Advice to Imran Khan - Need everyone's take on that please

dagreat123

Siasat.pk - Blogger
@Yahya87 i agree with you but i also think that right now PTI ISN'T focusing on sindh becuase it is already focusing 2 PROVINCES KPK AND PUNJAB AND MAYBE ON A CERTAIN LEVEL BALLUACHISTAN as pukhtoon vote also can go 2 PTI!!

But Sindh Position is Dissapointing and i guess i have 2 have the GUTS 2 ACCPT THAT,but if PTI focuses on KARACHI 1 OR 2 SEATS CAN BE A POSSIBILITY!!

Night-Hawk

Senator (1k+ posts)
افتحار چوہدری کی جوتیوں کے صدقے حکومت کرنے والے ان پر ہے الزام لگا رہے رہے. سیاستدان ١٠ سال یس سر، یس سر کرتے رہے، اگر کسی نے نو سر کہا تو وہ افتخار چوہدری تھے.

Your single statement has undone the effect of their colossal and 'glittered' falsehood. Bravo !

Last edited:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Mahvish sahiba ye kom kabi ni mane gi ye wo log hain jo Quid-e-azam ko galian dia karty thay. Ur aj Pakistan ky champian bany howe hain. Ye basically gulam kom hain jo jagirdaroon ur wadaroon ky talwee chat chat kar en zahin bhi gulam hogia hy. Dont waste your time time will tell Inshallah.

خدا کا شکر ہے، میرے دادا کراچی نہیں آے، ورنہ میں بھی سبز پاسپورٹ ہونے کے باوجود مہاجر ہی ہوتا

Khurram.k

Senator (1k+ posts)
Maazrat K sath laikin jaisay amaal waisa sarbarah jis din hamari qaum main log khulay aam zana karnay lagaingay to hamara prime minister bhi wohi hoga jo zana kar chuka hoga. Laikin abhi hamari qaum main achay loog mojood hain.
I hope you understand.
I would take a zan-i prime minister over a mass murderer ,maazrat kay sath! person who commits a personal sin is answerable to Allah swt only , a person who has his fellow muslims murdered is answerable to Allah as well as all of us (applicable only to Pakistanis) , hence zan-i , if he is ...it's his personal sin .... murderer if one is , that person is a zan-i of humanity . So , maazrat kay sath , if I was given a choice I would go with a prime minister who doesn't practice Islam like Prophet saw did but has a clean and sincere conscious .
hadees hai , jo musalmaan kisi doosray musalmaan ka qatl karta hai , wo aisa hi hai jesay apnay bhai ka murda gosht khana. Isi liey mass murderer phoolta ja raha hai . MAAZRAT KAY SAATH.

Last edited:

Khurram.k

Senator (1k+ posts)
Imran Khan knows very well that all Karachi people have given their heart to Altaf Hussain and MQM. His effort will be useless. Don't waste your time imran we don't want a leader who hater of Karachi.

If you thinking to contest election in Karachi please bail yourself before doing it.
Khuda na karay kabhi kisi ko cancer ho , laken khuda na khwasta agar kisi MQMer ko ho gya tau vo Imran kay banaye hoay hospital main tau nahi jaye ga na ? jo karnama wo Imran Karachi main akela anjaam denay ja raha hai , wo MQM nay 20 saal main na diya hai na aglay 500 saal main day gi . A fair and free cancer rehab facility in Pakistan ? was unthinkable ! laken jab akal par insaan kay TT aur bhattay ka parda ho tau ye sab kuch nazar nahi aata.

Khurram.k

Senator (1k+ posts)
My dear!
I used to admire Imran Khan and still do, but his policy regarding KArachi and MQM is same as that of PML N in 90s. He was just creating MEdia Hype. Although i do criticise MQM workers for mass anti Imran Khan campaign in Karachi , but i do also criticise Imran Khan for his words against MQM.
Specially when everybody knows that MQM Haqiqi was a pure millitant organisation who had occupied Malir and Shah faisal area by force, where even after winning the elections MQM MNAs and MPAs werent allowed to enter. (MNA cant even his own constituency, ) it was only in 2002 that their infrastructure was disabled, and other parties MQM, JI, and PPP were ablw to enter there physically.
Imran khan has been trying to reviive that party, and its on record. (MQM Haqiqi consisted of two groups, Amir Khan and Afaaq, both millitants, even with such a control over malir, they couldnt win any National assembly seats from Malir)

Other thing is that what ever you or any body else may say, Karachi is full of MQM supporters, and after 12 May (within 1 month), if Imran Khan would have visited Karachi he would have endagered his own life. anyways, after May 2007, Imran Khan only chose to visit KArachi after th gap of one year, when the political situation in Karachi was again critical, that shows that he was just interested in gaining political Mileage there.

Apart from this I admire Imran Khan very much, i dont know why he doesnt do his homework on Karachi before speaking on the topic, because clearly his sources are not from Karachi, and I know that he is not delibratly doing this, as he is not the one who plays dirty politics, but the fact is that he has played dirty politics in case of Karachi and MQM.

Like for example, I havent heard a word of support from PTI for works of CDGK, and when a certain newly constructed bridge collapsed in Karachi, Imran Khan was quick to criticise CDGK and say that CDGK is involved in corruption that y it happened. While the fact was that , the bridge was part of Northern Bypass, which was the project of Federal Govt and was carried out by federal Agency (FWO or NWO or something like that i forgot the exact name, but the organisation was federal), and CDGK nor Sindh Govt had anything to do with its implementation.

So my advice for him would be, to stop cashing on Anti MQM hysteria, (created by PML N in 90s) as he does not need this, he is fully capable of emerging without any dirty politics.
You mean to say all the dirt is reserved for MQM to use ? Imran is trying to reive Haqiqi ? are you high or this is your natural state of mind ? Utter nonsense! if he is the only guy with balls to call a murderer"a murdered" , a bhatta organization"bhatta khor" and a TT culture "a terrorist organization" that means he is tryina cash in on MQM's loving reputation ? that too in rest of Pakistan ? you repeatedly said you admire him .... then don't be bias . If you live in Karachi , doesn't mean peer saab owns you, maybe he thinks he does ....believe me he doesn't .

bons

Minister (2k+ posts)

جھوٹ۔۔۔ جھوٹا الزام ۔۔۔۔۔ جھوٹی بہتان تراشی کہ کنٹینرز متحدہ نے رکھوائے کہ ریلی کو روکا جا سکے۔

جھوٹ۔۔۔۔ جھوٹا پروپیگنڈہ کہ چیف جسٹس کو ایئر پورٹ سے نکلنے سے روکا گیا۔

اس کھلے جھوٹ اور الزام بازی پر ہم احتجاج کرتے ہیں۔

بارہ مئی کو پیش آنے والے تمام واقعات اور حقائق بمع تمام تر ناقابل تردید ثبوت کے لیے پڑھئیے آرٹیکل :۔

www.mqmpakistani.org

بارہ مئی کو کراچی میں قتل و فسادات کے ذمہ دار ہیں اے این پی کے وہ مسلح غنڈے جو اُس دن کراچی میں چیف جسٹس کی آڑ میں اپنی طاقت کا مظاہرہ کرنے نکلے تھے۔ مگر جب پہلی خبر اُن تک پہنچی کی چیف جسٹس طیارے کی فنی خرابی کی وجہ سے لاہور سے کراچی نہیں آ رہے اور ریلی منسوخ ہو گئی ہے، تو بجائے پُر امن طریقے سے منتشر ہو جانے کی بجائے مایوس ہو کر (کہ انہیں اپنی طاقت کے مظاہرے کا موقع نہیں مل سکا) انہوں نے متحدہ کی اُس ریلی پر فائرنگ شروع کر دی جس میں عورتیں بچے شامل تھے۔

متحدہ پر جھوٹ باندھنے والے کہتے ہیں کہ متحدہ نے پلاننگ کے تحت چیف جسٹس کی ریلی پر فائرنگ کی، جبکہ حقیقت یہ ہے کہ بارہ مئی کو پہلی خبر آنے کے بعد (کہ چیف جسٹس کراچی نہیں آ رہے اور ریلی منسوخ ہو گئی ہے) کوئی چیف جسٹس کو لینے ایئر پورٹ ہی نہیں پہنچا اور چیف جسٹس کی کوئی ریلی ہی نہیں نکلی کہ جس پر کوئی پلاننگ کے تحت فائرنگ ہوتی۔

نہیں، کراچی میں 12 مئی کو کسی جگہ کسی ریلی پر پلاننگ کے تحت کوئی فائرنگ نہیں ہوئی۔ بلکہ جب اے این پی کے غنڈوں نے متحدہ کی پُر امن ریلی پر پہلے فائرنگ کی تو اس کے نتیجے میں پورے شہر میں "فسادات" شروع ہو گئے۔ 12 مئی کو جتنی ہلاکتیں ہوئیں، ان میں سے کوئی بھی پلاننگ کے تحت کسی ریلی پر فائرنگ کے نتیجے میں نہیں ہوئی، بلکہ وہ سب کی سب شہر کے مختلف مختلف حصوں میں ہونے والے "فسادات" کے نتیجے میں ہوئیں، اور اسی لیے ان فسادات میں متحدہ کے اپنے 14 ساتھی شہید ہوئے۔

مختصر الفاظ میں، بارہ مئی کو فسادات شروع کرنے کے ذمہ دار تھے اے این پی کے وہ غنڈے جو چیف جسٹس کی ریلی کی منسوخی کی پہلی خبر سن کر پُر امن طور پر منتشر ہو جانے کی بجائے اسلحہ لیکر متحدہ کی ریلی پر ٹوٹ پڑے۔ یہ انکی اُس مایوسی کی وجہ سے ہوا کہ ریلی کی منسوخی کے بعد انہیں اُس دن چیف جسٹس کی آڑ میں اپنی طاقت کا مظاہرہ کرنے کا موقع نہیں مل سکا۔ انکی یہ مایوسی 12 مئی کے فسادات کی سب سے بڑی وجہ بنی۔

۔۔۔۔۔۔ پورا آرٹیکل یہاں پڑھئیے

Toba toba, itni ghalat bayani? Kab tak apnay juraim doosron ke sar thoptay rahain gay? MQM ki rally main to aik chirrya bhi nahi mari to ANP walay kia water guns le kar hamla awar huay thay?

bons

Minister (2k+ posts)
O Bhai sharam tou jab aae jab MQMers jhoot bolain. Tum jhoot bol rahe ho, tum sharam karo.
1-Containers karachi Bar ke lawyers ke kehne pur rakhwaye gaey thai.
2- Chief Justice ko Helicopter ki offer ki gai from airport to city court lakin Aitezaz Ahsan ne mana kerdiya.

any other ilzam?

Yeh bataen MQM ne sach kab bola hay?
1. Kon se lawyers hain jinhon ne contaners rakhne ki request ki thi? Khud sochen kia lawyers khud apni rally ke raastay main containers rakhnay ke liye kahen gay? Kaheen MQM ke mutthi bhar lawers ne to nahi kaha tha?
2. Kia Chief Justice Pakistan ka shehri nahi hay? Uss ko rally main janay se rok kar helicopter ki offer show karti hay ke rally ka haq sirf MQM ke paas hay.

Aaj jo jis ko support kar raha hay (chahay kisi bhi wajah se), Allah Ta'ala ke samnay uss ke juraim ka hissay dar shumaar ho ga. Iss khel ki mohlat sirf saans ki dori ke saath hay. Saans rukne ke baad toba ka koi moqa nahi hay. Yeh baat main sirf MQMer ko nahi keh raha, sab ko arz kar raha hoon ke soch samaj kar kisi ko support karen. Yeh na ho ke akhirat main galay ka touq sabit ho.

YAHYA87

Senator (1k+ posts)
Yeh bataen MQM ne sach kab bola hay?
1. Kon se lawyers hain jinhon ne contaners rakhne ki request ki thi? Khud sochen kia lawyers khud apni rally ke raastay main containers rakhnay ke liye kahen gay? Kaheen MQM ke mutthi bhar lawers ne to nahi kaha tha?
2. Kia Chief Justice Pakistan ka shehri nahi hay? Uss ko rally main janay se rok kar helicopter ki offer show karti hay ke rally ka haq sirf MQM ke paas hay.

Aaj jo jis ko support kar raha hay (chahay kisi bhi wajah se), Allah Ta'ala ke samnay uss ke juraim ka hissay dar shumaar ho ga. Iss khel ki mohlat sirf saans ki dori ke saath hay. Saans rukne ke baad toba ka koi moqa nahi hay. Yeh baat main sirf MQMer ko nahi keh raha, sab ko arz kar raha hoon ke soch samaj kar kisi ko support karen. Yeh na ho ke akhirat main galay ka touq sabit ho.

Agar MQM nay Jhoot bola hai tu jao ja k prove karo k MQM jhoot bool rahi hai....MQM nay Kaha Karachi mai Taliban hain akhir mai Mullah Barader aur dosray naami grami Taliban commandar Karachi say pakrhay gai....MQM nay kaha k Swat ka agreement Ghalat hai Akhir mai saab nay dekha kia howa aur tu aur Imran Khan ki politics tu Swat agreement ki nakaami ki wajah say coma mai chali gai thi BLACKWATER jaisi conspiracy theoriyan promote karta phir raha hai Taliban ko bachanay k liye aur kia chahiye saboot k taur pay apko....

Yahan tak k 1990s mai MQM pay aik ilzaam aisa batado jo sabit huwa hu court mai ab tu Army bhi apna thooka huwa chaat rahi hai pehlay Jinnahpur aur ab Hakeem Saeed har jagan say MQM k baray mai batain ghalat sabit ho rahin hain ab mujhay batado k konsa jhoot bola MQM nay???jahan tak baat hai 12May ki tu ab Karachi bar council ka latter bhi manzar-e-aam pay agaya hai aur sirf 12May ki investigation ka intizaar hai....Yahan tak k 12May ka saboot tak Imran Khan k pas nahi hai k woh ja k court mai prove kar sakay British court aur Scotland Yard tu dur ki baat hai jo shayad app jaisay Jazbaati logoon ko ulloo bananay k liye kia tha Imran Khan lakin ajj wahan say bhi jotay parh gai hain....ab mujhay yeh batao agay aur aisa kia bacha hai MQM ko jhoota sabit karnay ko????

mehwish_ali

Chief Minister (5k+ posts)
@Mehwish:
You are 100% right in your arguments. But still I am asking you who is the beneficiary in this 12 May mayhem? and who is the looser? Obviously MQM is the looser. The opponents got what they wanted to get, am I right? So, MQM got defeated there and was trapped by these people. One way or the other, whatever happened in that day, that has to be happened and it happened because it was planned that start riots in Karachi and put the blame on MQM and Musharaf. Everyone was prepared, PPP, JI, ANP, PMLN, PTI etc.etc. and this is the point where MQM maar kha gai oar isne sazish ko nahi pehchana.
But if MQM would have played it differetly, they could save their skin.
Hum ab tak 12 may ka khamyaza bhugat rahe hein, werna Mustafa Kamal ki achievements ki khabraiN Punjab meiN pohonch rahi theiN. Here in America, my many Punjabi friends were inspired by Mustafa Kamal and MQM, but after 12 May they all gone to immense opposition. 12 may ne sare kiye karaey per paani pher diya.

اعجاز بھائی، میں آپ کی بات کو مکمل طور پر سمجھ رہی ہوں اور اس پہلو پر مکمل طور پر آپ سے متفق ہوں۔

پاکستان می یہی کافی نہیں کہ آپ حق پر ہیں یا نہیں، بلکہ آپ کو کو دشمن کی سازشوں کے جواب میں انتہائی محتاط رہنے کی ضروری ہے کی یہ دشمن سازشوں و پروپیگنڈے میں یہودیوں کا باپ ہے۔

اوپر دیکھئے کہ جب دلائل کے جواب میں ان سے دلائل نہیں لائے جا رہے تو اوپر یہ ادھر اُدھر کی ہانکنا شروع ہو گئے ہیں۔ جبکہ قرآن کہتا ہے کہ دلیل لاؤ اگر تم سچے ہو۔

تو لائے اپنی دلیل اگر آپ اپنے ان الزام تراشیوں میں سچے ہیں۔

mehwish_ali

(1)You mean to say all the dirt is reserved for MQM to use ? Imran is trying to reive Haqiqi ? are you high or this is your natural state of mind ?

(2) Utter nonsense! if he is the only guy with balls to call a murderer"a murdered" , a bhatta organization"bhatta khor" and a TT culture "a terrorist organization" that means he is tryina cash in on MQM's loving reputation ? that too in rest of Pakistan ? .

۔
(1) ۔خرم بھائی، یہ بات حقیقت ہے کہ عمران خان "انصاف" کا ٹھیکیدار بنتا ہے، مگر یہاں انتہائی ناانصاف منافقت کا شکار ہے۔

میں آپ کو ثبوت مہیا کر رہی ہوں، اور امید ہے کہ آپ عمران خان اور ہمارے مابین انصاف کریں گے اور ہماری جائز شکایات کا اس لیے انکار نہیں کر دیں گے کیونکہ آپ ذاتی طور پر عمران خان کو پسند کرتے ہیں۔

سلسلہ یہاں سے شروع ہوا کہ عمران خان انصاف کے نام پر متحدہ کے خلاف کورٹ میں چلا گیا۔ حتی کہ وہ لندن تک چلا گیا۔

مگر جب عمران خان سے سوال کیا گیا کہ بھائی "انصاف تو سب کے لیے ہوتا ہے" مگر آپ کا انصاف تو صرف متحدہ کے نام پر جاگتا ہے اور آپ کو عدالت میں لے جاتا ہے۔ اور اگر ایسا نہیں ہے تو پھر آپ نے پکا قلعہ آپریشن کرنے پر اُس وقت کی ریاستی حکومت کو دہشتگرد قرار دلوانے کے لیے عدالت میں کیوں نہیں گئے؟ نہیں، اُس وقت (2007 میں ) عمران خان پیپلز پارٹی کے لیڈران سے گلے مل رہا تھا اور انکے ساتھ مل کر پرویز مشرف کی ٹانگ کھینچنا چاہتا تھا، اس لیے پیپلز پارٹی کی ریاستی دہشتگردی پر انکے خلاف عدالت میں نہیں گیا۔ بعد میں فقط ایک جملہ کہہ کر اپنی جان چھڑا لی کہ ہاں پکا قلعہ میں جو ہوا اس پر مجھے افسوس ہے۔

اچھا، پکا قلعہ پر آپ عدالت میں نہیں گئے۔ تو یہ بتلائیے کہ یہ تو آپ خود مانتے ہیں کہ 1992 سے لیکر 1999 تک مسلسل مہاجروں کے خلاف جناح پور کے جھوٹے الزام کے نام پر وہ آپریشن کیا گیا جس میں پندرہ ہزار سے زائد مہاجر "ماورائے عدالت" قتل کیے گئے۔ جی ہاں، ان میں سے کسی کو بھی عدالت نے نہیں مروایا، بلکہ یہ سب کے سب ماورائے عدالت قتل تھے۔

اور یہ ماورائے عدالت قتل کرنے والے نصیر اللہ بابر، اور شعیف سڈل کو آپ پھر کیوں عدالت میں نہیں لے کر گئے؟ کیا انصاف سب کے لیے نہیں ہوتا اور فقط اور فقط آپ کے سیاسی حریفوں کے لیے مخصوص ہے؟

اور عمران خان کی تحریک ناانصاف منافقت اُس وقت اور عیاں ہوئی جب نصیر اللہ بابر کو عدالت میں گھسیٹنے کی بجائے عمران خان اسکے گلے لگا رہا تھا اور اسے مہاجروں کے خلاف ماوارئے عدالت قتل کرنے پر خراج تحسین پیش کر رہا تھا۔ اور آج جب اس سے اس منافقت کے متعلق پوچھا جائے تو بہانہ ہوتا کہ وہ تو متحدہ کے خلاف ثبوت اکھٹے کرنے تھے۔

تو عمران خان، آپ کو صرف متحدہ کے خلاف ثبوت ہی اکھٹے کرنے تھے یا پھر "سب کے ساتھ" انصاف بھی کرنا تھا، اور ان ہزاروں بے گناہ معصوم مہاجروں کے ماورائے عدالت قتل کرنے والوں کو عدالت میں بھی گھسیٹنا تھا؟

اور عمران خان کی تحریک ناانصاف کی منفاقت پر آخری ٹھپہ

ہر قوم میں کچھ اچھے لوگ ہوتے ہیں اور کچھ فسادی لوگ ہوتے ہیں۔ 1991 میں ایسے ہی فسادیوں کو متحدہ سے نکالا گیا جو ایم کیو ایم کا نام استعمال کرتے ہوئے غلط کاموں میں مبتلا تھے۔

یہ وہی قاتل دہشتگرد تھے جن کی پشت پر پھر نواز شریف نے اپنا ہاتھ رکھ دیا اور نواز شریف کی ایما پر ان حقیقی کے غنڈوں نے ہزاروں معصوم مہاجروں کا خون کروایا۔ انہی حکومتی سرپرستی میں انہوں نے کراچی کے کچھ علاقوں میں اپنا ایسا کنٹرول حاصل کر لیا کہ چڑیا بھی وہاں پر نہیں مار سکتی تھی۔ ان نو گو ایریاز میں متحدہ کے رکن الیکشنز جیت جانے کے باوجود نہیں جا سکتے تھے۔ مگر نواز شریف ہوں یا کوئی اور، کسی کو یہ نو گو ایریاز نظر نہیں آئے، اور جو وحشت و دہشتگردی و قتل عام حقیقی نے نواز شریف، پیپلز پارٹی اور ایجنسیز کی ایما پر کراچی میں کیا اسکی مثال نہیں ملتی (کتنی حیرت اور ظلم کی بات ہے کہ جو لوگ بوریوں کے نام پر رونا پیٹنا بند نہیں کرتے، انکے منہ سے ان حقیقی والوں کے جرائم پر ایک لفظ نہیں نکلتا)۔

اور اب عمران خان کی ناانصاف منافقت ملاحظہ فرمائیے کہ جب ان حقیقی کے قاتلوں اور دہشتگردوں کو عدالت میں گھسیٹنے کی بجائے انکی عدالتوں سے رہائی پر خوش ہیں اور انہیں اسلام آباد بلا کر طالبان کی طرح "ہمارے بھائی" کہتے ہوئے گلے سے لگا رہے ہیں۔

مثلا یہ خبر پڑھیے۔

http://www.thenews.com.pk/top_story_detail.asp?Id=14581

Imran Mediating Between Haqiqi Factions

KARACHI: Pakistan Tehrik-e-Insaf (PTI) Chairman Imran Khan has been trying for the last few months to broker a deal between the two factions of the Mohajir Qaumi Movement (MQM-Haqiqi) that split during the previous governments tenure, media has reliably learnt.

Emerging as a staunch opponent of the Muttahida Qaumi Movement (MQM) after the May 12, 2007 mayhem in which several political workers were killed in Karachi, Imran Khan subsequently launched a campaign against the Muttahida. His anti-Muttahida drive started with the help of the MQM-Haqiqi which provided him with evidence of alleged brutalities against it.

Officials of the PTI and both groups of the MQM-Haqiqi confirmed that they have had meetings with Imran Khan on April 17 in Islamabad separately, during which Imran tried to convince them to resolve their mutual differences and work as a single party against the Muttahida in Karachi. Although both the Haqiqi factions and the PTI termed these recent liaisons routine meetings and part of Imran Khans case against Muttahidas London-based Quaid Altaf Hussain insiders claimed that the PTI chief wanted the Haqiqi leaders to get reunited and face the Muttahida in Karachi as a single force.

It is learnt that similar efforts were also being made by other parties of the All Parties Democratic Movement (APDM), including the Jamaat-e-Islami (JI). The APDM leadership was also in touch with the out-of-prison leadership of both the Haqiqi factions.

A leader of MQM-Haqiqis Afaq group admitted that a five-member delegation of their party had a meeting with Imran Khan in Lahore last month, which lasted for around two hours. Several issues, including reconciliation between the Afaq Ahmed and Amir Khan factions of the party, also came under discussion.

Our delegation, comprising Akhtar Hussain, Shamshad Ghauri, Riaz Qureshi, Sohail Anjum Advocate and Rafi Dad, met PTI chief Imran Khan and discussed the Muttahidas vendetta against our workers, the no-go areas issue as well as the frequent killing of our workers in Karachi, he revealed.

When asked whether that meeting had any specific agenda, he said it was a routine meeting but admitted that Imran Khan expressed his wish of building unity among the estranged factions of the party, arguing that a single Mohajir Qaumi Movement would have a lot more political weight and clout than the one divided into two.

On the other hand, PTI officials confirmed that another delegation of the MQM-Haqiqi led-by former MPA Younus Khan had also called on Imran Khan in Lahore in April 2008 and they were also given the same advice by the PTI chief.

However, PTI office-bearers said that so far there was no breakthrough in their efforts to bridge differences between the two Haqiqi factions but added that efforts were still under way as some other parties were also trying to reunite the Haqiqi leadership.

The MQM-Haqiqi and the Muttahida Qaumi Movement have been bitter rivals ever since the former faction split from the main party in the 90s. The Muttahida retained its position as the main voice of the people of Karachi in subsequent years with the Haqiqi reduced to a small rump with tiny pockets of influence. At the time of their split, during the anti-MQM operation in the 90s the Altaf Hussains party accused its rival faction as a creation of the agencies. Many of the Haqiqi leaders and workers fled Sindh to take refuge in Punjab during that period and most of the Haqiqi leadership was eliminated, incarcerated or driven underground.

PTI chief Imran Khan could not be immediately contacted for comment but his spokesman Umar Cheema confirmed that the MQM-Haqiqi leadership has been meeting the PTIs central leadership, including Imran, in recent months. Although he described these secretive meetings as a bid by the MQM-Haqiqi to highlight their plight and miseries at the hands of the Muttahida, Cheema refused to reply to the question: why both factions of the MQM-Haqiqi were meeting Imran Khan alone and not the leadership of the mainstream political parties of the country.

According to Cheema, contacts with the PTI and the MQM-Haqiqi started when Imran decided to lodge a case in the British courts against Muttahida chief Altaf Hussain and requested people to furnish evidence against the Muttahida Qaumi Movements wrongdoings.

People from all over the world, including the MQM-Haqiqi leadership, approached the PTI and provided him evidence against the Muttahida, the PTI spokesman claimed. It was the previous government that did not permit a Scotland Yard team to come to Pakistan and investigate the allegations, he said.

But when asked why the PTI and Haqiqi leadership was meeting so frequently these days even though Imran Khan did not seem enthusiastic in pursuing the London case, Umar Cheema said the Haqiqi leadership was trying to gain political support through these meetings.

Cheema added: But that does not mean that we want them to remain divided. We wish them to get united and play their political role in Karachi as effectively as in the past.. A Muttahida Qaumi Movement (MQM) spokesman, when contacted in this regard, said he could not comment on the meetings till more information was available.

End.

mehwish_ali

Utter nonsense! if he is the only guy with balls to call a murderer"a murdered" , a bhatta organization"bhatta khor" and a TT culture "a terrorist organization" that means he is tryina cash in on MQM's loving reputation ? that too in rest of Pakistan ? you repeatedly said you admire him .... then don't be bias ..

خرم بھائی، میں آپ کو یقین دلاتی ہوں کہ عمران خان اکیلا ہی وہ پہلوان نہیں ہے جو متحدہ پر دن رات یہ غلط الزامات لگا رہا ہے، بلکہ آپ تکبیر اخبار پڑھ لیں، آپ جماعت اسلامی کے منور حسن کو سن لیں، آپ اے این پی کے لیڈران کو سن لیں، آپ کو اندازہ ہو جائے گا کہ عمران خان اکیلا نہیں۔

مگر بھائی، میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتی ہوں کہ یہ سب کے سب مل کر متحدہ پر غلط اور جھوٹا الزام لگا رہے ہیں۔

ماضی میں حالات ایسے تھے کہ ماوارئے عدالت ہزاروں لوگوں کے قتل کے نتیجے میں جوابی ردعمل ہو رہا تھا۔ مگر مشرف دور کا آٹھ سالہ طویل عرصہ آپکے سامنے ہے جہاں کوئی ٹارگٹ کلنگ نہیں ہوتی بلکہ مشرف نے ایک گولی چلائے بغیر پورے کراچی میں پورا امن و امان قائم کر دیا (یاد رہے پہلے چار سال تک تو متحدہ حکومت تک میں موجود نہ تھی)۔

دیکھئے خرم بھائی، آپ کے سامنے یہ زمینی حقائق رہنے چاہیے ہیں کہ مشرقی پاکستان میں جب حقوق نہیں ملتے تو شکایات ایسے ہی عام ہونا شروع ہو جاتی ہیں جیسا کہ کراچی میں ہوئیں۔ اور پھر حالات بھی ایسے ہی خراب ہونا شروع ہوتے ہیں۔ عمل اور جوابی ردعمل کا پروسیس شروع ہو جاتا ہے۔

ایسے معاملات میں کہ جبکہ پوری پوری قومیں ایک دوسرے سے لڑ پڑی ہوں تو پھر معاملات عدالتوں میں نہیں نپٹائے جاتے، بلکہ معاہدوں کے تحت مسائل کو حل کیا جاتا ہے۔

اسکی واضح مثال ہے کہ جب عمران خان کہتا ہے کہ طالبان "ہمارے بھائی" ہیں اور انکے ماضی کے تمام تر قتل عام و فساد کو بھول کر ان سے معاہدہ کر کے دوستی کر لی جائے اور معاملات کو نپٹا دیا جائے۔ ایسا ہی ایک معاہدہ پوری قوم بمع عمران خان نے سوات میں نفاذ شریعت کے نام پر کیا (سوائے متحدہ کے)۔ اس معاہدے میں عمران خان طالبان کے سارے کے سارے خون خرابے اور قتل و غارت کو نظر انداز کر گیا اور ان سے معاہدہ کیا۔

مگر اب آپ عمران خان کی ناانصافی و منافقت ملاحظہ فرمائیے کہ جب متحدہ و مہاجروں کی بات آتی ہے اور نوے کی دھائی پر ان کا جناح پور کے جھوٹے الزام کے نام پر ماورائے عدالت قتل کیا جاتا ہے، تو اسکے جوابی ردعمل کو عمران خان نظر انداز کرنے کے لیے تیار نہیں اور ہر ہر صورت صرف اور صرف ایک فریق کو عدالت میں گھسیٹنا چاہتا ہے، (یعنی انصاف سب کے لیے نہیں) اور صرف اور صرف ایک فریق کے ردعمل پر اسے قاتل کہنا چاہتا ہے جبکہ دوسرے فریق کو قاتل تک نہیں کہتا۔

اب بتلائیے اس منافقت پر جب ہم احتجاج کریں تو کیا ہم غلط کر رہے ہیں؟

متحدہ نے پاکستان کی خاطر اپنے ہزاروں معصوموں کے خون کا انتقام طلب کرنے کی بجائے صبر کا دامن تھاما ہے۔ ہم پاکستان میں امن امان سے رہنا چاہتے ہیں۔ مگر یہ عمران خان جیسے لوگوں کی منافقتیں ہیں جو کراچی میں کبھی امن امان پیدا نہیں ہونے دیں گی۔

digitalzygot

Senator (1k+ posts)
Mehwish I think you get paid to do mudsinging. Please stop posting non sense it insults our intelligence when you keep defending MQM. We all know what is the truth, facts and who's corrupt/terrorist or not.

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)
MQM terrorists won't allow him in Karachi because he's the most vocal critic of MQM sponsored terrorism, he's not against all of them but is after their leader Altaf and past....list goes on and on, they are scared of his rising popularity in Karachi, they have used every dirty trick in the book to defame him and every now and than come up with stupid and ridiculous stuff.

LOL, Have you any personal problem with MQM or Altaf hussain??
Any ways, Karachi is the most abundant city of the supporters of MQM, No doubt. But It's not the correct detail that MQM will not allow PTI in Karachi. In Karachi, MQM, PPP, ANP, JI, PML Q, PML F and many other political parties are here then why MQM will against to Imran Khan. It's the rubbish propaganda !!

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)
yar altaf is scared of him even sitting miles away thats why his entry is not allowed there

Every Member of MQM is the simile of QeT Altaf hussain Bhai
If you are right then MQM had died in the era of operation
Sorry You are absolutely Wrong (Thumbsdown)

khipk

Senator (1k+ posts)
You mean to say all the dirt is reserved for MQM to use ? Imran is trying to reive Haqiqi ? are you high or this is your natural state of mind ? Utter nonsense! if he is the only guy with balls to call a murderer"a murdered" , a bhatta organization"bhatta khor" and a TT culture "a terrorist organization" that means he is tryina cash in on MQM's loving reputation ? that too in rest of Pakistan ? you repeatedly said you admire him .... then don't be bias . If you live in Karachi , doesn't mean peer saab owns you, maybe he thinks he does ....believe me he doesn't .

My dear bro, I am Allhumdullilah in NAtural state of my mind. when Imran Khan said that he wanted to file case against MQM , he also mentioned that all his proofs were from Amir Khan and Afaaq. If you regularly read newspaper you wou;d have found reports on it, clearly reporting that Imran Khan was busy reviving MQM H and he has had several meating with them.

Meating kee picture bhi mulahiza ho

View attachment 415http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs259.ash1/18668_329158034187_262435184187_4741454_224687_n.jpg

http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2009/06/09/story_9-6-2009_pg3_1
http://www.thenews.com.pk/top_story_detail.asp?Id=14581
http://www.paktribune.com/news/index.shtml?200262
http://thenews.jang.com.pk/top_story_detail.asp?Id=14216 ( Qazi sahab bhi involved)

khipk

Senator (1k+ posts)
Mehwish I think you get paid to do mudsinging. Please stop posting non sense it insults our intelligence when you keep defending MQM. We all know what is the truth, facts and who's corrupt/terrorist or not.

And Allhumdullilah we also know my dear friend. Just the difference is kay hum nay apni ankhon say dekha hay, or aap nay sirf akhbar parha hay or tv dekha hay.

khipk

Senator (1k+ posts)
Khuda na karay kabhi kisi ko cancer ho , laken khuda na khwasta agar kisi MQMer ko ho gya tau vo Imran kay banaye hoay hospital main tau nahi jaye ga na ? jo karnama wo Imran Karachi main akela anjaam denay ja raha hai , wo MQM nay 20 saal main na diya hai na aglay 500 saal main day gi . A fair and free cancer rehab facility in Pakistan ? was unthinkable ! laken jab akal par insaan kay TT aur bhattay ka parda ho tau ye sab kuch nazar nahi aata.

Imran Khan kay cancer hospital kay kaam ko qoum kay her banday nay saraha hay Mashallah say. Lakin is ka matlab yeh nahi hay Imran Khan Nauzubillah khuda ban gaya or her kaam sahi keray ga us kay baad. Free and fair rehab facilty Karachi main bhi run ker rahi hain aisee baat nahi hay kay sirf Imran Khan nay hee banaya ek idara. woh alag baat hay kay cancer kee nahi hain.

khipk

Senator (1k+ posts)
Imran Khan kay cancer hospital kay kaam ko qoum kay her banday nay saraha hay Mashallah say. Lakin is ka matlab yeh nahi hay Imran Khan Nauzubillah khuda ban gaya or her kaam sahi keray ga us kay baad. Free and fair rehab facilty Karachi main bhi run ker rahi hain aisee baat nahi hay kay sirf Imran Khan nay hee banaya ek idara. woh alag baat hay kay cancer kee nahi hain.

Again, Awaiting you reply MR Khurram