Why Multan's weather is so hot? ملتان میں اس قدر گرمی کیوں ہے

shahidsaqi

Senator (1k+ posts)
Engineering of the Shah Tabriz story by Engineer Ali Mirza:

Yahan aik aur quranic topic ka wazeh hona zruri hai. Science ke mutabik to zameen ghoomti hai aur mirza sb ne b wohi daleel di. But Quran k mutabik sun & moon revolves. Earth stationary hai.
I didnt read a out shams r.a but one thing is for sure, if sun revolves & smaller in size then whole discussion takes new turn.
Book ma b bad ma sun ke normal hone ka zikr hai so multan ki garmi wali bat logon ki bewaqufi hai q k sun to normal ho gya tbi. Logon ne aiwen hi misal bna di.
Baqi Allah jane
 

Shah Shatranj

Chief Minister (5k+ posts)
I agree with you that the stories being spread on behalf of Aulia Karam are not necessarily true and are spread by people other than Aulia himself.

Why these books are still being printed. If we have Qur'an and authentic hadeeths than why there is need of these fraudia books?


Chisti Rasool Allah (أستغفر الله)



Ashraf Ali Rasool Allah (أستغفر الله)

یہ ایک جہلا کا باطل طبقہ بھی صوفیا کے حلقہ ارادت میں نقب زنی میں کامیاب ہو گیا ہے یہ جو روایت ہے اس کے باطل ہونے کے لیے لفظ چشتی ہی کافی ہے جو خواجہ صاحب کے نام کے ساتھ استعمال ہوا . یہ ان کا سلسلہ ہے نام نہیں ہے اصل نام معین الدین ہے . ایسی باطل باتوں کا صوفیا سے کوئی تعلق نہیں. سب سے زیادہ توحید و معرفت الہی صرف و صرف صوفیا کے پاس ہے
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Yahan aik aur quranic topic ka wazeh hona zruri hai. Science ke mutabik to zameen ghoomti hai aur mirza sb ne b wohi daleel di. But Quran k mutabik sun & moon revolves. Earth stationary hai.
I didnt read a out shams r.a but one thing is for sure, if sun revolves & smaller in size then whole discussion takes new turn.
Book ma b bad ma sun ke normal hone ka zikr hai so multan ki garmi wali bat logon ki bewaqufi hai q k sun to normal ho gya tbi. Logon ne aiwen hi misal bna di.
Baqi Allah jane

Sahid Sahib, watch this video. It explains about earth rotation in a very simple way. Hopefully it will help you to clarify your concept about earth rotation:


Regarding earth rotation in Qur'an, there is nowhere in Qur'an where it says that earth is stationary. Allah has created mountains and other means to make earth stable (earthquakes are very rare on this planet):

(Qur'an 50:7) وَالْأَرْضَ مَدَدْنَاهَا وَأَلْقَيْنَا فِيهَا رَوَاسِيَ وَأَنبَتْنَا فِيهَا مِن كُلِّ زَوْجٍ بَهِيجٍ
And the earth- We have spread it out, and set thereon mountains standing firm, and produced therein every kind of beautiful growth (in pairs)-
اور ہم نے زمین کو بچھا دیا اوراس میں مضبوط ڈال دیے اور اس میں ہر قسم کی خوشنما چیزیں اگائیں


(Qur'an 36:40) لَا الشَّمْسُ يَنبَغِي لَهَا أَن تُدْرِكَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّيْلُ سَابِقُ النَّهَارِ ۚ وَكُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ​
It is not for the sun to overtake the moon, nor does the night outstrip the day. They all float, each in an orbit.
نہ سورج کی مجال ہے ہ چاند کو جا پکڑے اور نہ رات ہی دن سے پہلے آ سکتی ہے اور ہر ایک ایک آسمان میں تیرتا پھرتا ہے


(Qur'an 39:5)
خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِالْحَقِّ ۖ يُكَوِّرُ اللَّيْلَ عَلَى النَّهَارِ وَيُكَوِّرُ النَّهَارَ عَلَى اللَّيْلِ ۖ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ ۖ كُلٌّ يَجْرِي لِأَجَلٍ مُّسَمًّى ۗ أَلَا هُوَ الْعَزِيزُ الْغَفَّارُ​
He created the heavens and the earth in true (proportions): He makes the Night overlap the Day, and the Day overlap the Night: He has subjected the sun and the moon (to His law): Each one follows a course for a time appointed. Is not He the Exalted in Power - He Who forgives again and again?
اس نے آسمانوں اور زمین کو حکمت سے پیدا کیا وہ رات کو دن پر لپیٹ دیتا ہے اور دن کو رات پر لپیٹ دیتا ہے اور اس نے سورج اور چاند کو تابع کر دیا ہے ہر ایک وقت مقرر تک چل رہا ہے خبرادار! وہی غالب بخشنے والا ہے

The Arabic word "Kura كرة" means ball; the Quran used its verb "Yukawer يُكَوِّرُ" meaning to make into a ball. The Quran says that the overlapping of the night and the day makes a ball (sphere).
"ALL MOVE (Kullon Yajree كُلٌّ يَجْرِي)" here the Quran is referring to ALL MOVING, not only the sun and moon but also Earth. In Arabic grammar there is difference between the singular (one), binary (two) and plural (three or more). The reference to binary is "Kulahuma Yajreean كلاهما يجريان" however the Quran said "Kullon yajree كُلٌّ يَجْرِي" referring to the plural (three or more). Since the sun and moon are just two but the Quran refers to three or more then according to the Quran all the three move: sun, moon and Earth.

The Qur'an says that the earth has a diameter (Qur'an 55, 33)
(Qur'an 55:33) يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا ۚ لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ​
O assembly of jinn and men! If you have power to pass beyond the zones of the heavens and the earth, then pass beyond (them)! But you will never be able to pass them, except with authority (from Allah)!
اے جنوں اور انسانوں کے گروہ اگر تم آسمانوں اور زمین کی حدود سے باہر نکل سکتے ہو تو نکل جاؤ تم بغیر زور کے نہ نکل سکو گے (اور وہ ہے نہیں)

Diameter in Arabic is Kutr قطر. Its plural is Aktar اقطار. Radii and diameters are properties of circles or spheres only. This conforms with the previous verse, to make into a ball [Yukawer يُكَوِّرُ].


(Qur'an 50:7) وَالْأَرْضَ مَدَدْنَاهَا وَأَلْقَيْنَا فِيهَا رَوَاسِيَ وَأَنبَتْنَا فِيهَا مِن كُلِّ زَوْجٍ بَهِيجٍ​
And the earth- We have spread it out, and set thereon mountains standing firm, and produced therein every kind of beautiful growth (in pairs)-
اور ہم نے زمین کو بچھا دیا اوراس میں مضبوط ڈال دیے اور اس میں ہر قسم کی خوشنما چیزیں اگائیں

According to above verse, Qur'an says that Allah Almighty spread the earth. The Qur'an used the words "وَالْأَرْضَ مَدَدْنَاهَا", whose translation into Arabic grammar is to expand the surface area of earth during its creation. This does not prove at all that the Qur'an calls the earth smooth or Flat. For a Flat or smooth surface, there is an arabic word used "مسطح" and its verb is "سطح". But the Qur'an does not use any of these words. The Qur'an says that Allah Almighty expanded the earth, which means to expand the surface area of the round earth.
 
Last edited:

Khan125

Chief Minister (5k+ posts)
اولیاء کی کرامات کا انکار کرنے والے اصل میں معجزات رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے منکر ہیں، ان پہ انگلی نہیں آٹھا سکتے ڈر کے مارے، indirectly لوگوں کے ذہنوں میں غیر سائنسی وقعات کے خلاف ذہن سازی کرتے ہیں ۔تاکہ لوگ خود معجزات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پہ بھی سوال اٹھانا شروع کر دیں۔
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
? ? ? ? ? And here I was thinking Multan is hot because of surrounding dry arid desert, didn't know it was another karamat of the legendary babas!
 

imran_hosein_fan

Minister (2k+ posts)
خدا نے مسلمانوں کو ہمیشہ صوفیا کے ہاتھ پر فتح دی ہے . غزنوی سے غوری تک اور ایوبی سے عثمانیوں تک سب صوفیا کی دعاوں سے فاتح بنے . صوفیا نے اربوں لوگوں کو مسلمان بنایا . صوفیا کا مذاق اڑانے والے ملعون ہیں . اولیا الله کی توہین کرنے والے دائرہ اسلام سے خارج ہیں
Tere liye toh zardari bhi sufi hai ?????
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
اولیاء کی کرامات کا انکار کرنے والے اصل میں معجزات رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے منکر ہیں
Astaghifrullah kya behooda aur ghustakhana aqeeda hai, koi sharam karo koi haya karo behaya insaan, apnay fazool babao ko Azeem hasti Rasool e Pak s.a.w. se compare kar rahe ho.

Yeh tum apnay saray babay aur bazurg jama bhi kerlo to Huzoor s.a.w ke jhooti ne neechay alay walay mitti ke ek zaray pe mujood garaseem ke atom ke 0.000000000000000000000001% ke barabar nahi hai.

Roway Babaon ki dramaybaazi aur jhooti karamaton ko
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
اولیاء کی کرامات کا انکار کرنے والے اصل میں معجزات رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے منکر ہیں، ان پہ انگلی نہیں آٹھا سکتے ڈر کے مارے، indirectly لوگوں کے ذہنوں میں غیر سائنسی وقعات کے خلاف ذہن سازی کرتے ہیں ۔تاکہ لوگ خود معجزات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پہ بھی سوال اٹھانا شروع کر دیں۔
I do not think any Muslim would deny the Karamats of Prophet Muhammad ﷺ. Allah supported the Prophet ﷺ with physical miracles, with which he ﷺ challenged his people. Among the most important of these were the splitting of the moon and the Night Journey to Bayt al-Maqdis (Jerusalem).

Allah supported him with miracles and evidence for people of reason and understanding, the greatest of which was the Qur’aan. This was the greatest sign, which contains in its pages miracles of both style and content, which all of mankind cannot match or imitate, even if they gather together for that purpose. This is clear from the statements of the most eloquent of the Arabs, who were completely unable to match it.

There was a rumors after 1965 war that our Baba's were catching Indian bombs in their hands. But the same Baba's were not able to stop bomb blast inside their own Mazar. There is lot of fruit for thought in it for those who want to think.
 

Khan125

Chief Minister (5k+ posts)
Astaghifrullah kya behooda aur ghustakhana aqeeda hai, koi sharam karo koi haya karo behaya insaan, apnay fazool babao ko Azeem hasti Rasool e Pak s.a.w. se compare kar rahe ho.

Yeh tum apnay saray babay aur bazurg jama bhi kerlo to Huzoor s.a.w ke jhooti ne neechay alay walay mitti ke ek zaray pe mujood garaseem ke atom ke 0.000000000000000000000001% ke barabar nahi hai.

Roway Babaon ki dramaybaazi aur jhooti karamaton ko
لگتا ہے تمہاری والدہ نے تمہاری صیح تربیت نہیں کی یا اسے آتی ہی نہیں تھی۔
ہر ولی کی کرامت حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا ہی معجزہ ہے۔ جس ولی کے پاس جو کچھ بھی ہے وہ انہیں کے طفیل ہے۔
 

Masud Javed

Chief Minister (5k+ posts)
It is revealed in a Book, "Allah Kay Safeer" (الله کے سفیر ), publised by Al-Quresh Publications, Lahore that Multan's hot weather is as a result of "Jalal" of a saint Shah Shams Tabriz. Following is a scanned page from the same book.



Shams-i-Tabrizi (شمس تبریزی‎) or Shams al-Din Mohammad (1185–1248) was a Persian poet, a spiritual instructor of Moulana Jalal ad-Din Rumi (جلال‌الدین رومی). According to contemporary Sufi tradition, Shams Tabrizi mysteriously disappeared, some say he was killed by close disciples of Moulana Rumi who were jealous of the close relationship between Rumi and Shams and died in Khoy (Iran) where he was buried. (source)



In Pakistan, Shams-i-Tabrizi is called as Shah Shams Tabriz (شاہ شمس تبریز). The same saint is also buried at Multan, and the tomb stone there clearly indicates it is the same Shams-i Tabrizi, who was the spiritual mentor of Rumi of Konya, Turkey.


Jahalat ki intiha hai waisey
 

BrotherKantu

Chief Minister (5k+ posts)
درخت سارے کاٹ کے سمنٹ کے گھر اور لوک کی سڑکیں بنانے کے بعد کہتے ہیں گرمی کیوں ہے.
ایک درخت ڈدھڈ ٹن کے اے سی کے برابر ہوتا ہے.

جھالت کی انتہا ہے.
اپنیاں کرنیاں تے مولویان دے مشورے


.
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
ر ولی کی کرامت حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا ہی معجزہ ہے۔
Tsk tsk tsk. Kaisay ghaitya tareen log ho tum, apnay fazool babaon ko manwanay ke liye huzoor ki ghustakhi per ghustakhi kiye jaa raho. Huzoor ki shaan aur izzat ko bhi dao pe laga liya apnay babao ke jhooti karamaton ke liye. Astaghfirullah.

Tum logon ki aqal per sirf matam kiya jaa saktha hai aur tumharay mou per sirf aur sirf laanat bheeji a sakti hai.
 

Star Wars

MPA (400+ posts)
I do not think any Muslim would deny the Karamats of Prophet Muhammad ﷺ. Allah supported the Prophet ﷺ with physical miracles, with which he ﷺ challenged his people. Among the most important of these were the splitting of the moon and the Night Journey to Bayt al-Maqdis (Jerusalem).

Allah supported him with miracles and evidence for people of reason and understanding, the greatest of which was the Qur’aan. This was the greatest sign, which contains in its pages miracles of both style and content, which all of mankind cannot match or imitate, even if they gather together for that purpose. This is clear from the statements of the most eloquent of the Arabs, who were completely unable to match it.

Yes muslims do not deny miracles. Thus Javed Ghamidi is not a Muslim as per your rationale

 

brohiniaz

Chief Minister (5k+ posts)


مندرجہ ذیل احادیث کی روشنی میں سورج رسول اللہ ﷺ کی وجہ سے کیوںنہیں پلٹا ؟ جبک صحابہ اوررسول اللہ ﷺ جہاد میں تھے
ہم سے مسدد نے بیان کیا ، کہا کہ ہم سے یحییٰ بن سعید قطان نے ، کہا کہ ہم سے ہشام دستوائی نے حدیث بیان کی ، کہا کہ ہم سے یحییٰ نے جو ابی کثیر کے بیٹے ہیں حدیث بیان کی ابوسلمہ سے ، انھوں نے جابر رضی اللہ عنہ سے ، انھوں نے فرمایا کہ عمر رضی اللہ عنہ غزوہ خندق کے موقع پر ( ایک دن ) کفار کو برا بھلا کہنے لگے ۔ فرمایا کہ سورج غروب ہو گیا ، لیکن میں ( لڑائی کی وجہ سے ) نماز عصر نہ پڑھ سکا ۔ جابر رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ پھر ہم وادی بطحان کی طرف گئے ۔ اور ( آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے عصر کی نماز ) غروب شمس کے بعد پڑھی اس کے بعد مغرب پڑھی ۔
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى، عَنْ هِشَامٍ، قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى ـ هُوَ ابْنُ أَبِي كَثِيرٍ ـ عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ جَعَلَ عُمَرُ يَوْمَ الْخَنْدَقِ يَسُبُّ كُفَّارَهُمْ وَقَالَ مَا كِدْتُ أُصَلِّي الْعَصْرَ حَتَّى غَرَبَتْ‏.‏ قَالَ فَنَزَلْنَا بُطْحَانَ، فَصَلَّى بَعْدَ مَا غَرَبَتِ الشَّمْسُ، ثُمَّ صَلَّى الْمَغْرِبَ‏.‏
Reference : Sahih al-Bukhari 598
In-book reference : Book 9, Hadith 74


ہم سے معاذ بن فضالہ نے حدیث نقل کی ، انھوں نے کہا ہم سے ہشام دستوائی نے بیان کیا ، انھوں نے یحییٰ بن ابی کثیر سے روایت کیا ، انھوں نے ابوسلمہ بن عبدالرحمٰن سے ، انھوں نے جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما سے کہ حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ غزوہ خندق کے موقع پر ( ایک مرتبہ ) سورج غروب ہونے کے بعد آئے اور وہ کفار قریش کو برا بھلا کہہ رہے تھے ۔ اور آپ نے کہا کہ اے اللہ کے رسول ! سورج غروب ہو گیا ، اور نماز عصر پڑھنا میرے لیے ممکن نہ ہو سکا ۔ اس پر رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ نماز میں نے بھی نہیں پڑھی ۔ پھر ہم وادی بطحان میں گئے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے وہاں نماز کے لیے وضو کیا ، ہم نے بھی وضو بنایا ۔ اس وقت سورج ڈوب چکا تھا ۔ پہلے آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے عصر پڑھائی اس کے بعد مغرب کی نماز پڑھی ۔
حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ فَضَالَةَ، قَالَ حَدَّثَنَا هِشَامٌ، عَنْ يَحْيَى، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ، جَاءَ يَوْمَ الْخَنْدَقِ بَعْدَ مَا غَرَبَتِ الشَّمْسُ، فَجَعَلَ يَسُبُّ كُفَّارَ قُرَيْشٍ قَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا كِدْتُ أُصَلِّي الْعَصْرَ حَتَّى كَادَتِ الشَّمْسُ تَغْرُبُ‏.‏ قَالَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم ‏ "‏ وَاللَّهِ مَا صَلَّيْتُهَا ‏"‏‏.‏ فَقُمْنَا إِلَى بُطْحَانَ، فَتَوَضَّأَ لِلصَّلاَةِ، وَتَوَضَّأْنَا لَهَا فَصَلَّى الْعَصْرَ بَعْدَ مَا غَرَبَتِ الشَّمْسُ، ثُمَّ صَلَّى بَعْدَهَا الْمَغْرِبَ‏.‏
Reference : Sahih al-Bukhari 596
In-book reference : Book 9, Hadith 72


کیا حضرت علی ؓ کے لیئے سورج دیر سے ڈوبا تھا ؟ اس کی سند کیا ہے؟

عن أبي سعيد الخدري يقول دخلت على رسول الله صلى الله عليه وسلم فإذا رأسه في حجر علي وقد غابت الشمس فانتبه النبي صلى الله عليه وسلم وقال يا علي أصليت العصر قال لا يا رسول الله ما صليت كرهت أن أضع رأسك من حجري وأنت وجع فقال رسول الله يا علي ادع يا علي أن ترد عليك الشمس فقال علي يا رسول الله ادع أنت وأنا أؤمن فقال يا رب إن عليا في طاعتك وطاعة نبيك فاردد عليه الشمس قال أبو سعيد فوالله لقد سمعت للشمس صريرا كصرير البكرة حتى رجعت بيضاء نقية
الراوي: أبو سعيد الخدري المحدث: ابن كثير - المصدر: البداية والنهاية - الصفحة أو الرقم: 6/86
خلاصة حكم المحدث: موضوع

حضرت ابو سعید خدری ﷜ فرماتے ہیں کہ میں نبی کریمﷺ پر داخل ہوا اور آپﷺ اپنا سر مبارک حضرت علی﷜ کی گود میں رکھے ہوئے تھے اور سورج غروب ہو چکا تھا۔نبی کریمﷺ حضرت علی﷜ کی طرف متوجہ ہوئے اور فرمایا اے علی﷜ آپ نے عصر کی نماز پڑھی ہے؟ حضرت علی﷜ نے فرمایا نہیں اے اللہ کے رسولﷺ میں نے عصر کی نماز نہیں پڑھی۔کیونکہ میں نے اس بات کو ناپسند جانا کہ آپ کا سرمبارک میری گود میں ہونے کی وجہ سے آپ کو کسی تکلیف کا سامنا ہو۔تو رسول اکرمﷺ نے فرمایا اے علی دعا کرو کہ سورج آپ پر لوٹا دیا جائے۔حضرت علی﷜ نے فرمایا اے اللہ کے رسولﷺ آپ دعا کریں اور میں آمین کہونگا۔تو آپﷺ نے فرمایا
اے اللہ بے شک علی﷜ آپ کی اور آپ کے نبیﷺ کی اطاعت میں مصروف میں ہے (کہ عصر کی نماز نہیں پڑھ سکا) اس پر سورج کو لوٹا دیجیے۔(تاکہ عصر کی نماز پڑھ سکے)
حدیث کے آخر میں یہ بات ہے کہ سورج چمکتا ہوا لوٹ آیا۔


1۔اس حدیث سے حضرت علی﷜ کا نبی کریمﷺ کی امامت میں جماعت کے ساتھ نماز نہ پڑھنا ثابت ہورہا ہے۔جو کہ اس بات پر دال ہے کہ حضرت علی﷜ جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے میں سستی کرتے تھے۔(نعوذباللہ) اور یہ بات فضیلت پر نہیں بلکہ تنقیص پر دلالت کرتی ہے۔اور پھر خاص مجبوری کا بھی ذکر نہیں کہ حضرت علی﷜ نے اس وجہ سے عصر کی نماز باجماعت اداء نہیں کی۔
2۔ اس موضوع حدیث میں یہ الفاظ ’’وقد غابت الشمس‘‘ سے یقینی طور پر یہ معلوم ہورہا ہے کہ سورج غروب ہوچکا تھا۔اور سورج غروب ہونے کے بعد بھی آنحضورﷺ کو اور حضرت ﷜ کو نماز کی فکر نہ تھی؟ (نعوذباللہ)۔ یعنی نبی کریمﷺ اور حضرت علی﷜ کی بھی تنقیص ثابت ہورہی ہے۔کہ حضرت علی﷜ نے نہ عصر کی نماز پڑھی اور پھر آپﷺ اور حضرت علی﷜ کو نماز مغرب کی بھی فکر نہ تھی۔اور پھر اچانک آپﷺ کو حضرت علی﷜ کی عصر کی نماز رہ جانے کا خیال آیا یعنی خود آپﷺ نے (نعوذباللہ ثم نعوذباللہ) اپنی مغرب کی نماز کی فکر نہیں کی۔
3۔اگر یہ لوگ’’وقد غابت الشمس‘‘ کا معنی یہ کرتے ہیں کہ سورج غروب ہونے کو تھا۔تو حدیث میں آتا کہ جس نے بھی عصر کی نماز کی ایک رکعت سورج غروب ہونے سے پہلے پڑھ لی گویا اس نے مکمل نماز پالی۔تو حضرت علی﷜ نے اس حدیث پر عمل کیوں نہیں کیا ؟ نعوذباللہ یا خود نبی کریمﷺ نے حضرت علی﷜ کو اپنی اس بات پر عمل کیوں نہیں کروایا۔؟نعوذباللہ ثم نعوذباللہ ۔ اس حدیث سے تو یہ بھی معلوم ہورہا ہے کہ حضرت علی﷜ کے ساتھ خود نبی کریمﷺ نے بھی حکم کی خلاف ورزی کی۔انا للہ وانا الیہ راجعون
المختصر مزید بھی غور کرنے سے اس طرح کی باتیں اس حدیث میں واضح کی جاسکتی ہیں کہ جس سے صاف معلوم ہوجاتا ہے کہ یہ حدیث موضوع من گھڑت ہے۔ اور جن لوگوں نے حضرت علی﷜ کی فضیلت بڑھانے کےلیے یہ حدیث گھڑی ہے۔ ان عقل کے اندھوں کو اتنا بھی معلوم نہیں ہوا کہ اس حدیث سے فضیلت حضرت علی﷜ ثابت ہی نہیں ہوتی۔ واللہ اعلم۔ مزید روشنی اہل علم ہی پیش فرمائیں گے۔
 
Last edited:

Back
Top