ZAID HAMID - I want everyone's opinion please - Don't Merge

waseemmanno

Councller (250+ posts)
Re: ZAID HAMID - I want everyone's opinion please - Don't Me

wsher said:
shahqais said:
@wsher brother you are free to support him.I myself was his supporter and still support his project but he is controversial now.I can't digest his support for yousaf kazzab. Its your choice and no one can question that, I respect your choice.

People have tried to make him look controversial. By the way Bhai tell me something who do think should lead Pakistan. I am asking for your opinion dont take me wrong.

@SHAHQAIS why dont you answer this question?

idrexton

Voter (50+ posts)

itsnotme90 said:
idrexton said:

If you think people wasting time here then you should save your time first by writing here.
Now what you think abt zaid hamid is becoz of your lack of knowledge about islam . & specially about this case.
have you read that court document and what witnesses said in their statement. you are asking such a stupid question which shows that you are not even tracking this case properly.
agar paros ka admi ghar ki sari zaroorat pori karday to us ko ghar main bulakar apna baap nahi banaya jata ya apni mother ka husband nahi samjha jata.
i hope you understand what i mean

Bohat nawazish..aap ne apni gandi or napaak soch bata ke apni asliat zahir kardi indian agent .... yeh kisi kali mata ka mandar nahi hai .. samjh aye .. apne ghar ke halaat batane se pehle soch lena chahiye ... per sochne k liye dimagh or aqal ki zarorat hoti hai jo kali mata ke mandron main to milne se rahi ... wese tumhare paros se aise taluqaat hain .. sun ker hairat hui .... kher india main tou kuch bhi ho sakta hia ..kutey, billi, mendak se shadi ho jati hai to yeh to mamoli baat hai [hilar]

itsnotme90

Minister (2k+ posts)

idrexton said:
itsnotme90 said:
idrexton said:

If you think people wasting time here then you should save your time first by writing here.
Now what you think abt zaid hamid is becoz of your lack of knowledge about islam . & specially about this case.
have you read that court document and what witnesses said in their statement. you are asking such a stupid question which shows that you are not even tracking this case properly.
agar paros ka admi ghar ki sari zaroorat pori karday to us ko ghar main bulakar apna baap nahi banaya jata ya apni mother ka husband nahi samjha jata.

Bohat nawazish..aap ne apni gandi or napaak soch bata ke apni asliat zahir kardi indian agent .... yeh kisi **** **** ka mandar nahi hai .. samjh aye .. apne ghar ke halaat batane se pehle soch lena chahiye ... per sochne k liye dimagh or aqal ki zarorat hoti hai jo **** **** ke mandron main to milne se rahi ... wese tumhare paros se aise taluqaat hain .. sun ker hairat hui .... kher india main tou kuch bhi ho sakta hia ..kutey, billi, mendak se shadi ho jati hai to yeh to mamoli baat hai [hilar]

By laughing like this or calling other indian agent you can get your frustration out but you cant convence others. answer my questions i will be very happy to reply . I will request you one more thing that by supporting zaid hamid without any proper information about islam plz dont put your imaan in danger .

UKspec786

Councller (250+ posts)

Shahqais..... You have written an essay. NOT once do you mention a name of a single person who claims to say that
he him self heard Yousaf Ali Claiming to be a prophet.

Looking at whats black and white, there is not a shred of evidence against Yousaf Ali.

Any how Zaid Hamid has clarified his belief about the "seal of the prophets". If people still go a head and put allegations of Kufr against Zaid, they need to need very carefully
at what they are saying because any false allegation against a muslim which isnt true returns to you.

idrexton

Voter (50+ posts)

itsnotme90 said:
idrexton said:
itsnotme90 said:
idrexton said:

Bohat nawazish..aap ne apni gandi or napaak soch bata ke apni asliat zahir kardi indian agent .... yeh kisi **** **** ka mandar nahi hai .. samjh aye .. apne ghar ke halaat batane se pehle soch lena chahiye ... per sochne k liye dimagh or aqal ki zarorat hoti hai jo **** **** ke mandron main to milne se rahi ... wese tumhare paros se aise taluqaat hain .. sun ker hairat hui .... kher india main tou kuch bhi ho sakta hia ..kutey, billi, mendak se shadi ho jati hai to yeh to mamoli baat hai [hilar]

By laughing like this or calling other indian agent you can get your frustration out but you cant convence others. answer my questions i will be very happy to reply . I will request you one more thing that by supporting zaid hamid without any proper information about islam plz dont put your imaan in danger .

Bhaijan yeh bhi mere IMAN ka hisa hai k main bina sune...kuch Fasaadi molvion (so-called) ke kehne pe eik Musalman ko Jo khud keh raha hai k Wo ALLAh or Us ke Nabi pe pora IMAN rakhta hai kaise bura bhala kahon.. NONE of you have any proof other then "Rehbar k roop main rahzan" type things ... maine khud kabhi us ki zuban se aisa kuch nahin suna siwae apne rab ki Mohabbat k aur Ishq-e-rasool s.a.w.w. k .... or Pak se be inteha Mohabbat k .....
Y should i believe u ... ????? did u investigate urself ??????

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)

shahqais said:
@wsher brother you are free to support him.I myself was his supporter and still support his project but he is controversial now.I can't digest his support for yousaf kazzab. Its your choice and no one can question that, I respect your choice.

yaar, hate to tell you this brother, but I find you complete ignorant. each of your maulvis at the majlis-e-tahaffuz has something to hide I am sure. they are scared of ZH because the engineered the murder of Yousuf....

By the maulanas are so stupid, a person can not be kazaab, he can be kazib. Kazzab is plural geeeeeeeeez.

Aqa (s.a.w.): there will be 30 Kazzab after me

He (s.a.w.) meant and included ALL 'kazibs' put together, became kazzab

gazoomartian

itsnotme90 said:
idrexton said:
itsnotme90 said:
idrexton said:

ah I see itsme90 is back, kahan they kuch dinon sey? maulvion sey milkar kuch fitna phaila rahey hongey [funnny]

abduttawwab

MPA (400+ posts)

wsher said:
We do not need your explanation we need proofs. Zaid Hamid ne saaf alfaaz mein keh diya hai ke jo insan be Allah ka Rasool honey ka daawa karey woh jhoota makaar aur kazab hai aur main Allah aur khatam e Naboowat pe yaqeen rakhta hoon. Now I guess u should shut up after that ager tum aik Musalmaan ho. Jin Ulemas ki tum baat ker rahe ho aur corrupt government ka hisa hain aur hum un ki lafaazi ko mananey ke liye tayar nahi. Main ucc her insan ko support karoon ga jo be Khilafat ki baat karey Pakistan mein Islamic welfare state banaana chahey.
Indians propaganda na phelaao aur Allah se apne gunahon ki maafi maango hum sab gunahgaar hain aur kafir kon hai kon nahi yeh faisla Allah karey ga Qayamat ke roz.

?? ????? ?? ??? ????? ?? ???? ????? ?? ??? ?????? ???????
viewtopic.php?f=16&t=19480

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)

I have been a strong supporter of Zaid Hamid. Pakistan have not seen a single leader like him after the dead of Quid-e-Azam and Liaquat Ali Khan.

I think the mistake Zaid Hamid is doing by unnecessary protecting Yousuf Kazab. (I do not know Yousuf Kazab, I am only writing him "Kazab" because the Ulemas have unanimously (??? ??????) declared "Kazab"). I do not understand what Zaid Hamid is gaining by protecting him.

In my opinion, Zaid Hamid should publicity say because Ulemas have unanimously (??? ??????) declared Yousuf as Kazab hence I have no hesitation to say him "Kazab". Muslim has to be forgiving and we must forgive him and join hand in hand to support Zaid Hamid.

Another advise I would like give to Zaid Hamid that he should reconsider some of the believes, which he might have, which may lead somebody to a scenario like him being fooled by Yousuf Kazab. If one have clear Islamic believes then she/ she would never be fooled by somebody like Yousuf Kazab.

Some of Correct Islamic believes are:

1. Nobody has the knowledge of unseen (??? ?????) : Say: None in the heavens and the earth knows the Ghaib (Unseen) except Allaah, nor can they perceive when they shall be resurrected [Quraan: al-Naml 27:65]

2. Prophet Muhammad (??? ???? ???? ???? ????) has died as declared by Khalifah Abu Bakr Siddique (RA) after the death of Prophet Muhammad (??? ???? ???? ???? ????): "And Muhammad is no more than a messenger; the messengers have already passed away before him; if then he dies or is killed will you turn back upon your heels? And whoever turns back upon his heels!s, he will by no means do harm to Allah in the least and Allah will reward the grateful." (Quraan 3.144)

3. Only those person could see the Prophet (??? ???? ???? ???? ????) in their dream who had seen him in wakefulness, i.e. in real life. Narrated Abu Huraira: I heard the Prophet (??? ???? ???? ???? ????) saying, Whoever sees me in a dream will see me in his wakefulness, and Satan cannot imitate me in shape. Abu Abdullah said, Ibn Sirin said, Only if he sees the Prophet in his (real) shape. (Book #87, Hadith #122)

The very serious implication of holding wrong beliefs is that many hopefuls, like Yousuf Kazab, have launched their religious careers (fan following) by making this claim. Almost all our Sufi saints have established their credibility, and their thrones, by doing this. They first claim to have seen the Prophet (??? ???? ???? ???? ????), then they say they are in direct contact with him, then they claim they have been divinely inspired, and then they build their economic empires which they leave to their successors.

gazoomartian

wsher said:
Dear All,

Main aaj yahan aik discussion kerna chahta hoon. Main chahoon ga ke aap sab urdu mein jawab dein ta ke jin logon ko English samajh nahi aati woh aasani se samajh sakein. Mere kuch sawal hain aap sab se jo main aik Musalman bhai ke tor pe poochna chahta hoon.

Kya yeh jaaiz hai ke kisi musalman pe kufr ka fatwa de diya jaye jab ke woh insane sab ke samney aa ke apne aqeedey ka ayelaan ker de?

hargiz naheen

Kya yeh jaaiz hai ke hum ucc insane ko sunaney ke baad be ucc ke khilaaf propaganda kerte rahein? NO, yeh bari hi ghaleez ghibat hai

Kya yeh kisi Musalman ko ijaazat deta hai ke jo maamlaat Allah aur aik insane ke beech ke hain un mein dakhal andaazi karey?

yeh maamlaat per munhasir hai. Agar maamla yeh hai jaisey ZH key kufr ka qazia phir to ijaazat naheen keonkey ZH ney ilania kaha key woh Allah ki wahdaniat or rasul (s.a.w.) ki akhry-at (finality) per yeqeen rakhtey hain. Haan agar koi shakhs ya group apney faidey key wastey fitna phailana chahta ho us sey hisab leiney key lyey Allah (swt) hi kafi hai.

yeh maulvis sirf apney faieda key wastey apney lyey gunah kama rahey hain. Allah (swt) ka to yeahan tuk hukm hai key agar koi kafir jung mein pakra jaye aur woh Islam qubool kerley to usper shubha na karo key yeh Allah ka maamla hai

Jab aik Musalman Khilafat ki baat karey Allah ke deen ki serparasti ki baat karey kya yeh jaaiz hai ke hum ucc ki mukhalfat karein?

Ne sirf na-jaiz hai sareehan ghair deeni or munafqat hai. iski misal yoon ley lo key jub Aqa (s.a.w.) tableegh kartey they to kuffar mukhalfat kartey they. Mein aaj key maulvion ko kafir to naheen kahoonga lekin munefeqeen aur fitna pervar zaroor kahoonga. han kuch maulvis jo saheeh maanon mein 'ualama' hain woh munafeqeen mein sey naheen hain

Mera aik sawal jo sab se ahem hai Jaamat e Islami se hai ke inn logon ko yeh haq kiss ne diya key eh kisi insane pe kufr ka fatwa lagayein? Yeh khud tu Zardari jaise logon ke saath mil ke government banatey hain corruption mein be involve hain aur aaj tak in mein se kisi ne hakoomat ke khilaf awaz e haq buland nahi ki? Aaj tak in mein se kisi ne hakoomat se alag honey ke liye asteefa nahi diya? Inhon ne ghareef awam se saath kitna acha salook kiya hai?

Bhai aap ney politics aur kufr key fatwa to aapus mein guthmuth kardya [hmmm]
hamarey deeni hazrat, khah wo Jama'at ho ya koi bhi, ko siasat ki taleem naheen aur na zehan ujagar hai siasat key maamley mein. Is ki wajah yeh hai key Pak mein martial law hi raha hai jiski wajah sey 1947 sey maulvion ko sisai ta'leem nahee ho saki. Insan ko asal siasat, khas kar achhi, ati hai practice sey sirf political science class mein nahhen. Haan 20, 25 saal mustaqbil mein inshaAllah hamarey ualama-e-kiram ko siasi samajh boojh ajayegi be shartey key martial law na ayey. Haan agar khilfat a'jayey to phir issey sey behtar kya hoga, lekin yeh lagta naheen fitna pervers yeh honey deingey. Lekin Allah har kaam per qadir hai

Pehle tu yeh loog yeh daawa kerte rahe ke Zaid Hamid hakoomat ke saath mila hua hai lekin yeh baat kitni bewakoofana hai jo insane be aisi hakoomat ko support karey ga woh in ki so called democracy ki baat karey ga na ke Khilafat ki?

Aap ney mujhey eik bahut hi purana gana yad dila dya:
"aur hum kya kahein khud hi samajh lijyeye+++ yehi too hain woh, yehi to hain woh"

Aur yeh loog khud kyon bhaag bhaag ke gaye Shehbaz Sharif ke paas ta ke NOC cancel kerwaya jaye Zaid Hamid ke mission ka?

kahuf aur munafqat kah lijyeye. kahtey hain democracy, lekin ZH ko boney ki ijaazat cheen li

Let us suppose ager hum Zaid Hamid ka saath dete hain aur woh icc mulak mein Nizaam e Khilafat qaim ker de aur icc mulak ko Allah ke qanoon ke mutabik bana de tu humein aur kya chahye?

Alhamdilillah main to bara khush hoonga, aur dua bhi karta hoon lekin yeah fasadi and munafiq maulvis key khanqah bund ho jaengey. Iqbal ney kisi wajah hi sey kaha hoga: deen-e-mullah f sabilillah fasad. Woh tung aa gayey they maulvion ki badmashion aur Pak bananey ki mukhalfat sey.

Zaid Hamid kya ker sakta hai icc government se zayada bura kya ho ga?

Deen key kaam karney walon ko sa'u-batein uthana parti hai. Deen ki rah kabhi hamvar nahee hoti. door keon jao apney Aqa (s.a.w.) hi ki misaal ley lo

Akhari aur ahem sawal ager Zaid Hamid itna hi bura hai tu Indians ucc ke itne khilaaf kyon hain? Woh kyon mer rahe hain ucc ka naam sun sun ke?

yeh mauqaf hamara bhi raha hai shroo sey. I always say: If my enemy doesnt like me, I must be good

Allah pe barosa karein mere bhai aur Allah sab ke dilon ka haal jananey wala hai kuch faisley Allah pe chorein. Jo maamley Allah aur aik insane ke dermiyaan hain ucc se door rahein. Apni neeyat theek ker lein aur Amal ka daar o midaar niyaton pe hai.

be shak

Allah hum sab ko hidayat de! Ameen

khosoosan in fitna perver maulvion ko

Merey tamam jawabat mery ilm aur zameer per mabni hai. Na main a'lim hoon na maulvi. haan Alhamdulillah poora poora imaan rakhta hoo Perverdigar aur uskey akhri rasul (s.a.w.) per. Aur mein munafiq bhi nahee hoon

gazoomartian

qurat said:
@Sher very done bro. A very good approach you have to look at things. May Allah show us right path. Zaid Hamid is a great person who dared to speak against ruling powers and I support him too.

indeed ZH is the greatest now. We all support him except for these Indian agents and munafiq maulvis.

but then again thats what they do best. Jinnah was called 'kafir-e-azam'. Kuch maulvion ko thorey paison mein khareedna bahut assan hai bhai jaan. Unhein Hindus bahut pasand hain chaheywoh juta keon na marey lekin woh bandey matram hi gaatey raheingey

Aaj hamari ruswai dunya mein in hi logo ki wajah sey hai. Allahbachaye, ameen

saynotwar

Politcal Worker (100+ posts)

ZAID HAMID AND IMRAN KHAN USED SAME MEDIUM > MEDIA AND INTERNET
THEY THOUGHT HUGE RESPONSE IN SEMINARS,CONFERENCES,FACE BOOK
TWITTER CAN CHANGE THEIR FATE IN THE END BOTH SHARED THE SAME
FATE.EMBARRASSMENT!

IF YOU TAKE MY OPINION IT WAS VERY EARLY CALL FROM ZAID HAMID TO DEMONSTRATE PUBLIC POWER.

I REALLY WANT TO ASK WHERE ARE HIS SUPPORTERS WHO CHANTED SLOGANS
IN CONFERENCES,SEMINARS AND DESERTED HIM ON FINAL DAY!

gazoomartian

shahqais said:
wsher said:
Zaid Hamid ne kabhi Yousef ko support nahi kiya unhon ne yehi kaha ke Yousef Kazab mer chuka hai aur ucc ka faisla Allah ke haath mein hai. Yehi aik sachey Musalman ka jawab hona chahye. Aur yeh discussion mere sawalon ka jawab dene ke liye hai na ke apna propaganda kerne ki.

Jaamat e Islami aur punjab government icci liye tu mer rahi hain ke ager yeh insan Khilafat le aaya tu humara kya baney ga. Aaj main be yehi kehta hoon ke Yousef Kazzab jo be tha ucc ka maamla ab Allah ke haath hai wohi faisla karey ga tu yaar mujhe be Kafir keh do ab? [hilar]

Meray bhai you need watch his leaked video in which he was defending yousaf kazzab.Don't avoid the issue.Avoiding it won't solve it.Close members of his team have left him.Why did they leave?? Members of Takmeel-e-Pakistan Team have left him.

Why are you so deeply interested? I am just curious. Are you a paid recruit??

gazoomartian

saynotwar said:
ZAID HAMID AND IMRAN KHAN USED SAME MEDIUM > MEDIA AND INTERNET
THEY THOUGHT HUGE RESPONSE IN SEMINARS,CONFERENCES,FACE BOOK
TWITTER CAN CHANGE THEIR FATE IN THE END BOTH SHARED THE SAME
FATE.EMBARRASSMENT!

IF YOU TAKE MY OPINION IT WAS VERY EARLY CALL FROM ZAID HAMID TO DEMONSTRATE PUBLIC POWER.

I REALLY WANT TO ASK WHERE ARE HIS SUPPORTERS WHO CHANTED SLOGANS
IN CONFERENCES,SEMINARS AND DESERTED HIM ON FINAL DAY!

they dont just chant slogans for the fun of it. You have to wait for his new speech