President Zardari on begging trip-eik pisa dey doo.

Alsadeeqalameen

Politcal Worker (100+ posts)
President Asif Ali Zardari should be called international beggar no1. It is such a shame and shame that Pakistan being a nuclear power and the eight most powerful military power of the world is begging for dollars, sterling, yen, Yuan and dinars like a beggar would beg on every street corner. Pakistan has lost its respect, reputation, integrity and dignity since Asif Ali Zardari became the president.

Why can not the mult-billionaires and multi-millionaires of Pakistan bring back their dollars, pounds, gold and diamonds back to Pakistan to help its economy, which they have hidden in the safe deposits boxes of Europe and USA and Zionist banks?
The truth and the only truth is that even now, they are busy emptying Pakistans coffers and stuffing their wallets, pockets and bellies with rupees.

Saladin A

Minister (2k+ posts)
The irony is that President Zardari enjoys begging because PPP and his government has no economic policy to bail Pakistan out from economic down-turn. :oops: :(

Saladin A

Minister (2k+ posts)
The only difference is that he is wearing expensive clothes and instead should buy some worn-torn clothes from a landa bazar to look like a proper beggar when he goes abroad on a begging trip in future. :oops:

laiq

sub bhai logon sey modabana guzarish hai kay zardari jaisa bhi ho, president of pakistan hai or hamay apnay sadar ki respect her haal mien kerni chahyeh, apko pasand ho ya nhi, apko uski policies sey ikhtilaaf ho ya nhi, respect lazim hai, jis tarah eik walid ki respect ki jaati hai ghar mien kay woh apko daantay bhi hain, piyaar bhi kertay hain, apko ijazat detay hain or nhi bhi detay bilkul usi tarah sadar e pakistan ki respect lazim hai, jub moqa aai ga us waqt hum apnay votes kay zaryeh unki zimmaydariyan wapis ley saktay hain lekin bahar haal respect lazim hai...yeh hamara mulk hai, jaisa bhi hai apna ghar hai or sub bhai log chahay achay hoon ya buray apnay hain...tanqeed ka haq subko hai lekin respect kay dairay mien

thanks a lot

:)

laiq

kmaabbasi said:
Kis ki respect (whos repsect) President Asif Ali Zardari

Kuch khuda ka khauf karo tum jaisay logon kay liye hi Allah nay kaha hai jaisay awaam waisay hukum raan
Kia aap kay walid (abu) aisi hurkatain kerain tu tab bhi aap un ki utni hi izzat karo gay (shayad this is ideal father for you)
1) Sharrabi (on the net video is available of zardari and one pir sahab who is minister)
2) Zaani and stupid
3) Choor ( Mr 10% to 50% in few day 100%)
4) Killier (especially of his brother in law Murtaza bhutto)
what else do you want (izzat karo? you should please if you have sense use it)
kon si khoobi hai jo in sahab main nahi hai (or sharaab tou saray aam pitay hai abu jahil (jahilon ka baap) sahib )
Again kia aap kay walid (abu) aisi hurkatain kerain tu tab bhi aap un ki utni hi izzat karo gay (shayad this is ideal father for you)

aap tou bhot hi ziada ghussa hogai bhai :)
bahar haal respect lazim hai, kisi ko bura kehnay sey woh acha nhi hojata, or jaisay kay mien ney apni post mien kaha ikhtalaaf apni jaga lekin president honay kay naatay respect lazim hai, haan yeh zaroor ho sakta hai kay hum apnay votes sey aisay logo ka intikhaab karien jo characterless logo ko hamara hukumraan na bannay dien, lekin kia karien kay yeh hamaray hi muntakhib log hain jinho nay zardari ko president banaya hai, le haza hamay yeh sabaq seekhna chahye kay hum apnay votes ka sahi istamaal karien...

waisey jis religion sey mera talaq hai yaani kay islam, uski roshni mien mujhay respect kerna hi sikhaya gia hai...yeh meri duty hai jo mien ada karoon ga, agar koi bura hai tou woh khuda kay samnay jawab deh hai, i m sorry, mien 1000 ikhtilaaf kay bawajood respect ka daman haath sey nhi chor sakta, na riyasat kay hukumraan ki na apki :)

apko bura laga i am sorry

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
I feel utterly humilated with this "begging campaign"

When I look into mirror I see "beggar" carved on my face... I feel like spitting on it...

Anyway...

As long as Participatin in cold war goes............Pakistan was not left with much choice.... But participatin in this blasted so called war on terror .... we had a choice... and Mr Mush.. made the wrong one... in any case we are going into the stone age... the other way to it would have been with a bit of dignity...

faizan47

Citizen
O Pakistan k parhay likhay nojwano..kuch to aqal k nakhun lo..akhir kis mu say umeed karte ho k this zardari thief should be respected..atleast do not degrade urselves so much..do u consider him ur president? this person proudly proclaims that most of his life time has been spent in jail in almost all of his interviews... any person demanding respect for him either isn't in touch with pakistan history or politics at all or is a sheer stupid...agar kisi ghalat cheez k khilaf awaz nahi buland kar saktay to kam say kam dil say to bura samjho...ap to ulta dusron ko bhi chup kara rahay ho... zardari and his puppies DONOT deserve my respect..i m better than that..i m better than accepting a thief blood and black money sucker to be my president...May Allah have mercy on this country.