اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&#1748

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
10612957_734207573345818_3055866962714005395_n.jpg
 

samkhan

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

پٹواری اگر 14 سو سال پہلے پیدا ہوتے تو ان میں سے اکثر کفر کی ہی حالت میں مرتے

:)
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

باپ دادا کی پیروی کیا ہوتی ہے ؟ ایک شخص منبر پر آ کر کھلے عام اللّه کے ایک حکم کو ختم کرنے کی بات کرتا ہے اور لوگ پھر بھی اسے اپنا پیشوا مانتے رہے

نوٹ : اگر تفصیل بتا دی تو گستاخی کا الزام لگ جائے گا
 

پرفیکٹ ڈنگر

MPA (400+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

باپ دادا کی پیروی کیا ہوتی ہے ؟ ایک شخص منبر پر آ کر کھلے عام اللّه کے ایک حکم کو ختم کرنے کی بات کرتا ہے اور لوگ پھر بھی اسے اپنا پیشوا مانتے رہے

نوٹ : اگر تفصیل بتا دی تو گستاخی کا الزام لگ جائے گا

کس منافق کی بات کر رہے ہو
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

کس منافق کی بات کر رہے ہو

نہ پوچھو تو بہتر ہے اکثریت اسے اپنا پیشوا مانتی ہے اور اس کی بیوقوفی کی ایک نہیں ستر مثالیں ہیں

لہٰذا آپ اپنا عقیدہ صاف رکھیں کہ اگر کوئی اللّه کے حکم پر اعتراض کرے تو وہ میرا لیڈر نہیں ، جزاک اللّه
 

ابابیل

Senator (1k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

باپ دادا کی پیروی کیا ہوتی ہے ؟ ایک شخص منبر پر آ کر کھلے عام اللّه کے ایک حکم کو ختم کرنے کی بات کرتا ہے اور لوگ پھر بھی اسے اپنا پیشوا مانتے رہے

نوٹ : اگر تفصیل بتا دی تو گستاخی کا الزام لگ جائے گا

(3) بَابٌ فِي قَوْلِ النَّبِيِّ صلی الله عليه وآله وسلم : لَوْکَانَ نَبِيٌّ بَعْدِيْ لَکَانَ عُمَرُ

[h=2] فرمان رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم : اگر میرے بعد کوئی نبی ہوتا تو وہ عمر ہوتا
[/h] 25. عَنْ أبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : لَقَدْ کَان فِيْمَا قَبْلکُمْ مِنَ الأمَمِ مُحَدَّثُوْنَ فَإِنْ يَکُ فِي أمَّتِي أحَدٌ فَإِنَّهُ عُمَرُ. و زَادَ زَکَرِ يَاءُ بْنُ أبِي زَائِدَةَ عَنْ سَعْدٍ عَنْ أبِي سَلَمَةَ عَنْ أبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ صلی الله عليه وآله وسلم : لَقَدْ کَانَ فِيمَنْ کَانَ قَبْلَکُمْ مِنْ بَنِيْ إِسْرَائِيْلَ رِجَالٌ يُکَلَّمُوْنَ مِنْ غَيْرِ أنْ يَّکُوْنُوْا أنْبِيَاءَ فَإِنْ يَکُنْ مِنْ أمَّتِي مِنْهُمْ أحَدٌ فَعُمَرُ. رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ.

’’حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضورر نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلی امتوں میں محدَّث ہوا کرتے تھے اگر میری امت میں کوئی محدَّث ہے تو وہ عمر رضی اللہ عنہ ہے۔ زکریا بن ابی زائدہ نے سعد سے اور انہوں نے ابی سلمہ سے انہوں نے حضرت ابوہریرۃ رضی اللہ عنہ سے یہ الفاظ زیادہ روایت کئے ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلے لوگوں یعنی بنی اسرائیل میں ایسے لوگ بھی ہوا کرتے تھے جن کے ساتھ اﷲ تعالیٰ کلام فرماتا تھا حالانکہ وہ نبی نہ تھے۔ اگر ان جیسا میری امت کے اندر کوئی ہوتا تو وہ عمر ہوتا۔ اس حدیث کو امام بخاری نے روایت کیا ہے۔‘‘

الحديث رقم 25 : أخرجه البخاری فی الصحيح، کتاب فضائل الصحابة باب مناقب عمر بن الخطابص، 3 / 1349، الحديث رقم : 3486، و في کتاب الأنبياء، باب أم حسبت أن أصحاب الکهف و الرقيم، 3 / 1279، الحديث رقم : 2382، و ابن أبي عاصم في السنة، 2 / 583، الحديث رقم : 1261.

26. عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِیِّ صلی الله عليه وآله وسلم، أَنَّهُ کَانَ يَقُوْلُ : قَدْ کَانَ يَکُوْنُ فِی الْأُمَمِ قَبْلَکُمْ مُحَدَّثُوْنَ فَإِنْ يَکُنْ فِي أُمَّتِی مِنْهُمْ أَحَدٌ، فَإِنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ مِنْهُمْ. رَوَاهُ مُسْلِمٌ وَ التِّرْمَذِيُّ.
وقَالَ ابْنُ وَهْبٍ : تَفْسِيْرُ مُحَدَّثُوْنَ مُلْهَمُوْنَ.
’’حضرت عائشہ رضی اﷲ عنہا بیان کرتی ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم فرماتے تھے کہ تم سے پہلی امتوں میں محدَّثون ہوتے تھے۔ اگر میری امت میں کوئی محدَّث ان میں سے ہے تو وہ عمر بن الخطاب ہے، ابن وہب نے کہا محدَّث اس شخص کو کہتے ہیں جس پر الہام کیا جاتا ہو۔ اس حدیث کو امام مسلم اور ترمذی نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 26 : أخرجه مسلم فی الصحيح، کتاب فضائل الصحابة باب من فضائل عمر، 4 / 1864، الحديث رقم : 2398، و الترمذی فی الجامع الصحيح، کتاب المناقب، باب فی مناقب عمر بن الخطاب، 5 / 622، الحديث رقم : 3693، و ابن حبان فی الصحيح، 15 / 317، الحديث رقم : 6894، و الحاکم فی المستدرک علی الصحيحين، 3 / 92، الحديث رقم : 4499، و النسائي في السنن الکبریٰ، 5 / 39، الحديث رقم : 8119.
27. عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : لَوْکَانَ نَبِيٌّ بَعْدِيْ لَکَانَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ. رَوَاهُ التِّرْمِذِيُّ
وَ قَالَ هَذَا حَدِيْثٌ حَسَنٌ.
’’حضرت عقبہ بن عامر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا : اگر میرے بعد کوئی نبی ہوتا تو عمر بن الخطاب ہوتا۔ اس حدیث کو امام ترمذی نے روایت کیا ہے اورکہا : یہ حدیث حسن ہے۔‘‘
الحديث رقم 27 : أخرجه الترمذی فی الجامع الصحيح، کتاب المناقب، باب فی مناقب عمر، 5 / 619، الحديث رقم : 3686، و أحمد بن حنبل في المسند، 4 / 154، و الحاکم في المستدرک، 3 / 92، الحديث رقم : 4495، و الطبرانی فی المعجم الکبير، 17 / 298، الحديث رقم : 822، و الرویاني في المسند، 1 / 174، الحديث رقم : 223، و أحمد بن حنبل في فضائل الصحابة، 1 / 356، الحديث رقم : 519.
28. عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : أَنَّهُ کَانَ فِيْمَنْ مَضَی رِجَالٌ يَتَحَدَّثُوْنَ نَبُوَّةً فَإِنْ يَّکُنْ فِي أمَّتِيْ أَحَدٌ مِّنْهُمْ فَعُمَرُ. رَوَاهُ ابْنُ أبِيْ شَيْبَةَ.
’’حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ حضورنبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : سابقہ امتوں میں بعض لوگ ایسے بھی ہوتے تھے جو نبوت کی سی باتیں کرتے تھے اور اگر میری امت میں ایسا کوئی ہے تو وہ عمر ہے۔ اس حدیث کو ابن ابی شیبہ نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 28 : أخرجه ابن أبيشبية في المصنف، 6 / 354، الحديث رقم : 31972.
29. عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : کَانَتْ فِي الْأمَمِ مُحَدَّثُوْنَ لَيْسُوْا بِأنْبِيَاءٍ فَإِنْ کَانَ فِي أمَّتِيْ فَعُمَرُ، رَوَاهُ الدَّيْلَمِيُ.
’’حضرت عائشہ رضی اﷲ عنہا فرماتی ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلی امتوں میں محدَّثون ہوا کرتے تھے جو کہ انبیاء نہیں تھے اور اگر میری امت میں سے کوئی محدَّث ہے تو وہ عمر ہے۔ اس حدیث کو دیلمی نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 29 : أخرجه الديلمي في المسند الفردوس، 3 / 278، الحديث رقم : 4839.
 

cheetah

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

It is extremely regrettable that even on the Quranic Verse muslims are fighting with each other on the basis of their sects, we should remember there is no place for sectarianism in Islam it is clearly forbidden in the Quran and in the Ahadees. If you want to weaken rather destroy the muslim ummah then keep on fighting and sledging each other.
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Pakistan and state of muslims in it

He is right there is no Islam in Pakistan

This is Real Islam , giving protection of Kaba to Jews and christians.

But This Gora Mulla will not tell this because he is funded by these Hypocrates.

Hillary-Clinton-meets-Kin-008.jpg

you are right..... he was installed by gora and your mulla is installed by arabs.....

kabhi aqal ki baat ho to doosray ki ghalti ginwa do.... apnay gunah ki baat per doosray ke gunah zahir ker do.... Allah hi aap ko hadait de. Ameen
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a


(3) بَابٌ فِي قَوْلِ النَّبِيِّ صلی الله عليه وآله وسلم : لَوْکَانَ نَبِيٌّ بَعْدِيْ لَکَانَ عُمَرُ

[h=2] فرمان رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم : اگر میرے بعد کوئی نبی ہوتا تو وہ عمر ہوتا
[/h] 25. عَنْ أبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : لَقَدْ کَان فِيْمَا قَبْلکُمْ مِنَ الأمَمِ مُحَدَّثُوْنَ فَإِنْ يَکُ فِي أمَّتِي أحَدٌ فَإِنَّهُ عُمَرُ. و زَادَ زَکَرِ يَاءُ بْنُ أبِي زَائِدَةَ عَنْ سَعْدٍ عَنْ أبِي سَلَمَةَ عَنْ أبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ صلی الله عليه وآله وسلم : لَقَدْ کَانَ فِيمَنْ کَانَ قَبْلَکُمْ مِنْ بَنِيْ إِسْرَائِيْلَ رِجَالٌ يُکَلَّمُوْنَ مِنْ غَيْرِ أنْ يَّکُوْنُوْا أنْبِيَاءَ فَإِنْ يَکُنْ مِنْ أمَّتِي مِنْهُمْ أحَدٌ فَعُمَرُ. رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ.

’’حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضورر نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلی امتوں میں محدَّث ہوا کرتے تھے اگر میری امت میں کوئی محدَّث ہے تو وہ عمر رضی اللہ عنہ ہے۔ زکریا بن ابی زائدہ نے سعد سے اور انہوں نے ابی سلمہ سے انہوں نے حضرت ابوہریرۃ رضی اللہ عنہ سے یہ الفاظ زیادہ روایت کئے ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلے لوگوں یعنی بنی اسرائیل میں ایسے لوگ بھی ہوا کرتے تھے جن کے ساتھ اﷲ تعالیٰ کلام فرماتا تھا حالانکہ وہ نبی نہ تھے۔ اگر ان جیسا میری امت کے اندر کوئی ہوتا تو وہ عمر ہوتا۔ اس حدیث کو امام بخاری نے روایت کیا ہے۔‘‘

الحديث رقم 25 : أخرجه البخاری فی الصحيح، کتاب فضائل الصحابة باب مناقب عمر بن الخطابص، 3 / 1349، الحديث رقم : 3486، و في کتاب الأنبياء، باب أم حسبت أن أصحاب الکهف و الرقيم، 3 / 1279، الحديث رقم : 2382، و ابن أبي عاصم في السنة، 2 / 583، الحديث رقم : 1261.

26. عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِیِّ صلی الله عليه وآله وسلم، أَنَّهُ کَانَ يَقُوْلُ : قَدْ کَانَ يَکُوْنُ فِی الْأُمَمِ قَبْلَکُمْ مُحَدَّثُوْنَ فَإِنْ يَکُنْ فِي أُمَّتِی مِنْهُمْ أَحَدٌ، فَإِنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ مِنْهُمْ. رَوَاهُ مُسْلِمٌ وَ التِّرْمَذِيُّ.
وقَالَ ابْنُ وَهْبٍ : تَفْسِيْرُ مُحَدَّثُوْنَ مُلْهَمُوْنَ.
’’حضرت عائشہ رضی اﷲ عنہا بیان کرتی ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم فرماتے تھے کہ تم سے پہلی امتوں میں محدَّثون ہوتے تھے۔ اگر میری امت میں کوئی محدَّث ان میں سے ہے تو وہ عمر بن الخطاب ہے، ابن وہب نے کہا محدَّث اس شخص کو کہتے ہیں جس پر الہام کیا جاتا ہو۔ اس حدیث کو امام مسلم اور ترمذی نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 26 : أخرجه مسلم فی الصحيح، کتاب فضائل الصحابة باب من فضائل عمر، 4 / 1864، الحديث رقم : 2398، و الترمذی فی الجامع الصحيح، کتاب المناقب، باب فی مناقب عمر بن الخطاب، 5 / 622، الحديث رقم : 3693، و ابن حبان فی الصحيح، 15 / 317، الحديث رقم : 6894، و الحاکم فی المستدرک علی الصحيحين، 3 / 92، الحديث رقم : 4499، و النسائي في السنن الکبریٰ، 5 / 39، الحديث رقم : 8119.
27. عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : لَوْکَانَ نَبِيٌّ بَعْدِيْ لَکَانَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ. رَوَاهُ التِّرْمِذِيُّ
وَ قَالَ هَذَا حَدِيْثٌ حَسَنٌ.
’’حضرت عقبہ بن عامر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا : اگر میرے بعد کوئی نبی ہوتا تو عمر بن الخطاب ہوتا۔ اس حدیث کو امام ترمذی نے روایت کیا ہے اورکہا : یہ حدیث حسن ہے۔‘‘
الحديث رقم 27 : أخرجه الترمذی فی الجامع الصحيح، کتاب المناقب، باب فی مناقب عمر، 5 / 619، الحديث رقم : 3686، و أحمد بن حنبل في المسند، 4 / 154، و الحاکم في المستدرک، 3 / 92، الحديث رقم : 4495، و الطبرانی فی المعجم الکبير، 17 / 298، الحديث رقم : 822، و الرویاني في المسند، 1 / 174، الحديث رقم : 223، و أحمد بن حنبل في فضائل الصحابة، 1 / 356، الحديث رقم : 519.
28. عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : أَنَّهُ کَانَ فِيْمَنْ مَضَی رِجَالٌ يَتَحَدَّثُوْنَ نَبُوَّةً فَإِنْ يَّکُنْ فِي أمَّتِيْ أَحَدٌ مِّنْهُمْ فَعُمَرُ. رَوَاهُ ابْنُ أبِيْ شَيْبَةَ.
’’حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ حضورنبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : سابقہ امتوں میں بعض لوگ ایسے بھی ہوتے تھے جو نبوت کی سی باتیں کرتے تھے اور اگر میری امت میں ایسا کوئی ہے تو وہ عمر ہے۔ اس حدیث کو ابن ابی شیبہ نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 28 : أخرجه ابن أبيشبية في المصنف، 6 / 354، الحديث رقم : 31972.
29. عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلی الله عليه وآله وسلم : کَانَتْ فِي الْأمَمِ مُحَدَّثُوْنَ لَيْسُوْا بِأنْبِيَاءٍ فَإِنْ کَانَ فِي أمَّتِيْ فَعُمَرُ، رَوَاهُ الدَّيْلَمِيُ.
’’حضرت عائشہ رضی اﷲ عنہا فرماتی ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : تم سے پہلی امتوں میں محدَّثون ہوا کرتے تھے جو کہ انبیاء نہیں تھے اور اگر میری امت میں سے کوئی محدَّث ہے تو وہ عمر ہے۔ اس حدیث کو دیلمی نے روایت کیا ہے۔‘‘
الحديث رقم 29 : أخرجه الديلمي في المسند الفردوس، 3 / 278، الحديث رقم : 4839.

اس پوری پوسٹ میں ایک تو اللّه کا نام ہے جو حق ہے اور ایک اللّه کے رسول کا ذکر ہے جو حق ہے ان کے علاوہ اس پوسٹ میں اور آپ کے ساتھیوں کے کمنٹس میں کوئی فرق نہیں
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: اگر ان کے باپ دادا نے عقل سے ۔ ۔ کام نہ لیا ہو&a

insaanu ko aqal se kaam liye baghair chaara hi nahin hai kyunkeh aqlo fikar ke baghair insaan kisi bhi shai ko samajhne se mazoor rehta hai. kia aap ko maloom nahin jab aap aik bache ki soorat main peda huwe to aap kuchh bhi samajh boojh nahin rakhte the. phir waqt guzarne ke saath saath apko aqlo shaaor aata gayaa aur aap cheezun ko samjhte ge. yahee wajah hai jo log aqal haasil nahin karte zindagi ke tajarbaat se woh quran ko kabhi bhi samajh hi nahin sakte.

firqawariyat bhi hamaari jahaalat hi ki pedawar hai. agar ham har molvi sb se yeh poochhna shuroo kar den keh janaab aap ne falaan aayaat ka yeh tarjama kyun kiya hai aur woh ham ko samjhaana shuroo kar den to firqwariyat ahista ahista khud bakhud khatam ho jaaye gi. is liye keh aik din ham ko khud pata chal jaaye ga quran ko saheeh tarah se samjhne ka tareeqa kia hai jo fil waaqe kaam bhi karta hai kyunkeh usse koi tazaad aur uljhan bhi peda nahin hoti. jab tak ham log molavyun ko mutazaad tarjamun aur tafseerun ke zariye khud ko bewaqoof banaane ki khuli chhutti de rakhen ge baat banane wali nazar nahin aati. For more detailed explanation of things about the quran and deen of islam one should see HERE and HERE.
 

Back
Top