تربیت اولاد کا انوکھا انداز

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
large.jpg
تربیت اولاد کا انوکھا انداز
ایک شخص کا کہنا ہے
میری امی جب بھی مجھے نماز پڑھنے کا کہتی ساتھ ہی میرے لئے دعا بھی کرتی جاتی اور کہتی
نماز پڑھو اللہ تمہیں عزت دے
اللہ تمہیں نماز کی حلاوت نصیب کرے
اللہ تمہیں توفیق دے۔

اسی لئے بچپن سے ہی میرے اندر نماز کی محبت پیدا ہو گئی، مجھے نماز پڑھنا اچھا لگنے لگا ، اور میں اپنی ماں کی اپنے لئے دعائیں سننے کے لئے نماز کا انتظار کرتا رہتا۔

میں اپنی ماں کو دیکھتا تھا کہ وہ ہر نماز کے بعد اللہ سے دعا مانگتی

اے اللہ ! میرے بیٹے کو نماز سے لطف اندوز ہونے والوں میں شامل فرما
اے اللہ! نماز کو میرے بیٹے کی آنکھوں کی ٹھنڈک بنا دے۔

وہ اسی طرح دعائیں مانگتی رہی ۔ اور جب میں بڑا ہو گیا تو میری زندگی کے سب سے خوبصورت لمحات وہی ہوتے تھے جب میں اپنے رب کے سامنے کھڑا ہوتا تھا۔ مجھے نماز سے بہت محبت تھی۔

اپنے بچوں سے صرف ایک لفظ " نماز پڑھو " یہ کہنا کافی نہیں ہوتا ، بلکہ انکو ساتھ یہ بتانا بھی ضروری ہے کہ نماز کیوں پڑھی جائے ، نماز پڑھنے سے کیا ہوگا ؟

جیسے قرآن پاک میں اللہ تعالی نے جب حضرت آدم و حواء علیہما السلام سے یہ فرمایا کہ اس درخت کے قریب نہ جانا تو ساتھ اسکی وجہ بھی بیان کی۔

قال اللہ تبارک و تعالی

لاَ تَقرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَكونَا مِنَ الظَّالِمِين

اس درخت کے قریب نہ جانا ورنہ تم دونوں ظالموں میں سے ہو جائو گے۔

جب بھی اپنے بچوں کو کسی کام کا حکم کریں ساتھ اسکی وجہ بھی بتائیں جیسے نماز پڑھنے سے اللہ راضی ہوتے ہیں ۔
تم بھی نماز پڑھو تاکہ اللہ تم سے راضی ہو جائیں۔

اور خشوع و خضوع سے نماز پڑھو کیونکہ اللہ ایسی نماز قبول کرتے ہیں۔
اور اسی طرح وضو اچھی طرح کرو تاکہ تمہارے سارے گناہ جھڑ جائیں۔
ہمیشہ مسکرا کر اپنے بچے کو اپنے ساتھ نماز کے لئے بلائیں ۔

ایک منظر جو میں آج تک نہیں بھولا
میرے والد جب بھی نماز کا وقت آتا وضو کرنے کے لئے اپنی آستین اوپر چڑھاتے ہوئے ہمارے پاس سے گزرتے اور فرماتے
"مومن اور کافر کے درمیان فرق نماز سے ہے" ۔

یہی وجہ ہے کہ نماز میری زندگی کا ایک ایسا جزو بن گیا جس کے بغیر میری زندگی ممکن ہی نہیں ۔
" رَبِّي اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصّلاةِ وَ مِن ذُرِّيَّتِي "

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
As per Quran, namaz is not Islamic practice.
It is man made practice.
I know majority of you will hate me for this but none of you can prove it from Quran with what to recite when to bow when to prostrate how many rakat to perform?

Eigle

Senator (1k+ posts)
As per Quran, namaz is not Islamic practice.
It is man made practice.
I know majority of you will hate me for this but none of you can prove it from Quran with what to recite when to bow when to prostrate how many rakat to perform?
All those things are told by Prophet (P.B.U.H)

Eigoroll

MPA (400+ posts)
Kiya Quran final authority hay ya hadeeth?
Both Quran and the way of the Prophet (SAWS) are. We wouldn't have been able to understand all the intend and purposes of Quran if if it was not through the Prophet. As a matter of fact, Quran itself is a narration which was transmitted to us through our Prophet. No one else heard it directly from Allah. So I don't know how would you separate life of the Prophet from Quran?

Wake up Pak

Both Quran and the way of the Prophet (SAWS) are. We wouldn't have been able to understand all the intend and purposes of Quran if if it was not through the Prophet. As a matter of fact, Quran itself is a narration which was transmitted to us through our Prophet. No one else heard it directly from Allah. So I don't know how would you separate life of the Prophet from Quran?
Don't be confused with Quran and life of prophet.
If Quran says it is detailed and complete than we shouldn't look for any other source for Islam.
No if or buts.

Eigoroll

MPA (400+ posts)
Don't be confused with Quran and life of prophet.
If Quran says it is detailed and complete than we shouldn't look for any other source for Islam.
No if or buts.
Who told you Quran is detailed and complete. The Prophet (SAWAS) did. Otherwise how would you know? Quran also says obey Allah and his prophet. How are you going to obey the Prophet?

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
Bhai may namaz nahi parta kiyonkay Quran final authority hay.

میں آپ کو نہ بھائی کہہ سکتا ہوں اور نہ ہی محترم

آپ اپنی زندگی میں ایک اور کام کر جائیں

اپنے لواحقین کو یہ نصیحت کر جائیں کہ وہ آپ کا نماز جنازہ بھی نہ پڑھائیں

Wake up Pak

Who told you Quran is detailed and complete. The Prophet (SAWAS) did. Otherwise how would you know? Quran also says obey Allah and his prophet. How are you going to obey the Prophet?
Okay, so if prophet did tell us that Quran is detailed and complete than why are you following hadith?

Wake up Pak

میں آپ کو نہ بھائی کہہ سکتا ہوں اور نہ ہی محترم

آپ اپنی زندگی میں ایک اور کام کر جائیں

اپنے لواحقین کو یہ نصیحت کر جائیں کہ وہ آپ کا نماز جنازہ بھی نہ پڑھائیں

No such thing as mamaze janaza all man made stuff. Nothing to do with Islam

Eigoroll

MPA (400+ posts)
Okay, so if prophet did tell us that Quran is detailed and complete than why are you following hadith?
Because the same Quran says the Prophet is the best model for Muslims. Also, Would you please enlighten me on my previous question about how do we obey the prophet in these days as per the instructions of Quran.

Wake up Pak

Because the same Quran says the Prophet is the best model for Muslims. Also, Would you please enlighten me on my previous question about how do we obey the prophet in these days as per the instructions of Quran.
Can you quote me the Quranic ayat about prophet the best model for MUSLIMS?
obey the prophet by following Quran alone. Read Ayat 18:27 of the Quran.