ڈالرز میں تنخواہ چھوڑ کر پاکستان آئی ہوں۔ فردوس عاشق اعوان

snowballpk

Councller (250+ posts)
Ji aap tu cycle pe ati jati hain na..

Pakistan main aaj tak kisi siasat dan ka qarobaar dobte nhi suna..
Agar suna hai tu riasti idaron ko hi doobte suna hai..

3rd_Umpire

Chief Minister (5k+ posts)
Tehelka.com from 3rd_Umpire
one of my cousin who gratuated her MBBS in 90s from Fatimah Jinnah Medical College Lahore, had been saying that Dr.Fidous Aashiq Awan was hostel warden in 90s,,and was a supplier of HOT girls to politicians

mughals

Tehelka.com from 3rd_Umpire
one of my cousin who gratuated her MBBS in 90s from Fatimah Jinnah Medical College Lahore, had been saying that Dr.Fidous Aashiq Awan was hostel warden in 90s,,and was a supplier of HOT girls to politicians
Allah Khair karay.

ZS_Devil

Minister (2k+ posts)
yar wesy inke followers ko dkhne laik hote pehle ppp ko support krte the phr usi ppp ko galiyan aur pti ko support ab usi pti ko galiyan aur kis ko support krna hai uska wait krna hoga mtlb jis thali m khate hai usi m wo kr dete hia

Aliimran1

Bhai Firdous sahib ——Tum wapas apnay profession mein jao — Siasat mein tumhari zarorat nahi hai 😜😂😂

Melanthus

I can guarantee you she would not have been allowed to practice in UK as a doctor.She would have failed PLAB(professional and linguistic assessments board test).Foreign doctors have to pass this exam before they can practice in UK.I doubt if she was employed by UN.She may have represented Pakistan.

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
تم کاروبار کے لیے سیاست میں نہیں ائی تو جاپان میں گاڑیوں کا شوروم جادو سے بنا لیا ہے تم نے؟؟
کوئی لیڈ دو بھائی۔ کہاں ہے اور کیسا ہے اس مردانی کا شو روم