سودیہ نے ماں کو بیٹی سے الگ کر دیا ??

muhammadadeel

Chief Minister (5k+ posts)
ہماری زہنت پر مجھے اب سوال نہیں اُلکت اور بدبو آتی ہے۔
ایک عورت اسلام قبول کر کے مذہب میں داخل ہو۔ بچہ پیدا کرے ایک مسلمان کے ساتھ۔ اُدھر عدالت جاہلیہ اسلام کا نام لے کر ماں سے بیٹی کو چھین لے۔
میں ایسے نہیں بولتا کہ ہمیں جو اسلام پڑھایا جاتا ہے، جو ذاتیں ہمارے اندر موجود ہے وہ سب جھوٹ ہے۔

ان اصولوں اور باتوں کو جب ہم مسلمان نہیں سمجھ سکتے تو کس منہ سے دوسروں کو اسلام کی دعوت دیتے ہیں۔

انگریزی کا لفظ سر اُردو میں صاحب کہلاتا ہے جو عام طور پر ہم لوگ نام کے ساتھ استمال کرتے ہیں۔ عربی میں اسے سید کہتے ہیں۔ سید کا مطلب کچھ نہیں یہ صرف خطاب ہے۔ اس طرح اور بہت سی ذاتوں اور جھوٹی باتوں نے ہمیں گھیر لیا ہے، مسلمان کب اپنی عقل استمال کرنی شروع کرے گا۔

Aliimran1

CHADI AUR QADIANI ISLAM KAY SAB SE BADAY DUSHMAN HEIN
I AM THE BIGGEST CRITIC OF SAUDI MONARCHY AND THEIR HYPOCRISY BUT WHAT THEY ARE DOING THERE IT IS NOT PROBLEM
THEIR LAWS ARE NOT WITH ACCORDANCE TO ISLAMIC LAWS
THEIR LAWS ARE "SAUDI LAWS " TO PROTECT THEIR MONARCHY
CHADI AND QADIANIS ARE THE BIGGEST ENEMIES OF ISLAM AND PAKISTAN
BEAWARE TO THEM

zagyy

Senator (1k+ posts)
ہماری زہنت پر مجھے اب سوال نہیں اُلکت اور بدبو آتی ہے۔
ایک عورت اسلام قبول کر کے مذہب میں داخل ہو۔ بچہ پیدا کرے ایک مسلمان کے ساتھ۔ اُدھر عدالت جاہلیہ اسلام کا نام لے کر ماں سے بیٹی کو چھین لے۔
میں ایسے نہیں بولتا کہ ہمیں جو اسلام پڑھایا جاتا ہے، جو ذاتیں ہمارے اندر موجود ہے وہ سب جھوٹ ہے۔

ان اصولوں اور باتوں کو جب ہم مسلمان نہیں سمجھ سکتے تو کس منہ سے دوسروں کو اسلام کی دعوت دیتے ہیں۔

انگریزی کا لفظ سر اُردو میں صاحب کہلاتا ہے جو عام طور پر ہم لوگ نام کے ساتھ استمال کرتے ہیں۔ عربی میں اسے سید کہتے ہیں۔ سید کا مطلب کچھ نہیں یہ صرف خطاب ہے۔ اس طرح اور بہت سی ذاتوں اور جھوٹی باتوں نے ہمیں گھیر لیا ہے، مسلمان کب اپنی عقل استمال کرنی شروع کرے گا۔

Every country has a law of custody of child, and in some situations judge decide as per the circumstances. order is order, whatever court passed the order. Agar yehi order USA kee court se hota to tum kehtey, Justice is done!!

Why you bring Islam in your every post. Yeh Larki Maan k saath ja k stripper bhee ban sakti thee, to baap ko kesa lagta k us kee bachi Nude club main dance karti hai.

Bdetter u change ur religion if u hate it. wesy bhee lagta hai k tum ne ID msulim name se banaya hua hai, Actually u are mother fucking Hindu.

zagyy

Senator (1k+ posts)
سودیہ نے ماں کو بیٹی سے الگ کر دیا

Tumhain Raw ne sahi Urdu likhna bhee nahi sikhaya. tumhain ye bhee pata nahi k urdu main Saudia kesey likhtey hain. 100% sure that u are here on Hindu Zionist agenda

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
مغرب کے سیکولر ممالک میں انسانوں کو جو آزادیاں میسر ہیں، سعودی عرب، ایران، پاکستان جیسے اسلامی ممالک میں ان کا عشرِ عشیر بھی نہیں۔۔اسلامی ممالک میں انسانی زندگی، انسانی آزادی، انسانی حقوق کی کوئی اہمیت نہیں۔۔ ۔۔

Will_Bite

Prime Minister (20k+ posts)
That’s ok , it’s Saudi law and honestly Islamic law says that children should be with father.
If you are going by standard law, then kids that young go to the mother. Plus, it seems like they havent investigated her allegation of her ex husband being a drug addict.

muhammadadeel

If you are going by standard law, then kids that young go to the mother. Plus, it seems like they havent investigated her allegation of her ex husband being a drug addict.

exactly, i don't think enough consideration has been given to that fact. Medical checkup, financial spending these can easily be investigated and matter sorted.

If a child ends up with an abusive, drunk retard. Who's responsible? Islamic Govt. of Saudi Arabia. I don't see why this immoral regime that funds anti-Muslims extremists in India calls itself Muslim.

zoraym

MPA (400+ posts)
That’s ok , it’s Saudi law and honestly Islamic law says that children should be with father.
9 Zaid bin Ishaq bin Jariya narrated that once a child custody case was brought to Abu Bakr who decided in favor of the mother and then said I have heard from Holy Prophet (pbuh) that ‘Do not separate the mother from her child.

zoraym

MPA (400+ posts)
9 Zaid bin Ishaq bin Jariya narrated that once a child custody case was brought to Abu Bakr who decided in favor of the mother and then said I have heard from Holy Prophet (pbuh) that ‘Do not separate the mother from her child.

zoraym

MPA (400+ posts)
No brother, Allah swt says in quran that child should not be separated from mother

TONIC

That is till the age of two when child is in need of mother and his food is attached to mother not after that.