentioned where one can look to see further mention of him in their books:

  • Al-Ghaaraat of al-Thaqafi
  • Rijaal al-Toosee
  • al-Rijaal of al-Hillee
  • Qaamoos al-Rijaal of al-Tustaree
  • Daa'irah al-Ma'aarif al-Musammaa bin Muqtabas al-Athar of al-A'lamee al-Haa'iree
  • al-Kunaa wal-Alqaab of Abaas al-Qummee
  • Hall al-Ishkaal of Ahmad bin Taawus (d. 673H)
  • al-Rijaal of Ibn Daawuood
  • al-Tahreer of al-Taawoosee
  • Majma' al-Rijaal of al-Qahbaa'ee
  • Naqd al-Rijaal of al-Tafrishee
  • Jaami al-Ruwaat of al-Maqdisee al-Irdibeelee
  • Manaaqib Aal Abi Taalib of Ibn Shahr Ashwab
  • Mir'aat al-Anwaar of Muhammad bin Taahir al-Aamilee.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Al-Naubakhti and Al-Qummee (3rd Century Hijrah Shia Scholars) on Abdullah bin Saba'
This is a book authored by two contemporaries, Abu Muhammad al-Hasan bin Moosaa al-Naubakhti (d. before 300H) and Sa'd bin Abd Allaah bin Abee Khalaf al-Ash'ari al-Qummee (d. 301H). They are both third century Shi'i authorities and wrote on the sects and viewpoints of the Shia. On page 31 of this work (1st edition, 1412, Dar al-Rashaad) we see the following entry (see scan below) within which there occurs:
"And a sect (from amongst them) which said: Ali was not killed and nor did he die, and he will not die until he drives the Arabs forth with his staff and fills the earth with justice and equity just as it had been filled with oppression and tyranny. This was the first sect of this Ummah that spoke of (the position of) al-waqf (withholding) after the Prophet (sallallaahu alayhi wasallam), and the first of them that spoke with exaggeration (al-ghuluww), and this sect is called the Sab'iyyah, the associates of Abdullah bin Saba', and he used to display revilement of Abu Bakr, Umar, Uthmaan and the Companions and would free himself from them. And he said tha Ali (alayhis salaam) commanded him to do so. Ali took hold of him and asked him about this saying of his and he affirmed it, so he ordered that he be killed, but then the people protested, "O Amir al-Mu'mineen! Will you kill a man who calls to love of the Ahl al-Bayt, to your loyalty and disassociation from your enemies?" So instead, he exiled him to al-Madaa'in. A group from the people of knowledge from the associates of Alee (alayhis salaam) judged that Abdullah bin Saba' was a Jew who then became Muslim and showed loyalty to Alee (alayhis salaam) and whilst he was a Jew he used to say the same of Joshua bin Nun after Moses (alayhis salaam) [as he said about Alee], and in his Islam, he (Ibn Saba') would say the same of Alee (alayhis salaam) after the death of the Prophet (sallallaahu alayhi wasallam), with what is similar to that (what he used to say as a Jew). He was also the first to witness with the saying of the obligation of the leadership (imaamah) of Alee (alayhis salaam), and he openly announced his disavowal of his enemies and declared them disbelievers. It is from here that whoever opposed the Shia said, "The foundation of al-Rafd is taken from the Jews." When Abdullah bin Saba and his companions heard the announcement of Alee's death whilst they were in al-Madaa'in, he said to the one who announced it, "You have lied O enemy of Allaah. Even if you came with Alee's brain in seventy bundles, and you tasked seventy just men to kill him, we would not believe you due to our knowledge that he has not died and was not killed and that he will not die unti he drives the Arabs forth with his staff and dominates the earth." From that day, he and his associates travelled until they came to the door (of the house of) Alee. They sought permission to enter from the one entrusted to look after him during his lifetime, hoping that they would reach him. Those who were present from his (Alee's) family and associates and children said to them, "Glorified by Allaah! Do you not that Amir al-Mu'mineen has been martyred?" They said, "We know that he was not killed and will not die until he drives the Arabs forth with his sword and staff, just as he ruled them with his proof and evidence, and indeed he hears the secret-conversations and he glitters in the darknesses, just as the polished sword-edge."​
The Quote
nawbakhti-firaq-shia-p31.gif
 

منتظر

Minister (2k+ posts)
حوالہ اور اسکین رجال الکشی کا ہے

نہج البلاغہ کی کوئی سند ہے تو لاو۔
سید رضی کئی صدیوں بعدایک کتاب لکھے اور وہ بھی بلا سند اور تمہیں قبول ہو۔۔۔تو ایسے دین کے مراجع کی کیا حیثیت ہوگی


کتب اربعہ میں تو اس سے بھی بڑے لطیفے ہیں
ابھے جاہل خارجی کیا کبھی ہم نے کہا ہے کے ہماری کوئی بھی کتاب صحیح ہے بغیر کسی نقص کے ؟ تماری تو صحاح ستہ ہیں جن کو تم صحیح مانتے ہو
ثابت کر تو دیا تمہاری کتاب سے ہی۔۔۔اسکین بھی دے دیا
اب کیا جان لوگے
جاہل پہلی بات تو یہ ہے کے جو حوالہ ابن سبا کے بارے تم نے دیا وہ رجال کشی میں ہے جس میں علامہ کا قول ہے بعض اہل العلم یعنی کے کچھ علما کہتے ہیں یعنی کے کچھ صاحبان علم کہتے ہیں کیا اس میں کوئی روایت راویوں سمیت انہوں نے دی ہے ؟ تم نجس المخلوق لوگ نہ تو عربی پڑھتے ہو نہ ہی سمجھتے ہو تم لوگوں کو الله کی مار ہے کے سر مار مار کر پڑھتے ہو پر سمجھتے نہیں ہو تدبر نہیں کرتے ہو نیچے تمارا دیس گیا حوالہ پھر لگاتا ہوں اس حوالے میں کوئی راوی کوئی سند ہے تو بتاؤ اگر نہیں تو تم پر الله کی اور اس کے فرشتوں کی لعنت ہو جو جھوٹ پھیلا کر گمراہ لوگوں کو کرتے ہو میں پہلے ہی اوپر ثابت کر چکا ہوں کے سیف بن عمر ضعییف راوی ہے جب کوئی روایت کا راوی ضعییف ہو جاے تو پھر اس موضوع پر دوبارہ حوالہ کوئی اہل علم نہیں دیتا ہے یہ تمارے منہ پر ایک زوردار تمانچہ ہے ہمیشہ کی طرح جو میں تمارے منہ پر مارتا آیا ہوں ہر بار


اس حوالے کو ہر کوئی پڑھ سکتا ہے صاف صاف لکھا ہے انہوں نے ذکر بعض اہل العلم اس میں کوئی راوی نہیں کوئی اسناد نہیں دی بلکہ ذکر کیا ہے کے بعض اہل علم کہتے ہیں اب بعض اہل علم کون ہیں ڈھونڈو اگر مل جائیں وہ تو مجھے بتا دینا راویوں سمیت تو پھر میں اس کا ایک بار پھر آپریشن کرتا ہوں تب تک تم نے کذابوں والا کام کیا ہے اور جھوٹوں پر الله کی لعنت
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
ابھے جاہل خارجی کیا کبھی ہم نے کہا ہے کے ہماری کوئی بھی کتاب صحیح ہے بغیر کسی نقص کے ؟ تماری تو صحاح ستہ ہیں جن کو تم صحیح مانتے ہو

جاہل پہلی بات تو یہ ہے کے جو حوالہ ابن سبا کے بارے تم نے دیا وہ رجال کشی میں ہے جس میں علامہ کا قول ہے بعض اہل العلم یعنی کے کچھ علما کہتے ہیں یعنی کے کچھ صاحبان علم کہتے ہیں کیا اس میں کوئی روایت راویوں سمیت انہوں نے دی ہے ؟ تم نجس المخلوق لوگ نہ تو عربی پڑھتے ہو نہ ہی سمجھتے ہو تم لوگوں کو الله کی مار ہے کے سر مار مار کر پڑھتے ہو پر سمجھتے نہیں ہو تدبر نہیں کرتے ہو نیچے تمارا دیس گیا حوالہ پھر لگاتا ہوں اس حوالے میں کوئی راوی کوئی سند ہے تو بتاؤ اگر نہیں تو تم پر الله کی اور اس کے فرشتوں کی لعنت ہو جو جھوٹ پھیلا کر گمراہ لوگوں کو کرتے ہو میں پہلے ہی اوپر ثابت کر چکا ہوں کے سیف بن عمر ضعییف راوی ہے جب کوئی روایت کا راوی ضعییف ہو جاے تو پھر اس موضوع پر دوبارہ حوالہ کوئی اہل علم نہیں دیتا ہے یہ تمارے منہ پر ایک زوردار تمانچہ ہے ہمیشہ کی طرح جو میں تمارے منہ پر مارتا آیا ہوں ہر بار


اس حوالے کو ہر کوئی پڑھ سکتا ہے صاف صاف لکھا ہے انہوں نے ذکر بعض اہل العلم اس میں کوئی راوی نہیں کوئی اسناد نہیں دی بلکہ ذکر کیا ہے کے بعض اہل علم کہتے ہیں اب بعض اہل علم کون ہیں ڈھونڈو اگر مل جائیں وہ تو مجھے بتا دینا راویوں سمیت تو پھر میں اس کا ایک بار پھر آپریشن کرتا ہوں تب تک تم نے کذابوں والا کام کیا ہے اور جھوٹوں پر الله کی لعنت
یعنی قبول ہے کہ اہل علم بعض ہی صحیح کے نزدیک شیعہ کی بنیاد یہودی ابن سبا نے رکھی۔۔۔اہل علم تھے جاہل نہیں

اب یہ اہل علم ظاہر ہے ملا باقر مجلسی کے دور کے ہونگے اور اتنے زیادہ ہونگے کے بعض کا لفظ ذکر کردیا۔ ایک دو تو ہو نہیں سکتے۔۔ایک دو کی رائے کو کون اہمیت دیتا ہے

قبول کرنے کا شکریہ

اچھا یہ تو ہم صرف شیعہ کتب کے ایک حوالے کی بات کر رہے ہیں۔ ورنہ تو یہ بات تقریبا شیعہ کے بنیادی مراجع سے ثابت ہوتی ہے۔۔۔گو کہ آجکل کہ کچھ شیعہ تقیہ کرتے ہوے اسے قبول کرنے سے انکار کردیتے ہیں

اب اسی بات کو اہل سنہ کے مراجع اور دیگر شیعہ کتب کے ساتھ ملا کر پڑھو تو یہ بات واضح ہوتی ہے کہ شیعہ کے تقریبا اور اہل سنہ کے تمام علما کے نزدیک ابن سبا ہی پہلا شخص ہے جس نے شیعہ فرقے کی بنیاد رکھی

جن کے نزدیک بے سند نہج البلاغہ قرآن کیطرح زندہ و جاوید کتاب ہو وہ صحیح اورضعیف سند کی باتیں کریں تو ہنسی آتی ہے۔

ویسے کبھی موقع ملا تو بتاؤنگا کہ اصول کافی کے راویوں کے کیا حال ہیں۔ اور کس طرح ان کتابوں میں سندیں گھڑ گھڑ کر ڈالی گئی ہیں۔ راوی کو جھوٹا بھی کہتے ہیں اور کہتے ہیں اسکی روایات لینا مجبوری ہے ورنہ تو ہمارا دین ہی کچھ نہیں بچے گا۔ وہ وہ ہوشربا انکشافات ہیں کہ میں تو پڑھ کر ہی دم بخود رہ گیا۔
 
Last edited:

منتظر

Minister (2k+ posts)
پھر وہی چولیں مارنا شروع کردیں

یعنی قبول ہے کہ اہل علم کے نزدیک شیعہ کی بنیاد یہودی ابن سبا نے رکھی۔۔۔اہل علم تھے جاہل نہیں

جن کے نزدیک بے سند نہج البلاغہ قرآن کیطرح زندہ و جاوید کتاب ہو وہ صحیح اورضعیف سند کی باتیں کریں تو ہنسی آتی ہے۔

ویسے کبھی موقع ملا تو بتاؤنگا کہ اصول کافی کے راویوں کے کیا حال ہیں۔ اور کس طرح ان کتابوں میں سندیں گھڑ گھڑ کر ڈالی گئی ہیں۔ راوی کو جھوٹا بھی کہتے ہیں اور کہتے ہیں اسکی روایات لینا مجبوری ہے ورنہ تو ہمارا دین ہی کچھ نہیں بچے گا۔ وہ وہ ہوشربا انکشافات ہیں کہ میں تو پڑھ کر ہی دم بخود رہ گیا۔
جاہل نجس نجدی یہ روایت توں نے پڑھی بھی نہیں کسی سائٹ سے لیکر پیسٹ کر دی ہے حوالہ توں نے دیا جواب میں نے اس میں لکھا ہے ذکر بعض اہل علم تو جاہل یہ ان کے الفاظ نہیں انہوں نے قول کسی کا تحریر کیا ہے تجھے پڑھنا آتا نہیں ملعون نجس اور جھوٹ بول بول کر اپنی بکواس ادھر لگاتا ہے جو میں کہ رہا ہوں اگر وہ نہیں لکھا ہوا تو بات کر اس میں کوئی راوی ہیں ؟ کوئی اسناد ہیں ؟ نہیں تو پھر اپنا منہ کالا سمجھ ہمیشہ کی طرح
تجھے موقع کیا ملنا ہے تیرے نزدیک بخاری صحیح ترین کتاب ہے چل اس حدیث کا بتا تو کیا یہ قران کے مطابق ہے ؟ ہم تو کسی بھی کتاب کو صحیح نہیں مانتے سو فیصد کوئی قول ہمارا اس کے بر عکس ہے تو دکھا دے ادھر چل یہ بخاری کی روایت دیکھ اور مجھے بتا کیا یہ صحیح ہے ی a قران اگر یہ جھوٹی روایت ہے تو پھر دے ادھر لعنت ان کتابوں پر جن کی بنا پر توہین رسالت ہوئی

D8g6bX9.png
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
جاہل نجس نجدی یہ روایت توں نے پڑھی بھی نہیں کسی سائٹ سے لیکر پیسٹ کر دی ہے حوالہ توں نے دیا جواب میں نے اس میں لکھا ہے ذکر بعض اہل علم تو جاہل یہ ان کے الفاظ نہیں انہوں نے قول کسی کا تحریر کیا ہے تجھے پڑھنا آتا نہیں ملعون نجس اور جھوٹ بول بول کر اپنی بکواس ادھر لگاتا ہے جو میں کہ رہا ہوں اگر وہ نہیں لکھا ہوا تو بات کر اس میں کوئی راوی ہیں ؟ کوئی اسناد ہیں ؟ نہیں تو پھر اپنا منہ کالا سمجھ ہمیشہ کی طرح
تجھے موقع کیا ملنا ہے تیرے نزدیک بخاری صحیح ترین کتاب ہے چل اس حدیث کا بتا تو کیا یہ قران کے مطابق ہے ؟ ہم تو کسی بھی کتاب کو صحیح نہیں مانتے سو فیصد کوئی قول ہمارا اس کے بر عکس ہے تو دکھا دے ادھر چل یہ بخاری کی روایت دیکھ اور مجھے بتا کیا یہ صحیح ہے ی a قران اگر یہ جھوٹی روایت ہے تو پھر دے ادھر لعنت ان کتابوں پر جن کی بنا پر توہین رسالت ہوئی

D8g6bX9.png

یہاں موضوع ابن سبا ہے اس لئے اسی پر بات ہوگی

تم ہہاں قبول کرلو کہ نہج البلاغہ جھوٹی کتاب ہے کیو نکہ تم خود مان رہے ہو کہ اسکی سند نہیں میں دوسرا تھریڈ کھول کر بخاری کی کسی بھی حدیث پر بات کرلونگا۔
تم لوگ ہمیں ماموں بناتے ہو
نہج البلاغہ جس کی سند نہیں کو کلام علی کہہ کر پورا پورا دن پڑھتے ہو اسکے فضائل بیان کرتے ہو۔ جب ہم اسمیں سے تمہیں حوالے دیں تو بھاگ جاتے ہو کہ ہمارے نزدیک کوئی کتاب صحیح نہیں۔ اب یہ دھاندھلی نہیں چلے گی

تمہیں موضوع سے نہیں بھاگنے دونگا۔ چاہے کتنی ہی گالیاں دو

پڑھنے والے دلائل کا وزن کر کے حق اور نا حق کا فیصلہ کرلینگے
 

منتظر

Minister (2k+ posts)

جاؤ یہ چورن کسی اور کو بیچنا

علی تم سے بیزار تھے
کیوں علی رضی اللہ عنہ کو بدنام کر رہے ہو


حضرت علی کا اپنے شیعوں کے بارے میں کیا خیال رہا اسکے لئے نہج البلاغہ سے یہ پڑھلو۔۔

سیدنا علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں

ہ”خدا نے جس کام کا بھی فیصلہ کیا تھا، جس چیز کو بھی مقدر کردیا تھا، میں اس پر خدا کا شکر ادا کرتا ہوں۔ میں خدا کا شکر ادا کرتا ہوں کہ اس نے تمہاری وجہ سے مجھے مصیبت میں مبتلا کیا۔ اے لوگو! میں نے جب بھی تمہیں کوئی حکم دیا تم نے اطاعت نہ کی، میں نے جب بھی پکارا تم نے میری پکار کا جواب نہ دیا، تم سے نرمی برتی تو تم نے اس کو فراموش کیا، تمہیں لڑایا گیا تو تم بھاگ گئے، اگر لوگ کسی امام پر متفق ہوگئے تو تم نے اس میں عیب نکالے، تمہیں کسی طرف لایا گیا تو تم پلٹ گئے۔ تمہارے سوا کسی نے انکار نہیں کیا.میری مرضی کا کوئی حکم بھی تم تک ایسا نہیں پہنچا جس پر تم راضی ہوگئے ہو، کوئی ناراضگی ایسی نہیں جس پر تم سب جمع نہ گئے ہو“ہ

نھج البلاغة،ص۲۵۹،۲۵۸

امام زین العابدین شیعہ کے بارے میں کیا کہتے ہیں تمہاری ہی کتاب سے یہ بھی پڑھلو اور اپنے دعوے پر نظر ثانی کرلینا

ہ”یہود نے حضرت عزیر علیہ السلام سے محبت کی، ان کے بارے میں جو کچھ کیا سو کیا، نہ عزیر کا ان سے کوئی تعلق اور نہ ان کا عزیر سے کوئی تعلق۔

نصاریٰ عیسیٰ علیہ السلام سے محبت کی، مگر نہ عیسیٰ کا نصاری سے کوئی تعلق اور نہ ان کا عیسیٰ علیہ السلام سے کوئی تعلق۔

میں بھی انہی جیسا ہوں۔

ہماری قوم ’’شیعہ‘‘ بھی ہم سے محبت کرے گی اور ہمارے بارے میں وہی کچھ کہے گی جو یہود نے حضرت عزیر اور نصاریٰ نے حضرت عیسیٰ کے بارے میں کہا تھا، نہ ان لوگوں کا ہم سے کوئی تعلق نہ ہمارا ان سے کوئی تعلق“۔

(رجال الکشی ص۱۱۱)
او چول یہ ان لوگوں کے بارے میں جنہوں نے عہد شکنی کی۔ تاریخ گواہ ہے ایسا کئ پیغمبروں کے ساتھہوا۔ خود رسول اللہ ص سے محبت کا دعوی کرتے تھے اور شرک ان میں چیونٹی کی چال سے بھی باریک چال چلتا تھا۔ کسی کے سینے میں شیطان رہتا تھا۔۔
خود رسول اللہ کو قتل کرنے کی سازش کی اور دعوی محبت کا تھا۔ قلم دوات منگوائ تو دینے سے انکار کر دیا ۔۔ کسی بھی جنگ میں لڑنے بھیجا تو فرار کر گئے اس پے تو خود قرآن گواہ ہے اور بے غیرتی اتنی کے نبی کی بیوی پر راہ چلتے آوازے کستے تھے، اور یہاں تک کہتے تھے نبی مر گئے تو ان کی بیوی سے خود شادی کر لیں گے۔
کیا مولا علی کے لشکر میں سارے شیعہ تھے ؟ پہلے تو تم کہتے رہے ہو کے شیعہ کا کوئی وجود ہی نہیں تھا ؟ اور اگر سب شیعہ مولا کے لشکر میں تھے تو تم لوگ ینا معاویہ کے لشکری میں ہوے نہ ؟ مانو پھر یہ
جاہل اس وقت تم لوگوں کی طرح کے لوگ بھی ساتھ تھے جو کے مولا کی بات نہیں مانتے تھے اور وہ معاویہ سے مل بھی گئے مخلصین جو تھے وہ شیعہ تھے جن کے بارے رسول خدا فرما گئے اور رسول خدا کا فرمان الله کا ہی فرمان ہوتا ہے
شعیہ کون ہیں

کتاب مناقب میں ابن زبیر مکی، جابر ابن عبداللہ انصاری [رضی اللہ عنہ] سے نقل کرتے ہیں کہ جابر نے کہا: ہم پیغمبر(ص) کے پاس بیٹھے ہوئے تھے اتنے میں علی(ع) تشریف لائے تو حضرت(ص) نے فرمایا: میرا بھائی آیا ہے؛ پھر حضور(ص) نے کعبہ کی طرف رخ کیا اور اس پر اپنا ہاتھ پھیرا، پھر فرمایا:
" وَالَّذِي نَفسِي بِيَدِهِ إِن هَذَا وشيعته لَهُم الفائزون يَوْم الْقِيَامَة " اس پروردگار کی قسم، جس کے ہاتھ میں میری جان ہے، یہ علی اور اس کے شیعہ قیامت کے دن کامیاب ہوں گے۔
[اہل سنت کتب سے حوالہ ملاحظہ کیجئے: شواهد التنزيل حسكاني،‌ ج2، ص468 - مناقب خوارزمي، ص111، حديث120]
ایک بار پھر تم پر الله کی لعنت ہو جو تم نے جھوٹ بولا ہمیشہ کی طرح
 

منتظر

Minister (2k+ posts)

یہاں موضوع ابن سبا ہے اس لئے اسی پر بات ہوگی

تم ہہاں قبول کرلو کہ نہج البلاغہ جھوٹی کتاب ہے کیو نکہ تم خود مان رہے ہو کہ اسکی سند نہیں میں دوسرا تھریڈ کھول کر بخاری کی کسی بھی حدیث پر بات کرلونگا۔
تم لوگ ہمیں ماموں بناتے ہو
نہج البلاغہ جس کی سند نہیں کو کلام علی کہہ کر پورا پورا دن پڑھتے ہو اسکے فضائل بیان کرتے ہو۔ جب ہم اسمیں سے تمہیں حوالے دیں تو بھاگ جاتے ہو کہ ہمارے نزدیک کوئی کتاب صحیح نہیں۔ اب یہ دھاندھلی نہیں چلے گی


تمہیں موضوع سے نہیں بھاگنے دونگا۔ چاہے کتنی ہی گالیاں دو

پڑھنے والے دلائل کا وزن کر کے حق اور نا حق کا فیصلہ کرلینگے
او لعنتی یہ حوالہ جو توں نے دیا اس کا کوئی سر پیر ہی نہیں یہ تو میں تجھے بتا رہا ہوں کے کس کتب سے تم نے لیا نہج البلاغہ مولا علی کا کلام ہے اس کو مرتب ایک عام انسان نے کیا وہ کوئی معصوم نہیں ہم اس کی اسناد دیکھ کر فیصلہ کرتے ہیں ابھی تو تم اتنا اچل رہے تھے میری بات کا جواب دو
رجال کشی کی روایت ہے اس کے الفاظ کیا ہیں تم کو عربی پڑھی آتی ہے ؟ چل اردو میں بتا دیتا ہوں وہ کیا کہ رہے ہیں وہ کہ رہے ہیں کے بعض اہل علم اب تو وہ بعض اہل علم ڈھونڈھ لے پھر بات کرنا جاہل میں تیرے کو پپڑھانے نہیں بیٹھا تجھ سے بحث کرنے بیٹھا ہوں توں چاہتا ہے کے میں تجھے پڑھاؤں بھی
:p:D

 
Last edited:

منتظر

Minister (2k+ posts)

یہاں موضوع ابن سبا ہے اس لئے اسی پر بات ہوگی

تم ہہاں قبول کرلو کہ نہج البلاغہ جھوٹی کتاب ہے کیو نکہ تم خود مان رہے ہو کہ اسکی سند نہیں میں دوسرا تھریڈ کھول کر بخاری کی کسی بھی حدیث پر بات کرلونگا۔
تم لوگ ہمیں ماموں بناتے ہو
نہج البلاغہ جس کی سند نہیں کو کلام علی کہہ کر پورا پورا دن پڑھتے ہو اسکے فضائل بیان کرتے ہو۔ جب ہم اسمیں سے تمہیں حوالے دیں تو بھاگ جاتے ہو کہ ہمارے نزدیک کوئی کتاب صحیح نہیں۔ اب یہ دھاندھلی نہیں چلے گی


تمہیں موضوع سے نہیں بھاگنے دونگا۔ چاہے کتنی ہی گالیاں دو

پڑھنے والے دلائل کا وزن کر کے حق اور نا حق کا فیصلہ کرلینگے

یہاں موضوع ابن سبا ہے اس لئے اسی پر بات ہوگی

تم ہہاں قبول کرلو کہ نہج البلاغہ جھوٹی کتاب ہے کیو نکہ تم خود مان رہے ہو کہ اسکی سند نہیں میں دوسرا تھریڈ کھول کر بخاری کی کسی بھی حدیث پر بات کرلونگا۔
تم لوگ ہمیں ماموں بناتے ہو
نہج البلاغہ جس کی سند نہیں کو کلام علی کہہ کر پورا پورا دن پڑھتے ہو اسکے فضائل بیان کرتے ہو۔ جب ہم اسمیں سے تمہیں حوالے دیں تو بھاگ جاتے ہو کہ ہمارے نزدیک کوئی کتاب صحیح نہیں۔ اب یہ دھاندھلی نہیں چلے گی


تمہیں موضوع سے نہیں بھاگنے دونگا۔ چاہے کتنی ہی گالیاں دو

پڑھنے والے دلائل کا وزن کر کے حق اور نا حق کا فیصلہ کرلینگے
ہا ہا ہا بھاگنے نہیں دوں گا تیری یہ باتیں پڑھ کر مجھے غصہ نہیں ہنسی آتی ہے تیری اوقات ہے کے مجھ سے بحث کر سکے تجھے تو یہ بھی نہیں پتہ کے حوالہ کدھر کا ہے نہ تجھے عربی آتی ہے کوڑھ مغز اب مجھے اس حدیث کے بارے بتا کیا یہ قران کے بر عکس ہے کے نہیں ؟یہ مت کہ کے بخاری پر بات نہیں ہو گی توں نے الزام لگایا وہ رد ہو گیا اب میرا حق ہے کے میں اپنا موقف دوں اور تجھ سے سوال پوچھوں
D8g6bX9.png
 
Last edited:

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)

Still waiting for a response on what Hyderi says in this video? again why would your Imams says that Ibn Saba lies when he did not even exist? before your tear your clothes off and run into the wilderness just like ibn saba please do tell me your Imams were also doing taqayyah? and if yes with whom?
 

Back
Top