سوات : گرلز کالج ملالہ کے نام کی وجہ سے بند

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
yaar %age se koi faraq nai parta , faraq haq aur batil honey se parta hai, main Pakistan ka bhala chahta hoon issliye mujhe sirf sach chahiye, wo sach jis pe mera zameer haan bolay, aur amber sahiba ne bhi malala ko bura nai kaha, she said innocent malala is being used by west, iss se to main bhi agree karta hoon kisi hadd tak, wo to uchhaalen gay is issue ko laikin start yeh yahin se hua hai

to yeh yahan se start kis ne kia hai ?????

yahan woh koon se quwwatain hain jo dehshat gardi karti hain ????

un quwwaton ko Pakistan main kis ne ghussaya ?????

bhai main TTP par Laaanat bheejta hoon aur ussay Pakistan ka dushman manta hoon , lekin TTP main aur afghan mujahideen main farq hai , jab tak aap in dono main farq nahi karain gay aap confuse rahain gay.

aur dosri baat yeh hai ke is baat ki conformation koon kare ga ke TTP jo malala par attack ka clain karti hai woh claim waqaiyee main TTP ne kia bhi hai yah phir woh Pakistan ke bikao , electronic media ki kaaristani hai

Sohraab

O Allah Rakhay!...yani tujhay kon chakhay!(bigsmile)
I am fine, and you?....BTW thanks for you support the other day!(bigsmile)

aap ke supporters to wahan aur bhi that sirf main nahi tha , mera matlab hai aap ke dassay huay supporters

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
ملاله کے ابے کو اچھی نوکری مل گئی ہے ، شہریت بھی مل جاۓ گی
بس اب پاکستان کی جان چھوڑ دو

کچھ لوگوں کو اجر اسی دنیا میں دے دیا جاتا ہے، اس کے ابے کی یہی نیت تھی ، تبھی بیٹی کے ساتھ ضد کر رہا تھا کہ سیاستدان بنو
اور وہ کہ رہی تھی میں ڈاکٹر بننا چاہتی ہوں​

iceburg

Banned
ملاله کے ابے کو اچھی نوکری مل گئی ہے ، شہریت بھی مل جاۓ گی
بس اب پاکستان کی جان چھوڑ دو

کچھ لوگوں کو اجر اسی دنیا میں دے دیا جاتا ہے، اس کے ابے کی یہی نیت تھی ، تبھی بیٹی کے ساتھ ضد کر رہا تھا کہ سیاستدان بنو
اور وہ کہ رہی تھی میں ڈاکٹر بننا چاہتی ہوں​

Koi beti baap ka fakhar ban jaati hai ... jo jalte hain on ki betiyan Allah kare baap ki zillat banain

Mehrushka

why?........did she masterminded the fake attack?.......
btw how come you are on this thread?........

guess what...jese he quote ki notification ayi,i knew its you and youve quoted this post of mine...(bigsmile)
yup thats the reason they hate her and her father...im on this thread bcoz mere bagher ye topic adhoora hota hai ji :P

desicad

Chief Minister (5k+ posts)
guess what...jese he quote ki notification ayi,i knew its you and youve quoted this post of mine...(bigsmile)
yup thats the reason they hate her and her father...im on this thread bcoz mere bagher ye topic adhoora hota hai ji :P
you mean she was the brain behind this attack?.......

desicad

Chief Minister (5k+ posts)
father's brain was behind malala's brain fake attack...(bigsmile)
so father hired some goons and planned this attack.......he also briefed his daughter and she willingly agreed to be part of this drama?.........
not only that he also asked her to convince couple of her classmates to be part so that the drama looks more real?.......meanwhile he bribed the media people to cover this story extensively in his favour?.......am I getting all this right, did I miss something?.......

Mehrushka

so father hired some goons and planned this attack.......he also briefed his daughter and she willingly agreed to be part of this drama?.........
not only that he also asked her to convince couple of her classmates to be part so that the drama looks more real?.......meanwhile he bribed the media people to cover this story extensively in his favour?.......am I getting all this right, did I miss something?.......

the class mates were not briefed and the media wasnt asked to give hype...at least not by malala's father.