گردوارہ بابا گرونانک میں ماڈل کا ننگے سرفوٹوشوٹ،مشہور برانڈ تنقید کی زدمیں

2mannat.jpg

مشہور پاکستانی فیشن برانڈ منت کو سکھوں کے مقدس مقام کرتارپور گردوارے میں ایک فیشن فوٹوشوٹ کروانا مہنگا پڑگیا ہے، تنقید کی وجہ ماڈل کا ننگے سر گردوارے میں تصاویر کچھوانا بتایا جارہا ہے۔

مشہور فیشن برانڈ "منت " نے اپنے نئی کلیکشن کیلئے کرتارپور میں بابا گرونانک کے گردوارے میں فوٹو شوٹ کروایا جس کی تصاویر خود منت کے آفیشل انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شیئر کی گئیں، تصاویر میں ماڈل کو گردوارے کے صحن میں بغیر سر پر دوپٹہ اوڑھے پوز کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔

تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد دہلی سکھ گردوارہ مینجمنٹ کے صدر منجیندر سنگھ سرسا نے واقعے کو افسوسناک قرار دیتے ہوئے ملوث افراد کے خلاف تحقیقات کا مطالبہ کردیا ہے۔


انہوں نے اپنے بیان میں کہا کہ گورونانک دیو جی کے مقدس مقام پر ایسے فوٹوشوٹس کی کسی صورت اجازت نہیں دے سکتے، پاکستان کی حکومت اور وزیراعظم عمران خان کو سری کرتارپور صاحب کو ایک پکنک پوائنٹ بنانے کی لوگوں کی کوشش کے خلاف فوری طور پر کوئی اقدام کرنا ہوگا۔





سکھوں کی جانب سے سوشل میڈیا پر برانڈ کے اس فوٹو شوٹ کے خلاف تنقید جب شدید ہوئی تو منت نے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے تمام تصاویر ڈیلیٹ کردیں اور اس معاملے پر ایک وضاحت بھی جاری کی۔

منت کلوتھنگ کی جانب سے انسٹاگرام سٹوری پر شیئر کیے گئے بیان کے مطابق ہمارے آفیشل اکاؤنٹ سے شیئر کردہ تصاویر ہمارے کسی اپنے فوٹوشوٹ کی نہیں ہیں۔



منت کے مطابق یہ تصاویر ہمیں ایک تیسرے فریق(بلاگر) نے شیئر کی ہیں جس میں وہ ہماے برانڈ کا لباس زیب تن کیے ہوئے ہیں، یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ لوگ اپنی تصاویر کہاں اور کیسے کھنچواتے ہیں اس میں منت کا کوئی کردار نہیں ہے۔

منت نے تصاویر کوشیئر کرنے کی غلطی تسلیم کرتے ہوئے کہا کہ تاہم تصاویر شیئر کرنا ہماری غلطی ہے کہ ہمیں ایسا مواد شیئر نہیں کرنا چاہیے جس سے کسی کے جذبات مجروح ہوتے ہیں اس کیلئے ہم ہر انفرادی شخص سے معذرت کرتے ہیں۔

معذرت کےبعد منت کلوتھنگ نے اپنے آفیشل انسٹاگرام اکاؤنٹ سے یہ تصاویر ڈیلیٹ کردیں جس کے بعد ماڈل جو ایک کانٹینٹ کریئٹر بھی ہیں انہوں نے بھی اپنے اکاؤنٹ سے یہ تصاویر ڈیلیٹ کردی ہیں۔
 
Advertisement

wasiqjaved

Minister (2k+ posts)

every religion has its own dress code

in Canada UK and the USA

Sikh young girls dress even shorter and bold than the TICK TOCK model at kartarpur

Try to make good friends and you'll eventually have good social circle which will demote this type of toxic mentality. It has much less to do with religion.
 
Last edited:

ForReal

MPA (400+ posts)

every religion has its own dress code

in Canada UK and the USA

Sikh young girls dress even shorter and bold than the TICK TOCK model at kartarpur

Irrespective of what they do abroad, we just need to respect the wishes of Sikh community here. I live in US and lots of fools who think they are Americanized and MADAR PIDAR AZAD can be found in every religion so let's not fool ourselves. That is the exact reason Muslims go crazy bc of ppl publishing Holy Prophet's pbuh caricatures.
 

baalti

Minister (2k+ posts)

every religion has its own dress code

in Canada UK and the USA

Sikh young girls dress even shorter and bold than the TICK TOCK model at kartarpur

o khuda k banday, this is their Makkah, their religious place, respect it accordingly... abh ap ko logic se kya Kaaba mein bhi adh nangay log ghuss aien?
 

nasir77

Chief Minister (5k+ posts)
This is not an ordinary gurdwara, this is the holiest place for sikhs. Canada aur America ke examples na day, baji ka shoot bund kerwa !!! Chel
 
Sponsored Link