حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)


ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:

амо једноставно питање
молим одговорите

да ли су прочитали
ЛА ИЛА ХА иллаллах
Мухамед РасоолУЛЛАХ

или нешто друго
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

ادھی درجن کلمے کس دیوگندی فیکٹری میں بنائے؟


دس یا فیر نسّ ۔ ۔ ۔ ۔ میرا خیال ہے تمہارے لیے نسّنا آسان ہے ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ چل فیر نس تے پچھوں تھوڑا تھوڑا ہسّ :lol::lol::lol::lol:۔


Shias invented their Own kalma

just a simple question
Please answer

did they read
LA ILA HA ILLALLAH
Muhammad RasoolULLAH

or something else
 

alibaba007

Banned
амо једноставно питање
молим одговорите

да ли су прочитали
ЛА ИЛА ХА иллаллах
Мухамед РасоолУЛЛАХ

или нешто друго



ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:


stupidity1.jpg
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು(clap)(clap)(clap)ನಾನು ಅವಿವೇಕಿ ಕತ್ತೆ ನಾನು ಜೋರಾಗಿ ಓದಲು:lol::lol::lol:


stupidity1.jpg



Kill the tread Shias with this stupidity
because it exposed you badly
Your fairy Tales, Concocted Kalma
 

ALMAHDI

Banned
Thanks a lot for your response
which just unmasks your face a little more

Thank you.

اب تم بہت وڈی چول مشہور ہو گئے ہو، کیوں اپنی کھیڈ بنواتے ہو۔
تمہاری تازہ چولوں کے باسی نمونے:۔

حضرت علی ایرانی تھے
بخاری قم میں چھپتی ہے
تھوڑی دیر بعد
بخاری بل شٹ ہے
ہمارے کلمے قران میں ہیں
مولوی سے پوچھ کر دو دن بعد:۔
قران میں نہیں ہیں
میں چھ کلمے نہیں مانتا میں ایک کلمہ مانتا ہوں اور وہ قران میں ہے
قران میں کہاں ہے؟
مولوی سے پوچھ کر ایک دن غائب رہنے کے بعد:۔
قران میں ایک جگہ تو نہیں لیکن مختلف جگہوں پر ہیں
تو اسکا مطلب تم نے چھ میں سے جس ایک کلمے کی ملکیت تسلیم کی ہے وہ بھی تم نے ٹوٹے شوٹے جوڑ جوڑ کر بنایا ہے ۔ ۔ ۔ ۔

تمہاری چولوں کی ساری رام کہانی لکھنے کا میرے پاس ٹائم نہیں تمہاری یہی چولیں تمہیں ڈفر ثابت کرنے کیلئے بہت ہیں۔

چل ہُن دس آدھی درجن کلمے کہاں سے اسلام میں درامد کیے؟
 

ALMAHDI

Banned
Shias invented their Own kalma

just a simple question
Please answer

did they read
LA ILA HA ILLALLAH
Muhammad RasoolULLAH

or something else

تم اپنے" آدھی درجن گھڑنتو کلمے" ثابت کرو، کیا رسول اللہ بھی یہ "آدھی درجن کلمے" پڑھتے تھے یا تم نے انگریزوں کی مدد سے اپنے دین کی طرح بعد میں گھڑے؟
 

aamir_uetn

Prime Minister (20k+ posts)

تم اپنے" آدھی درجن گھڑنتو کلمے" ثابت کرو، کیا رسول اللہ بھی یہ "آدھی درجن کلمے" پڑھتے تھے یا تم نے انگریزوں کی مدد سے اپنے دین کی طرح بعد میں گھڑے؟

مطلب دیو بندیوں نے آدھی درجن کلمے گھڑلئے تو ایک ہم نے بھی گھڑلیا
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

اب تم بہت وڈی چول مشہور ہو گئے ہو، کیوں اپنی کھیڈ بنواتے ہو۔
تمہاری تازہ چولوں کے باسی نمونے:۔

حضرت علی ایرانی تھے
بخاری قم میں چھپتی ہے
تھوڑی دیر بعد
بخاری بل شٹ ہے
ہمارے کلمے قران میں ہیں
مولوی سے پوچھ کر دو دن بعد:۔
قران میں نہیں ہیں
میں چھ کلمے نہیں مانتا میں ایک کلمہ مانتا ہوں اور وہ قران میں ہے
قران میں کہاں ہے؟
مولوی سے پوچھ کر ایک دن غائب رہنے کے بعد:۔
قران میں ایک جگہ تو نہیں لیکن مختلف جگہوں پر ہیں
تو اسکا مطلب تم نے چھ میں سے جس ایک کلمے کی ملکیت تسلیم کی ہے وہ بھی تم نے ٹوٹے شوٹے جوڑ جوڑ کر بنایا ہے ۔ ۔ ۔ ۔

تمہاری چولوں کی ساری رام کہانی لکھنے کا میرے پاس ٹائم نہیں تمہاری یہی چولیں تمہیں ڈفر ثابت کرنے کیلئے بہت ہیں۔

چل ہُن دس آدھی درجن کلمے کہاں سے اسلام میں درامد کیے؟

Good keep up the good work
This is exactly what i want to prove for you..

Tum Sab Arbion Par Lan'at Bhaijtay Ho Na
Tou Bata Do Hazrat Ali Arbi Thay Ya Irani?
Woh Lan'at Kia Sab Pay Bhaijtay Ho ...
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

تم اپنے" آدھی درجن گھڑنتو کلمے" ثابت کرو، کیا رسول اللہ بھی یہ "آدھی درجن کلمے" پڑھتے تھے یا تم نے انگریزوں کی مدد سے اپنے دین کی طرح بعد میں گھڑے؟

Shias invented their Own kalma

just a simple question
Please answer

did they read
LA ILA HA ILLALLAH
Muhammad RasoolULLAH

or something else

 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
Aap dr saab merey sawal ka jawab deney ki bjaey shia imamon ki traf chaley aaey hain mujhey jo pochna thaa vh bht asaan hai
aakhir yeh chaar hi kion?
Aap dekhaen dunya khan sai khan pohanch gaei hai aab to waqt ki zarort thi key aap imam aur bhi ley aatey kum azkum her aik sadi main
kia yeh hadees aap to kia sub ki kutub main nheen hai jey merey baad 12imam hoon gai?
to phir aap awsa iren key mujhey barah imam ya khalifa ji bhi jhaen vh dekha daen takey main aagey brhoon aur mazeed rafseel aap sai jaan loon yaad rahey key
banu umaia main koi 27 shaid they khulfa
banu Abbas main ys sai bhi zayada
khlafat ysmani main bhi 11sai zayada
baqu aap key ney mazhab jo qadyan sai aata ys main bhi khlafat chal rahi hai
bohri aghakhanion key haan to khatam honey ka baam hi nheen key rahi
to mujhey yeh btaaen jey jo frmaan easool hai vh bargaq hai key naheen?
Agar haq hai to phir 12 hoon gai to aap mujhey apney barah oesh jersaen yaad rahey hadees key ikfaz hain jey dunya kharam nheen ho hi jub tuk key 12 ki khlafat hoo nheen jati to please apney barah imam ta khulfa ki list daen ayr sabit jeren ket vh mnjanab Allah hain
yaad rahey jub imamat bhi ibrahim aa ko mili to unhon ney jga key neri zyreat maun bhi sakhil jersey aur duaa Allah ney qabool ki aab jo bhi imam 12 daen un ka shajrah jaa kar seedha straight hazrat ibrahim as sai milna chahey hai .


Muje khushi hoi ye jaan ke aap ko mere char aima ki bat samjh agayee. Or aap ne mazeed uss per koi sawal nahee kia. Or ye bhee ke aap ko imamat ka bunaydi farq samajh aya shia or hamara. Aapka sawal bohet hee jaiz or maqool hay. aap ne refer kia hay ghaliban Sahe Muslim kee uss riwayat kee taraf jis men NABI saw ne kaha hay ke jis ka mafhoom hay'' Islam fatah yab rahe ga, Ghalib rahe ga jab tek ke uss men 12 khulfa nahe ho jate, Jo Quraish se hongay''. Aap please internet pe Saheeh Muslim ko search ker len aap ko ik se ziada hadeeth milen gee. Saheeh Muslim Kitabul AMMARA men.

Abh sunye iss men kia bayan kia gaya hay or shia ne kia akhaz kia hay. Sab se pehli bat ke ye Nabi ki paishan goi hay, bilkul is tara jese nabi SAW ne Eesa AS ke anay kee or dajjal ke aanay ki pasahn goi kee hay. Nabi SAW kee pashan goi per aap khoob behas ker saktay hen .... Koi kahe ga ke dajjal achuka hay koi kahay ga Mehdi ka zahoor ho gaya hay etc etc. Mager aap ko chand baten malhooz e khatir rakhnee chayyen. 1) Pehli bat is hadees men Khulfa ka Ziker hay na ke Imam ka. Ager Imam ka hota to Imam kehne men koi aar nahee thee. Aap sari riwayat perh len sab men Khulfa ka ziker hay na ke aima ka. Aima ka wo tasawur hee nahee hamaray han. Isliye Nabi SAW ne bayan hee nahee kia imam hone ka. Verna kia muzaiqa tha ye keh dena ke 12 imam honge.

2) Doosri bat...... Saaray Khulfa QURAISH se honge. Jaan lijiye yahan quarishi hone ka ziker hay na ke sirf Banu Hashim hone ka. Ye nabi SAW ne kaha hay.Wo keh sakte thay 12 khulfa honge bani hashim se. Mager nahe kaha. Jaan lijiye ke pehle 4 khulfa or unke baad bohet saray Quraish se thay. Or unki tadaad 12 se kheen zaiad hay. To Banu hashim hergiz nahe kaha gaya.

3) Teesri baat ... Islam Fatah yab rahe ga ... jab tek ke 12 khulfa quraish se nahe ho jate. Aap khud batayye hazret ke islam ki fatah kab shuru hui or kis khalifa ne islam ke jhanday mashriq o maghreb men ghaarhay. Pehle khulfa to yaqeenan shamil hen. Phir iss ke baad Ulema men ik behas hay. Jo kisi bhee paishan goi per amooman hoti hay.

4) Phir chothi bat yad rakhyee ke Shia ager apne imamon ki taraf is bat ko mansoob kerte hen to unke haan 3 rukawaten hen, men ne ooper bayan ker deen, jo wo uboor nahee ker sakte. Pehle 12 khulfa naa ke Imam, doosra Quraish na ke Banu Hashim, teesra Islam fatah yab rahe ga ... or aap jante hen abhi islam or muslamano ka kia hal hay. Imam mehdi abhi b zinda or mojood hen baqol shia or islam ka ye hal hey ke fatah yab to door kee bat maghloob or ghulaam hen ummat e muslima. Hadees batai hay 12th khalifa ke rehne tek islam fatah yab rahe ga. SO ye bat bhee nahee banti.

5) Akhiri bat bhee arz kerta chaloon. Saheeh muslim men (yaqeenan) ye hadees bhee hay ke meri umaat men 12 munafiq paida honge. Abh ager koi 12 ke hindsay se itnee muhabbat kerta hay to is hadees ka kia jawaz de gaa. NaozuBILLAH. Yahee men arz ker arha hoon ke ye ik pashan goi hay. IS per sab ko behas kerne ka haq hay. Mager ye Qurans sabit nahee. Asal bat hay Quran se Aqeeda sabit kerna. Abh un 12 men kon kon ho ga, yaqeenan wo khilafa e waqt ho ga, yaqeenan wo Qureshi ho ga, Yaqeenan us ke hath islam fatah yab rahe ga. ALLAH sab ko samjh de
 

Zoq_Elia

Senator (1k+ posts)
برادر محترم۔ پوسٹ کا شکریہ۔

پہلے میں یہ عرض کرتا چلوں کہ میں نے کیوں یہ پوسٹ کی؟ آپ نے اپنے تھریڈ میں حضرت کے نہ علم کا ذکر کیا، نہ انکی ذہانت کا اور نہ شجاعت و بہادری کا۔ آپ نے وہی باتیں کیں جو شعیہ برادران علیؓ کا آپؐ کا وصی بنانے کے لیے استعمال کرتے ہیں حالانکہ حضرت ابوبکرؓ کے بارے بھی بہت سی ایسی احادیث مل جائے۔

حضرت علیؓ کے فضائل بے شمار ہیں اسمیں کوئی شک ہی نہیں لیکن خود حضرت علیؓ کا شیخینؓ کے بارے کیا عقیدہ تھا یہ مندرجہ زیل صحیح حدیث سے واضح ہے اس سلسلے میں شیخ عبد الرزاق (جو غالباً امام بخاریؒ اور امام مُسلم کے اُستاد تھے) نے کیا فرمایا وہ بھی تشریح میں درج ہے اور یہی ہمارا بھی عقیدہ ہے۔
صحیح بُخاری: حدیث نمبر3671

ojgmmb.jpg


مندرجہ ذیل حدیث میں خلیفہ کا ذکر نہیں لیکن یہ حدیث بہت آخری دنوں کی ہے جب آپؐ کو سر میں درد شروع ہوا جو بعد میں مزید بڑھ گیا جسکے بعد آپؐ اس دارِ فانی سےکوچ کر گئے۔ اگر اسمیں خلافت کا لفظ ہے بھی نہیں لیکن وصیت کس لیے کیجاتی اور خاص کر حضرت ابوبکرؓ کوبُلانے کی کیا ضرورت تھی؟ حضرت علیؓ جو انکے خاندان کے رُکن تھے کیونکہ نہیں بُلایا۔ آپؐ کا تو کوئی خاص ترکہ تو تھا نہیں کہ اسکی وصیت کی جاتی تو ظاہر ہے خلافت کے بارے کچھ وصیت کی جاتی ۔ آپ خلیفہ کے الفاظ نکال کے آخر تک سارے حدیث پہ غور کرے کہ اسکا کیا مطلب ہے؟

صحیح بُخاری: حدیث نمبر: 5666

2vhvubp.jpg


اور ایک اور جگہ پہ خود حضرت علیؓ کا خلافت کے بارے کیا خیال تھا؟ یہ مندرجہ ذیل حدیث سے واضح ہو جائیگی۔
صحیح بخاری: حدیث نمبر 4447

r1crbs.jpg


جب خود حضرت علیؓ کا یہ خیال ہے تو کیوں شاہ سے زیادہ شاہ کے وفاداروں نے اس ایک نقطے پہ ایک الگ فرقہ بنا لیا جو کہ ٹھیک نہیں؟ مجھے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ حضرت علیؓ کو خلیفہ بناتے لیکن شائد حضرت علیؓ کو یہ خیال گزرا کہ آپؐ یہ تاثر نہیں دینا چاہتے کہ خلافت کو شروع سے موروثیت بنا دیا جائے کیونکہ حضرت علیؓ ایک تو آپؐ کے چچازاد بھائی تھے اور دوسرا آپؐ نے انہیں ایک بیٹے کی طرح پالا اور تربیت کی تھی اور مختلف جگہوں پہ آپؐ نے علیؓ کو بہت پیار و مُحبت سے یاد کیا تھا اور انہیں اہل بیت اور بھائی قراد دیا تھا۔

اور ویسے بھی حضرت علیؓ کو آپؐ کی طبیعت کا سب سے زیادہ علم تھا۔ وہ جانتے تھے کہ اگر آپؐ نے انکار کر دیا تو مستقبل میں بھی خلافت بنو ہاشم کو نہیں ملے گی۔ اسلیے وہ خاموش رہے۔ گو کہ انہوں نے 6 مہینے تک حضرت ابوبکرؓ کی بیعت نہیں لیکن اسکی وجہ خلافت نہیں بلکہ علیؓ اسلیے تھوڑے ناراض تھے کہ خلافت کے مشورے میں اہل بیت کو شامل کیوں نہیں گیا لیکن جب حضرت ابوبکرؓ نے روتے ہوئے وضاحت کی یہ بہت جلدی میں اور فتنے کو رفع کرنے کی وجہ سے ہوا تو حضرت علیؓ کی ساری ناراضی جاتی رہی اور کھلے عام مسجد نبوی ؐ میں سب کے سامنے بیعت بھی کی۔ تو یہ جو بخاری و مُسلم کو نہیں مانتے وہ اسلیے کہ ان اور باقی احادیث کیوجہ جو انہوں ایک عمارت کھڑی کیو ہے وہ ڈھرام سے گر جائیگی اور انکا سارا فرقہ زیرو میں ضرب کھا جاتا ہے اور انکے پاس کچھ نہیں بچتا اسلیے آسان کام یہ کیا کہ جی ہم کُتبِ ستہ کو مانتے ہی نہیں کیونکہ ان میں ضعیف احادیث ہیں حالانکہ ضعیف اور صحیح احادیث کا سب کو معلوم ہے۔

محترم برادر آپ کا جواب دینے اور اپنا نقطہ نظر واضح کرنے کا شکریہ

آپ نے کہا کہ میں نے حضرت علی کرم اللہ وجہہ کے نہ علم کا تذکرہ کیا اور نہ اُن کی ذہانت اور نہ ہی اُن کی شجاعت اور بہادری کا ذکر کیا۔ بلکہ وہی باتیں کیں جو شیعہ حضرت علی کرم اللہ وجہہ کو وصی رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم بنانے کیلیے کرتے ہیں وغیرہ وغیرہ
اگر آپ میری پوسٹ کردہ تھریڈ کو ذرا غور سے ملاحظہ کرتے تو آپ ایسا اعتراض نہ اُٹھاتے۔ مولا علی کرم اللہ وجہہ کے علم کیلیے آپ میری تھریڈ میں نمبر 11 اور 12 کا مطالعہ کریں۔ میں نے تاویل قرآن کا علم حضرت علی کرم اللہ وجہہ کیلیے اور قرآن اور حضرت علی کرم اللہ وجہہ کا ساتھ ساتھ ہونا صحیح احادیث سے بیان کیا ہے اور یہ بیان کیا ہے کہ قرآن اور علی کرم اللہ وجہہ (اھلبیت) کبھی جدا نہیں ہوں گے۔ پس قرآن کا حقیقی علم جس کے پاس ہو تو اُس کے علم کا کیا کہنا۔ اسی لیے تو حضرت امام حسن مجتبٰی علیہ السلام نے آپ کی شہادت کے موقع پر فرمایا کہ اے لوگو! آج وہ شخص تمھیں داغ مفارقت دے گیا جسکے علم کو نہ پہلے والے پہنچے ہیں اور نہ بعد کو آنیوالے پہنچیں گے۔ اور یہ قول میں نے صحیح السند روایت سے اصل تھریڈ میں نقل کیا۔

حضرت علی کرم اللہ وجہہ کی شجاعت اور بہادری کا ذکر اپنی تھریڈ میں نمبر 4 ، 5 ،6 ا ور 8، 9 میں بیان کیا ہے۔ غزوہ بدر کی پہلی مبازرت اور حضرت علی کرم اللہ وجہہ کا غزوہ بدر میں کثیر تعداد میں کفر کے اماموں کو قتل کرنے کا ذکر کیا کہ کفار کے کُل مقتولوں میں سے نصف کے قریب مولا علی کرم اللہ وجہہ کے ہاتھوں قتل ہوئے۔ اور اُن کی بہادری، حوصلہ اور ایمان کے درجے کا ذکر کیا کہ دوران جہاد فرشتوں کے سردار حضرت جبرائیل علیہ السلام اُن کے داہنی طرف اور حضرت میکائیل علیہ السلام اُن کے بائیں طرف ہو لیتے تھے۔ پھر خود مولا علی کرم اللہ وجہہ کے قول کے مدنظر کہ میدان جنگ میں دشمن کو بچھاڑنا بہادری نہیں ہوتی بلکہ اپنے نفس کو قابو کرنا بہادری ہے۔ تھریڈ میں نمبر 8 میں نبی پاک صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی زبان سے یہ گواہی بیان کی کہ مولا علی کرم اللہ وجہہ وہ شخصیت ہیں کہ جن کے دل کا امتحان اللہ نے ایمان کیلیے لے لیا ہے۔ وہاں حضرت ابو بکر اور حضرت عمر بھی موجود تھے لیکن آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے اُن کے متعلق پوچھنے کے باوجود یہ گواہی نہیں دی اور یہ سب صحیح احادیث سے ثابت ہے۔ پس آپ کرم اللہ وجہہ کا نفس ایمان اور معرفت کی اُس بلندی پر تھا کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے آپ کرم اللہ وجہہ کو اپنے نفس کی مانند قرار دیا اور یہ سب میں نے تھریڈ میں نمبر 9 میں صحیح احادیث و روایات کی مدد سے بیان کیا۔

باقی آپ کا یہ کہنا کہ میں نے وہ باتیں کیں ہیں جو شیعہ حضرات حضرت علی کرم اللہ وجہہ کو وصی رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم بنانے کیلیے استمعال کرتے رہتے ہیں تو میرے بھائی میں نے باتیں نہیں کیں بلکہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی صحیح احادیث بیان کیں ہیں۔ اگر ان احادیث کو پڑھ کر آپ کو یہ لگتا ہے کہ وہ وصی رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم تھے تو پھر یہ بات یقیناً قابل غور ہے۔


یقیناً مولا علی کرم اللہ وجہہ کے فضائل بے شمار ہیں۔ اور یقیناً عقل ایک بہت بڑی نعمت ہے جو اللہ تعالٰی نے انسان کو عطا کی ہے۔ جس کے ذریعے ہم چیزوں اور باتوں کو پرکھ سکتے ہیں۔ اور پھر مشتبہ باتوں کو چھوڑ کر مستحکم باتوں کو اپنا سکتے ہیں۔ آپ کا یہ کہنا کہ خود مولا علی کرم اللہ وجہہ شیخینؓ کے بارے میں یہ عقیدہ رکھتے تھے کہ وہ بعد از نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سب سے افضل تھے اور جو اُن کو شیخینؓ سے افضل قرار دیتا تھا اُس کو مفتری کی حد لگانے کا کہتے تھے۔ اسکے ثبوت کیلیے آپ نے صحیح بخاری کی ایک روایت اور اُسکے حاشیہ میں عبدالرزاقؓ کا ایک قول نقل کیا ہے(دیکھیے اوپر اصل پوسٹ) ۔ اور پھر کہا ہے کہ یہی آپ کا اپنا بھی عقیدہ ہے۔

یقیناً ہر انسان اپنا عقیدہ رکھنے میں آزاد ہے۔ لیکن بات وہی مضبوط اور مستحکم ہوتی ہے جو جامع علم پر احاطہ کے بعد ایک گہرے تجزیے سے اخذ کی جائے۔ اگر آپ اسی روایت پر اپنا عقیدہ بناتے ہیں تو روایت کے آخر میں ہے کہ حضرت علی کرم اللہ وجہہ نے فرمایا، ’’میں عام مسلمانوں میں سے ایک شخص ہوں‘‘۔ اسکے بارے میں آپ کیا کہیں گے؟؟؟ کیا یہ بھی آپ کا عقیدہ ہے؟؟ اور محمد حنفیہؓ کو حضرت عثمانؓ کے بارے میں کیونکر اندیشہ ہوا کہ کہیں اُن کا نام نہ لے دیں تو یوں پوچھا کہ پھر آپ؟؟

پھر یہ روایت خبر واحد ہے۔ اور اسکے مقابلے میں کئی احادیث ہیں اور اُن میں سے کُچھ متواتر ہیں۔ اور یہ قول حضرت علی کرم اللہ وجہہ سے منصوب کیا گیا ہے جبکہ مقابلے میں صریح فرامین رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم ہیں۔ اور پھر آپ اُن احادیث کا کیا کریں گے جس میں شیخین کی خواہش کے باوجود فضیلیت کا مستحق حضرت علی کرم اللہ وجہہ کو قرار دیا گیا۔ اور ایسے مواقع دسیوں ہیں۔ ۳ واقعات کی مثال تو خود میری تھریڈ میں بھی درج ہے۔

اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے خیبر کے موقع پر فرمایا کہ کل میں یہ جھنڈا اُس کو دوں گا کہ جو اللہ اور اُس کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سے محبت رکھتا ہو گا اور اللہ اور اُسکا رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم بھی اُس سے محبت رکھتے ہیں اور اللہ اُسکے ہاتھ پر فتح دے گا (بخاری و مسلم)۔ دیکھیے تھریڈ میں نمبر 14. اور یہ حدیث متواتر ہے۔ صحیح مسلم کی حدیث میں صراحت ہے کہ حضرت عمرؓ فرمایا کرتے تھے کہ جتنی اُس دن مجھے سرداری کی خواہش تھی پھر کبھی ایسی شدت سے نہیں ہوئی۔ اُس دن مجھے جھنڈے کا ملنا سُرخ اُونٹوں کے ملنے سے زیادہ محبوب تھا۔ اور سعد بن ابی وقاصؓ کا بیان ہے کہ اُس موقع پر تمام لوگ رات بھر دعائیں کرتے رہے کہ صبح یہ سعادت اُن کو نصیب ہو۔ اور حضرت ابوبکرؓ بھی وہاں موجود تھے۔ لیکن جھنڈا کس کو ملا۔؟؟؟ پس اگر اس متواتر حدیث پر غور کیا جائے تو ثابت ہوتا ہے کہ اللہ اور اُس کا رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم وہاں موجود تمام لوگوں سے زیادہ حضرت علی کرم اللہ وجہہ سے محبت رکھتے تھے۔ اور حضرت علی کرم اللہ وجہہ بھی وہاں موجود تمام لوگوں سے زیادہ اللہ اور اُسکے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم سے محبت رکھتے تھے۔ اگر کوئی بھی اس صفت میں اُن سے بڑھ کر تھا تو یہ جھنڈا اُسکو ملنا چاہیے تھا۔

دوسرے، اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے فرمایا کہ بے شک تم میں وہ موجود ہے جو تاویل قرآن پر اسی طرح قتال کرے گا جس طرح میں نے تنزیل قرآن پر جہاد کیا تو حضرت ابوبکرؓ نے عرض کی کہ کیا وہ میں ہوں؟؟؟ فرمایا نہیں اور حضرت عمرؓ نے بھی عرض کی کہ کیا وہ میں ہوں؟؟؟ فرمایا نہیں بلکہ وہ جوتا گانٹھنے والا ہے یعنی حضرت علی کرم اللہ وجہہ۔ دیکھیے تھریڈ میں نمبر 11. پس حضرت علی کرم اللہ وجہہ صحیح حدیث کے مطابق تاویل قرآن کا علم حضرت ابوبکرؓ اور حضرت عمرؓ سے زیادہ جانتے ہیں۔

تیسرے، اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے فرمایا کہ اے گروہ قریش اپنی حرکتوں سے باز آ جاؤ نہیں تو اللہ تعالٰی ضرور تمھاری طرف اُس کو بھیجے گا جو دین کیلیے تمھاری گردنوں پر تلوار سے وار کرئے گا۔ اللہ اُس کے دل کا ایمان پر امتحان لے چکا ہے۔ یہاں بھی حضرت ابوبکرؓ نے پوچھا کہ کیا وہ میں ہوں؟ آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے فرمایا نہیں۔ حضرت عمرؓ نے بھی پوچھا کہ وہ میں ہوں؟ فرمایا نہیں بلکہ وہ جوتا مرمت کرنے والا علیؑ ہے۔ دیکھیے تھریڈ میں نمبر 8. پس یہاں بھی صحیح حدیث سے حضرت علی کرم اللہ وجہہ کو فضیلت دی گئی۔

چوتھے، اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کا یہ فرمان متواتر روایت ہوا ہے۔ کہ ائے علیؑ تمھیں مجھ سے وہ منزلت حاصل ہے جو ھارونؑ کو موسٰیؑ سے تھی لیکن میرے بعد کوئی نبی نہیں ہے۔ اور یہ بات ثابت ہے کہ بنی اسرائیل میں حضرت موسٰیؑ کے بعد حضرت ھارونؑ سب سے افضل تھے۔ (دیکھیے تھریڈ میں نمبر 10) اسی لیے تو علامہ نوویؒ نے شرح صحیح مسلم میں اور علامہ وحید الزمانؒ نے شرح صحیح بخاری میں اس حدیث کی تشریح میں فرمایا کہ افضل کی موجود مفضول کی خلافت جائز ہے۔

پانچویں، حجۃ الوداع سے واپسی پر خم غدیر کے مقام پر نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے ایک لاکھ صحابہ کرامؓ سے زیادہ کے مجمع کو خطاب کرتے ہوئے فرمایا (جس میں حضرت ابوبکرؓ اور حضرت عمرؓ بھی موجود تھے)۔ لوگو میرا بلاوا آگیا ہے اور میں نے قبول کرلیا ہے۔ میں تمھارے درمیان دو عظیم ترین چیزیں چھوڑے جاتا ہوں اللہ کی کتاب اور میری عترت میرے اھلبیت۔ ان میں سے ایک دوسری سے بڑی ہے اگر تم ان دونوں سے تمسک رکھو گے تو میرے بعد کبھی گمراہ نہیں ہوگے۔ یہ دونوں (کتاب اللہ و اھلبیت رسولؐ) کبھی ایک دوسرے سے جدا نہیں ہوں گے حتٰی کہ حوض کوثر پر میرے پاس یوں ہی اکٹھے وارد ہوں گے۔ (مسلم، ترمذی، نسائی)۔ دیکھیے یہ لنک اور یہ لنک
اور اوپر والی حدیث سے صاف ظاہر ہے کہ گمراھی سے نجات کیلیے جن سے تمسک رکھنے کا حکم دیا جارہا ہے (قرآن و اھلبیت رسولؐ) وہ افضل ہیں اُن سے جن کو تمسک رکھنے کا حکم دیا جارہا ہے۔

اور اس طرح کے اور بہت سے حقائق ہیں جن کو طوالت کے باعث میں نظر انداز کر رہا ہوں۔ اسی لیے تو میں نے آپ سے سوال کیا تھا کہ

اگر آپ برا نہ منائیں تو ایک بات میں یقین سے کہہ سکتا ہوں کہ مولا علی کرم اللہ وجہہ کو بعض مقامات پر اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے حضرت ابوبکرؓ اور حضرت عمرؓ کی موجودگی میں فضیلت بخشی جبکہ اُس مقام پر اُن (دونوں) کی خواہش تھی کہ وہ فضیلت اُن کو ملے۔ اسکے لیے آپ میری اسی تھریڈ میں نمبر 8، 11 اور 14 کا مطالعہ کرسکتے ہیں۔ لیکن آپ ایک بھی ایسا واقعہ پیش نہیں کرسکتے کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے کبھی اسکے اُلٹ بھی کیا ہو۔ کہ خواہش کے باوجود مولا علی کرم اللہ وجہہ کو محروم رکھا ہو اور اُن دونوں کو یا کسی اور کو فضیلت عطا کی ہو۔؟؟

اگر یہ حقائق آپ کو مطمئن نہ کرتے ہوں اور آپ کا ذہن اپنی بات پر بضد ہو تو آپکے سوچنے کے طریقہ کار کے مطابق بھی جوابات ہیں لیکن اکثر ایسے جواب دینے سے میں پرھیز کرتا ہوں۔ آپ کے ذھن میں یہی سوچ ہے کہ میں نے تو صحیح بخاری جیسی کتاب میں حضرت علی کرم اللہ وجہہ کا ایک قول شیخینؓ کے بارے میں نقل کیا ہے کہ وہ افضل ہیں۔ تو یہی صحیح بخاری اور صحیح مسلم ہے۔ اور یہی حضرت علی کرم اللہ وجہہ ہیں۔ اور یہیں اُن کا قول شیخین کے بارے میں ہے۔ راوی بھی بقول محدثین تمام ثقہ ہیں۔ بخاریؓ نے تو حضرت علیؑ سے منسوب یہ قول کذا و کذا کہہ کر اُڑا دیا ہے لیکن صحیح مسلم میں آپ اس کذا و کذا کا صحیح نظارہ کر سکتے ہیں۔ بخاری کیلیے دیکھیے یہ لنک اور یہ لنک اور صحیح مسلم میں کذا و کذا کے صحیح نظارے کیلیے دیکھیے یہ لنک
اب آپ سے سوال ہے کہ آپ کے پیش کردہ معیار سے بھی بڑھ کر (بخاری اور مسلم دونوں میں) حضرت علی کرم اللہ وجہہ کے، صحیح السند روایت شدہ، اس قول پر آپ کا عقیدہ ہے؟؟؟؟ اگر نہیں ہے تو کیوں نہیں ہے؟؟؟ پس جن وجوہات کو آپ تردید میں پیش کریں گے میں بدرجہ اولٰی آپ کی بات کی تردید میں وجوہات پیش کر چکا ہوں۔ میرا کام آپ پر اپنا نقطہ نظر واضح کرنا تھا باقی آپ اپنا نظریہ رکھنے میں آزاد ہیں۔

نتیجہ بحث: کسی ایک روایت کی بنیاد پر آپ اپنا نظریہ یا نقطہ نظر نہیں بنا سکتے جبتک اُس مسئلہ میں تمام صحیح احادیث اور روایات آپ کے سامنے نہ ہوں اور آپ اُن کا ایک گہرا تجزیہ نہ کرلیں۔ پس بخاری میں موجود اس ایک روایت کی بنیاد پر اگر آپ اپنا عقیدہ بناتے ہیں تو آپ کو قدم قدم پر لاجواب کردینے والے سوالات کا سامنا کرنا پڑے گا حتٰی کہ آپ کو خود اپنے خود ساختہ معیار سے کئی بار انکار کرنا پڑے گا۔
ویسے اس موضوع کو ختم کرتے ہوئے آپ سے ایک سوال ہے کہ علم الرجال کی کتابوں کے مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کافی لوگ (صحابہؓ و تابعینؒ ) ایسے تھے جو حضرت علی کرم اللہ وجہہ کے قریب رہتے تھے اور وہ یہ عقیدہ رکھتے تھے کہ نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے بعد حضرت علی کرم اللہ وجہہ ہی امت میں سب لوگوں (شیخین سمیت) سے افضل ہیں۔ تو کیا آپ کسی ایک کتاب میں بھی دکھا سکتے ہیں کہ کسی ایک کو بھی اس بات پر مولا علی کرم اللہ وجہہ نے مفتری کی سزا دی ہو۔؟؟؟؟؟

اور پھر آپ نے بعد میں خلافت کی بحث میں اپنا نقطہ نظر بیان کیا ہے کہ اگرچہ پیش کردہ روایت میں خلافت کے الفاظ نہیں ہیں۔ لیکن یہ روایت آخری وقت کی ہے
اور اس میں آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم خاص حضرت ابوبکرؓ کو کو وصیت کیلیے کیوں کر بُلانا چاہتے تھے۔ اگر حدیث میں غور کیا جائے تو یہی معنی نکلتے ہیں۔
جناب آپ مجھے کیا غور کرواتے ہیں۔ پہلے خود غور کیا کریں اور پھر اپنی دلیل پیش کیا کریں۔ آپ کی پیش کردہ روایت میں ہے کہ رسولؐ صرف حضرت ابوبکرؓ ہی کو نہیں بلکہ ساتھ میں اُن کے بیٹے کو بھی بلانا چاہتے تھے۔
دوسرا لفظ فأَعْهَدَ اور وأَعْهَدَ کا مطلب وصیت کرنا نہیں ہے۔ بلکہ دے دینا ہے۔
تیسرے کیا خلافت کی وصیت کیلیے صرف اُسی کو بلایا جاتا ہے جس کو مقرر کرنا ہو؟؟ یا معززین کا پورا گروہ بلایا جاتا ہے جس کی موجودگی میں جانشین کے بارے میں وصیت کی جاتی ہے یا لکھوائی جاتی ہے۔
چوتھے آپ کی پیش کردہ روایت کے آخر میں ہے کہ ثُمَّ قُلْتُ يَأْبَى اللَّهُ وَيَدْفَعُ الْمُؤْمِنُونَ أَوْ يَدْفَعُ اللَّهُ وَيَأْبَى الْمُؤْمِنُونَ پھر میں نے کہا مسلمان ایسا نہ ہونے دیں گے اور اللہ قبول نہ کرے گا یا اللہ ایسا نہ ہونے دے گا اور مسلمان قبول نہ کریں گے۔ اور یہ بہت ہی مشکوک الفاظ ہیں جن کو
ترجمے میں الفاظ بڑھا کر مخصوص شکل دی گئی ہے۔ اگر آپ غور کریں تو ان الفاظ کو بخوبی اُلٹے معنوں میں بھی لیا جاسکتا ہے۔ بلکہ ترجمے میں الفاظ بڑھائے بغیر ان کو لکھا جائے تو اُلٹے معنی ہی نکلتے ہیں۔ نہ کہ وہ معنی جن کو بیان کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔
پانچویں اگر آپ کے معنی ہی لیے جائیں تو بخاری شریف میں ہی لکھا کہ وفات رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے فوراً بعد انصار سقیفہ بنی سعدہ میں اکٹھے ہوئے حضرت ابوبکرؓ کو خلیفہ بنانے کیلیے نہیں بلکہ سعد بن عبادہؓ خزرجی کو خلیفہ بنانے کیلیے۔ جب ان شیخینؓ (ابوبکرؓ و عمر) کو اس بات کی خبر لگی تو وہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کا جنازہ و تدفین چھوڑ کر سقیفہ بنی سعدہ میں چلے آئے۔ اور وہاں کافی بحث مباحثہ کے بعد انصارؓ کو اپنے مقصد سے باز رکھنے میں کامیاب ہوگئے اور وہیں حضرت ابوبکرؓ کی بعیت ہوئی۔ لیکن حضرت سعد بن عبادہؓ جو کہ بیمار بھی تھے نے بعیت نہ کی۔ اسی ہنگامہ آرائی میں شیخین سمیت ہر دو فریق جو سقیفہ بنی سعدہ موجود تھے وہ نبی صلی اللہ علیہ و االہ وسلم کے جنازہ اور تدفین میں شریک نہ ہوسکے۔ اسی بات کو اختصار کے ساتھ نیچے علامہ شبلی نعمانی کی کتاب الفاروق سے نقل کیا ہے
Afarq.png

Afarooq.png


رجال کی کتابوں میں یہ بھی لکھا ہے کہ سعد بن عبادہؓ حضرت عمرؓ کے زمانے تک زندہ رہے اور انھوں نے مرتے دم تک دونوں میں سے کسی کی بعیت نہیں کی۔ اب آپ ان حقائق کی موجودگی میں یہ کیسے کہہ سکتے ہیں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے کہا حضرت ابوبکرؓ کی خلافت مسلمان بغیر اختلاف کے قبول کر لیں گے۔ اگر اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم وصیت کردیتے تو نہ حضرات شیخینؓ اور نہ ہی بنو سقیفہ میں اکٹھے ہونے والے انصار نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی تہجیز و تدفین کی سعادت سے محروم رہتے اور نہ ہی بقول علامہ شبلی بنو ھاشم پر کوئی زور زبردستی کرنی پڑتی۔
حقیقت یہ ہے کہ واقعات بہت گھمبیر ہیں جس میں ایک اچھا خاصا انسان بھی گھوم کر رہ جاتا ہے۔ لیکن آپ نے خلافت کی بحث چھیڑی تو مجبوراً اُس دور کے کُچھ واقعات کا اشارۃً تذکرہ کرنا پڑا۔

باقی جو آپ نے آخر میں حضرت علی کرم اللہ وجہہ کے بارے میں بخاری سے جو روایت نقل کی ہے کہ میں اُس پر تبصرہ کرنے سے فی الحال معذرت چاہتا ہوں۔ اگر آپ اپنے نقطہ نظر اور دلائل کی بنیاد ایسی روایات پر بنانا چاہتے ہیں تو شوق سے بنائیں۔ یہ آپ کو ہی مبارک ہو۔

آپ کا یہ کہنا کہ جب حضرت ابوبکرؓ نے روتے ہوئے وضاحت کردی کہ اھلبیت رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کو خلافت کے مشورہ میں اسلئے شامل نہیں کیا گیا کہ یہ بہت جلدی میں فتنہ کو رفع کرنے کیلیے کیا گیا تھا۔ تو اتنی معمولی بات کی وضاحت کرنے میں 6 مہینے کیوں لگ گئے؟؟؟؟

اور پھر آپ کا یہ فقرہ یہ بہت جلدی میں اور فتنے کو رفع کرنے کی وجہ سے ہوا آپ کی بخاری سے حضرت ابوبکرؓ کیلیے پیش کردہ روایت کے آخری حصے کی نفی کرتا ہے۔

بخاری کے اندر ہے کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے اپنی آخری بیماری کی حالت میں ایک بڑا لشکر ترتیب دیا اور
جہاں غزوہ موتہ (اردن) ہوا تھا ادھر روانہ کیا۔ اور اس لشکر میں حضرت ابوبکرؓ اور حضرت عمرؓ شامل تھے اور حضرت اُسامہ بن زیدؓ اس لشکر کے سردار تھے۔
سوال یہ ہے کہ پہلے اگر آپ کے خیال میں اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم حضرت ابوبکرؓ کیلیے وصیت کرنا چاہتے تھے تو اب ان دونوں پر اسامہ بن زیدؓ کو سردار کیوں مقرر کردیا تھا۔؟؟؟

اور سب سے آخر میں آپ کی پیش کردہ روایت میں کہیں بھی خلافت کیلیے صراحت نہیں ہے۔ جب آپ فریق مخالف کے دلائل کے سامنے اعتراض رکھتے ہیں کہ اگر اس سے مراد خلافت ہو تو اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے صاف صاف کیوں نہ کہہ دیا تو خود آپ کی پیش کردہ روایات پر یہی اعتراض بدرجہ اولٰی فِٹ بیٹھتا ہے

نتیجہ بحث: خلافت کا مسئلہ مسلمانوں کے دو مسالک (شیعہ و سُنی) کے درمیان ایک عظیم الشان مسئلہ ہے اور 1400 سال سے یہ نظریاتی فرق چلا آرہا ہے۔ یہ ایسا مسئلہ نہیں کہ کسی ایک کتاب میں موجود چند روایات پر اس کا فیصلہ کرلیا جائے۔ جو برادران اس مسئلہ میں جستجو کرنا چاہتے ہوں تو انھیں تاریخ و حدیث کی کتابوں اور اس موضوع پر طرفین کی لکھی ہوئی مختلف کتابوں کا مطالعہ کرنا ہوگا۔ اور پھر غور و فکر کے بعد وہ کسی ایک نتیجے پر پہنچ سکتے ہیں اور کوئی ایک نظریہ رکھ سکتے ہیں۔ ورنہ ہر کوئی
پہلے سے اپنے آبائی نظریے پر تو ہے ہی۔ لیکن میرا اپنا ذاتی نقطہ نظر یہ ہے کہ علم کے ساتھ انسان خواہ کوئی بھی نظریہ اپنائے لیکن دونوں طرف کی باتیں اور دلائل جاننے کے بعد اُس کی طبعیت میں نرمی اور ٹھہراؤ آ جاتا ہے۔ اور تعصب کا خاتمہ ہو جاتا ہے۔ اُسے آج کے 1400 سال بعد پیدا ہونے والے انسان کی مجبوریاں بھی سمجھ آتی ہیں۔ اور یوں انسان صرف نظریاتی اختلافات پر ایک دوسرے سے نفرت کرنا شروع نہیں کردیتا جبکہ طرفین کے لوگ ایک ہی دین اسلام کو ماننے والے ہوں۔ فرقہ وارانہ دھشت گردی تو بہت دور کی بات ہے انسان اپنے مسلمان بھائیوں سے نفرت کرنے کو بھی تیار نہیں ہوتا۔
اللہ تعالٰی اس امت کو آپس میں محبت اور بھائی چارے سے رہنے کی توفیق عطا فرمائے ۔۔۔۔۔ آمین یا رب العالمین۔ اللھم صلی علی محمد و آل محمد۔

پس جہالت انسان کی سب سے بڑی دُشمن ہے اور علم کی روشنی انسان کے حقیقی ارتقاء کی ضامن ہے۔ اللہ تعالٰی ہم سب کو دین کا حقیقی علم حاصل کرنے کی توفیق دے
۔آمین یا رب العالمین۔ اللھم صلی علی محمد و آل محمد۔

اللہ تعالٰی ہمیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم اور اُن کے اھلبیت کی محبت کی نعمت زیادہ سے زیادہ عطا فرمائے اور اُن کے جانثار ساتھیوں سے ہماری محبت میں اضافہ فرمائے۔۔۔آمین یا رب العالمین۔ اللھم صلی علی محمد و آل محمد۔

نوٹ: چونکہ یہ پوسٹ ایک حساس ٹاپک پر تھی اسلئے اگرکسی بھی ممبر کو اگر میری کسی بات سے تکلیف پہنچی ہو تو میری طرف سے دلی معذرت۔ میرا مقصد صرف اپنا نقطہ نظر واضح کرنا تھا۔
والسلام

 
Last edited:

khan_sultan

Banned
Muje khushi hoi ye jaan ke aap ko mere char aima ki bat samjh agayee. Or aap ne mazeed uss per koi sawal nahee kia. Or ye bhee ke aap ko imamat ka bunaydi farq samajh aya shia or hamara. Aapka sawal bohet hee jaiz or maqool hay. aap ne refer kia hay ghaliban Sahe Muslim kee uss riwayat kee taraf jis men NABI saw ne kaha hay ke jis ka mafhoom hay'' Islam fatah yab rahe ga, Ghalib rahe ga jab tek ke uss men 12 khulfa nahe ho jate, Jo Quraish se hongay''. Aap please internet pe Saheeh Muslim ko search ker len aap ko ik se ziada hadeeth milen gee. Saheeh Muslim Kitabul AMMARA men.

Abh sunye iss men kia bayan kia gaya hay or shia ne kia akhaz kia hay. Sab se pehli bat ke ye Nabi ki paishan goi hay, bilkul is tara jese nabi SAW ne Eesa AS ke anay kee or dajjal ke aanay ki pasahn goi kee hay. Nabi SAW kee pashan goi per aap khoob behas ker saktay hen .... Koi kahe ga ke dajjal achuka hay koi kahay ga Mehdi ka zahoor ho gaya hay etc etc. Mager aap ko chand baten malhooz e khatir rakhnee chayyen. 1) Pehli bat is hadees men Khulfa ka Ziker hay na ke Imam ka. Ager Imam ka hota to Imam kehne men koi aar nahee thee. Aap sari riwayat perh len sab men Khulfa ka ziker hay na ke aima ka. Aima ka wo tasawur hee nahee hamaray han. Isliye Nabi SAW ne bayan hee nahee kia imam hone ka. Verna kia muzaiqa tha ye keh dena ke 12 imam honge.

2) Doosri bat...... Saaray Khulfa QURAISH se honge. Jaan lijiye yahan quarishi hone ka ziker hay na ke sirf Banu Hashim hone ka. Ye nabi SAW ne kaha hay.Wo keh sakte thay 12 khulfa honge bani hashim se. Mager nahe kaha. Jaan lijiye ke pehle 4 khulfa or unke baad bohet saray Quraish se thay. Or unki tadaad 12 se kheen zaiad hay. To Banu hashim hergiz nahe kaha gaya.

3) Teesri baat ... Islam Fatah yab rahe ga ... jab tek ke 12 khulfa quraish se nahe ho jate. Aap khud batayye hazret ke islam ki fatah kab shuru hui or kis khalifa ne islam ke jhanday mashriq o maghreb men ghaarhay. Pehle khulfa to yaqeenan shamil hen. Phir iss ke baad Ulema men ik behas hay. Jo kisi bhee paishan goi per amooman hoti hay.

4) Phir chothi bat yad rakhyee ke Shia ager apne imamon ki taraf is bat ko mansoob kerte hen to unke haan 3 rukawaten hen, men ne ooper bayan ker deen, jo wo uboor nahee ker sakte. Pehle 12 khulfa naa ke Imam, doosra Quraish na ke Banu Hashim, teesra Islam fatah yab rahe ga ... or aap jante hen abhi islam or muslamano ka kia hal hay. Imam mehdi abhi b zinda or mojood hen baqol shia or islam ka ye hal hey ke fatah yab to door kee bat maghloob or ghulaam hen ummat e muslima. Hadees batai hay 12th khalifa ke rehne tek islam fatah yab rahe ga. SO ye bat bhee nahee banti.

5) Akhiri bat bhee arz kerta chaloon. Saheeh muslim men (yaqeenan) ye hadees bhee hay ke meri umaat men 12 munafiq paida honge. Abh ager koi 12 ke hindsay se itnee muhabbat kerta hay to is hadees ka kia jawaz de gaa. NaozuBILLAH. Yahee men arz ker arha hoon ke ye ik pashan goi hay. IS per sab ko behas kerne ka haq hay. Mager ye Qurans sabit nahee. Asal bat hay Quran se Aqeeda sabit kerna. Abh un 12 men kon kon ho ga, yaqeenan wo khilafa e waqt ho ga, yaqeenan wo Qureshi ho ga, Yaqeenan us ke hath islam fatah yab rahe ga. ALLAH sab ko samjh de

واہ جی واہ ڈاکٹر صاب آپ سے کس نے کہا کے میں نے آپ کے ائمہ جو چار ہیں ان پر بحث چھوڑ ڈی ہے ان پر تو میں ضرور آوں گا اور آپ سے پہلے بھی عرض کیا تھا کے شیعہ اماموں پر ضرور بات ہو گی پہلے بارہ اماموں یا خلفا کی ہو گی یاد رکھے کے لفظ خلیفہ صرف آپ کے ہاں ہی آیا ہے
کیا آپ کو ابراہیم علیہ سلام سے کیا گیا الله کا وعدہ یاد نہیں ہے جب ان کو امامت دی گی ؟ تو انہوں نے فرمایا کے مری ذریت میں بھی داخل کر دے تو الله نے آپ کا یہ دوا قبول فرمائی تو فرمایا کے ہوں گے پر وہ جو ظالمین میں سے نہیں ہوں گے کچھ اس طرح کے الفاظ ہیں
تو جناں ڈاکٹر صاب آپ کی حدیث زیادہ معتبر یا قران ؟
جدھر آپ یاد رکھے ابراہیم علیہ سلام پہلے نبی تھے پھر امتحان دیا تو انکو امامت ملی یعنی کے امامت ملی جب امتحان پاس کیا جب وہ نبی تھے تو ایک بات تو تہ ہو گی کے امامت یقینن بڑا مرتبہ تھا جو کے الله نے نبوت کے بعد امامت بھی دے دی اور ان کی ذریت میں بھی اب دیکھنا یہ ہے کے کون کس کی ذریت میں ہے ؟ آیا نبی پاک کی پاک اولاد اہلبیت یا وہ لوگ جو چالیس چالیس سال تک مشرک اور بت پرست رہے ؟
ہمارے ائمہ اپنے وقت کے افضل ٹرین لوگ تھے بلکے ابوحنیفہ دو سال تک ہمارے چھٹے امام جعفر الصادق کا شاگرد رہا اور ان کا یہ جملہ تاریخ میں لکھا گیا کے یہ دو سال اگر میرے امام جعفر کے ساتھ نہ ہوتے تو میں ہلاک ہو جاتا
یہی بات آپ کے دوسرے حاکم عمر نے کھ کے اگر علی ناہ ھوتا تو میں ہلاک ہو جاتا

تو سوال یہ اٹھتا ہے کے جو افضل ہو گا وہی خلیگفہ امام ہو گا آپ لوگ یہ بات پتہ نہیں کیوں بھول جاتے ہیں کے حکومت حاصل کرنا دنیا پر قبضہ کرنا یہ کوئی امامت یا خلافت کا معیار نہیں ہے
میں آپ کو پورے یقین کے ساتھ آپ کی کتب کے حوالے سے بتا رہا ہوں کے شیخین نہ تو بہادر تھے نہہی انہوں نے غزوات میں کوئی کارنامہ سر انجام دیا بلکے کی جنگوں میں وہ جان بچا کر فرار بھی ہو گئے تو یہ بات تو ثابت ہو گی کے وہ بہادر نہیں تھے
اب آئے علم پر تو جب یہ الفاظ کے علی ناہ ھوتے تو عمر ہلاک ہو جاتا یہ صرف اس لیے کہا تھا کے ان کے فیصلے غلط ہوتے تھے اور اس وقت مولاے کائنات ہی آگے آکر صحیح حل نکالتے تھے جس بنا پر ان کو یہ کہنا پڑا
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
اس آیت میں الله نبی کی مدد کا نقطہ اٹھا رہا ہے پھر سب مدد نبی کی ہی ہو گی نہ؟
کیا نبی پاک کا دل اطمینان میں تھا؟ اگر ہاں تو یہ اطمینان کہاں سے نازل ہوا؟
الله نے قرآن پاک میں دو اور مقامات پر سَكِينَتَهُ کا ذکر کیا ہے اور یہ خاص تسکین ثابت قدم رہنے کی طرف اشارہ کرتی ہے نہ کہ ڈرنے کے بعد خوف سے نجات پانے کی تسکین
اور حزن کے لئے کہیں بھی سَكِينَتَهُ کا لفظ نہیں آیا . اگر کہیں آیا ہے تو دیکھا دیں


اس آیت سے یہ مطلب نکلتا ہے کہ بجاے نبی کی اجازت لے کر کافروں کا سامنا کرنے کے ، ان کو اپنی فکر پڑ گئی پھر الله نے نبی کو ثابت قدم رکھا اور نادیدہ گروہ سے مدد فرمائی . جیسا کے اس آیت کے آغاز میں بیان کیا گیا


قرآن پر بہتان مت لگائیں کے قرآن بے ربط بات کرے


اچھا اب میں ایک پوسٹ میں ایک نقطہ پر بات کروں گا تاکے آپ نظر انداز نہ کر سکیں


١) آپ اگر کسی کو تسلی دیں کسی پریشانی کے وقت تو اس کو کوئی اسی بات ہی کریں گے نا جس سے اسکو سکون ملے اور پریشانی کم ہو یا نہیں ؟؟
٢) رسول الله pbuh نے انکو کہا کے غم نہ کرو الله ہمارے ساتھ ہے . اگر اس ہمارے لفظ میں حضرت ابو بکر شامل نہیں تھے تو یہ بات غم کرنے والی تھی یا نہیں ؟؟
٣) یہ آپ کا ہے حوصلہ ہے کے آپ رسول اللہ pbuh کے بارے میں یہ گمان رکھیں کے وہ بے ربط اور ایک دوسرے سے میل نہ رکھتی ہوئی باتیں کریں نعوز باللہ
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top