Will Nawaz Sharif Make Zardari his President again? Nawaz Sharif couldn't answer

Dengue

MPA (400+ posts)
Re: Nawaz-Zardari Secret Alliance exposed

medan par deal to ppp and pti ka nazar araha hai...imran khan sirf nawaz sharif ko target kar raha hai...ppp key khilaf nahin bolta...and pml n waley zardari ko target kar rahey hain...ab yahan par nexus kiss ka ban gaya...imran khan targeting nawaz sharif....pml n targeting zardari..and ppp and pti never talk against each other...to it mean...they both have secret deal with each other.....aap log apni baton so logon ko bewaqoof bana rahey ho keya,,,aap logon ney tahayya keya hoa hai keh ppp ko he jitwana hai aur keya karna hai

BC Ch...ye yeh sunne kay baad bhi kah rahe ho IK or PPP mile hue hain .. tum jaise logon ko wapas jahan se nikle the wahan ghseed dena chahiye .. Jahil Kahein kay ...

mnalam49

Minister (2k+ posts)
Re: Nawaz-Zardari Secret Alliance exposed

BC Ch...ye yeh sunne kay baad bhi kah rahe ho IK or PPP mile hue hain .. tum jaise logon ko wapas jahan se nikle the wahan ghseed dena chahiye .. Jahil Kahein kay ...

Yahan kee baat karo...mujhey imran khan ka aik jalsa dikao jiss mein imran khan pml n key alawa ppp ko target keya ho...ya phir mujhey aik jalsa dikao jiss mein pmln ney ppp ko target na keya ho..ya koee aisa jalsa dikao jiss mein imran khan ko pmln ney target keya ho...ya ppp ney target keya ho....par aap log pti key jahil parhey likhey ho ....ankhein band karkey imran khan ko peer maan kar uskey pechey blind follower key tarah chal parhey ho....imran khan ko to baat karney kee tameez bhi nahin hai aur leader banney ka dawa karta hai

mirror777

Senator (1k+ posts)
PML-N can not stop their stupid arguments and idiotic logics . It is rightly said that PML-n mein bs lotay aur ghaddey hain

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Nawaz-Zardari Secret Alliance exposed [Don't Miss] (22 April)

Nawaz-Zardari Alliance

goat-monkey_1751702i.jpg

rizhussain44

MPA (400+ posts)

We need to keep this video viral and alive as long as we can. I am sure they plan to play 'saving jhamoriyat' once again!

nonamina

Minister (2k+ posts)

song is perfect ,,,,,,,,,,,,,,,

values

Chief Minister (5k+ posts)

Noora is already exposed.I wish this nation should see noora real ugly face.

GreenMaple

Prime Minister (20k+ posts)

It is interesting that Showbaz Sharif is criticizing Zardari in every speech, but the older Sharif doesn't say much about him. I am almost certain that there is an underhanded understanding between NS & AZ.

karella

Chief Minister (5k+ posts)

بھٹو کی بیٹی آئی تھی
زرداری ساتھ میں لائی تھی
اب ضیاء کا بیٹا آنا چاہتا ہے
زرداری کو پھر بٹھانا چاہتا ہے

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)

We need to keep this video viral and alive as long as we can. I am sure they plan to play 'saving jhamoriyat' once again!

Yes this video should be posted every day atleast once to keep it alive.. Along with the video that is posted just above my comment.

Malikji

Citizen
PML -N Can Still Won

PLM-N CAn this election 2013 only in one case

If PML-N give to the nation a new drama of a Political Mrtyred (Sayasi Shaheed) most probably from Shehbaz or Nawaz

Other wise in all situation they are going to lose the game of politics for now and then slowly forever.

More than 50% of suppors are old PML-N supporters. If the above said drama occure 90% of them will leave PTI and Each PML-N worker will will act like a newborn worker with his whole family each one attached.

PML-N has to repeat the drama of PPPP in this election if they want the survival of Iron Rod on their Neck for future too>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Aziz Sohail

Councller (250+ posts)
Re: Vote to Imran Khan = Vote to zardar (watch and decide)

INSHALLAH NAYA PAKISTAN only way to get rid of them is to come out of home on 11th of May in big big numbers and vote for NAYA Pakistan VOTE for PTI INSHALLAH we will make naya Pakistan