میرا کمنٹ اس تھریڈ پر پیش کی گئی سورۃ الکہف کی آیت نمبر سترہ پر ہے۔۔ جس میں کہا گیا ہے کہ جسے اللہ ہدایت دے وہی سیدھی راہ پر اور جسے اللہ گمراہ کردے اس کو ہرگز کوئی راہ دکھانے والا نہ ملے گا۔۔۔ میرا سوال اس آیت پر ہے کہ یہاں کہا گیا کہ اللہ جس کو گمراہ کردے ، مطلب اللہ بھی لوگوں کو گمراہ کرتا ہے۔۔ تو میرا سوال ہے کہ جب اللہ لوگوں کو گمراہ کرتا ہے تو پھر لوگ کیوں قصور وار ٹھہرائے جائیں۔۔؟۔۔
اور آپ برائے مہربانی اس میں اپنی طرف سے الفاظ نہ ڈالیں، کیونکہ جب آپ اپنے وضاحتی الفاظ ڈالتے ہیں تو ایک طرح سے اس بات کا اعتراف کرتے ہیں کہ اللہ پوری بات کہنے سے قاصر رہا، لہذ آپ کو یہ کمی پوری کرنی پڑرہی ہے۔۔۔ بہتر ہے آیت کے الفاظ تک محدود رہیں۔۔۔
azeezam zinda rood sb, quraan ka asal tarjama wohee ho sakta hai jo is ki kisi baat ka saheeh mafhoopm bayaan kare.
kia aap ne kabhi kisi zabaan ki munaasib dictionary per ghoro fiker kiya hai is main ilfaaz ke maani kaise explain kiye jaate hen?
aik aik lafz ke istemaal ko explain karne ke liye safoon ke safe bhare jaate hen. aik lafz ke jitne maani bhi diye jaate hen aur jitne ilfaaz main diye jaate hen sab us lafz ke drust maani hi hote hen.
is ko aap mathematical expression ke zariye baa asaani samajh sakte hen eg ham 10 ko 1+9 bhi likh sakte hen kyunkeh 1+9=10, 2+8=10, 3+7=10. yahee nahin aap 1+2+3+4=10 bhi likh sakte hen aur 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=10. yahee nahin aap is ko 12-2=10, 16-6=10, 20/2=10, 40/4=10, 1x10=10, 2x5=10 waghera waghera bhi likh sakte hen.
agar aap ko shak guzre to aap apne jisam ke kissi hisse ka naam likh ker is ko explain ker ke dekh len ye kitne mukhtalif ilfaaz ke zariye explain kiya jaa sakta hai.
misaal ke tor per lafz aankh ko lijiye aur ab is ko explain karna shuroo kijiye bahot jald aap ko maloom ho jaaye ga ye lafz kitne tareequn se explain kiya jaa sakta hai.
kisi bhi abaarat ka asal maqsad kisi baat ko samjhna ya samjhaana hota hai. lihaaza jo baat aik lafz se samajh main na aaye us ko khol ker bayaan kiya jaata hai aur maqsad sirf aur sirf baat ko samjhna aur samjhaana hi hota hai.
ab aap kahen ge phir khudaa ne ye kaam khud kyun nahin kiya? is ka jawaab ye hai khudaa ko maloom tha main jaisi baaten logoon ko de rahaa hun kuchh un main se meri baatun ko samajh saken ge aur woh doosrun ko samjhaa saken ge.
yahee wajah hai khudaa ne aik munaasib kalaam diya insaanu ko jis ko woh aik doosre se samajh sakte hen.
agar aap ki samajh ke mutaabiq khudaa ko hi poori tafseel se baat samjhaani chahiye thi to aap bataayen khudaa ko apni baat kitni tafseel se karni chahiye thi? kia khudaa quraan bachoon ko bhi samjhaa deta?
aisi baaten aap is liye apne zehn main laate hen kyunkeh aap khudaa ke maqsade takhleeq ko zehn se door rakhte hen jo keh her waqt aap ke zehn ke saamne hona chahiye. is liye keh agar maqsad saamne ho to phir baat ko us maqsad ke context main samajhna aasaan ho jaata hai.
regards and all the best.