Kal Tak - 5th December 2011 - Hanif Jalandhari,Agha Mazahar Hussain & Mufti Hanif

Status
Not open for further replies.

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)

عثمان ابن عفان کو جس نے گالیاں دیں، بلکہ مسلمان سے کافر نعثل بنا کر تکفیر کی

بیشمار اہلسنت علماء نے یہ نقل کیا ہے کہ عائشہ عثمان کے پاس گئیں اور ان سے رسول (ص) کی وراثت میں سے حصہ طلب کیا۔ عثمان نے ان کو کوئی حصہ دینے سے انکار کر دیا اور انہیں یاد دلایا کہ یہ وہی تھیں جنہوں نے ابوبکر کی حوصلہ افزائی کی تھی کہ وہ فاطمہ (ع) کو رسول (ص) کی وراثت سے کوئی حصہ نہ دیں۔ چنانچہ اگر فاطمہ (ع) کو وراثت سے کوئی حصہ نہیں ملا تو پھر ‏عائشہ کو کیوں ملنا چاہیئے؟ اس پر عائشہ انتہائی غصے میں آ گئیں اور یہ کہتی ہوئی باہر نکلیں:
"اس نعثل (بیوقوف بڈھے) کو قتل کر دو کہ یہ کافر ہو گیا ہے۔"
سنی حوالے:
تاریخ ابن اثیر، ج 3، ص 206
لسان العرب، ج 14، ص 141
العقد الفرید، ج 4، ص 290
اسد الغابہ، ج 3، ص 14، ذکر جمل
النہایہ، ج 5، ص 80
ابن اثیر نے النہایہ، ج5، ص 80 اور ابن منظور نے لسان العرب، ج 11، ص 670 پر لکھتے ہیں:
"نعثل اس کہتے ہیں جس کی لمبی داڑھی ہوتی ہے۔ اور ‏عائشہ نے کہا تھا کہ اس نعثل کو قتل کر دو۔ نعثل سے اُن کی مراد عثمان تھے۔"
ہمارے مخالفین کی عادت ہے کہ وہ ایسی روایات کو ضعیف ثابت کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ مگر یہ اکیلا موقع نہیں ہے جب کہ یہ نعثل والا واقعہ تاریخ کی کتب میں بیان کیا گیا ہے، بلکہ آگے ہم نے یہ نعثل والی روایت حضرت عائشہ کے حوالے سے دو مرتبہ اور نقل کی ہے جبکہ کہ عثمان کے قتل ہو جانے کے بعد دو مختلف موقعوں پر دو مختلف صحابہ نے پھر حضرت عائشہ کو یاد دلایا کہ وہ عثمان کو "نعثل" کہا کرتی تھیں۔
البلادہوری اہل سنت کے مستند علماء سے ہیں۔ یہ اپنی کتاب انساب الاشراف، ج 4، ص 74 میں لکھتے ہیں:
"جب مدینہ میں صورتحال انتہائی بگڑ گئی تو عثمان نے مروان بن حکم اور عبد الرحمان کو حکم دیا کہ وہ عائشہ کو راضی کريں کہ وہ ان کے خلاف لوگوں کو اکسانا بند کریں۔ وہ اس کے پاس آئے جب وہ حج کے لیے روانہ ہونے والی تھی۔ انہوں نے اس سے کہا: "ہماری اللہ سے دعا ہے کہ آپ مدینہ میں ٹہریں اور اللہ عثمان کو آپ کے شر سے بچائے۔"
عائشہ نے جواب دیا، "میں نے سفر کا سامان باندھ لیا ہے اور میں نے حج کرنے کی نذر مانی ہوئی ہے۔ خدا کی قسم، میں تمہاری بات نہ مانوں گی۔ اس پر مروان نے کہا: (وحرق قیس علی البلاد: حتی اذا ما استعرت اجننا) یعنی قیس نے شہروں کو آگ لگا دی یہاں تک کہ جب آگ بھڑک جائیگی تو اسے بجھا دے گا۔ (یعنی خود ہی آگ لگایا اور خود ہی بجھائے گا)۔ اس پر عائشہ نے کہا اس اشعار کو مجھ پر صادق کرنے والے، اگر تمہارے ساتھی (عثمان) کہ جن کے معاملے نے تمہیں مشقت میں ڈالا ہے، تو میں تو تمنا کرتی ہوں کہ عثمان میرے سامان کے ایک تھیلے میں بند ہوتا تاکہ میں اس اپنے ساتھ ڈھو کر لیجاتی اور سمندر میں پھینک سکتی۔"


  • [*=right]مزید سنی حوالہ:
    طبقات ابن سعد، اردو ایڈیشن (نفیس اکیڈمی) جلد 5، صفحہ 37
    تاریخ مدینہ، عمر بن شبہ العمیری، متوفی 262 ہجری، صفحہ 1172
عائشہ چاھتی تھیں کہ عثمان جلد از جلد قتل ہوں تاکہ وہ اپنے رشتہ دار طلحہ کو ان کی جگہ مسند خلافت پر بٹھا سکیں۔ سنی مورخ طبری لکھتا ہے کہ جب عثمان محاصرے میں تھے اور ابن عباس کی ملاقات عائشہ سے ہوئی جبکہ وہ مکہ کی طرف عازم حج تھیں۔ عائشہ نے ابن عباس سے اپیل کی کہ وہ عثمان کے خلاف حرکت میں آئیں۔
ابن جریر طبری نے واقدی سے، انہوں نے ابن ابی سبرہ سے، انہوں نے عبدل المجید بن سہیل سے، انہوں نے عکرمہ سے روایت کی ہے:
"اے ابن عباس! میں اللہ کے نام پر تم سے مطالبہ کرتی ہوں کہ اس (عثمان) کو ترک کر دو اور اس کے متعلق لوگوں میں شبہات پیدا کرو کیونکہ اللہ نے تمہیں تیز زبان عطا کی ہے (اور تم یہ کام کر سکتے ہو)۔ ان لوگوں پر صورتحال واضح ہو چکی ہے اور روشنی کے مینارے بلند ہو چکے ہیں جو ان کی رہنمائی کریں گے۔ انہیں پتا ہے کہ عثمان کے ساتھیوں نے ان تمام زمینوں کو چوس لیا ہے جو کہ کبھی اچھی چیزوں سے بھرے ہوئے تھے۔ اور میں نے دیکھا ہے کہ طلحہ بن عبید اللہ بیت المال کی چابیاں لے رہا ہے۔ (بیشک) اگر وہ خلیفہ بنتا ہے تو وہ اپنے چچا زاد بھائی ابو بکر کی پیروی کرے گا۔"
اس پر ابن عباس نے جواب دیا: "اے ام المومنین! اگر عثمان پر کوئی برا وقت آ گیا تو یقیناً لوگ صرف ہمارے ساتھی (مولاعلی علیہ السلام) کی پناہ ڈھونڈیں گے۔" اس پر عائشہ نے کہا، "خاموش رہو! میری کوئی خواہش نہیں ہے کہ تمہاری تکذیب کروں یا تم سے لڑوں۔"

جب عثمان کے قتل کی خبر پہنچی تو عائشہ حج کے سفر میں تھیں۔ انہوں نے حکم دیا کہ ان کا خیمہ گاڑھا جائے اور پھر آپ نے کہا:
"مجھے یقین ہے کہ عثمان اپنے لوگوں (بنی امیہ) پر برا وقت لائے گا جیسا کہ ابو سفیان اپنے لوگوں پر جنگ بدر میں لایا تھا۔"


  • [*=right]البلاذری، انساب الاشراف، ج 5، ص 91
صحابہ کی گواہیاں کہ عائشہ نے عثمان کے قتل کے بعد اپنی پالیسی تبدیل کر لی

جب عائشہ کے منصوبے کے مطابق، عثمان کے قتل کے بعد طلحہ خلیفہ نہ بن سکا اور لوگوں نے مولا علی (ع) کے ہاتھ پر بیعت کر لی تو عائشہ نے عثمان کی مخالفت ترک کر کے فورا" اسے مظلوم ظاہر کرنا شروع کر دیا۔ اور لوگوں کو اس پر ابھارنا شروع کر دیا کہ وہ خون عثمان کے قصاص کے نام پر مولا علی (ع) کے خلاف جنگ کے لیے اٹھ کھڑے ہوں۔
مولا علی (ع) نے کھلے عام عائشہ کے اس دہرے رویہ پر تنقید کی۔ صحابہ بھی اس حقیقت سے بہت اچھی طرح واقف تھے کہ عائشہ نے عثمان کے خلاف لوگوں کو کیسے بھڑکایا تھا (یعنی حضرت عائشہ خود نعثل کہہ کر لوگوں کو عثمان کے قتل پر اکساتی تھیں)۔
سنی مؤرخ ابن اثیر اپنی کتاب تاریخ کامل، ج 3، ص 100 پر لکھتا ہے:
"عبید بن ابی سلمہ، جو کہ عائشہ کا رشتہ دار تھا، عائشہ سے ملا جبکہ وہ مدینے کی طرف واپس جا رہی تھیں۔ عبید نے کہا، " عثمان کو قتل کر دیا گیا ہے اور مدینہ آٹھ دن تک بغیر امام کے رہا۔" عائشہ نے پوچھا، " انہوں نے اگلا قدم کیا اٹھایا؟" عبید نے جواب دیا، "لوگوں نے علی (ع) کی طرف رجوع کیا اور ان کی بیعت کر لی۔" عائشہ نے پھر کہا، " مجھے مکہ واپس لے چلو۔" پھر عائشہ نے اپنا منہ مکہ کی طرف کیا اور بولنا شروع کیا، "بیشک! عثمان معصوم قتل ہوئے، اور بخدا، میں ان کے قتل کا انتقام لوں گی۔"
اس پر عبید نے کہا، "تم کیا اب عثمان کو معصوم بول رہی ہو، جبکہ یہ تم ہی تھیں جو لوگوں کو اکسایا کرتی تھی کہ اس نعثل کو قتل کر دو کہ یہ یہودی ہے۔"
قارئین، ملاحظہ فرمائیں کہ لوگ حضرت عائشہ کو عثمان کو نعثل کہنا نہیں بھولے اور انہیں عثمان کے مرنے کے بعد انکے نعثل کے یہ الفاظ یاد دلوا رہے ہیں۔
مولا علی (ع) نے عائشہ کو ایک خط لکھا، جیسا کہ سیرت حلبیہ، ج 3، ص 356 پر لکھا ہے:
"تم نے اللہ اور اس کے رسول (ص) کی مخالفت میں اپنے گھر سے قدم باہر نکالا۔ اور تم نے ان چیزوں کا مطالبہ کیا جن پر تمہارا کوئی حق نہ تھا۔ تمہارا دعوی ہے کہ تم یہ سب امت کی بہتری کے لیے کر رہی ہو، لیکن مجھے بتاؤ، عورت کا اس میں کیا کردار ہے کہ وہ امت کی بہتری کے لیے (گھر) سے نکلے اور جنگوں میں حصہ لے؟ تم کہتی ہو کہ تم عثمان کے خون کا قصاص چاھتی ہو، جبکہ وہ قبیلہ بنی امیہ سے تھا اور تم قبیلہ تیم کی عورت ہو۔ اگر اس مسئلے پر نظر ڈالی جائے تو یہ کل کی ہی بات ہے جب تم کہا کرتی تھی کہ اس (عثمان) نعثل کو قتل کر دو۔ اللہ اس کو قتل کرے کہ یہ کافر ہو گیا ہے۔"

چنانچہ حضرت عائشہ سے عثمان کو نعثل کہنے کے یہ الفاظ تاریخ میں 3 مرتبہ ملتے ہیں (یعنی 3 مختلف موقعوں پر تین مختلف صحابہ نے حضرت عائشہ کا عثمان کو نعثل کہنا نقل کیا ہے) ۔ اس لیے ہمارے مخالفین کے پاس اب کوئی بہانہ نہیں ہے کہ وہ اس بات کا انکار کر دیں۔
[نوٹ: حضرت عائشہ کا عثمان کو نعثل کہنا اتنا مشہور تھا کہ حضرت عائشہ کے ساتھ ساتھ ( یا پھر شاید دیکھا دیکھی) دوسرے لوگ بھی عثمان کو کھلم کھلا نعثل کی گالی دیتے تھے۔
ابن کثیر دمشقی اپنی کتاب البدایہ و النہایہ میں لکھتا ہے:
واقدی نے بیان کیا ہے کہ اسامہ بن زید نے یحیی بن عبدالرحمٰن بن حاطب سے، ابن کے باپ کے حوالے سے مجھ سے بیان کیا ہے کہ عثمان کے پاس نبی (ص) کا عصا تھا۔۔۔۔ جھجاہ غفاری نے عثمان سے کہا کہ اے نعثل اٹھ اور اس منبر سے اتر جا۔۔۔۔


  • [*=right]حوالہ: البدایہ و النہایہ، جلد ہفتم، صفحہ 346
اور اگلے صفحہ پر ابن کثیر الدمشقی نے نعثل کے متعلق ایک اور روایت نقل کی ہے:
واقدی کا بیان ہے کہ محمد بن صالح نے عبید اللہ بن رافع بن نقاط سے بحوالہ عثمان بن شرید مجھ سے بیان کیا ہے کہ ایک دفعہ عثمان جبلہ بن عمرو الساعدی کے پاس سے گذرے جب کہ وہ اپنی حویلی کے صحن میں بیٹھا ہوا تھا، اور اُس کے پاس ایک طوق بھی تھا۔ اس نے کہا اے نعثل، خدا کی قسم میں آپ کو قتل کر دوں گا اور ایک خارش زدہ اونٹنی پر سوار کرا دوں گا اور ایک سیاہ سنگ آتشی زمین کی طرف نکال دوں گا۔


  • [*=right]حوالہ: البدایہ و النہایہ، جلد ہفتم، صفحہ 347
[نوٹ:


  1. [*=right]اوپر کے یہ دونوں واقعات (جس میں جھجاہ غفاری اور جبلہ بن عمرو الساعدی نے عثمان کو نعثل کی گالی دی) اُس وقت پیش آئے جبکہ اہلِ مصر پہلی دفعہ مولا علی(ع) کے کہنے پر محاصرہ اٹھا کر واپس چلے گئے تھے۔ (یعنی اہلِ مدینہ اکیلے تھے)
    [*=right]اور ان دونوں کا تعلق اہلِ مدینہ سے تھا۔
    [*=right]اور ان دونوں نے دیگر اہلِ مدینہ کے سامنے کھل کر عثمان کو نعثل کی گالیاں دیں، مگر اہلِ مدینہ میں سے کسی نے بھی انہیں روکا اور نہ عثمان کی طرفداری کی۔
ابن جریر طبری نے عثمان کی تدفین کے حوالے سے نعثل کی گالی کا ایک اور واقعہ بھی نقل کیا ہے:
جعفر نے عمرو اور علی سے، انہوں حسین سے، انہوں نے اپنے والد سے ، انہوں نے المجالد سے، انہوں نے یسار بن ابی کریب سے، اور انہوں نے اپنے باپ سے روایت کی ہے ّ(جو کہ عثمان کی خزانچی تھے):
عثمان کو رات کے وقت دفن کیا گیا۔ اُس کے ساتھ صرف مروان بن حکم تھا اور اُس کے تین غلام اور پانچویں بیٹی تھی۔ اُس کی بیٹی نے اونچی آواز میں واویلا اور ماتم شروع کر دیا۔
لوگوں نے ہاتھوں میں پتھر اٹھا لئے اور آوازیں لگانا شروع کر دیں:
نعثل۔۔۔ نعثل۔۔۔ اور انہوں نے اُس کو تقریباً سنگسار ہی کر دیا تھا۔

نوٹ: عثمان کے جنازے میں اہلِ مدینہ میں سے کوئی ایک بھی شخص شریک نہیں ہوا (سوائے بنی امیہ کے سات آٹھ لوگوں کے)۔ یعنی نہ مولا علی(ع) شریک ہوئے نہ حسن (ع) اور نہ حسین(ع)۔ اور نہ ہی طلحہ و زبیر و سعد بن ابی وقاص و ابو ہریرہ وغیرہ وغیرہ۔
مگر ناصبی حضرات ہیں کہ ابھی تک سیف کذاب کی روایات کے بل پر رٹ لگائے ہوئے ہیں کہ اہلِ مدینہ تو عثمان کے مکمل جانثار تھے اور یہ صرف اور صرف یہ کچھ سبائی تھے جنہوں نے عثمان کی مخالفت کر کے اُسے قتل کر دیا۔
اور عثمان کو قتل کیے جانے کے تین دن کے بعد دفنایا گیا۔ (حصہ دوم میں آپ اس سلسلے کو ، یعنی اہلِ مدینہ کے کردار کو، بہت تفصیل کے ساتھ پڑھیں گے۔ انشاء اللہ۔)
امام اہلسنت ابن عبدالبر نے اپنی کتاب الاستیعاب، ج3، ص213 پر مولا علی (ع) کی یہ تقریر نقل کی ہے:
"طلحہ، *زبیر اور عائشہ مجھ سے اس چیز کا حق مانگ رہے ہیں جو انہوں نے خود ترک کر دی تھی۔ اور یہ اس خون کا قصاص مانگتے ہیں، جو انہوں نے خود بہایا ہے۔ یہ خود عثمان کے قتل کے ذمہ دار ہیں، اور میں ہرگز اس میں شامل نہ تھا۔ لیکن یہ اب اس کا انکار کرتے ہیں۔ میں ہرگز عثمان کے قتل میں شامل نہیں۔ اور عثمان کے قتل کے واحد مجرم یہ باغی گروہ خود ہے۔ انہوں نے میرے ہاتھ پر بیعت کی اور پھر اسے توڑ دیا۔"
ابن جریر طبری نے زیاد بن ایوب سے، انہوں نے معصب بن سلمان التمیمی سے، انہوں نے محمد سے، انہوں نے عاصم بن کلیب سے، انہوں نے اپنے باپ سے روایت کی ہے:
کلیب کہتے ہیں کہ جب وہ جہاد سے واپس آئے تو کچھ دنوں کے بعد یہ مشہور ہو گیا کہ طلحہ و زبیر آ رہے ہیں اور اُن کے ساتھ ام المومنین حضرت عائشہ بھی ہیں۔ یہ سن کر لوگوں کو بہت حیرت ہوئی کیونکہ لوگوں کا خیال تھا کہ ان لوگوں نے ہی عثمان سے ناراض ہو کر لوگوں کو اُس کے خلاف کیا تھا۔ اور اب بدنامی سے بچنے کے لئے قصاص کا نام لے کر نکلے ہیں۔
حضرت عائشہ نے کہا کہ ہم تو تمہاری خاطر ہی عثمان کی تین حرکتوں پر ناراض ہوئے تھے: پہلا یہ کہ اُس نے ناعمر لوگوں کو حاکم مقرر کیا، دوسرا یہ کہ اُس نے عامہ کی زمینوں پر قبضہ کیا اور تیسرا یہ کہ اُس نے لوگوں کو دروں اور چھڑی سے مارا۔

العقد الفرید، ص 218 پر درج ہے کہ مروان نے عائشہ کو کہا،
"عثمان تمہارے خطوط کی وجہ سے مارا گیا ہے۔"
اور ابن سعد نے نقل کیا ہے:
قال أخبرنا أبو معاوية الضرير قال أخبرنا الأعمش عن خيثمة عن مسروق عن عائشة قالت حين قتل عثمان تركتموه كالثوب النقي من الدنس ثم قربتموه تذبحوه كما يذبح الكبش هلا كان هذا قبل هذا فقال لها مسروق هذا عملك أنت كتبت إلى الناس تأمرهم بالخروج إليه قال فقالت عائشة لا والذي آمن به المؤمنون وكفر به الكافرون ما كتبت إليهم بسوداء في بيضاء حتى جلست مجلسي هذا قال الأعمش فكانوا يرون أنه كتب على لسانها
عائشہ سے مروی ہے کہ جس وقت عثمان قتل ہوئے تو انہوں نے کہا کہ تم لوگ انہیں میل کچیل سے پاک صاف کپڑے کی طرح کر دیا (یعنی پہلے اپنی بدعتوں کی وجہ سے گندے تھے اور اب پاک صاف ہو گئے تھے) پہر ان کو مینڈھے کی طرح ذبح کر دیا۔ مسروق نے کہا کہ یہ آپ ہی کا تو عمل ہے۔ آپ ہی نے تو لوگوں کو خط لکھ کر اُن پر خروج کرنے کا حکم دیا تھا۔ عائشہ نے قسم کھائی کہ میں نے ایک لفظ نہیں لکھا۔ اعمش نے کہا کہ لوگ گمان کرتے ہیں کہ یہ خط عائشہ کے حکم سے لکھے گئے تھے۔


  • [*=right]سنی حوالہ: طبقات ابن سعد (اردو، نفیس اکیڈمی) جلد دوم، صفحہ 177
اور متعدد سنی مورخین نے جناب عمار یاسر کا یہ واقعہ بھی نقل کیا ہے:
جب عثمان کے قتل کی اطلاع عائشہ کو ملی تو انہوں نے روتے ہوئے کہا عثمان پر اللہ رحم کرے وہ قتل ہو گئے۔ حضرت عمار بن یاسر(ر) نے کہا تم ہی لوگوں کو اُن کے (عثمان) کے خلاف ورغلاتی تھیں اور آج رو رہی ہو۔ (فقال لھا عمار یاسر: انت بالامس تحرضین علیہ ثم انت الیوم تبکینہ)


  • [*=right]سنی حوالے:
    1) طبقات ابن سعد، طبع لیدن، ج 5، صفحہ 25
    2) طبری، جلد 5، صفحہ 140، 166، 172 اور 176
    3) انساب الاشراف، البلاذری، جلد 5، صفحہ 70، 75 اور 91
ابن اثیر نے ابن زبیر کا عائشہ کو بہکانا بھی نقل کیا ہے:
کان الذی ازام المومنین علی الخروج ابن زبیر
یعنی عائشہ کو خروج کے لئے ابن زبیر نے بھڑکایا تھا۔


  • [*=right]النہایۃ فی غیرب الحدیث، جلد 1، صفحہ 8
    [*=right]غریب الحدیث الحربی، جلد 3، صفحہ 980 اور 38
اور العقد الفرید، ج 2، ص 210 پر لکھا ہے:
"مغیرہ بن شعبہ عائشہ کے پاس آیا۔ عائشہ نے اس سے کہا، "جنگ جمل میں جو تیر پھینکے گئے، ان میں سے کچھ تو مجھے چھوتے ہوئے گذرے۔" مغیرہ نے جواب دیا، "اگر ایک تیر بھی تمہیں لگ کر قتل کر دیتا تو یہ اس بات کی توبہ ہوتی کہ تم نے لوگوں کو عثمان کے قتل پر اکسایا کرتی تھیں۔"
ابن قیتبہ اپنی کتاب "الامامہ و السیاسہ" کی صفحہ 55 پر تحریر کرتے ہیں:
جب مقام اوطاس میں حضرت عائشہ سے مغیرہ ابن شعبہ کی ملاقات ہوئی تو اس نے آپ سے دریافت کیا کہ:
اے ام المومنین کہاں کا ارادہ ہے؟ فرمایا بصرے کا کہا کہ وہاں کیا کام ہے ؟فرمایا خون عثمان کاقصاص لینا ہے اس نے کہا کہ عثما ن کے قاتل تو آپ کے ہمراہ ہیں .پھر مروان کی طرف متوجہ ہوا ,اور پوچھا کہ تمہارا کہا ں کا ارادہ ہے؟اس نے کہا کہ میں بھی بصرہ جارہا ہوں کہا کس مقصد کے لیے؟ کہا کہ عثمان کے قاتلوں سے بدلہ لینا ہے اس نے کہا کہ عثمان کے قاتل تو تمہارے ساتھ ہی ہیں اور انہی طلحہ و زبیر نے تو انہیں قتل کیا تھا .


حضرت عائشہ کی دو رخی پالیسی کا ایک اور ثبوت

اللہ کی پناہ، حضرت عائشہ کا کردار بخدا بہت خطرناک تھا۔ ذیل میں ہم دو واقعات نقل کر رہے ہیں، اس کے بعد پڑھنے والوں سے استدعا ہے کہ وہ اللہ کے نام پر خود انصاف کریں۔



حضرت عائشہ کا عثمان کی مخالفت میں اہلِ مصر کو مظلوم قوم ماننا


خدا کی قدرت دیکھئے کہ سب سے پہلے حضرت عائشہ کو غلط اطلاع ملی کہ عثمان قتل نہیں ہوئے ہیں، بلکہ عثمان نے اہلِ مصر کو قتل کر دیا ہے۔ اس خبر پر حضرت عائشہ کا ردِ عمل قابلِ غور ہے:
ابن جریر طبری نے عمر بن شعبہ سے، انہوں نے ابوالحسن المدنی سے، انہوں نے صحیم سے، انہوں نے عبید بن عمر القراشی کا یہ بیان ذکر کیا ہے کہ:
حضرت عائشہ جب حج کے ارادہ سے مدینہ سے چلیں تو اُس وقت حضرت عثمان محصور تھے۔ مکہ میں اُن (حضرت عائشہ) کے پاس ایک شخص اخضر نامی پہنچا۔ حضرت عائشہ نے اُن سے دریافت کیا کہ مدینہ میں لوگوں نے کیا کیا؟ اخضر نے کہا کہ عثمان نے سب مصریوں کو قتل کر دیا ہے۔ حضرت عائشہ نے یہ سنتے ہی انا للہ و انا الیہ راجعون پڑھا اور پھر فرمایا کیا اس قوم (اہلِ مصر) کو قتل کیا جا سکتا ہے جو حق طلب کرنے آئی ہو، اور ظلم کی منکر ہو؟ خدا کی قسم! ہم عثمان کے اس فعل پر ہرگز خوش نہیں ہیں۔
اس کے بعد مدینہ سے ایک اور شخص آیا۔ حضرت عائشہ نے اس سے سوال کیا کہ مدینہ میں لوگوں نے کیا کیا۔ اس شخص نے بتایا کہ مصریوں نے حضرت عثمان کو قتل کر دیا ہے۔ اس پر حضرت عائشہ نے فرمایا کہ اخضر پر تعجب ہے کہ اس نےقاتل کو مقتول اور مقتول کو قاتل بنا دیا ہے۔ اس کے بعد سے یہ ضرب المثل مشہور ہو گئی کہ یہ شخص تو اخضر سے بھی زیادہ جھوٹا ہے۔

حضرت عائشہ کا مولا علی(ع) کی مخالفت میں اہلِ مصر کو حق طلب قوم سے فتنہ گر و باغی بنا دینا

اگلی روایت پیش کرنے سے پہلے محترم پڑھنے والوں سے استدعا ہے کہ یہ بات ذہنوں میں رکھیں:


  • [*=center]حضرت عائشہ نے ابھی اوپر والی روایت میں حضرت عثمان کی مخالفت میں اہلِ مصر کو حق طلب قوم اور ظلم کی منکر قوم قرار دیا ہے۔
    [*=center]پھر حضرت عائشہ کی ملاقات ابن عباس سے ہوتی ہے اور وہ اُن سے طلحہ بن عبید اللہ کی خلافت کی خواہش ظاہر کرتی ہیں۔
    [*=center]ابن عباس(ر) انہیں بتاتے ہیں کہ لوگ حضرت علی(ع) کی بیعت کر کے انہیں خلیفہ بنانے والے ہیں۔ یہ سنتے ہی حضرت عائشہ کا کا موڈ بگڑ جاتا ہے۔
    [*=center]پھر ام کلاب (عبد بن ابی سلمہ) آ کر حضرت عائشہ کو اس کی تصدیق کرتا ہے کہ اہلِ مدینہ نے مولا علی(ع) کو خلیفہ چن لیا ہے۔
مولاعلی(ع) کی خلافت کا سنتے ہی حضرت عائشہ غصے کے عالم میں فوراً مکہ پلٹتی ہیں اور وہاں جا کر یہ خطبہ دیتی ہیں کہ اہلِ مصر حق طلب قوم اور ظلم کی منکر قوم نہیں، بلکہ فتنہ گر اور باغی قوم ہیں۔ ابن جریر طبری روایت کرتے ہیں:
(مقامِ سرف پر حضرت عائشہ کی ملاقات ام کلاب سے ہوئی تو اُس نے حضرت عائشہ کو بتایا) کیا آپ جانتی ہیں کہ عثمان کو قتل کر دیا گیا ہے اور مدینہ آٹھ دن تک بغیر امیر کے رہا ہے؟ اس پر حضرت عائشہ نے پوچھا کہ پھر لوگوں نے کیا کیا؟ (ام کلاب) نے بتایا کہ اہلِ مدینہ نے مل کر علی(ع) کے ہاتھ پر بیعت کر لی ہے۔ یہ سن کر حضرت عائشہ مکہ واپس لوٹ آئیں اور کسی سے اس دوران کوئی بات نہیں کی۔ ۔۔۔ (جب حضرت عائشہ حطیم میں پہنچیں تو بہت سے لوگ وہاں جمع ہو گئے)۔ حضرت عائشہ نے اُن سے خطاب کیا:
اے لوگو، دوسرے شہروں سے آنے والے فتنہ گروں اور اہلِ مدینہ نے مل کر شہید عثمان پر الزام لگایا تھا کہ وہ فتنہ پھیلا رہا ہے اور اُس نے ایسے نوعمر لوگوں کو حاکم بنا دیا ہے جن کی ابھی دانت بھی نہیں نکلے ہیں۔ مگر ان نوجوانوں نے پہلے بھی اپنے آپ کو ثابت کیا ہے اور اُنکی حفاظت کی۔ اور یہ وہ چیزیں ہیں جو کہ پہلے ہو چکی ہیں اور ان کو ان نوجوانوں کے علاوہ کسی نے صحیح نہیں کیا۔ مگر یہ فتنہ گر حضرت عثمان کے خلاف ہو گئے اور اُن سے اُنکی خلافت چھیننا چاہتے تھے۔ مگر ظاہر یہ کرتے تھے کہ وہ صرف اصلاح کی غرض سے آئے ہیں۔ مگر جب انہیں فتنہ پھیلانے کا کوئی بہانہ نہ ملا اور وہ عثمان میں کوئی برائی نہ ڈھونڈ سکے تو سرکشی اور بغاوت شروع کر دی۔ اس طرح لوگوں پر اُن کے قول و فعل کا تضاد واضح ہو گیا۔ [کاش کہ لوگوں پر حضرت عائشہ کے اقوال و افعال میں تضاد بھی عیاں ہو جاتا تو جمل میں ہزاروں مسلمانوں کا خون نہ بہتا]
۔۔۔(حضرت عائشہ آگے فرماتی ہیں) بخدا ان قاتلینِ عثمان کو قتل کر کے زمین بھر دی جائے تو بھی اس کے مقابلے میں عثمان کی ایک انگلی بہتر ہے۔ اس لئے میں آپ لوگوں کے اس اجتماع سے ان شر پسندوں کے خلاف مدد مانگتی ہوں اور انہیں سزا دینا چاہتی ہوں۔ [ یہ تھی حضرت عائشہ کی چال لوگوں کو مولا علی) کے خلاف جنگ پر ابھارنے کی]


  • [*=center]تاریخِ طبری، اردو ایڈیشن، جلد سوم، صفحہ 457 تا 458
ہم اللہ کے نام پر انصاف کرنے والے اصحاب کو دعوت دیتے ہیں کہ وہ حضرت عائشہ کی پالیسی میں یہ تبدیلی دیکھیں کہ:


  • [*=center]حق طلب کرنے والی قوم (اہلِ مصر) کسقدر جلد فتنہ گر اور شر پسندوں میں تبدیل ہو گئے۔
    [*=center]اور ظلم کی منکر یہ قوم (اہلِ مصر) کسقدر جلد بغاوت کرنے والی قوم بن گئے۔
    [*=center]اور یہ تبدیلی کتنی دیر میں پیش آئی؟؟؟ تو اسکا جواب یہ ہے کہ سرف کے مقام سے واپس مکہ میں داخل ہونے تک جتنی دیر لگتی ہے، اتنی دیر میں یہ تبدیلی پیش آ چکی تھی۔ (سرف کا مقام اُس زمانے میں مکہ سے 6 سے 12 میل کے فاصلے پر ہے)
    [*=center]اور اس تبدیلی کی وجہ کیا تھی؟؟؟ جی ہاں، صرف اور صرف یہ خبر کہ لوگوں نے طلحہ بن عبید اللہ کی بجائے مولا علی(ع) کے ہاتھ پر بیعت کر کے انہیں خلیفہ بنا دیا ہے۔
اور ہم تو بس ہر شر سے اللہ ہی کی پناہ طلب کرتے ہیں۔



Astaghfirullah

Siddiqa-e-Kaenaat Jinab-e-Rusool Allah saww Ki Piyari Azdwaj Ahlebait Rz K Baray Main Etny Bohtan Or
Ilzaam ...Moderators ka koe action nahi abb tak ???

Jitna tum log bhonkty jao gay apny apko expose kartay jao gay ..


Allah Ki Kasam Abb Bhi Jisko Shia K Kufer Main Shak Hai Wo Khodh Koe Kafir Hoga Musalman
Etny ********* Nahi Ho Saktay K Abb Bhi Shia Ko Musalman Sumjhayin ..
 
[HI]Sunnis don't do tabarrah [/HI]against shia imams and its followers, although shias do tabarrah against Sahabas[R.A], Hazrat Ayesha [R.A] and the Khilafat-e-Rashida[R.A], behind this lies to foment hatred againsst mainstream sunni Islam and its followers. Tabarrah is not the only thing these kafirs do against sunni muslims, they also do other acts which are devised differentiate and breed hatred against mainstream muslims and their beliefs. All the shia practices are not against jews, christians or oter non-muslims, there only target is ahle sunnat.
G bhai bilkul theek kaha aap nay keh sunni tabarra nahee'n kartay....


  • Quran kehta hay " La'nat-ullah-e-alal-qomizzalemeen " Sunni bhai kehtay hai'n keh sunni tabarra nahee'n kartay.... [HI]good.[/HI]
  • Quran kehta hay " La'nat-ullah-e-alal kazebeen " Sunni bhai kehtay hai'n keh la'nat bhaijna haram hay... [HI]very goood.[/HI]
  • Quran kuch munafeqeen kay liay " Soorah-e-Munafiqoon " paish kar raha hay or sunni bhai awwal to muna'fiqeen ki mojood'gi say hi inkari hai'n, or doem woh kuch aisay hi logo'n kay NAMOOS kay liay kisi ki bhi jaan tak lay laina apna haq bhi samajhtay hai'n... [HI]Excellent[/HI]
  • Tareekh batati hay keh in logo'n nay baad az Rasool Allah pbuh, Ahl-e-Bait :Allaih: par zulam kiay, sunni OHOD kay baad aanay wali maafi ki ayat paish karna shuru kar daitay hai'n jaisy aayat ki roo say MUSTAQBIL ki bhi moafiaa'n liay baithay ho'n....[HI] Great..[/HI]
[HI]

Aap ko apni yeh good, very good, excellent or great qisam ki muna'fiqana harkatai'n achi lagti hai'n ya aap ko yeh nazar hi nahee'n aatee'n? or kia aap ko waqaee apni harkato'n pay koi sharam nahee'n aati? Amazing....!
[/HI]



  • [*=1]KIA MAIRAY SUNNI BHAI BATA SAKTAY HAI'N KEH WOH QURAN KAY USLOOB KO KIS BAAT PAR HARAM QARAR DAITAY HAI'N? or DOOSRO'N KO BHI US PAY AMAL NAA KARNAY KI TALQEEN KARTAY NAZAR AATAY HAI'N???


  • [*=1]KIA SUNNI BHAIO'N KA AQEEDA YEH HAY KEH QURAN PAK SIRF TILAWAT KAY LIAY HAY or IS HI LIAY AAP DORAN-E-TILAWAT TO "La'nat-ullah-e-alal-qomizzalemeen" LEHEK LEHEK KAY PARHTAY HAI'N MAGAR AMALAN ZALIMO'N KI QOMO'N SAY BEZARI IKHTIAR NA KARNAY KAY DARS DAITAY HAI'N OR JO QURANI USLOOB KAY AIN MUTABIQ ZALIMO'N SAY BEZARI KA IZHAR KARAY USAY US HI IZHAR KI BUNYAD PAR KAFIR QARAR DAY RAHAY HOTAY HAI'N...

[HI]

  • [*=2]Ahl-e-Bait :Allaih: say tum bayzaar...
    [*=2]Quran kay ahkamaat pay tumhara inkaar...
    [*=2]Mazloo'm pay gir'ya tumhai'n na gawar guzarta hay...
    [*=2]Zalimo'n say mohabbat ka iz'har tum marnay or maarnay ki hadd tak jaa kay kartay ho...
    [*=2]Jo bhi Ahl-e-Bait :Allaih: kay muqablay pay aaya usay tum QURAN or RASOOL ka darja daitay ho..
    [*=2]Jo Ahl-e-Bait or Rasool Allah pbuh kay dushmano'n pay la'nat bhaijay usay tum kafir kehtay ho...
    [*=2]Or in sub khasoosiaat kay sath tum apnay aap ko us hi Rasool pbuh kay Deen ka Thekay dar bhi samajhtay ho...


  • [*=2] APNAY GIRAY-BAANO'N MAI'N JHANKO or SHARAM KARO...
[/HI]

And their agents here like Zaidi and mehwish ali try to twist words and conceal their ugly faces behind platitudes and rosy picture, as these thugs are enjoying full rights here and support Iran and Iraq in squeezing the life out of the sunni minority and push them towards forced conversion, as behind this taqqiyyah or veil of love of the family of Holy Prophet [
pbuh.png
] lies the hatred of the namaz, the practices, and opposition to [HI]what the Holy Prophet[
pbuh.png
] taught[/HI] and His[
pbuh.png
] followers.



  • aray wah itna kuch to apnay baray mai'n mujhay bhi nahee'n pata tha or mujhay maloom hay keh mairay baray mai'n tum or bhi bohat kuch jantay ho gay maslan mairay anjam kay baray mai'n or mairay jannat ya jahannum kay moqam kay baray mai'n....
  • Or jis baat ka tumhai'n nahee'n pata woh sirf tumhara apna anjam hay, haq bat ko "twisted words" keh kar tum apni jaan daikhtay hai'n keh kab tak churwatay ho.
  • or haa'n tum log behtar hay keh apni bato'n mai'n Rasool Allah pbuh ki taleemaat ka zikr naa kia karo kioo'n keh tumharay aamaal mai'n kuch "Munafeqeen" ki taleemaat ka amal dakhal to nazar aata hay jin ko 1400 saal say tumharay ajdad DEFEND karnay ki nakaam koshisho'n mai'n masroof rahay hai'n or ab tum logo'n ko bhi nakami ka samna hay or mujhay yaqeen hay keh tum log qayamat tak is hi KAAR-E-JAHANNUM mai'n mubtila raho gay laikin hamaisha ki tarah SIRF NAKAAM.


Wish to see the 2nd part of the program, if express is scared of the shias than put the vdo, here on the internet, I'd like to see how the allama does a taqiyyah mujra, regarding certain hidden truths about his face.



  • [*=1]koshish karo keh 2nd part mil ja'ay, mil gaya to yahaa'n par to aay ga hi or phir sub hi daikh bhi lai'n gay or agar 2nd part na aaya to mai'n aap say wada karta hoo'n keh jo ADHOORI baat 2nd part kay clip ki oopar mojood hay or jis par aap log apni jahalat record bhi karwa rahay ho WOH POORI BAT MAI'N AAP SUB KAY SAMNAY KHOL KAY RAKH DOO'N GA.
[HI]
Or mujhay yaqeen hay keh tumhari tasalli us say pehlay ho gi bhi nahee'n....



LA'NAT-ULLAH-E-ALAL-KAZEBEEN. Al Quran. Jhooto'n Par Allah Ki La'nat......... Bay Shumar....
LA'NAT-ULLAH-E-ALAL-QOMIZZALIMEEN. Al Quran. Zalim qomo'n par Allah ki La'nat..... bay shumaaar.

[/HI]
 
Last edited:

razaali

Politcal Worker (100+ posts)
Wanted Mallon nasale yazid why not you reply Zaidi Bhai gave Refrence from your book I know you have no answer now you want help from moderated ****** ho un per Jo able bait pa.r Zulu kartey Ramey reply to him he gave Refrence from your ethentic book Isis Limey Lehrer gain hum ko math cheroo.
 
Last edited:

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)
Wanted Mallon nasale yazid why not you reply Zaidi Bhai gave Refrence from your book I know you have no answer now you want help from moderated ****** ho un per Jo able bait pa.r Zulu kartey Ramey reply to him he gave Refrence from your ethentic book Isis Limey Lehrer gain hum ko math cheroo.


aby jahil maloon apny allama ki baat kar jo fatwa osnay dea wo tum log manty ho k nahi ???? yeh section or yeh thered teri ya khumeni ki kise ojri aulaad ki
bak bak k leyh nahi hai .... tery allama nay tareekhi fatwa dea hai tv pay dunya k samny osnay afham-o-tafheem ki baat ki hai mujhay tu abb tery allama
say humdardi hogaee hai k kahin tum log bawaly kut.y ban k osko kath na lo......
 

rakeem

Senator (1k+ posts)
Zaidi is'nt replying on the tabaarrah issue, puraana ghissa pita diversionary tactic, aur upar sey personal attacks. Tumnay sahee baat ki, hum hain nakaam, hum tum kaafiron kay azaaim ko serious nahi letay, humaray chuttan pay tum log pal rahey ho, aur apna circus[aag par chalna, machli wai choorian,etc] ka jo muharrram ko show lagaatey ho, uss mein mussalmaan hi zimmaydaar hain. Yeh copy/paste kay hawaaley jo tum log daleel kay naam par jagga jagga say ikhatta kartey ho, there is no truth to this, as it is taken out of context and sometimes iit's basically a misquote. Tumhari ghatiya knowledge ko tum apnay bid'at idhar ghusaatey ho, I simply reject this. U can do whatever you want, but kafirs like you who have made fairy tales out against Sahabas[R.A] thru your Qom project will never succeed. Hazrat Abu Bakr[R.A],Hazrat Umar[R.A], Hazrat Usman[R.A] and all the important personalities and aspects of Islam, will be protected and defended. As far as muharram drama and kafir shia faith is concerned, Pakistan and the rest of the islamic world should first research and ask the shia to first remove the hateful aspects against muslims from their faith, whoever they are against, and give sunnis freedom to pray, practice, or else like Malaysia shias activities should be banned, shia re'nt muslims, they have nothing to do with Islam. who teach hate and then hide their ugly face thru Taqiyyah.
 

razaali

Politcal Worker (100+ posts)
lanati you and your wanted dont reply what zaidi quote from your books these are your books so you should accept or burn all of your saha satta books cus these books give all evidence against your faith what about tabarrah do you know the meaning of that it means that im not with those person who killed and ahhlul bait and g or give them a hard time, and who said that this country is your we are the one who make this country i already mention here in this website but again quaid e azam was shia raja saab mahmoodabad, gokal, habib group they are the one who give funds to run pakistan and in other hand your laanati deobandi school of thought they were and still against pakistan, you ppl killed soldier and innocent ppl , we are most educated comunity in islam, ***** is from Allah like in quraan-E paak Allah said me my farishtey they give ***** to zalimeen, our Allama what he said you dont understand it was your luck that javed dont present next episode otherwise he was giving all refrences who curse mola Ali as in banu umaia time of rule i dont want to answer you stupid cus you guys have no knowldge what you can bakwas is that shia kafir thats what you say you have no clue, did you ask your molvi or pandat to check these books refrence what mr zaidi gave it to you ***** ho tum per aur tumari banu umaia per jinhoon nai nawasa-E rasool pbuh ko qatal kia or tum per jo iss qatal ko chupatey ho, jab tum loogoon kai saath zulm hota hai to tum loog demonstrate krtey hoo press club kai saamney kion kai tumara koi mar jaata hai iss tarah hum matam joo kartey hain asal main woh yazid or tumarey moon par chantey hain jo tum feel kartey ho or hamarey ijtajag par bharaktey ho kion kai tumari kartootey zahir hoteen hain, laan Allah-E quam-e alzalimeen
 

pak4242

Councller (250+ posts)
rizvi and ..Mehwish please answer few questions...? Mulla ali ki akhrey aram gah kis ne talash ki aur pehla roza mubarak kis ne banwaya..? Tabara kerwana chrou kis ney kiya aur khatam kis ne kiya....? aur khilafat ki kursi kis ne Immam ko paish ki....? Hazrat usman ka moula ali se kiya rishta tha...?Hazrat usman ke ghar per jab hamla huwa to un ke ghar ki hifazat per kon kon hifazat ker raha tha....? maviya se Imam hassan ka moahida kiya tha...? Hazrat bakar/Umar/Usman ke daur mei Moula ali ne alam-e-bagawat kuyou na buland kiya aur Pehlay teen khulafa ki Majlis-e-shura mei kon kon tha...?Mola ali ne Madina se dar-ul-khilafa KUFA kuyou muntakil kiya? MOLLA ALI per sirf shia ke ajaradari nahi hai kuyou ke Merey mola ali ne kabhi bhe shia-e-Ali keh ker kabhi khitab nahi kiya............?Mola Ali ne kis sahabi ko aur us ke 40 sathiyou ko aag me jalwaya tha aur un ka jurm kiya tha.......?Please dont play with emotions and find out the answers in your books......(Mola ALI se aik dafa aik sahabi ne pucha ke Molla aap ke daur mei itna khalfishar kuyou hai Hazrat Abu Bakar aur Hazrat UMAR ke daur me bara aman tha to Hazrat ALI nei farmaya ke ABU BAKER/UMAR key zamaney mai ALI un ka musheer tha aur ab mere daur mai tum jasey mere museer hai iss liye.)
 
Zaidi is'nt replying on the tabaarrah issue, puraana ghissa pita diversionary tactic, aur upar sey personal attacks.

rakeem hum log zalim par la'nat bhaijtay hai'n... hamara ya tumhara honay ki bunyad pay nahee'n, bulkeh us kay zulm ki bunyad pay kioo'n keh Quran Pak ka yehee dars hay woh bhi zalim pay la'nat bhaijta hay or agar aap kay nazdeek hamara Quran Pak ko follow karna "puraana ghissa pita diversionary tactic" hay to apnay moqam ka faisla bhi khud hi kar lo, hum say kia poochtay ho?



humaray chuttan pay tum log pal rahey ho,

munna zara 5:30 say aagay yeh clip to daikho, or yeh zehen mai'n rakhna keh Kamran Khan Shia nahee'n hay.... or phir socho keh kon kis kay tukro'n pay pal raha hay? tum log har moamlay mai'n aisi hi dhitaee kay sath jhooot boltay ho or tumhai'n koi sharam nahee'n aati....
 
Kamran Khan's report is over exaggerated

rakeem hum log zalim par la'nat bhaijtay hai'n... hamara ya tumhara honay ki bunyad pay nahee'n, bulkeh us kay zulm ki bunyad pay kioo'n keh Quran Pak ka yehee dars hay woh bhi zalim pay la'nat bhaijta hay or agar aap kay nazdeek hamara Quran Pak ko follow karna "puraana ghissa pita diversionary tactic" hay to apnay moqam ka faisla bhi khud hi kar lo, hum say kia poochtay ho?





munna zara 5:30 say aagay yeh clip to daikho, or yeh zehen mai'n rakhna keh Kamran Khan Shia nahee'n hay.... or phir socho keh kon kis kay tukro'n pay pal raha hay? tum log har moamlay mai'n aisi hi dhitaee kay sath jhooot boltay ho or tumhai'n koi sharam nahee'n aati....
 
apny allama ki baat kar jo fatwa osnay dea wo tum log manty ho k nahi ????

Jaisay Agha Mash'hadi nay kaha keh woh Agha Talib Johri ka dafaa karai'n gay bilkul waisay hi Bab-ul-Ilm a.s., kay man'nay walo'n ka bacha bacha is moamlay par Agha Mash'hadi ka dafaa karnay kay liay tumhai'n har moqam pay apnay samnay milay ga...

Adhoori baat kay clip pay jo tumhara wawaila is thread pay record ho raha hay ab us ka bhi jawab lay lo...

Jo Hazrat Abu Bakar r.a., ko, Hazrat Umar r.a., ko or Hazrat Usman r.a., ko gali day usay tum khud to apni jahalat kay aghaz say hi Murtid kehtay chalay aa rahay ho or roz-e-awwal say kosha'n ho keh un ko Murtid or Kafir qarar bhi dilwa dia ja'ay or is hi liay Agha Mash'hadi ki yahaa'n tak ki hi baat sun kay aap kay Over Speed Jahil Mufti nay sadiyo'n puranay moamlay kay hal ho janay ka elan bhi farmaa dia.... magar is say aagay jab Agha Mash'hadi nay poocha keh or jo Hazrat Ali a.s., pay shabb-o-sitam karay to us pay La'nat....

Jis pay aap kay Over Speed Mufti nay mana keh jo Hazrat Ali a.s. ki [HI](Hazoor pbuh ki Sahabiat ko samnay rakhtay hooay)[/HI] toheen or insult karay woh la'nati hay...

Aap kay Mufti sahab nay maloom hay keh kin logo'n pay la'nat bhaiji hay? Pooray Bani Umayya Pay, G haa'n, aap kay Nam Nehad Amir Mavia samait pooray bani umayya pay mufti Hanif nay La'nat bhaiji hay...
or waisay kia tum bata saktay ho keh [HI](Hazoor
pbuh.png
ki Sahabiat ko samnay rakhtay hooay)[/HI] ki shart rakh kay tum kin logo'n ko bachana chahtay ho?

Agar Ahl-e-Bait a.s., (jin pay darood bhaijay baghair kisi ki bhi namaz hi mukammal nahee'n hoti) kay dushmano'n pay la'nat bhaijnay say hum shio'n pay kufr ka fatwa laagoo hota hay to Khuda ki qasam hamai'n yeh kufr ziada azeez hay magar tum zara apnay baray mai'n to ghor karo keh tumharay Mufti Sahab nay tumhai'n La'natio'n or kafiro'n ka pairokar sabit kar dia hay....
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.

Back
Top