سی پیک کا ڈرامہ

mhafeez

Chief Minister (5k+ posts)
ایک زمانہ تھا .کراچی کا ایئر پورٹ بہت بزی ہوا کرتا تھا ..وہی کراچی جو کہ پاکستان کا حصہ ہے ..دنیا بھر کی ایئر لائینز یہاں ٹرانزٹ کرتی تھیں ..جس سے معقول آمدنی ہوتی تھی ..پھر ہمارے پنجابی چیف منسٹر کو شوق چرایا ..حب ال لاہوری کا .لازمی مرکز میں بھی انہی کو ہی حکومت ہو گی ...انہوں نے لاہور کے ایئر پورٹ کو ٹرانزٹ ایئر پورٹ قرار دے دیا ..اب غیر ملکی جہازوں کو کراچی نہیں لاہور جانا پڑتا ..جو کہ الٹا پڑتا تھا ...لاہوری چیف منسٹر کا خیال تھا کہ آمدنی کراچی کیوں ...لاہور کیوں نہیں ...نتیجہ ....تمام غیر ملکی ائیر لائنز نے ٹرانزٹ انڈیا میں بنا لیا ..کیونکہ لاہور انکو آوٹ آف وے پڑتا تھا ....اب دونوں ایئر پورٹ پر الو بولتے ہیں ..پوری کھانے کے چکر میں ملک کا نقصان کروا دیا ....
ایسے میں آپ خود بتائیں کہ ان کے ہر اقدام پر شک کیوں نہ کیا جائے .

کونسی انٹرنیشنل فلائٹس پہلے لاہور آتی ہیں پھر کراچی جاتی ہیں یا اب آپکے مطابق پہلے انڈیا جاتی ہیں اور پھر پاکستان آتی ہیں؟؟ آپکے کہنے کا مطلب ہے کہ پہلے پشاور، لاہور اور وسطی پنجاب کے مسافر کراچی جائیں اور پھر جہاں جانا ہے وہاں جائیں ؟؟ لاہور اور کراچی ایئر پورٹ کی ٹریفک پشاور ،ملتان، راولپنڈی ، فیصل آباد اور سیالکوٹ ائیرپورٹس کے انٹرنیشنل سٹیٹس مل جانے کی وجہ کم ہوئی ہے اور ٩-١١ کے بعد سکیورٹی کی حالت خراب ہونے سے ہوئی ہے ،

اب آتے ہیں موضوع کی طرف ، میرے نزدیک اگر یہ پراجیکٹ صرف ٹرانزٹ ٹریڈ کا کام دے گا تو اس سے پاکستان کو فائدہ کم نقصان زیادہ ہے ،

پہلے جو باتیں معلوم ہیں ان پر آتے ہیں :اس میں سب سے زیادہ بجلی بنانے کے پراجیکٹس لگ رہے ہیں، کہاں لگ رہے ہیں اس سے کسی کو کوئی سروکار نہیں ہونا چاہیے کیونکہ جب ساری بجلی نیشنل گرد میں جاکر ضرورت کے مطابق تقسیم ہونی ہے تو پھر پیڑ گننے کا فائدہ ؟؟ پاکستان کی انڈسٹری کا سب سے بڑا مسئلہ بجلی ہے جو اس سے حل ہو جائے گا اس سے چین کو کیا فائدہ ہے؟؟

پھر ٹرانسمیشن لائنز کے پراجیکٹ ہیں ہی ابھی پچھلے دنوں ہی میں نے شیئر کیا ہے کہ ڈی آئ خان- ژوب ٹرانسمیشن لائن کی منظوری دی گئی ہے تو کیا یہ بجلی پنجاب استعمال کرے گا؟؟

روڈ کے پراجیکٹس: کیا مغربی روٹ نہیں بن رہا اور اس پر کے پی کا اعترض یہ ہے کہ روٹ تو بن رہا ہے ہمیں انڈسٹریل اسٹیٹ بھی بنا کر دئیے جائیں جبکہ انڈسٹریل اسٹیٹ صوبائی حکومتیں خود بناتی ہیں لیکن وہ اپنا کام دوسروں سے کروانا چاہتے ہیں

ریل کے پراجیکٹس میں سرفہرست کراچی سے پشاور ریلوے لائن جو پاکستان کی مین لائن ہے کو بحال کیا جائے گا،پنجاب اور کے پی کی صنعت کے لئے یہ پراجیکٹ ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتا ہے

پنجاب کے پاس کوئی بندر گاہ نہیں نہ ہی اسکی سرحد چین یا وسط ایشیا سے ملتی ہے مجھے سمجھ نہیں آتی پنجاب کس طرح باقی صوبوں کو حصّہ دے بغیر سب کچھ ہڑپ کر لے گا

 
Last edited:

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)

Yehi to rona hay Afridi Sb, Govt bhi pata nahi kyun sach bolnay sey guraizaan hay.... CPEC ko pehlay Punjab main banana to itna bara masla nahi, agar qaum ko sahi taur per aitemad main liya jaye... koi bhi Pakistani, chahay jahan bhi rehta ho, iss baat ko samjhay ga....

Yes bat itni bhi mushkil nahi hai samajhnay main. They have kept everything a secret which gives them the mileage of using the funds howsoever they want. The motives of such move is purely political and personal. Political in a sense that they can use the funds based on their political benefit such as if they think a particular project(like Orange line train for example) is not going to complete on time, which will not be beneficial for them in politics, so the secret nature of funds will give them the edge to divert funds from another less important project to the more important project politically. And personal motive is that the secret nature of the funds will give them edge of playing with the figures and paving way for personal commission and also will enable them to use their own companies materials into the construction, which will grow their business.


If they reveal everything right from the start then it will be difficult for them to do all of this because then political parties and people will have the right to raise voice on each of their change in stance during the implementation process.
 

datruth

MPA (400+ posts)
the CEPAC, IS IS NOT SOME THING UNIQUE , IN THE WORLD, A MEGA PROJECT GIVEN TO AND FINANCED BY A COUNTRY, AND CORPORATIONS HAVE NO EXPERIENCE, LIKE LAHORE ISLAMABAD ROAD, THERE IS A ,SURE CHANCE OF BIG CORRUPTION, LIKE THERE WAS A , HUGE CUT< IN YELLOW CABS AND WAS A REAL DISASTER, SO IS HAPPENING IN THIS ONE, THIS PRACTICE IS COMMON IN THIRD WORLD COUNTRIES, WE CAN SEE THE SAME KIND OF CORRUPTION IN "NIGERIA UNDER ABACHA, IN INDONESIA UNDER SUHARTO, ITS TIME FOR THE PAKISTANI PEOPLE TO WAKE UP, GET RID OF THIS AUTOCRATIC GOVT. AND THE MILITARY ESTABLISHMENT BEHIND IT, THE COUNTRIES FOR THE PEOPLE LIVING THERE , NOR ANY IDEOLOGY OR FOR ANY INSTITUTION, A COUNTRY IS WORTH ONLY AS LONG AS IT IS , ABLE TO PROVIDE THE BASIC NEEDS OF ITS CITIZENS, OTHERWISE THESE WAR-GAMES, FORT OF ISLAM, A DIVINE COUNTRY, ARE ALL MISLEADING SLOGANS MEANT TO FOOL THE PEOPLE AND DEPRIVE THEM OF THEIR RIGHTS.
 

نادان

Prime Minister (20k+ posts)
کونسی انٹرنیشنل فلائٹس پہلے لاہور آتی ہیں پھر کراچی جاتی ہیں یا اب آپکے مطابق پہلے انڈیا جاتی ہیں اور پھر پاکستان آتی ہیں؟؟ آپکے کہنے کا مطلب ہے کہ پہلے پشاور، لاہور اور وسطی پنجاب کے مسافر کراچی جائیں اور پھر جہاں جانا ہے وہاں جائیں ؟؟ لاہور اور کراچی ایئر پورٹ کی ٹریفک پشاور ،ملتان، راولپنڈی ، فیصل آباد اور سیالکوٹ ائیرپورٹس کے انٹرنیشنل سٹیٹس مل جانے کی وجہ کم ہوئی ہے اور ٩-١١ کے بعد سکیورٹی کی حالت خراب ہونے سے ہوئی ہے ،

اب آتے ہیں موضوع کی طرف ، میرے نزدیک اگر یہ پراجیکٹ صرف ٹرانزٹ ٹریڈ کا کام دے گا تو اس سے پاکستان کو فائدہ کم نقصان زیادہ ہے ،

پہلے جو باتیں معلوم ہیں ان پر آتے ہیں :اس میں سب سے زیادہ بجلی بنانے کے پراجیکٹس لگ رہے ہیں، کہاں لگ رہے ہیں اس سے کسی کو کوئی سروکار نہیں ہونا چاہیے کیونکہ جب ساری بجلی نیشنل گرد میں جاکر ضرورت کے مطابق تقسیم ہونی ہے تو پھر پیڑ گننے کا فائدہ ؟؟ پاکستان کی انڈسٹری کا سب سے بڑا مسئلہ بجلی ہے جو اس سے حل ہو جائے گا اس سے چین کو کیا فائدہ ہے؟؟

پھر ٹرانسمیشن لائنز کے پراجیکٹ ہیں ہی ابھی پچھلے دنوں ہی میں نے شیئر کیا ہے کہ ڈی آئ خان- ژوب ٹرانسمیشن لائن کی منظوری دی گئی ہے تو کیا یہ بجلی پنجاب استعمال کرے گا؟؟

روڈ کے پراجیکٹس: کیا مغربی روٹ نہیں بن رہا اور اس پر کے پی کا اعترض یہ ہے کہ روٹ تو بن رہا ہے ہمیں انڈسٹریل اسٹیٹ بھی بنا کر دئیے جائیں جبکہ انڈسٹریل اسٹیٹ صوبائی حکومتیں خود بناتی ہیں لیکن وہ اپنا کام دوسروں سے کروانا چاہتے ہیں

ریل کے پراجیکٹس میں سرفہرست کراچی سے پشاور ریلوے لائن جو پاکستان کی مین لائن ہے کو بحال کیا جائے گا،پنجاب اور کے پی کی صنعت کے لئے یہ پراجیکٹ ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتا ہے

پنجاب کے پاس کوئی بندر گاہ نہیں نہ ہی اسکی سرحد چین یا وسط ایشیا سے ملتی ہے مجھے سمجھ نہیں آتی پنجاب کس طرح باقی صوبوں کو حصّہ دے بغیر سب کچھ ہڑپ کر لے گا




سر اگر آپ میرے لکھے کو صرف نادان کا لکھا سمجھ کر نہ پڑھا کریں تو آپ سمجھتے کہ میں نے کیا لکھا ہے ...اب ٹرانزٹ فلائٹس آتی ہی نہیں ..لاہور کیا .. کراچی کیا
 

Back
Top