Mian Nawaz Sharif in China... Help him....

Shahid Ali

Siasat.pk - Blogger
1GB4ni.jpg

Mian Nawaz Sharif is visiting China for medical checkup of his spouse. Before that he and his brother Shahbaz Sharif went to Qatar to meet Emir of Qatar in a special plane believed to be sent by his Emir friend.

Does anybody know what gifts he took with him for his Qatari friend??? Cost ???

What would be the cost of 10 days boarding, lodging and medical checkup???

It will make our leader Main Nawaz Sharif more under debt he is already under the burden of heavy loans as per his GOSHWARAS . He only retains some Rs. 5000 in his bank account; I dont know how he will manage in China.. Oh God help him..

ZshanKhan

Politcal Worker (100+ posts)
Geokarachi said:
Karz uttaro riwand banaoo ka paisa abhi tak chal ra hy. Choor no.1
Watch hasbehall of 14th jan and you will know what was in that plane
It was believed to be full of cartons stacked with US DOLLARS $. Believe it or not.
They are not faithfull to the country
IK
PTI
INSAAF CHAAHIYE

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Geokarachi said:
Karz uttaro riwand banaoo ka paisa abhi tak chal ra hy. Choor no.1

Ganjay Kay Khilaf Itna Na Likha Karo, He is your soon to be MASTER
[altaf] Kay Galay Ki Rassi Us Kay Hawalay Honay Wali Hai

[funnny] [funnny]

true_pakistani

I m not sure whether he has gone for his wife check up or not

Apart of this, at least u shud admire the china gave him full respect n protocol n the team of CM punjab met with various chinese investors

I think we shud not criticise without knowing the facts n act like mqm followers

I m not here to defend him but i ve courage to call spade a spade

Futhermore, Islam also give u full authority that the wealth which has been awarded to u by Allah Karim , shud reflect in ur life style but refrain of to become stiff necked.

GeoG

true_pakistani said:

Apart of this, at least u shud admire the china gave him full respect n protocol n the team of CM punjab met with various chinese investors

I think we shud not criticise without knowing the facts n act like mqm followers

Futhermore, Islam also give u full authority that the wealth which has been awarded to u by Allah Karim , shud reflect in ur life style but refrain of to become stiff necked.

Just to reinforce your points, he has met with the leadership of commuinst party, which is very rare for foreign dignitries and if you see in the context of of Indian Army Chief's statement speak volumes about possible future co-operation.

China turely considers NS as real leader in coming years ( I am sure IK will take over this honor in the near future) and the level of meeting he has held indicates China's trust in his leadership.

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)
Shahid Ali said:
1GB4ni.jpg

Mian Nawaz Sharif is visiting China for medical checkup of his spouse. Before that he and his brother Shahbaz Sharif went to Qatar to meet Emir of Qatar in a special plane believed to be sent by his Emir friend.

Does anybody know what gifts he took with him for his Qatari friend??? Cost ???

What would be the cost of 10 days boarding, lodging and medical checkup???

It will make our leader Main Nawaz Sharif more under debt he is already under the burden of heavy loans as per his GOSHWARAS . He only retains some Rs. 5000 in his bank account; I dont know how he will manage in China.. Oh God help him..

According to one report, he has stashed away US$1.5B in foreign accounts. does he not?

patriot

Minister (2k+ posts)
Brother are you quoting The Quran?
Please provide an aya no.

gazoomartian

true_pakistani said:

bhayya no body disputes his trip to China for his wife's ilaj-o-mualja, even tho I have serious dounts about its authenticity. If she was really ill, UK would have been better choice because UK has better health facilities and Shareefs have lots moneyin UK too I am sure.

So, in the light of this I believe, he may have gone to either stand up Zardari in Punjab, work out a deal for Chinese investments in Punjab, or talk about help in creating environmnet conducive to bring peace in Punjab against terrorists. But Allah only knows the real reason.

but what we do dispute is where did his wealth come from?? But then again this is not the subject of this post

Gazoo Martian

Paki_Loyal

For all of u.. Please her baat ka issue mat bnaya karein, Nawaz Sharif ho ya koi bhe, mana k wo aik siasat daan hai, aik party ka leader hai, magar wo aik insan bhe hai, uss ke aik family life bhe hai, aur ye uss ka right hai k wo apni family ko bhe waqt day, agar koi bimaar hai to uss ke care karey, ubama ke bhe saturday sunday off hoti hai, wo bhe her saal vacations per jata hai, agar mere gher main koi ALLAH na karey bimar ho seriously to kia main uss ka ilaaj nahi kerwaou ga? Allah ka khouf karoo aap sab, her baat ko siasi rung na day dia karo aur mirch masalay na lgaya karo, main koi nawaz shairf ka supporter nahi, magar sahi aur galat ke pihchan zaroor rekhta hoo,
wo china gaya hai koi india nahi gaya, ya israiel nahi chala gaya,
aur haan aik baat aur,, Musharaf ne choti ka zor laga lia tha k nawaz shairf k khilaaf koi corruption ka case nikal aey, magar nahi nikla, so aap k paas agar koi saboot nahi to kisi per ilzam laga ker bilawaja apnay gunaho main izafa mat karo,
haan ye such hai k qarz utaro mulk sanwaro ka jitna bhe pesa tha, uss ka aaj tak hamein pata nahi chala, so uss k liay hamara haq banta hai k ham nawaz shairf se poochein k wo woumi pesa kaha gaya hai? aur agar kisi k paas jawab ho iss baat ka to plz mujhey zaroor btaiay ga ta k mujhey bhe pata chal sakay ko wo billion of rupees kaha gay?

Yeah MQM waley, meray azeem leader key khelaf prpaganda kartain hain. Usay Gunja kahtey hain. . Woh SADDA jawan leader ban giya hai aur TSIRI DAFA Mulk sanwarnay ayee ga. Woh phir paisa ley ga QAUM say "Mulk Sawnaraoo Aur Mulk Ittfaq Foundry Bajoo" key scheme key tehat paisa ley ga aur Apni Azeem Steel Mill banai ga aur us steel mill mein sirf apna pass parosion ko nokri dey ga aur aik bhi MQM waley jo job nahi dey ga mera AZEEM BA WAZU LEADER. Phir MQM waloon ko pata lagey ga key leaderi kya hoti hai. Mera Leader bahot bara karobari hai. Us nay Apnay Marhoom walid say karobar seekha hai aur poray mulk ko karobar ka adda banai ga.

MERA LEADER AZEEM BAWAZU HAI. WOH BILL CLINTON KA DOST HAI. AGAR AYENDA KISI NAY USAY KUCH KAHA TO WOH DOBARA BILL CLINTON KEY PASS JAI GA. MERA LEADER HI HAI JIS NAY ATOM BOMB BANAYA AUR PHORA. AB MQM WALON KEY SIR PAR BHI ATOM BOMB PHOREY GA. PAR MERA LEADER SUPREME COURT PAR ATTACK BHI KARNEY KA MAHIR HAI AUR GHAIR MULKI PAKISTANI JO ZALIM LOG HAIN UN KA FOREIGN CURRENCY ACCOUNT FREEZ KAR DEY GA.

AGAR MQM WALON NAY PHIR USAY AUR US KAY BHAI KO TANG KYA TO PHIR JINNAH POOR KA CASE BANA DEY GA AUR AB 15,000 NAHI KAM AZ KAM 150,000 MQM walon KO MARWA DEY GA AUR GORDEN BROWN SAY MIL KA ALTAF HUSSAIN KO WAPIS PAKISTAN LAI GA. GORDON BROWN BHI TO MERAY AZEEM LEADER KEY PIND KA HAI. DONO BACHPAN MEIN SAATH SAATH KHELTEY THEY JAB HI TO APNI BARI AULAD HASSAN NAWAZ KO GORDON BROWN KEY PAROS MEIN FLAT DELWA DIYA HAI AUR PAKISTAN ANEY SAY MANA KAR DIYA HAI KEY KAHEEN MQM WALEY TANG NA KARAIN AUR US SAY BHATTA NA MANG LAIN.

SADDA NO-GUNJA LEADER JEAY JEAY. SADDA LEADER "MULK SWANRO AUR ITTAFQ FOUNDRY BARHAO" KEY LEYA CHANDA LEY GA, SADDA LEADER JINNAH POOR KA CASE CHALEY GA MQM WALON PAR AUR SADDA LEADER AZEEM HAI.

MY CUTE NO-GUNJA LEADER [nawaz]

GeoG

OpinionMaker said:
Yeah MQM waley, meray azeem leader key khelaf prpaganda kartain hain. Usay Gunja kahtey hain. . Woh SADDA jawan leader ban giya hai aur TSIRI DAFA Mulk sanwarnay ayee ga. Woh phir paisa ley ga QAUM say "Mulk Sawnaraoo Aur Mulk Ittfaq Foundry Bajoo" key scheme key tehat paisa ley ga aur Apni Azeem Steel Mill banai ga aur us steel mill mein sirf apna pass parosion ko nokri dey ga aur aik bhi MQM waley jo job nahi dey ga mera AZEEM BA WAZU LEADER. Phir MQM waloon ko pata lagey ga key leaderi kya hoti hai. Mera Leader bahot bara karobari hai. Us nay Apnay Marhoom walid say karobar seekha hai aur poray mulk ko karobar ka adda banai ga.

MERA LEADER AZEEM BAWAZU HAI. WOH BILL CLINTON KA DOST HAI. AGAR AYENDA KISI NAY USAY KUCH KAHA TO WOH DOBARA BILL CLINTON KEY PASS JAI GA. MERA LEADER HI HAI JIS NAY ATOM BOMB BANAYA AUR PHORA. AB MQM WALON KEY SIR PAR BHI ATOM BOMB PHOREY GA. PAR MERA LEADER SUPREME COURT PAR ATTACK BHI KARNEY KA MAHIR HAI AUR GHAIR MULKI PAKISTANI JO ZALIM LOG HAIN UN KA FOREIGN CURRENCY ACCOUNT FREEZ KAR DEY GA.

AGAR MQM WALON NAY PHIR USAY AUR US KAY BHAI KO TANG KYA TO PHIR JINNAH POOR KA CASE BANA DEY GA AUR AB 15,000 NAHI KAM AZ KAM 150,000 MQM walon KO MARWA DEY GA AUR GORDEN BROWN SAY MIL KA ALTAF HUSSAIN KO WAPIS PAKISTAN LAI GA. GORDON BROWN BHI TO MERAY AZEEM LEADER KEY PIND KA HAI. DONO BACHPAN MEIN SAATH SAATH KHELTEY THEY JAB HI TO APNI BARI AULAD HASSAN NAWAZ KO GORDON BROWN KEY PAROS MEIN FLAT DELWA DIYA HAI AUR PAKISTAN ANEY SAY MANA KAR DIYA HAI KEY KAHEEN MQM WALEY TANG NA KARAIN AUR US SAY BHATTA NA MANG LAIN.

SADDA NO-GUNJA LEADER JEAY JEAY. SADDA LEADER "MULK SWANRO AUR ITTAFQ FOUNDRY BARHAO" KEY LEYA CHANDA LEY GA, SADDA LEADER JINNAH POOR KA CASE CHALEY GA MQM WALON PAR AUR SADDA LEADER AZEEM HAI.

Itna Likho Jo Kal Bardasht Kar Sako.
He is your Next MASTER
[altaf] Kay Galay Ki Rassi Us Kay Hawalay Honay Wali Hai Bazareea Hillary Clinton

[funnny] [funnny]

gazoomartian

OpinionMaker said:

tumhari batein smajh mein nahee aatein....

I like NAwaz very much and have lots of respect for him. he has done good for the country such nuclear explosion, but he should retire now and time to bring someone else in parliatment.

Based on current situation, I dont think PPP is proper for the office. Lets all give Imran a chance, may be he will make a difference, Amen

Gazoo Martian

true_pakistani

@ Patriot

although i ve seen u first time

dont u agree with that? i m not quoting quran might be it is hadees , but i m sure it is true if it is not i fully oplogise

i request to any one to help that Allah permits u to use ur wealth on ur life style or not?
of course spend money in the way of Allah has much reward

gazoomartian

true_pakistani said:
@ Patriot

although i ve seen u first time

dont u agree with that? i m not quoting quran might be it is hadees , but i m sure it is true if it is not i fully oplogise

i request to any one to help that Allah permits u to use ur wealth on ur life style or not?
of course spend money in the way of Allah has much reward

Allah says in Baqarah:

Ay iman walo! kharch karo un mein sey jo (rizq-e-halal) hum ney tum ko di hai, raat aur din mein, poshida aur khuley aam ta'key tum per Allah key taraf sey tum per ajar di jay, aur (qyamat key din) tumhein koi khauf aur (kisi qism ka) khadsha naheen hoga

( in this beautiful ayah Allah is hinting us about Zakat o sadaqat and jaez kharch without mentioning the words ZAKAT and SADAQAT)

But in same surah, He said: Nimaz qaim karo aur zakat do aur rukoo karney walon mein ho jao (this place Allah says explicitly of zakat. According to schollars, the word zakat includes sadaqat but sadaqat is not included in zakat)

sadaq-Allahul azeeem

I hope I helped
Salam
Gazoo Martian

ZshanKhan

true_pakistani said:

Hey man come out of this SICK and SLAVE mentality Try to be an honorable man and an honerable nation. IF his wealth is all leagal why transefing the money black way.
FREE THE NATION FROM CORRUPT
IK
PTI
INSAAF CHAAHIYE