کیا چوہدری نثار کو واقعی وزیراعلیٰ پنجاب بنایا جارہا ہے؟

RashidAhmed

Staff member
Siasat.pk Web Desk
کیا چوہدری نثار کو واقعی وزیراعلیٰ پنجاب بنایا جارہا ہے؟
Chaudhry-Nisar.jpg

میڈیا پر یہ خبریں عام ہیں کہ چوہدری نثار کو وزیراعلیٰ پنجاب بنایا جارہا ہے۔ دراصل یہ خبریں پھیلانے والے دو ہی عناصر ہیں۔۔ ایک میڈیا اور دوسرا چوہدری نثار خود۔۔۔ میڈیا یہ خبر پھیلارہا ہے تو اسکے پیچھے دو ہی وجوہات ہیں ۔ پہلی چوہدری نثار چونکہ صوبائی اسمبلی کا حلف اٹھانے جارہے ہیں اسلئے یا تو انہیں اس ہزیمت سے بچایا جارہا ہے کہ وہ چھوٹی سیٹ پر حلف لے رہے ہیں جو انکے شایان شان نہیں ۔ دوسرا وجہ یہ ہے کہ میڈیا اپنی دکانداری چمکانے کیلئے ایسی خبریں پھیلا رہا ہے ۔۔ اگر چوہدری نثار یہ خبریں پھیلارہے ہیں اسکے پیچھے پہلی وجہ تو یہ ہوسکتی ہے کہ وہ خود کو چھوٹی سیٹ کی ہزیمت سے بچانا چاہتے ہیں۔۔ دوسری وجہ اپنی اہمیت جتلانا اور اپنی سیاست کو زندہ رکھنا ہے اور وہ اسٹیبلشمنٹ کی گڈبک میں ہیں۔

الیکشن 2018 سے پہلے جب 35 سے زائد امیدوار جیپ اور مٹکے کے انتخابی نشان پر لڑرہے تھے تو دعویٰ کیا جارہا تھا کہ یہ تمام لوگ جیت کر چوہدری نثار سے مل جائیں گے اور چوہدری نثار آئندہ وزیراعظم ہوں گے۔۔اس وقت جب یہ سوال ہوتا تھا کہ چوہدری نثار 25 سے 30 آزاد لوگوں کو ملاکر کیسے وزیراعظم بن سکتا ہے تو جواب یہ دیا جاتا تھا کہ اگر عمران خان کو مطلوبہ اکثریت نہ ملی تو یہ ایم این ایز چوہدری نثار کیساتھ ملیں گے اور ن لیگ اور دیگر جماعتیں چوہدری نثار کو ووٹ دیکر وزیراعظم بنائیں گی لیکن الیکشن میں رزلٹ الٹا ہوا۔۔ چوہدری نثار غلام سرور خان سےدونوں سیٹوں سے ہار گئے۔۔ ایک ایم پی اے کی سیٹ بھی ہار گئے جو دوسری ایم پی اے کی سیٹ انہوں نے جیتی اسکی وجہ یہ تھی کہ تحریک انصاف نے خانہ پری کیلئے ایک ایسی خاتون کو کھڑا کیا تھا جس کا نہ ذاتی ووٹ بنک تھا اور نہ ہی علاقے کے لوگ اسے جانتے تھے۔ اگر کوئی تھوڑا سا مضبوط امیدوار کھڑا ہوتا تو شاید چوہدری نثار یہ سیٹ بھی نہ جیت پاتے۔۔

اگر چوہدری نثار ایم این ایز کی سیٹ سے جیت جاتے تو انکے بارے میں پہلے دن سے آج تک یہی خبریں آتیں کہ عمران خان کو ہٹاکر چوہدری نثار کو وزیراعظم بنایا جارہا ہے یا اسٹیبلشمنٹ نے عمران خان کو خبردار کردیا کہ ہماری بات مانو ورنہ ہم اپنے بندے چوہدری نثار کو وزیراعظم بنوادیں گے یا فلاں فلاں جماعت نے اندرون خانہ چوہدری نثار کو وزیراعظم بنانے کی کوششیں شروع کردیں

ذرا خود سوچئے کہ چوہدری نثار کو وزیراعلیٰ بنائے گا کون ؟ ن لیگ؟ کیا نوازشریف اور مریم نواز چوہدری نثار کو قبول کرلیں گے؟ اگر تحریک انصاف بنائے گی تو سوال یہ اٹھتا ہے کہ کیا چوہدری نثار کو غلام سرور خان، راجہ بشارت اور پنڈی کی قیادت قبول کرے گی؟ کیا چوہدری نثار کو تحریک انصاف کے نظریاتی کارکن اور ایم پی ایز قبول کریں گے؟ چوہدری نثار کے وزیراعلیٰ پنجاب بننے کا ایک فیصد بھی چانس نہیں۔۔ چوہدری نثار عارف حمید بھٹی، صابرشاکر، ڈاکٹرشاہد مسعود اور اس جیسے دوسرے گپ باز اینکرز کے ٹاک شوز میں وزیراعلیٰ بن سکتا ہے لیکن حقیقت میں نہیں۔۔ بات تلخ ہے لیکن سچ ہے کہ چوہدری نثار نہ تین میں ہے نہ تیرا میں ہے۔۔

knowledge88

Chief Minister (5k+ posts)
The rumour that Chaudhry Nisar will replace Usman Buzsar may be possible,. they say where there is smoke there is fire. Remember when Asad Umar was asked if he was going to be replaced just few hours before he was, He responded with derision that " Hazaron Khwa hisheen aysee kay her Khahoiaish pey dum niklay "
And then he faced the utter humiliation and he was replaced.
Now coming back to the point how can it be possible that CM Buzdar to be replaced by Mr Nisar. My friend, let me jog your memory. Usman Buzdar joined PTI in May 2018 and in a few months he was the CM of Punjab, then why is it unusual for Chaudhry Nisar to become the CM of Punjab tomorrow if he joins PTI today ?

Last edited:

Kavalier

The media itself propogating these news... everyone is bikao
Sir ji, kal tak asad omar aur fawad ch k resign ki news k obhi aisay kaha jata tha ´k bus media noon k paisay kha k aisay news phela raha haay lakin sab nay dekh liya k kiya howa... kuch na kuch hota hay tou aisi khabrayn lagwai jati hayn...

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
Believe me... You can expect anything from Imran.

He believes whatever he does is right....and after that, he doesn't care a hoot about what others think about this idea. If he can make Osman Buzdar CM, how come Ch.Nisar would be a surprising decision by him....

Hussain1967

Believe me... You can expect anything from Imran.

He believes whatever he does is right....and after that, he doesn't care a hoot about what others think about this idea. If he can make Osman Buzdar CM, how come Ch.Nisar would be a surprising decision by him....
Absolutely agree with you on this! Nisar would have never been taking oath after 9 months if he wasn’t given nod by our security establishment . And I am now convinced that IK bows down in front of two authorities. One is the ‘spiritual power’ of Bushra Bibi. Other is ‘danda ‘ of GHQ.

I am rather amazed at the naivety ( or innocence) of thread starter who happens to be one of the moderators. He thinks that PTI workers wouldn’t accept Nisar as CM. My answer is that they will accept that same way as they accepted Buzdar who joined PTI from PMLN in May 2018. They will accept the same way as they have accepted the removal of Asad Umar. BTW, since when IK has started caring the sentiments of party workers ? He is a narcissist who thinks that ‘Khapptaan knows everything and Khaptaan never makes wrong decisions’.

Hussain1967

Ab Imran Khan sharminda ho kur kehta phirey ga - - - - oo ji chodhri nisaar to Humara aadmi he. Men ne lugaya he is ko.
During Dharna days (2014), IK used to address Nisar from container by saying that “Nisar, come join us. Fulfill your promise “. Can any person with a modicum of political understanding say this to a sitting interior minister and that too publicly? Such is the complete absence of political understanding of IK. I can expect any blunder from him at any time.

3rd_Umpire

اگر مسٹر بین جیسے لوھاروں کے دربان کو ویرِ اعلی بنایا گیا، تو اِس کا مطلب یہ ہو گا کہ
اِس میں کپتان کی رضا مندی بھی شامل ہے
،، اور کپتان کی یہ حرکت میرے لئے ناقابلِ برداشت ہو گی

لوھاروں کے دربان کیساتھ معاملہ گویا لوھاروں کیساتھ رعایت، اور چھوٹ۔۔۔

وہ دن میرا اس فورم کا آخری دن ہوگا
،، اور زندگی میں کبھی پولنگ سٹیشن کے قریب سے بھی نہیں گزروں گا

knowledge88

biggest bull sht of the day. And patwaris are going crazy for this sht.
It is a big bull shit but not as big as PPP's previous finance minister Abdul Hafeez Sheikh, being picked as an advisor to the Prime Minister Imran Khan on Finance. I think this is a bigger Bull shit.

RealPeople

Minister (2k+ posts)
message for these lifafa patwarris-you are low life stooges, so should stick to your job. no one has given yu the right to dictate or raise questions when it is not your remit. they have shown their bias at every stage since IK has come in. the public has spoken in the elections and will insahallah do agaoin. hope when the next elections acome around these stooges should ask for tickets to fight elections.

disgusted

message for these lifafa patwarris-you are low life stooges, so should stick to your job. no one has given yu the right to dictate or raise questions when it is not your remit. they have shown their bias at every stage since IK has come in. the public has spoken in the elections and will insahallah do agaoin. hope when the next elections acome around these stooges should ask for tickets to fight elections.
They wont get tickets just a 'parchi' to allow them to use a public toilet. They are spewing all the fecal matter from their mouths right now.

mhafeez

Absolutely agree with you on this! Nisar would have never been taking oath after 9 months if he wasn’t given nod by our security establishment . And I am now convinced that IK bows down in front of two authorities. One is the ‘spiritual power’ of Bushra Bibi. Other is ‘danda ‘ of GHQ.

I am rather amazed at the naivety ( or innocence) of thread starter who happens to be one of the moderators. He thinks that PTI workers wouldn’t accept Nisar as CM. My answer is that they will accept that same way as they accepted Buzdar who joined PTI from PMLN in May 2018. They will accept the same way as they have accepted the removal of Asad Umar. BTW, since when IK has started caring the sentiments of party workers ? He is a narcissist who thinks that ‘Khapptaan knows everything and Khaptaan never makes wrong decisions’.

مجھے لگتا ہے کہ چوہدری نثار کو اب تک امید تھی کہ غلام سرور جعلی ڈگری کیس میں نااہل ہوجائے گا اور وہ دوبارہ سے ایم این اے بن سکے گا ، دو دن پہلے یہ فیصلہ آیا کہ غلام سرور کی ڈگری جعلی نہیں ہے تو اب خفت مٹانے کو چوہدری نثار ایسی کہانیاں پھیلا رہا ہے