Suicide bombers are worst criminals and will go to Hell - Saudi Mufti Sheikh Abdul Aziz

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
1098424_346505802147603_1011465436_n.jpg


وَلاَ تُلْقُواْ بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوَاْ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ

البقرة

اور اپنے ہی ہاتھوں خود کو ہلاکت میں نہ ڈالو، اور صاحبانِ اِحسان بنو، بے شک اﷲ اِحسان والوں سے محبت فرماتا ہے
 

ALMAHDI

Banned


وَلاَ تُلْقُواْ بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوَاْ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ

البقرة

اور اپنے ہی ہاتھوں خود کو ہلاکت میں نہ ڈالو، اور صاحبانِ اِحسان بنو، بے شک اﷲ اِحسان والوں سے محبت فرماتا ہے
is matam sai koi halakat ya halakten hoi hain? halaktey to aap key bhaion key phatney sai hoi hain jo kaam in hastion ney kia hai un per kia kho gai mullah jii ?

1470062_661709490535981_2058610556_n.jpg
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
is matam sai koi halakat ya halakten hoi hain? halaktey to aap key bhaion key phatney sai hoi hain jo kaam in hastion ney kia hai un per kia kho gai mullah jii ?


جناب اس تھریڈ کی میری ابتدائی پوسٹ پڑھلیں تو جان لینگے که میں خودکش حملوں کے اولین مخالفین میں سے ہوں
جب آپ لوگ اسکے مخالف نا تھے...جب یہ حملے صرف اسرائیل میں ہوتے تھے...مگر چونکہ شریعت کی بنیادی تعلیمات کے خلاف تھے اسلئے علما حق نے اسکی بھرپور مخالفت کی
الحمدللہ

مزید یہ که اپنی جان کو ہلاکت میں ڈالنے کے معنی یہی ہیں که خود کو مارنا پیٹنا اور خون نکالنا..حتیٰ کے مر جانا
یہاں یہ معنی نہی که جب تک آدمی مر نا جائے اس وقت تک خود کو مارتے رہو جائز ہے...یا یہ که خود تو بھلے ہلاک ہوجاؤ بس دوسروں کو نا مارو

خود کو مارنا پیٹنا اور خون نکالنا یہ کسی مذھب میں نہیں اور اسلام بھی اسکی مخالفت کرتا ہے

قرآن کے اس اصول کے تحت بہت سے ایسے امور عادات و مذہبی رسومات کو جو لوگوں نے اپنا لئے ہیں حرام قرار دیا جاسکتا ہے
مثلا
تمباکو نوشی و سگریٹ نوشی
جان کو انتہائی خطرے میں ڈالنے والے کھیل
ماتم
ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی
وغیرہ..وغیرہ


آپ مجھ سے متفق نہیں تو کوئی بات نہیں
کوئی بات یا دلیل ہے هو تو بتا دیں...مگر خوامخوہ کے فرقہ وارانہ حملوں کا کوئی فائدہ نہیں..دنیا میں ہر شخص کو آپ متفق نہیں کرسکتے
اپنی بات پنہچا دیں اور صبر کریں
اور اگر دوسرے کی بات صحیح معلوم هو تو عمل کریں
 
Last edited:

ALMAHDI

Banned
جناب اس تھریڈ کی میری ابتدائی پوسٹ پڑھلیں تو جان لینگے که میں خودکش حملوں کے اولین مخالفین میں سے ہوں
جب آپ لوگ اسکے مخالف نا تھے...جب یہ حملے صرف اسرائیل میں ہوتے تھے...مگر چونکہ شریعت کی بنیادی تعلیمات کے خلاف تھے اسلئے علما حق نے اسکی بھرپور مخالفت کی
الحمدللہ

مزید یہ که اپنی جان کو ہلاکت میں ڈالنے کے معنی یہی ہیں که خود کو مارنا پیٹنا اور خون نکالنا..حتیٰ کے مر جانا
یہاں یہ معنی نہی که جب تک آدمی مر نا جائے اس وقت تک خود کو مارتے رہو جائز ہے...یا یہ که خود تو بھلے ہلاک ہوجاؤ بس دوسروں کو نا مارو

خود کو مارنا پیٹنا اور خون نکالنا یہ کسی مذھب میں نہیں اور اسلام بھی اسکی مخالفت کرتا ہے

قرآن کے اس اصول کے تحت بہت سے ایسے امور عادات و مذہبی رسومات کو جو لوگوں نے اپنا لئے ہیں حرام قرار دیا جاسکتا ہے
مثلا
تمباکو نوشی و سگریٹ نوشی
جان کو انتہائی خطرے میں ڈالنے والے کھیل
ماتم
ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی
وغیرہ..وغیرہ


آپ مجھ سے متفق نہیں تو کوئی بات نہیں
کوئی بات یا دلیل ہے هو تو بتا دیں...مگر خوامخوہ کے فرقہ وارانہ حملوں کا کوئی فائدہ نہیں..دنیا میں ہر شخص کو آپ متفق نہیں کرسکتے
اپنی بات پنہچا دیں اور صبر کریں
اور اگر دوسرے کی بات صحیح معلوم هو تو عمل کریں

bhai ji aap yeh bataen key Quraan aur sunnat yani key ahadees per yaqeen rakhtey hain? to phir Quraan saaf saaf keh raha hai key jab yaqoob aliah salam garya kertey they to un ko Allan ney sabar ki azeem manzlat per yani aala derjey per kha Hazrat umum momemneen ney matam kiaa phir nabi paak key kehney per sahaba razi Allah ki aurtoon ney garya matamkia hazrat hamza rz ka sab si barh ker khatum al anbya hazrat Mohmaad Mustafa pbuh ney jab hazrat Abu talibas aur bibi hazrat khudeja sa key wafat per us poorey saal ko hi aam al huzan qarar dia kia hazrat oqis kerni ka fail aap ko yaad naheenhai us saiun ki jaan bhi jaa sakti thii kia aap pbuh ney un ko khabardar kia ya ghussa kia key tum ney apney dant kion shaheed key ? agar koi rawayt ho to zaror share Karen warna agar koi kerta hai to aapko to majboor naheen kerta key aap bhi Karen? agar koi aap ko majboor kerta hai to bataen warna apney aqeedey per qaim rahen nabi paak pbuh ko jab hazrat jabraeel ney khabar di to aap ney garya kia to bhai aap kion azadari key khilaaf hoo mujhey maloom hai kuch bht barey ulema ney likhahaikey gham Hussein mananey sai baat door tak jaati hai is ley zikr shahadat Hussein naah kia jaaey.
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
bhai ji aap yeh bataen key Quraan aur sunnat yani key ahadees per yaqeen rakhtey hain? to phir Quraan saaf saaf keh raha hai key jab yaqoob aliah salam garya kertey they to un ko Allan ney sabar ki azeem manzlat per yani aala derjey per kha Hazrat umum momemneen ney matam kiaa phir nabi paak key kehney per sahaba razi Allah ki aurtoon ney garya matamkia hazrat hamza rz ka sab si barh ker khatum al anbya hazrat Mohmaad Mustafa pbuh ney jab hazrat Abu talibas aur bibi hazrat khudeja sa key wafat per us poorey saal ko hi aam al huzan qarar dia kia hazrat oqis kerni ka fail aap ko yaad naheenhai us saiun ki jaan bhi jaa sakti thii kia aap pbuh ney un ko khabardar kia ya ghussa kia key tum ney apney dant kion shaheed key ? agar koi rawayt ho to zaror share Karen warna agar koi kerta hai to aapko to majboor naheen kerta key aap bhi Karen? agar koi aap ko majboor kerta hai to bataen warna apney aqeedey per qaim rahen nabi paak pbuh ko jab hazrat jabraeel ney khabar di to aap ney garya kia to bhai aap kion azadari key khilaaf hoo mujhey maloom hai kuch bht barey ulema ney likhahaikey gham Hussein mananey sai baat door tak jaati hai is ley zikr shahadat Hussein naah kia jaaey.

ماتم الگ چیز ہے
افسوس یا سوگ یا کسی کی موت پر آنسو بہانہ یا رونا الگ چیز ہے
نوحہ کرنا یا گریبان چاک کرنا الگ چیز ہے

ان سب کو ایک شمار کر کے تم صرف گمراہ ہو رہے ہو

فطری طور پر موت یا غمی کے وقت افسوس/سوگ یا آنسو بہانہ بلکل جائز ہے
ماتم یا نوحہ جہالت کے اعمال ہیں...یہ بے صبری کا مظہر ہیں
اس لئے ماتم کو فطری سوگ/افسوس سے ملانا خود کو دھوکہ دینا ہے

مزید یہ کہ سوگ یا ماتم یا افسوس یا نوحہ کو ہر سال دہرانا غیر فطری اور غیر اسلامی ہے
افسوس یا سوگ جس وقت واقعہ ہو اس وقت جائز ہے اور موت کی فورٹ میں فقط تین دن
ہر سال باقائدگی سے سوگ کا دن منانا اسلام میں غریب ہے
 

ALMAHDI

Banned
ماتم الگ چیز ہے
افسوس یا سوگ یا کسی کی موت پر آنسو بہانہ یا رونا الگ چیز ہے
نوحہ کرنا یا گریبان چاک کرنا الگ چیز ہے

ان سب کو ایک شمار کر کے تم صرف گمراہ ہو رہے ہو

فطری طور پر موت یا غمی کے وقت افسوس/سوگ یا آنسو بہانہ بلکل جائز ہے
ماتم یا نوحہ جہالت کے اعمال ہیں...یہ بے صبری کا مظہر ہیں
اس لئے ماتم کو فطری سوگ/افسوس سے ملانا خود کو دھوکہ دینا ہے

مزید یہ کہ سوگ یا ماتم یا افسوس یا نوحہ کو ہر سال دہرانا غیر فطری اور غیر اسلامی ہے
افسوس یا سوگ جس وقت واقعہ ہو اس وقت جائز ہے اور موت کی فورٹ میں فقط تین دن
ہر سال باقائدگی سے سوگ کا دن منانا اسلام میں غریب ہے

oo pai apna aricle likhney ki bajaey merey sawalat ka jawab do aesey barey scholor naahbano tumney khan saikoi degree li hoi hai to yhan pesh kero warna khamkhwah main logon ko tung mat kero tumko koi kehta hai key matam kero ?
 
Well I believe mufti sahib must distinguish between two types of suiside. 1 for ur own country to defend it 2nd against ur own country or any other .... I think the first 1 is not haram... And y mufti sahib didn't gave fatwa on killings by NATO....?