حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

drkhan22

Senator (1k+ posts)


اس حصے کا کیا مطلب ہے آپ کی بتائی تھیوری میں کہیں فٹ نہیں ہوتا



Bhai saab ye meri theory nahee hay. Seedha sada Quran ka tarjuma hay. Complex men ne kia hay ??? ALLAH ke banday aap saray thread utha ke dekh len jitna aap ke sathion ne Ayaat ka satyanaas mara hay or ilzam complexity ka ham per hay ...

Pehle ALLAH ke Rasool ke der ko bahas banaya, to bat na banni or meri daleel ka koi jawab na dia jab men bataya ke der kion ho sakta hay. Phir aap Alnaas men apna matlab talash kerne lagay hen. Bhai saab aapka Matlab ALLAH ne kion na bayan ker dia ke wo kon sa group tha, aap ko taweelen na karnee perhtee aaj eid ke roz men.

Ik bhai aap ka Anzalna pe behas kerte kerte ghaib ho gaye, Ik or bhai Kalima kee behas cher ke rukhsati pe nikal gaye.

Saari umer lagay gee mager imamat sabit na hogi. Or saari umer lag jaigee mager aap ko ye bat bhee samjh nahee agye gee ke IMAMAT ko paheli bana ker kioon rakha gaya Quran men ???

Men apna ik sawal repeat ker doon janab.

Imam kee marfat se inkar ALLAH or uss ke Rasool kee maarfat se inkar hay ....... Assol Kafi, Kitabul Hujjat ...... Quran se sabit karen verna is jhoot ka inkaar karen.
 
Last edited:

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Bhai saab ye meri theory nahee hay. Seedha sada Quran ka tarjuma hay. Complex men ne kia hay ??? ALLAH ke banday aap saray thread utha ke dekh len jitna aap ke sathion ne Ayaat ka satyanaas mara hay or ilzam complexity ka ham per hay ...

Pehle ALLAH ke Rasool ke der ko bahan banaya, to bat na banni or meri daleel ka koi jawab na dia jab men bataya ke der kion ho sakta hay. Phir aap Alnaas men apna matlab talash kerne lagay hen. Bhai saab aapka Matlab ALLAH ne kion na bayan ker dia ke wo kon sa group tha, aap ko taweelen na karnee perhtee aaj eid ke roz men.

Ik bhai aap ka Anzalna pe behas kerte kerte ghaib ho gaye, Ik or bhai Kalima kee behas cher ke rukhsati pe nikal gaye.

Saari umer lagay gee mager imamat sabit na hogi. Or saari umer lag jaigee mager aap ko ye bat bhee samjh nahee agye gee ke IMAMAT ko paheli bana ker kioon rakha gaya Quran men ???

Men apna ik sawal repeat ker doon janab.

Imam kee marfat se inkar ALLAH or uss ke Rasool kee maarfat se inkar hay ....... Assol Kafi, Kitabul Hujjat ...... Quran se sabit karen verna is jhoot ka inkaar karen.

آپ ایک اعتراض کا جواب نہیں دے سکے تو آپ کی پرانی کامیابیوں کا کیا فائدہ؟


اس سے اگے الله کہہ رہا ہے کہ وہ کافروں کی قوم کو ہدایت نہیں دیتا
بیشک اﷲ کافروں کو راہِ ہدایت نہیں دکھاتا،
تو یقینا آپ کے پاس اس کا بھی کوئی جواب نہیں ہو گا کہ کافروں کو اگر الله نے ہدایت نہیں دینی تو کافر مسلمان کیسے ہو گئے؟


چلیں آپ قائم رہیں اپنی تھیوری پر. واقعی آپ کو امامت کوئی ثابت نہیں کروا سکتا
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

آپ کی باتوں تضاد ہی تضاد ہے آپ نے کہا کہ

جب کہ الله نے مردے زندہ کرنے میں سب ذکر کیا ہے ملہذا فرمیں
بیشک ہم ہی تو مُردوں کو زندہ کرتے ہیں
اب اس میں صرف کافر کہاں سے ثابت ہوتے ہیں ؟

خلاصہ یہ ہے کہ آپ نے امام لفظ کا ترجمہ بدل دیا. حالاں کہ یہ جس کا بھی ذکر ہے (انسان یا کتاب) اسے امام یعنی رہنما کہا جا رہا ہے لیکن وہ ہماری رہنمائی نہیں کر رہا
اسے مبین کہا جا رہا ہے جس کا مطلب ظاہر، نمایاں کے ہیں لیکن نہ آپ کو اس کا پتا ہے نہ آپ کے کسی بڑے کو .
پھر أَحْصَيْنَاهُ کا لفظ ہے جس کا مطلب کنکریوں پر گننا ہے کیا الله نے کسی کتاب میں حساب کتاب لکھنا ہوتا تو کیا وہ کنکریوں پر حساب کر کے لکھتا؟ ہاں اگر کسی بندے کو گواہ/امام /عالم بناتا تو یقینا اس بندے کو ایک ایک چیز گنوا کر بناتا
آپ آگے بحث کرنا نہیں چاہتے ورنہ آپ اس سے اگلی آیت ملاحظہ کرتے کہ نبی کو مثال دے کر سمجھانے کو کہا جا رہا ہے


Aap ne kullun kee behas kee thee ye uss ka jawab hay. Or ALLAH ne naktub keh ker likhnay or Ahsainaa keh ker ginnay huye hone ka ziker kia, Imam e Mubeen Loh E mahfooz hay jahan her cheez ginni hui well calculated, exact and full in detail likhee hen. Aap lagay rahe iss men ik Insaan ko imam bana ker fit kerne. Uss ko mubeen isi liye kaha hay its not a small ordinary register, ofcourse its Loh e Mahfooz.
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
یہ آپ اس بات پر چلے گئے کہ ہمارا عقیدہ غلط ہے یا نہیں
جب کہ ہمارا عقیدہ ٹھیک ہے یا غلط اس بات سے قطع نظر ہمارے عقیدے میں توہین کا پہلو کہاں سے نکلتا ہے ؟


اب آپ کا یہ سوال کہ ہمارا عقیدہ غلط ہے
ذرا سورہ قدر کی پہلی آیت لکھ دیں. پھر آگے چلتے ہیں



إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ
﴿١
[97:1] محمد حسین نجفی

بےشک ہم نے اس (قرآن) کوشبِ قدر میں نازل کیا۔


لیں جناب دیکھیں اور آگے چلیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ
﴿١
[97:1] محمد حسین نجفی

بےشک ہم نے اس (قرآن) کوشبِ قدر میں نازل کیا۔


لیں جناب دیکھیں اور آگے چلیں

غور کریں کہ یہاں کہا جا رہا ہے کہ قرآن نازل کیا
کیا اس سے ثابت نہیں ہوتا کہ قرآن ایک ہی بار سارا کا سارا نازل ہو گیا؟
اگر نہیں تو آپ کی دلیل کا انتظار ہے
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
آپ ایک اعتراض کا جواب نہیں دے سکے تو آپ کی پرانی کامیابیوں کا کیا فائدہ؟


اس سے اگے الله کہہ رہا ہے کہ وہ کافروں کی قوم کو ہدایت نہیں دیتا
بیشک اﷲ کافروں کو راہِ ہدایت نہیں دکھاتا،
تو یقینا آپ کے پاس اس کا بھی کوئی جواب نہیں ہو گا کہ کافروں کو اگر الله نے ہدایت نہیں دینی تو کافر مسلمان کیسے ہو گئے؟


چلیں آپ قائم رہیں اپنی تھیوری پر. واقعی آپ کو امامت کوئی ثابت نہیں کروا سکتا

Men ne kab kaha kafir muslaman ho gaye. Aapne bunyadi sawal kia tha ke is ayat men Dar kis ka tha ? Phir Alnas ye ye sabit kerna chaha ke koi ik khas group tha (jis keliye alnas ka sahara lia) ??
Men ne sirf itna arz kia, Baligh men ALLAH ne Quran ko bayan ker ne ka kaha hay. Unzila kee misal bhee de dee jo aapko shayed pasand nahee ayyee(aap ne tabsara bhee munasib na samjha). Aapki koshish hay is ko kisi tara ghadeer vali riwayat ke sath fit kar den bus. Or Shia Ulema kee ye sab se ziada kamzor daleel hay dar haqeeqat. Pehle to matlab hee wo nahee jo bayan kia jata hay. Phir is ka shan e Nazool bhee wo nahee jo bayan kia jata hay, Phir ager aap bazidd rahen or kahen ke ye ALLAH ne ALI kee imamat ka ilaan kia tha (jo hargiz haqeeqat nahee) to bhee bat nahee banay gee. Kion ke ager ilaan Nabi se karana hota to Qul keh ker aglee ayat men ussi ilaan ka bayan karte. Lekin aglee ayat Qul keh baad kuch or kehtee hay. Phir dekh len aglee ayat men na darnay ka keh ker ALLAH ne kia ilaan karaya hay, ahl e kitaab se mukhatib hen or tamam Saheefon ka ziker hay (yahan aap ne unzila pe behas kee). Bhai ALI ka ilaan karane ke liaye ALLAH ko kia itna masla tha ke ilaan bhee kara rahee hen or pehlian bhee bujwaa rahe hen ???

Or kamyabi kee bat hee koi nahee bhai. Its not a war. Its juts matter of understanding. Apna nukta nazer bayan karna hay. Na kisi ki shikast hay na fatah.
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Men ne kab kaha kafir muslaman ho gaye. Aapne bunyadi sawal kia tha ke is ayat men Dar kis ka tha ? Phir Alnas ye ye sabit kerna chaha ke koi ik khas group tha (jis keliye alnas ka sahara lia) ??
Men ne sirf itna arz kia, Baligh men ALLAH ne Quran ko bayan ker ne ka kaha hay. Unzila kee misal bhee de dee jo aapko shayed pasand nahee ayyee(aap ne tabsara bhee munasib na samjha). Aapki koshish hay is ko kisi tara ghadeer vali riwayat ke sath fit kar den bus. Or Shia Ulema kee ye sab se ziada kamzor daleel hay dar haqeeqat. Pehle to matlab hee wo nahee jo bayan kia jata hay. Phir is ka shan e Nazool bhee wo nahee jo bayan kia jata hay, Phir ager aap bazidd rahen or kahen ke ye ALLAH ne ALI kee imamat ka ilaan kia tha (jo hargiz haqeeqat nahee) to bhee bat nahee banay gee. Kion ke ager ilaan Nabi se karana hota to Qul keh ker aglee ayat men ussi ilaan ka bayan karte. Lekin aglee ayat Qul keh baad kuch or kehtee hay. Phir dekh len aglee ayat men na darnay ka keh ker ALLAH ne kia ilaan karaya hay, ahl e kitaab se mukhatib hen or tamam Saheefon ka ziker hay (yahan aap ne unzila pe behas kee). Bhai ALI ka ilaan karane ke liaye ALLAH ko kia itna masla tha ke ilaan bhee kara rahee hen or pehlian bhee bujwaa rahe hen ???

Or kamyabi kee bat hee koi nahee bhai. Its not a war. Its juts matter of understanding. Apna nukta nazer bayan karna hay. Na kisi ki shikast hay na fatah.

آپ کے کمینٹ میں کوئی بھی دلیل نہیں جس کا میں جواب دے سکوں

ایک پرانی دلیل جس میں آپ نے اسے اگلی آیات سے ملانے کی کوشش کی جس کا میں جواب دے چکا ہوں


بہر حال آپ کے پاس اس کا کوئی جواب نہیں کہ الناس کیوں استعمال ہوا اور الله نے یہ کیوں کہا کہ وہ کافروں کو ہدایت نہیں دیتا اور الله کے یہ کہنے کے باوجود کافر مسلمان کیسے ہوتے ہیں . ظاہر ہے آپ نے جو مطلب اوہذ کیا ہے وہ غلط ہے اس لئے جھول ہی جھول ہیں


میری آپ سے گزارش ہے کہ آپ الناس اور کافروں کو ہدایت نہ دینے والے نقطے پر غور و خوص جاری رکھیں . الله آپ کا اور میرا مدد گار ہو

 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
کچھ انسانوں کے بارے میں الله نے قرآن میں فرمایا ہے کہ میں نے انہیں اس طرح پاک رکھا ہے جس طرح میرے پاک رکھنے کا حق ہے . اس لئے میں ان انسانوں کو اس میں شامل نہیں سمجھتا
تو اگر آپ سب انسانوں کو اس میں شامل نہیں کرنا چاہتے تو سب انسانوں سے متعلق ایسی کوئی آیت دکھا دیں


ابھی کے لئے ہم آپ کی تھیوری پر چل رہے ہیں تو اگر میرا اوحظ کیا گیا مطلب غلط ہے تو ٹھیک کیا ہے وہ بتانا آپ کی زمیداری ہے وگرنہ ہمیں بحث یہیں ختم کرنا ہو گی کہ آپ کی تھیوری کے مطابق جھول ہی جھول ہیں اور آپ کے پاس کوئی جواب نہیں اور آپ اپنی جھول والی تھیوری چھوڑنے پر بھی آمادہ نہیں

آپ وو آیت پوسٹ کریں تاکے کسی قسم کا کنفیوژن نہ رہے اور یہ بھی بتائیں کے اس آیت کے تحت وہ کتنے اور کون لوگ ہیں جو اس میں شامل نہیں ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

آپ وو آیت پوسٹ کریں تاکے کسی قسم کا کنفیوژن نہ رہے اور یہ بھی بتائیں کے اس آیت کے تحت وہ کتنے اور کون لوگ ہیں جو اس میں شامل نہیں ہیں

بس اللہ یہی چاہتا ہے کہ اے (رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے) اہلِ بیت! تم سے ہر قسم کے گناہ کا میل (اور شک و نقص کی گرد تک) دُور کر دے اور تمہیں (کامل) طہارت سے نواز کر بالکل پاک صاف کر دے،
33;33

اس کے مطابق اہل بیت کثافت سے مبرا ہیں اہل بیت کے علاوہ ہر شخص الناس کی تعریف میں آتا ہے


 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
آپ کی دلیل میری سمجھ سے واقعی باہر ہے
جب کوئی رکوع کرتا ہے یا سجدہ کرتا ہے تو کیا اس کا رح کعبہ کی طرف سے پھر جاتا
اگر رح زمین کی طرف ہو جاتا ہے تو آپ کیا مشرق کی طرف منہ کر کے سجدہ کریں کہ ایسی صورت میں بھی رح زمیں کی طرف ہی ہو جائے گا


چلیں آپ کو سمجھ نہیں آ رہی تو میں آپ کو قرآن سے رکوع و سجود کا حکم دکھا دیتا ہوں آپ مجھے سلام میں رح پھیرنے کا حکم دکھا دیں ۔ کہ اگر کوئی حکم قرآن میں ہے تو iس حکم میں گنجائش بھی قرآن میں ہی قابل قبول ہے



جناب یہی تو کہ رہا ہوں کے سجدے اور رکوع میں بھی منہ کعبہ سے پھر جاتا ہے


چلیں میں آپ کو سمجھاتا ہوں آپ بتائیں کہ
جب آپ سجدہ کرتا ہیں تو آپ کا منہ ( چہرہ ) کس طرف ہوتا ہے ؟؟؟ زمین کی جانب یاں کعبہ کی جانب ؟؟




آپ قران سے صرف قران سے یا بات دکھا دیں کے سجدہ اور اور رکوع کی جو ترتیب اپ فالو کرتے ہیں وو قرآن میں ہے کے ایک نماز کی اتنی رکعت ہوں گی اینڈ اس میں پہلے رکوع اتنی دفع کرنا ہے پھر سجدہ اتنی دفع




پوسٹ کی ہر بات کا جواب دیجیے گا
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
آپ کے کمینٹ میں کوئی بھی دلیل نہیں جس کا میں جواب دے سکوں

ایک پرانی دلیل جس میں آپ نے اسے اگلی آیات سے ملانے کی کوشش کی جس کا میں جواب دے چکا ہوں


بہر حال آپ کے پاس اس کا کوئی جواب نہیں کہ الناس کیوں استعمال ہوا اور الله نے یہ کیوں کہا کہ وہ کافروں کو ہدایت نہیں دیتا اور الله کے یہ کہنے کے باوجود کافر مسلمان کیسے ہوتے ہیں . ظاہر ہے آپ نے جو مطلب اوہذ کیا ہے وہ غلط ہے اس لئے جھول ہی جھول ہیں


میری آپ سے گزارش ہے کہ آپ الناس اور کافروں کو ہدایت نہ دینے والے نقطے پر غور و خوص جاری رکھیں . الله آپ کا اور میرا مدد گار ہو

Isi liye keh raha tha men shuru se bhai saab. ALLAH ne ager ALI ki imamat ka ilaan kerna hota to aap taman shia hazrat ko Alnas, or anzilna ke chakron men na dalta na hee siharon kinaron men bayan hota. It was a simple job for ALLAH. Abh aapko ham ne nahee uljhaya, ALLAH ne aapko thaka dia hay apni ayat men or aap ke apne aqeedon men. I hope u know what i said.
Do ask your Ulema following

1) ALLAH ne khud, bazaat e khud kion nahee ALI ki imamat ka ilaan kia ??
2) Kia imamat saari Quran men bayan kee gayee hay jo Assol kafi men hay ??

Aap is per sochen, men ne zaroor aapki baton se aapke dalail or behas ke andaz ko mazeed jaana hay.

ALLAH ham sab ko hidayat day.
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

بس اللہ یہی چاہتا ہے کہ اے (رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے) اہلِ بیت! تم سے ہر قسم کے گناہ کا میل (اور شک و نقص کی گرد تک) دُور کر دے اور تمہیں (کامل) طہارت سے نواز کر بالکل پاک صاف کر دے،
33;33

اس کے مطابق اہل بیت کثافت سے مبرا ہیں اہل بیت کے علاوہ ہر شخص الناس کی تعریف میں آتا ہے



اہل بیت کی فہرست پوسٹ کر دیں یاں اگر لسٹ لمبی ہے اور پوسٹ کرنا ممکن نہیں تو کوئی اصول واضح کر دیں کے اہل بیت کس کو کہا جاسکتا ہے
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

جناب یہی تو کہ رہا ہوں کے سجدے اور رکوع میں بھی منہ کعبہ سے پھر جاتا ہے


چلیں میں آپ کو سمجھاتا ہوں آپ بتائیں کہ
جب آپ سجدہ کرتا ہیں تو آپ کا منہ ( چہرہ ) کس طرف ہوتا ہے ؟؟؟ زمین کی جانب یاں کعبہ کی جانب ؟؟




آپ قران سے صرف قران سے یا بات دکھا دیں کے سجدہ اور اور رکوع کی جو ترتیب اپ فالو کرتے ہیں وو قرآن میں ہے کے ایک نماز کی اتنی رکعت ہوں گی اینڈ اس میں پہلے رکوع اتنی دفع کرنا ہے پھر سجدہ اتنی دفع




پوسٹ کی ہر بات کا جواب دیجیے گا

محترم آپ میرے سوال کو سمجھنے میں نہ کام رہے ہیں


میرا نقطہ یہ ہے کہ اگر قرآن کسی چیز کا حکم دے تو اس چیز میں گنجائش صرف قرآن سے ہی ہو سکتی ہے یعنی اگر قرآن میں لکھا ہے تو


میں آپ سے پوری نماز کا حساب نہیں مانگ رہا


میں آپ سے پوچھ رہا ہوں کہ قرآن میں نماز کے وقت رح کعبہ کی طرف ہو تو بقول آپ کے نبی نے خلاف قرآن جکم کیسے دے دیا؟


مجھے یہ بھی لگتا ہے کہ آپ رکوع اور سجود میں الجھ رہے ہیں . تو ملہذا فرمائیں


فَوَلِّ کا مطلب ہے گھمانا .... جیسا کے ہم گردن گھما کر اپنے پیچھے دیکھتے ہیں
تَقَلُّبَ کا مطلب ہے الٹ ہو جانا . جیسے ہم آسمان کی طرف دیکھتے ہیں تو سر نیچے آتا ہے اور چہرہ اوپر . یا جیسے ہم سجدہ کرتے ہیں تو جسم کا کچھ حصہ الٹ ہو جاتا ہے


تو الله نے تَقَلُّبَ کی اجازت رکوع اور سجود کی شکل میں دی ہے لیکن فَوَلِّ کی اجازت نہیں دی


آپ کا سلام پھیرنا فَوَلِّ ہے یہ بات مجھے قرآن سے سمجھا دیں . اگر آپ کہیں گے تو میں تَقَلُّبَ آپ کو قرآن سے دکھا دوں گا


امید ہے آپ کو سوالوں کے جواب مل گئے ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
شرط والی بات پر کوئی بات نہ کرنے سے کیا مراد لوں ؟؟ کے آپ کی تسلی ہو گئی ہے ؟؟؟

ہرگز نہیں ! میں آپ کے جواب سے آپ کو شرط ثابت کروں گا اس لئے پوچھ رہا ہوں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


اہل بیت کی فہرست پوسٹ کر دیں یاں اگر لسٹ لمبی ہے اور پوسٹ کرنا ممکن نہیں تو کوئی اصول واضح کر دیں کے اہل بیت کس کو کہا جاسکتا ہے

یہ آپ بحث کا رح موڑ رہے ہیں . اہل بیت میں پانچ ہیں زیادہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا . آپ صرف یہ بتایں کہ الله نے انسانوں کا کیوں ذکر کیا
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

بس اللہ یہی چاہتا ہے کہ اے (رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے) اہلِ بیت! تم سے ہر قسم کے گناہ کا میل (اور شک و نقص کی گرد تک) دُور کر دے اور تمہیں (کامل) طہارت سے نواز کر بالکل پاک صاف کر دے،
33;33

اس کے مطابق اہل بیت کثافت سے مبرا ہیں اہل بیت کے علاوہ ہر شخص الناس کی تعریف میں آتا ہے


Pehle to iss ayat men Ahl E bait se murad ALLAH ke Rasool SAW ki azwaj or baqi khandan vale hen. Shia Harzat kee adat hay, naa aagay dekhte hen na peechay, bus ik lafz ko apnee marzi se uchak lete hen or aapna mudda bayan kerte hen. Kamal adat hay aap logon kee.

Ager ye aap ki sab se baree daleel hay Ahle bait kee to mere is sawal ka jawab den.


..... ALLAH ne kaha '' ALLAH ne Chaha (ALLAH ne sirf chaha hay, apni khwaish ka izhaar kia hay, ye nahee kaha ke ker dia hay jo aap samajh bethe hen) ke tum se har kism ke Rijs ko door ker day, or tumhen paak ker day.

Aap ye bata den ke
1) Yahan abhi ALLAH ne sirf chaha hay, matlab abhi kia nahee hay theeek ???
2) Phir kia is se pehle tek tamam Ahl e bait ke sath Rijs mojood tha ke ALLAH ne chaha uss ko door kardoon ????
3) Kia wo phele napaak thay ke phir yahan ALLAH ne chaha ke paak ker de ????

aapki tashreeh se ye sabit hota hay ke wo Rijs ke sath de, Pak nahee thay ke phir ALLAH ne unnko pak kerna chaha. ALLAH ne chaha (aap ne ker dia samjh rakha hay). Phir keh doon ke aap unko Rijs vala or Napaak keh ker khud gustakhi ke murtakib ho rahya hen.
 
Last edited:

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
یہ آپ بحث کا رح موڑ رہے ہیں . اہل بیت میں پانچ ہیں زیادہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا . آپ صرف یہ بتایں کہ الله نے انسانوں کا کیوں ذکر کیا

جی نہیں میں رخ نہیں موڑ رہا مگر آپ کو صیح طرف لانے کے لئے تمہید باندھ رہا ہوں


چلیں یہ باتیں کہ حضرت ابو زر غفاری بھی اس اناس لفظ کے تحت اتے ہیں جن سے الله نے بچانے کے وعدہ کیا ؟؟


اگر نہیں تو کیوں نہیں
 
Last edited:

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

محترم آپ میرے سوال کو سمجھنے میں نہ کام رہے ہیں


میرا نقطہ یہ ہے کہ اگر قرآن کسی چیز کا حکم دے تو اس چیز میں گنجائش صرف قرآن سے ہی ہو سکتی ہے یعنی اگر قرآن میں لکھا ہے تو


میں آپ سے پوری نماز کا حساب نہیں مانگ رہا


میں آپ سے پوچھ رہا ہوں کہ قرآن میں نماز کے وقت رح کعبہ کی طرف ہو تو بقول آپ کے نبی نے خلاف قرآن جکم کیسے دے دیا؟


مجھے یہ بھی لگتا ہے کہ آپ رکوع اور سجود میں الجھ رہے ہیں . تو ملہذا فرمائیں


فَوَلِّ کا مطلب ہے گھمانا .... جیسا کے ہم گردن گھما کر اپنے پیچھے دیکھتے ہیں
تَقَلُّبَ کا مطلب ہے الٹ ہو جانا . جیسے ہم آسمان کی طرف دیکھتے ہیں تو سر نیچے آتا ہے اور چہرہ اوپر . یا جیسے ہم سجدہ کرتے ہیں تو جسم کا کچھ حصہ الٹ ہو جاتا ہے


تو الله نے تَقَلُّبَ کی اجازت رکوع اور سجود کی شکل میں دی ہے لیکن فَوَلِّ کی اجازت نہیں دی


آپ کا سلام پھیرنا فَوَلِّ ہے یہ بات مجھے قرآن سے سمجھا دیں . اگر آپ کہیں گے تو میں تَقَلُّبَ آپ کو قرآن سے دکھا دوں گا


امید ہے آپ کو سوالوں کے جواب مل گئے ہیں


فَوَلِّ والی آیت پوسٹ کردیں اور تَقَلُّبَ والی آیت پوسٹ کردیں
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top