عمران خان کا دورہ امریکہ، بھارتی لابی کو پریشانی

naveed

Chief Minister (5k+ posts)



وائٹ ہاؤس نے بدھ کو جاری ہونے والے ایک بیان میں وزیر اعظم پاکستان عمران خان کے دورۂ امریکہ کی تصدیق کر دی ہے۔

وائٹ ہاؤس نے ایک انتہائی مختصر بیان میں کہا ہے کہ صدر ٹرمپ 22 جولائی کو وائٹ ہاؤس میں وزیر اعظم پاکستان کو خوش آمدید کہیں گے۔




اس سے قبل عمران خان کے دورۂ امریکہ کے بارے میں بہت سے قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں اور یہ واضح نہیں تھا کہ عمران خان کا یہ دورۂ سرکاری نوعیت کا ہو گا یا نہیں۔

عمران خان کے دورۂ امریکہ پر پر خاص منصوبہ بندی پاکستان کے خلاف ہر وقت سرگرم رہنے والے بھارت نے کی یہ منصوبہ بندی اس وقت سامنے آئی جب بھارتی صحافی نے امریکی سٹیٹ آفس کی ترجمان سے سوال کیا جس کا انہوں نے جواب دیا اور بعد میں پاکستانی صحافی کی جانب سے بھی اٹھائے جانے والے سوال کاانہوں نے جواب نہیں دیا جو صاف ظاہر کرتا ہے کہ بھارتی صحافی کا سوال پلاننگ کا حصہ تھا جس کے جواب میں ترجمان نے یہ کہہ کر میں دورہ کی تصدیق یا تردید وائٹ ہاؤس سے رابطہ کے بعد کروں گی جس سے کنفیوژن پیدا ہوئی۔



اس معاملے پر تمام کنفیوژن بھارتی لابی کا نتیجہ ہے ہمارے سفارتکار بھی یہ تسلیم کرتے ہیں کہ امریکا میں بھارتی لابی بہت مضبوط ہے ، پاکستان کی طرف سے کبھی اس پر کام نہیں کیا گیا نہ ہی مربوط حکمت عملی سے کبھی کام لیا گیا ہے

اسی لئے جب سے صدر ٹرمپ کی جانب سے وزیر اعظم عمران خان کو امریکا کے دورے کی دعوت ملی ہے ٹیب سے بھارتی لابی سرگرم نظر آتی ہے اور پریشان ہے کیونکہ بھارتی لابی بھارت کے مفادات کیلئے ہر وقت سرگرم نظر آتی ہے اسی سارے معاملے پر سب سے زیادہ ڈرامہ بھارتی چینلز پر رچایا گیا کہ پاکستان کے وزیر اعظم کو امریکا نہیں بلایا گیا لیکن جب سے وائٹ ہاؤس نے وزیر اعظم عمران خان کے دورہ کو کنفرم کر دیا ہے تب سے بھارتی لابی میں پریشانی صاف دیکھی جا سکتی ہے
 
Advertisement
Last edited by a moderator:

Ferrari

Senator (1k+ posts)
Once again the Phatwaris and dirty piss drinking endian shuddars are equally upset if anything good happens to Pakistan.

How much more proof do you all need that these Noonies are nothing but traitorous bastards.
 

Ferrari

Senator (1k+ posts)
So apparently Hindu lobby is pareshan but not Yahoodi lobby....hmmmm....interesting.
Hindu lobby is upset, but definitely not more than the Pee Pee Pee zardari gang of thieves. The gay Billo is very upset and is headed to meet the endian piss drinkers, but only after a quick stop in England for his transgender treatment.
 

Will_Bite

Chief Minister (5k+ posts)
I dont think anything will be accomplished in this trip. It will just be a step towards breaking the ice between the 2 countries. This is a working visit, not an official or state visit, so dont expect any deals to be signed, etc.
The visit is probably gonna be more important for the US defense brass, as they want support from Pakistan in order to chart their escape from Afghanistan.
 
Sponsored Link

Featured Discussions