sdmuashr

Senator (1k+ posts)
Bismillah
Assalam o Alaikum,

3-27-2011_66561_1.gif

saeed khan

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Beghairat e Aala

In the days of Mush whenever Chaudries said that Sharifs ran away I always said them wrong but now I realise they were correct but if there were Chaudriess instead of Sharifs they also ran away.
Now after doing same once again Sharifs has not left any doubt.
All of them are CHORE.

Muhammad Tauseef A. Bajwa

Senator (1k+ posts)
Bismillah
Assalam o Alaikum,

3-27-2011_66561_1.gif

How many among the 'Elite" members had a knowledge of "EBDO" (Electorial Bodies Disqualification Ordinance)! Ten years "BAN" on Political Activities made all politicians, Stalwarts..........'Dead'!
Can history repeats itself for glory, prosperity and enormous achievements in our Motherland, Again?

sarbakaf

Siasat.pk - Blogger
Bhai saab.....

aik bhai nay marnay ka drama kia ...doosray nay aayadat ka ....

puri qaum ke izzat ka jinaza nikal kar bhee yeh ********** loog nahi maray .....

kaash yeh saray ********** mar jayeen ya maar diyay jayeen
aameeeen

shiningstar

Minister (2k+ posts)
Bhai saab.....

aik bhai nay marnay ka drama kia ...doosray nay aayadat ka ....

puri qaum ke izzat ka jinaza nikal kar bhee yeh ********** loog nahi maray .....

kaash yeh saray ********** mar jayeen ya maar diyay jayeen
aameeeen
r u sure about it (highlighted in red)??

crowbar

Senator (1k+ posts)
Mian Bros are basically business tycons, they accumulated money through jayez o najayez ways.How you guys can expect them to come to the standard of a LEADER. I know Nawaz sharif personally , and to be honest to God i will not let him run the affairs of a Tehsil what to talk of a country because i know he will be devising ways and means to rob that tehsil as wel. Nawaz sharif can make pakistan a very rich country provided if someone make him sit in NewYork and allow him to bring as much as much you can ,we will protect you and the money you bring in is all yours .Trust me he will fleece the west of every single penny in a way that they will be forced to borrow from Mian sahib rather going to IMF or World Bank.

M javed

Banned
@Sarbakaf

Aap ke haath main aggar zindgi moot ho toa shaaed tum kissi ko bhi zinda na choro.

Samjh se baat kro bhaee/behn.

Raymond Davis ke motallaq Pakistan Army, IsI aur Mr. Zardari se poocho. Inhoon ne uss amreeki ko chora hay

Ham sab ne marna hay. Kissi ke liye moot ki khawash kerke insaan bara naheen ho jaata.

Jinn ko tum support kerte ho ham unn ke liye dua kerte hain - Allah unn ko Amreeka ki bejae Pakistan ki khidmat kerne ki taufeeq de. Sirf shareef bradraan ko hi kyun ragra lagate ho. Kissi ki khaas hadayat hay kya ya yeh koi agenda hay sab siassi partyon ka.

Tum akele hi Pakistan ke ander naheen rahte - yeh 18 crore logon ka mulk hay -18 crore logon ke haqooq ko saamne rakho phir bakwaas kro.

Aur apne liye khuda se aqal maango

Shaaed Zardari, Altaf, Musharraf ya Imran Khan ke ilawah tumhain koi doosra nazar hi naheen aata. Abh waqat hay keh hamain Pakistan ko bachana hay iss liye aap se gozarash hay ke shaksyyat parasti ko chor do. Hamain qoami faede aur nuqsaan main tameez kerni chahye aur kissi siasatdaan ki bejae Pakistan ke adaaron ko mazzboot kerna chahye.

Jab ke iss waqat Zardari aur uss ki hakoomat idaaron ki essi tessi pher rahe hain. Aggar tumhain Pakistan aziz hay toa zardari hakoomat ke liye/khilaf bhi apne khyalaat ka azhaar ker dejae.

Last edited:

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)
امریکی سامراج کے دلالوں کا اتحاد
نگاہ انساں کو آج فطرت نئے مناظر دکھا رہی ہے
حریم ظلمت پہ جتنے پردے گرے ہوئے تھے اُٹھا رہی ہے
And now that Mr. Mian Shahbaz Shareef is back in Lahore after hiding in London...after the criminal collaboration with the military generals...the dust of the Diamond Davis has to be settled at the earliest ....and the dirty and filthy dollar fed media of Pakistan is trying to be a smart player...

shiningstar

Minister (2k+ posts)
امریکی سامراج کے دلالوں کا اتحاد
نگاہ انساں کو آج فطرت نئے مناظر دکھا رہی ہے
حریم ظلمت پہ جتنے پردے گرے ہوئے تھے اُٹھا رہی ہے
And now that Mr. Mian Shahbaz Shareef is back in Lahore after hiding in London...after the criminal collaboration with the military generals...the dust of the Diamond Davis has to be settled at the earliest ....and the dirty and filthy dollar fed media of Pakistan is trying to be a smart player...

Faheem aur Faizan k ghar k bahir aap nay pehra dya k nahin.............