نادیہ خان،شرمیلافاروقی جنگ،وفاقی محتسب کا نادیہ خان کیلئے بڑا حکم

4nadiafoerrotqi.jpg

پاکستان پیپلز پارٹی کی رکن سندھ اسمبلی شرمیلا فاروقی اور مارننگ شو کی سابق میزبان نادیہ خان کیس میں اہم پیشرفت سامنے آگئی،شرمیلا فاروقی نے گزشتہ روز انسٹاگرام اسٹوری پر وفاقی محتسب کے نوٹس کا اسکرین شاٹ شیئر کیا اور بتایا کہ وفاقی محتسب نے نادیہ خان کو اس کیس سے متعلق کسی بھی طرح کی بحث کرنے یا کیس پر تبصرہ کرنے سے روک دیا ہے۔


شرمیلا فاروقی نے نادیہ خان کے اپنے والدہ کے ساتھ رویے پر سخت برہمی کا اظہار کیا تھا اور انہیں ’’بے شرم عورت‘‘ کہا تھا اور ان کے خلاف سائبر کرائم میں شکایت بھی درج کروائی تھی،جبکہ چند روز قبل شرمیلا فاروقی نے نادیہ خان کو ان کی والدہ کی متنازع ویڈیو پر 5 کروڑ روپے کا ہتک عزت کا نوٹس بھیجا تھا۔

0-sharmila-1643692076.jpg


شرمیلا فاروقی نے اپنی انسٹاگرام اسٹوری پر شیئر کیے گئے نوٹس میں کہا تھا کہ نادیہ خان نے اپنے یوٹیوب چینل پر ایک ہتک آمیز ویڈیو شائع کی،جس میں انہوں نے ان کی والدہ انیسہ فاروقی کی پرئیوایسی کی خلاف ورزی کی اور ان کے میک اپ کا مذاق اڑایا،نوٹس میں شرمیلا فاروقی کی جانب سے نادیہ خان کو 15 دن کا وقت دیا گیا کہ وہ نہ صرف اپنے ریمارکس واپس لے بلکہ معافی بھی مانگے اور پانچ کروڑ بطور معاوضہ ادا کرے۔

شرمیلا فاروقی کے ہتک عزت کے نوٹس کے جواب میں نادیہ خان نے بھی اپنے وکیل کے توسط سے شرمیلا فاروقی کو ان کے خلاف توہین آمیز ریمارکس استعمال کرنے پر 50 کروڑ ہرجانے کا نوٹس بھیجاتھا،کچھ روز قبل نادیہ خان کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی جس میں وہ شرمیلا فاروقی کی والدہ انیسہ فاروقی سے ان کے میک اپ کے بارے میں پوچھ رہی تھیں،جس پر انہیں تنقید کا سامنا بھی کرنا پڑا تھا۔
 
Advertisement

Pracha

Minister (2k+ posts)
Nadia Khan denigrating clip should be condemned. However, Sharmeela is shamelessly using her political clout to take revenge from her. Don't know when we well rid this country from these slimy leeches?
 

HimSar

Minister (2k+ posts)
Wow this important case is proceeding really fast. Thanks to the wafaqi mohtasab kashmala tariq whose family was involved in a hit and run murder and got away. Ghareeb ki jaan inke ghatya makeup key samnay kuch naheen.
 

umer amin

Minister (2k+ posts)
judge sahab ko dono main say jo achi service day gi.....judge saaab jo keh kisi khoti ka bacha ho ga apna decision day day ga. hay na judge saaab? gashti kay bachay judge saaab.
 
Sponsored Link