سورۃ الکہف سے حاصل ہونے والے اہم سبق

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
اور الله ظالموں کو پسند نہیں کرتا
کسی پر ظلم نہیں کرتا
معاف کرنے والا مہربان ہے
رحمان و رحیم ہے
تو وہ کیسے کسی پر ظلم کرے گا بجز اس کے کہ اس کی عبادتیں ابلیسی ہوں وہ لالچ و تکبر میں متقی ہو

الله عادل ہے کسی پر ظلم نہیں کرتا فکر رہو اور اپنی چاہت سنبھالو کوئی تمہیں گمراہ نہیں کر سکے گا
اللہ کسی پر ظلم نہیں کرتا۔۔ یہ آپ سے کس نے کہہ دیا۔۔ موضوع کا رخ بدل جائے گا ورنہ میں پوچھتا کہ جیتے جاگتے ہرن کو شیر کی خوراک کس نے بنایا۔۔۔؟؟
 

Shah Shatranj

Chief Minister (5k+ posts)
اگر اس کے دل میں نفرت اور تکبر کا زہر تھا، دنیا کی لالچ تھی، تو وہ تو پہلے سے گمراہ تھا، پھر یہ تو نہیں کہا جاسکتا کہ اس کو گمراہ کردیا۔۔ ہاں ظلم کرنے سے پہلے وہ گمراہ نہیں تھا اور اس کے بعد اگر وہ گمراہ ہوگیا تو اس کو کس نے گمراہ کیا۔۔۔ اس کاجواب اللہ نے آیت نمبر 17 میں دیا ہے۔۔۔
الله نے اسے گمراہ کیا اس کے ظلم کے سبب تا کہ اسے جہنم میں اس کی بد اعمالیوں کا پورا بدلہ دیا جاۓ اور اس کی گمراہی کو لوگوں کے لیے آزمائش اور عبرت بنایا جاۓ . مطلب خدا نے اسے برائی کا دیوتا بنا دیا تا کہ اس سے وہ اس نظام کو چلا سکے جس میں شیطان اور انبیا دونو ہی کھیل کا حصہ ہیں
 

Shah Shatranj

Chief Minister (5k+ posts)
اللہ کسی پر ظلم نہیں کرتا۔۔ یہ آپ سے کس نے کہہ دیا۔۔ موضوع کا رخ بدل جائے گا ورنہ میں پوچھتا کہ جیتے جاگتے ہرن کو شیر کی خوراک کس نے بنایا۔۔۔؟؟
ہرن نے گھاس کو مارا ، ہرن کو شیر نے مارا شیر کو شکاری نے اور شکاری کو خدا نے ....... یہ سب ایک نظام ہے
یہاں سب کچھ ہوتا ہے بچوں سے زیادتی سے لے کر شہروں پر ایٹم بم برسانے تک ...کیا ظلم جو انسان نے نہیں کیا .... لیکن کیا خدا نے اپنی کسی کتاب میں ظلم کا درس دیا یا ظالموں کو عذاب کی وعید نہیں سنائی ... خدا نے انسان کو عقل دی تو اس نے ایٹم بم بنایا ، طاقت دی تو وہ ظالم ہو گیا ، مال دیا تو وہ روزی داتا بن گیا کونسی خدا کی عطا کی انسان نے تحقیر نہیں کی اس کا منفی استعمال نہیں کیا . اس میں خدا کا کیا قصور کہ خدا ایک کو مالدار بناۓ اور وہ لوگوں کی عزتیں لوٹے ، خدا طاقتور بناۓ تو وہ ظلم کرے جب کہ ایسا کرنے پر خدا کی طرف سے جہنم کے عذاب کی وعید موجود ہے
اب ایک شخص کی خواھشات کی تکمیل نہ ہو یا اس نظام کے تحت اس پر ظلم ہو تو وہ الله کو کوسنے لگ جاۓ جب کہ کروڑوں مسجدوں ، چرچوں میں اربوں لوگ الله کا شکر کریں اس کی تسبیح کریں تو کیا سمجھا جاۓ الله ظالم ہے ؟؟؟؟

یہ ایک نظام ہے یہ روز محشر کو مکمل ہو گا جب ہر کسی کو اس کے اعمال کا بدلہ دیا جاۓ گا دنیا ایک نا مکمل کہانی ہے کہانی کا اختتام روز محشر ہے . اس دنیا پر تکیہ نہ کر کے بیٹھ جانا کچھ آخرت کا بھی سامان بنا لینا .. آخرت میں ہر ظلم و زیادتی کا بدلہ چکا دیا جاۓ گا
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
ہرن نے گھاس کو مارا ، ہرن کو شیر نے مارا شیر کو شکاری نے اور شکاری کو خدا نے ....... یہ سب ایک نظام ہے
یہاں سب کچھ ہوتا ہے بچوں سے زیادتی سے لے کر شہروں پر ایٹم بم برسانے تک ...کیا ظلم جو انسان نے نہیں کیا .... لیکن کیا خدا نے اپنی کسی کتاب میں ظلم کا درس دیا یا ظالموں کو عذاب کی وعید نہیں سنائی ... خدا نے انسان کو عقل دی تو اس نے ایٹم بم بنایا ، طاقت دی تو وہ ظالم ہو گیا ، مال دیا تو وہ روزی داتا بن گیا کونسی خدا کی عطا کی انسان نے تحقیر نہیں کی اس کا منفی استعمال نہیں کیا . اس میں خدا کا کیا قصور کہ خدا ایک کو مالدار بناۓ اور وہ لوگوں کی عزتیں لوٹے ، خدا طاقتور بناۓ تو وہ ظلم کرے جب کہ ایسا کرنے پر خدا کی طرف سے جہنم کے عذاب کی وعید موجود ہے
اب ایک شخص کی خواھشات کی تکمیل نہ ہو یا اس نظام کے تحت اس پر ظلم ہو تو وہ الله کو کوسنے لگ جاۓ جب کہ کروڑوں مسجدوں ، چرچوں میں اربوں لوگ الله کا شکر کریں اس کی تسبیح کریں تو کیا سمجھا جاۓ الله ظالم ہے ؟؟؟؟

یہ ایک نظام ہے یہ روز محشر کو مکمل ہو گا جب ہر کسی کو اس کے اعمال کا بدلہ دیا جاۓ گا دنیا ایک نا مکمل کہانی ہے کہانی کا اختتام روز محشر ہے . اس دنیا پر تکیہ نہ کر کے بیٹھ جانا کچھ آخرت کا بھی سامان بنا لینا .. آخرت میں ہر ظلم و زیادتی کا بدلہ چکا دیا جاۓ گا
اگر آپ اس موضوع پر بحث کرنا چاہتے ہیں تو میں نے ایک سادہ سا سوال پوچھا تھا۔۔۔ جیتے جاگتے ہرن کو شیر کی خوراک کس نے بنایا۔۔ ۔۔۔؟؟؟ آپ نے جواب دیا خدا نے۔۔۔ اس کے باوجود آپ پچھلے کمنٹ میں کہہ رہے تھے کہ اللہ ظلم نہیں کرتا۔۔۔ اپنے بیانات میں تضادات دیکھ لیں۔۔۔
 

Shah Shatranj

Chief Minister (5k+ posts)
اگر آپ اس موضوع پر بحث کرنا چاہتے ہیں تو میں نے ایک سادہ سا سوال پوچھا تھا۔۔۔ جیتے جاگتے ہرن کو شیر کی خوراک کس نے بنایا۔۔ ۔۔۔؟؟؟ آپ نے جواب دیا خدا نے۔۔۔ اس کے باوجود آپ پچھلے کمنٹ میں کہہ رہے تھے کہ اللہ ظلم نہیں کرتا۔۔۔ اپنے بیانات میں تضادات دیکھ لیں۔۔۔
جیتے جاگتے گھاس کو ہرن کی خوراک کس نے بنایا خدا نے
یہ ایک نظام ہے اس میں یہ سب اس کا حصہ ہے
آخر ایک دن ہرن نے مر جانا ہے اور آخر ایک دن شیرنے بھی
اگر جیتے جاگتے ہرن کو شیر نہ کھاۓ اور وہ بیماری سے مر جاۓ تب خدا قبول ہے ؟؟؟؟
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
جیتے جاگتے گھاس کو ہرن کی خوراک کس نے بنایا خدا نے
یہ ایک نظام ہے اس میں یہ سب اس کا حصہ ہے
آخر ایک دن ہرن نے مر جانا ہے اور آخر ایک دن شیرنے بھی
اگر جیتے جاگتے ہرن کو شیر نہ کھاۓ اور وہ بیماری سے مر جاۓ تب خدا قبول ہے ؟؟؟؟
مجھے احساس ہے بچپن سے خدا کے بارے میں جو رحم دلی اور انصاف کا تصور خوف کے پہرے میں ہمارے ذہنوں میں جاگزیں کیا جاتا ہے، اس کو بعد میں بالغ اور باشعور ہونے کے بعد بھی عقلی بنیادوں پر پرکھنا بہت مشکل ہوتا ہے، یہ ہما شما کے بس کی بات بھی نہیں، زیادہ تر لوگ انہی کھوکھلی کہانیوں پر یقین رکھتے ہوئے قبر میں جاپہنچتے ہیں۔۔ بہرحال۔۔۔۔
کیا اس بات میں شک ہے کہ کسی زندہ جانور کو کسی درندے کے سامنے پھینک دینا ایک اذیت رسانی کا ظالمانہ عمل ہے۔۔۔ کیا اس بات میں شک ہے کہ قدرت رکھنے کے باوجود کسی جاندار کو تکلیف دینا ظالمانہ فعل ہے۔۔۔ ایک طرف خدا کو قادرِ مطلق اور رحیم و کریم کہا جاتا ہے، دوسری طرف اتنے ظالمانہ نظام جس میں عقل و شعور سے عاری جانور ہر دم نوچ کھانے اور کھائے جانے پر معمور ہیں اور یہ سلسلہ کشت و خون بڑے آرام سے جاری و ساری ہے۔۔ میں انسان کو اپنی بحث سے خارج کرتا ہوں مبادا انسانی عقل و شعور کو اس کے ہر ظلم کی بنیاد بنا کر سارا ملبہ اسی پر ڈال دیا جائے۔۔ میرا سوال صرف جانوروں سے متعلق ہے جن کو اچھائی برائی اور غلط درست کی تمیز اور شعور بھی نہیں، ان کو کس بات کی سزا دی جارہی ہے، انہوں نے کونسا گناہ کیا ہے، ان کے لئے کونسی آخرت ہے، کونسا جنت، کونسا جہنم۔۔ جبکہ اسلام میں تو یہ بھی واضح کردیا گیا کہ آخرت، جنت، جہنم صرف انسانوں کیلئے ہے۔۔۔ کسی میں ہمت ہے کہ آکر تسلیم کرے کہ اس کا رحم دل خدا ایک ایسے ظالمانہ نظام کا خالق ہے جس میں معصوم اور بے شعور جانور ہر دم ظلم اور اذیت سہہ رہے ہیں۔۔ زندہ جانور نوچ کھائے یا جانور بیماری سے مرجائے، دونوں میں جانور کا کیا قصور۔۔۔ اس کو رحم دل خدا کس بات کی سزا دے رہا ہے۔۔۔؟؟
جس دن دیانتداری سے ان سوالوں کے جوابات دینے کی یا محض سوچنے کی بھی ہمت کرلو، اس دن آکر مجھ سے بحث کرلینا، اور اگر ہمت نہیں، اپنی سوچ میں بھی دیانتداری نہیں برت سکتے تو میری طرف سے اس بحث سے کنارہ کشی قبول کیجئے۔۔۔
 

Shah Shatranj

Chief Minister (5k+ posts)
مجھے احساس ہے بچپن سے خدا کے بارے میں جو رحم دلی اور انصاف کا تصور خوف کے پہرے میں ہمارے ذہنوں میں جاگزیں کیا جاتا ہے، اس کو بعد میں بالغ اور باشعور ہونے کے بعد بھی عقلی بنیادوں پر پرکھنا بہت مشکل ہوتا ہے، یہ ہما شما کے بس کی بات بھی نہیں، زیادہ تر لوگ انہی کھوکھلی کہانیوں پر یقین رکھتے ہوئے قبر میں جاپہنچتے ہیں۔۔ بہرحال۔۔۔۔
کیا اس بات میں شک ہے کہ کسی زندہ جانور کو کسی درندے کے سامنے پھینک دینا ایک اذیت رسانی کا ظالمانہ عمل ہے۔۔۔ کیا اس بات میں شک ہے کہ قدرت رکھنے کے باوجود کسی جاندار کو تکلیف دینا ظالمانہ فعل ہے۔۔۔ ایک طرف خدا کو قادرِ مطلق اور رحیم و کریم کہا جاتا ہے، دوسری طرف اتنے ظالمانہ نظام جس میں عقل و شعور سے عاری جانور ہر دم نوچ کھانے اور کھائے جانے پر معمور ہیں اور یہ سلسلہ کشت و خون بڑے آرام سے جاری و ساری ہے۔۔ میں انسان کو اپنی بحث سے خارج کرتا ہوں مبادا انسانی عقل و شعور کو اس کے ہر ظلم کی بنیاد بنا کر سارا ملبہ اسی پر ڈال دیا جائے۔۔ میرا سوال صرف جانوروں سے متعلق ہے جن کو اچھائی برائی اور غلط درست کی تمیز اور شعور بھی نہیں، ان کو کس بات کی سزا دی جارہی ہے، انہوں نے کونسا گناہ کیا ہے، ان کے لئے کونسی آخرت ہے، کونسا جنت، کونسا جہنم۔۔ جبکہ اسلام میں تو یہ بھی واضح کردیا گیا کہ آخرت، جنت، جہنم صرف انسانوں کیلئے ہے۔۔۔ کسی میں ہمت ہے کہ آکر تسلیم کرے کہ اس کا رحم دل خدا ایک ایسے ظالمانہ نظام کا خالق ہے جس میں معصوم اور بے شعور جانور ہر دم ظلم اور اذیت سہہ رہے ہیں۔۔ زندہ جانور نوچ کھائے یا جانور بیماری سے مرجائے، دونوں میں جانور کا کیا قصور۔۔۔ اس کو رحم دل خدا کس بات کی سزا دے رہا ہے۔۔۔؟؟
جس دن دیانتداری سے ان سوالوں کے جوابات دینے کی یا محض سوچنے کی بھی ہمت کرلو، اس دن آکر مجھ سے بحث کرلینا، اور اگر ہمت نہیں، اپنی سوچ میں بھی دیانتداری نہیں برت سکتے تو میری طرف سے اس بحث سے کنارہ کشی قبول کیجئے۔۔۔
موت ہمیشہ اذیت ناک ہوتی ہے بلکہ قدرتی موت زیادہ اذیت ناک ہوتی . قتل میں تو چند لمحوں میں قصہ تمام ہو جاتا ہے لیکن بیماری میں کئی کئی روز جانور تڑپتا ہے
گھاس میں بھی تو جان تھی جسے ہرن نے مار دیا . اور ہرن کی جان شیر نے لے لی . یہ قدرت کا نظام ہے اس کے بغیر دنیا نہیں چل سکتی .
جانوروں میں زیادہ احساس نہیں ہوتے . جب بندریا کو گرمی زیادہ محسوس ہوئی تو اس نے اپنے بچے کو پیروں تلے دبا لیا . سانپ اپنے بچے کھا جاتے ہیں . یہ کبوتر جنھیں تمام نہایت معصوم تصور کرتے ہو گے اپنے ساتھی کو ٹھونگے مار مار کر مار دیتے ہیں. یہ دنیا کا نظام ہے یہ اسی طرح چلتا ہے
تم ایک طرف بیٹھ کر آنسو بھاؤ کوئی فرق نہیں پڑنے والا . دنیا انسان سے پہلے بھی ایسے چلتی تھی اب بھی ایسے ہی چلے گی
تم تمام جانوروں کو امرت دھارا پلا دو تا کہ کسی کو موت نہ اۓ ورنہ موت کا کھیل اس دنیا میں ایسے ہی چلے گا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کمنٹ اس تھریڈ پر پیش کی گئی سورۃ الکہف کی آیت نمبر سترہ پر ہے۔۔ جس میں کہا گیا ہے کہ جسے اللہ ہدایت دے وہی سیدھی راہ پر اور جسے اللہ گمراہ کردے اس کو ہرگز کوئی راہ دکھانے والا نہ ملے گا۔۔۔ میرا سوال اس آیت پر ہے کہ یہاں کہا گیا کہ اللہ جس کو گمراہ کردے ، مطلب اللہ بھی لوگوں کو گمراہ کرتا ہے۔۔ تو میرا سوال ہے کہ جب اللہ لوگوں کو گمراہ کرتا ہے تو پھر لوگ کیوں قصور وار ٹھہرائے جائیں۔۔؟۔۔

اور آپ برائے مہربانی اس میں اپنی طرف سے الفاظ نہ ڈالیں، کیونکہ جب آپ اپنے وضاحتی الفاظ ڈالتے ہیں تو ایک طرح سے اس بات کا اعتراف کرتے ہیں کہ اللہ پوری بات کہنے سے قاصر رہا، لہذ آپ کو یہ کمی پوری کرنی پڑرہی ہے۔۔۔ بہتر ہے آیت کے الفاظ تک محدود رہیں۔۔۔
جسے اللہ ہدایت دے وہی ہدایت یافتہ ہے اور جسے وہ گمراہی میں چھوڑ دے تو تم اس کے لئے کوئی یار و مددگار اور راہنما نہیں پاؤگے۔
حسین نجفی صاحب کا ترجمہ
. . . . . .. .
? ? ? ? ?
.
اب اگر آپ کہیں کہ شیعہ لوگوں کی کیا حیثیت ہے اہل سنت کے سامنے تو بحث ختم ہی سمجھیں
ویسے پچھلے کمنٹ میں میں نے کوئی لفظ اپنی طرف سے نہیں ڈالا تھا ظالموں ، فاسقوں ، فاجروں ، اور جاہلوں کو ہدایت نہ دینے کا اعلان قرآن میں موجود ہے
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
جسے اللہ ہدایت دے وہی ہدایت یافتہ ہے اور جسے وہ گمراہی میں چھوڑ دے تو تم اس کے لئے کوئی یار و مددگار اور راہنما نہیں پاؤگے۔
حسین نجفی صاحب کا ترجمہ
. . . . . .. .
? ? ? ? ?
.
اب اگر آپ کہیں کہ شیعہ لوگوں کی کیا حیثیت ہے اہل سنت کے سامنے تو بحث ختم ہی سمجھیں
ویسے پچھلے کمنٹ میں میں نے کوئی لفظ اپنی طرف سے نہیں ڈالا تھا ظالموں ، فاسقوں ، فاجروں ، اور جاہلوں کو ہدایت نہ دینے کا اعلان قرآن میں موجود ہے
شاہ جی۔۔ آپ کے شیعہ علماء کو ایک بات کی داد دیتا ہوں کہ "خدائی" کلام کی خامیوں کو سمجھ کر اس میں حسبِ ضرورت (ترجمے میں ہی سہی) ترمیم کرلیتے ہیں، جبکہ سنی علماء ایسے فارغ العقل ہیں کہ جوں کا توں ترجمہ کردیتے ہیں اور سارے زمانے کے اعتراضات کا رخ اپنی طرف موڑ لیتے ہیں۔۔ ? ? ?۔۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
شاہ جی۔۔ آپ کے شیعہ علماء کو ایک بات کی داد دیتا ہوں کہ "خدائی" کلام کی خامیوں کو سمجھ کر اس میں حسبِ ضرورت (ترجمے میں ہی سہی) ترمیم کرلیتے ہیں، جبکہ سنی علماء ایسے فارغ العقل ہیں کہ جوں کا توں ترجمہ کردیتے ہیں اور سارے زمانے کے اعتراضات کا رخ اپنی طرف موڑ لیتے ہیں۔۔ ? ? ?۔۔
اس بار آپ ترجمے کی تفصیل میں جانے سے گریزاں ہیں ؟
اچھی بات ہے دودھ کا جلا چھاچھ بھی پھونک پھونک کر پیتا ہے
? ? ? ☺
. . . . .
ویسے میں نے اس بار آپ کو ترجمے کی بجائے ایک اور دلیل دینے کا پروگرام بنایا تھا پر چھڈو ہن
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)

azeezam aakhiruzzamaan sb, aap koshish karen keh jab bhi khudaa aur rasool ki taraf mansoob baatun ko quote karen, saath hi un ki drust tojeeh bhi bataa diya karen ta keh logoon ko un baatun ke baare main ghalat fehmiyan peda hi na hun.

jab bhi aisi baatun ke tarjamen pesh karen phir behtar hai mafhoom hi bayaan karen warna baat hi ulajh ker reh jaati hai.

regards and all the best.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)

خدا کی کوئی مرضی نہیں ہوتی انسان کی مرضی ہوتی ہے
انسان جو چاہتا ہے اسے ملتا ہے ہدایت مانگنے پر ہدایت اور گمراہی مانگنے پر گمراہی
یہ دنیا ایک نظام کے تحت چلتی ہے . اس میں خدا کی مرضی کا دخل نہ ہونے کے برابر ہے سب انسان کی مرضی سے چلتا ہے . انسان کے برے اعمال کے بدلے ظلم اور اچھے اعمال کے بدلے نعمت

خدا کسی کو زبردستی پکڑ کر ہدایت یاب نہیں کرتا اور نہ ہی کافر کرتا ہے . سب ایک نظام کے تحت ہے جس کی بنیاد انسان کی چاہت ہے

azeezam Shah Shatranj sb, khudaa ki marzi hi muqaddam hai her baat main magar khudaa ki marzi yahee thi keh insaanu ko baa-ikhtiyaar peda kiya jaaye lihaaza jahaan jahaan khudaa ne insaanu ko azaadi di apne ikhtiyaar ko istemaal karne ki wahaan wahaan khudaa apna ikhtiyaar istemaal nahin karta. ye kuchh aisi hi baat hai jaise insaan apne bachoon ko aik had tak ikhtiyaar dete hen aur un ke ikhtiyaar ke daaire main apna ikhtiyaar istemaal nahin karte. baaqi aap ki baat se itifaaq hai.

regards and all the best.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کمنٹ اس تھریڈ پر پیش کی گئی سورۃ الکہف کی آیت نمبر سترہ پر ہے۔۔ جس میں کہا گیا ہے کہ جسے اللہ ہدایت دے وہی سیدھی راہ پر اور جسے اللہ گمراہ کردے اس کو ہرگز کوئی راہ دکھانے والا نہ ملے گا۔۔۔ میرا سوال اس آیت پر ہے کہ یہاں کہا گیا کہ اللہ جس کو گمراہ کردے ، مطلب اللہ بھی لوگوں کو گمراہ کرتا ہے۔۔ تو میرا سوال ہے کہ جب اللہ لوگوں کو گمراہ کرتا ہے تو پھر لوگ کیوں قصور وار ٹھہرائے جائیں۔۔؟۔۔

اور آپ برائے مہربانی اس میں اپنی طرف سے الفاظ نہ ڈالیں، کیونکہ جب آپ اپنے وضاحتی الفاظ ڈالتے ہیں تو ایک طرح سے اس بات کا اعتراف کرتے ہیں کہ اللہ پوری بات کہنے سے قاصر رہا، لہذ آپ کو یہ کمی پوری کرنی پڑرہی ہے۔۔۔ بہتر ہے آیت کے الفاظ تک محدود رہیں۔۔۔

azeezam zinda rood sb, quraan ka asal tarjama wohee ho sakta hai jo is ki kisi baat ka saheeh mafhoopm bayaan kare.

kia aap ne kabhi kisi zabaan ki munaasib dictionary per ghoro fiker kiya hai is main ilfaaz ke maani kaise explain kiye jaate hen?

aik aik lafz ke istemaal ko explain karne ke liye safoon ke safe bhare jaate hen. aik lafz ke jitne maani bhi diye jaate hen aur jitne ilfaaz main diye jaate hen sab us lafz ke drust maani hi hote hen.

is ko aap mathematical expression ke zariye baa asaani samajh sakte hen eg ham 10 ko 1+9 bhi likh sakte hen kyunkeh 1+9=10, 2+8=10, 3+7=10. yahee nahin aap 1+2+3+4=10 bhi likh sakte hen aur 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=10. yahee nahin aap is ko 12-2=10, 16-6=10, 20/2=10, 40/4=10, 1x10=10, 2x5=10 waghera waghera bhi likh sakte hen.

agar aap ko shak guzre to aap apne jisam ke kissi hisse ka naam likh ker is ko explain ker ke dekh len ye kitne mukhtalif ilfaaz ke zariye explain kiya jaa sakta hai.

misaal ke tor per lafz aankh ko lijiye aur ab is ko explain karna shuroo kijiye bahot jald aap ko maloom ho jaaye ga ye lafz kitne tareequn se explain kiya jaa sakta hai.

kisi bhi abaarat ka asal maqsad kisi baat ko samjhna ya samjhaana hota hai. lihaaza jo baat aik lafz se samajh main na aaye us ko khol ker bayaan kiya jaata hai aur maqsad sirf aur sirf baat ko samjhna aur samjhaana hi hota hai.

ab aap kahen ge phir khudaa ne ye kaam khud kyun nahin kiya? is ka jawaab ye hai khudaa ko maloom tha main jaisi baaten logoon ko de rahaa hun kuchh un main se meri baatun ko samajh saken ge aur woh doosrun ko samjhaa saken ge.

yahee wajah hai khudaa ne aik munaasib kalaam diya insaanu ko jis ko woh aik doosre se samajh sakte hen.

agar aap ki samajh ke mutaabiq khudaa ko hi poori tafseel se baat samjhaani chahiye thi to aap bataayen khudaa ko apni baat kitni tafseel se karni chahiye thi? kia khudaa quraan bachoon ko bhi samjhaa deta?

aisi baaten aap is liye apne zehn main laate hen kyunkeh aap khudaa ke maqsade takhleeq ko zehn se door rakhte hen jo keh her waqt aap ke zehn ke saamne hona chahiye. is liye keh agar maqsad saamne ho to phir baat ko us maqsad ke context main samajhna aasaan ho jaata hai.

regards and all the best.
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کمنٹ اس تھریڈ پر پیش کی گئی سورۃ الکہف کی آیت نمبر سترہ پر ہے۔۔ جس میں کہا گیا ہے کہ جسے اللہ ہدایت دے وہی سیدھی راہ پر اور جسے اللہ گمراہ کردے اس کو ہرگز کوئی راہ دکھانے والا نہ ملے گا۔۔۔ میرا سوال اس آیت پر ہے کہ یہاں کہا گیا کہ اللہ جس کو گمراہ کردے ، مطلب اللہ بھی لوگوں کو گمراہ کرتا ہے۔۔ تو میرا سوال ہے کہ جب اللہ لوگوں کو گمراہ کرتا ہے تو پھر لوگ کیوں قصور وار ٹھہرائے جائیں۔۔؟۔۔

اور آپ برائے مہربانی اس میں اپنی طرف سے الفاظ نہ ڈالیں، کیونکہ جب آپ اپنے وضاحتی الفاظ ڈالتے ہیں تو ایک طرح سے اس بات کا اعتراف کرتے ہیں کہ اللہ پوری بات کہنے سے قاصر رہا، لہذ آپ کو یہ کمی پوری کرنی پڑرہی ہے۔۔۔ بہتر ہے آیت کے الفاظ تک محدود رہیں۔۔۔

azeezam zinda rood sb, khudaa na kisi ko hidayat deta hai aur na hi gumrah karta hai us maani main jis maani main aap samajh rahe hen.

aisa aap is liye samajh rahe hen kyunkeh aap ne kitaab ko poori tarah samajhne ke liye padha hi nahin hai.

quraan ko samajhne ke liye padhne ka drust tareeqa ye hai keh aap us ki kisi bhi baat se mutalqa sab baaten jama ker ke nateeja nikaalen. issi ko tafseer ul quraan bil quraan kehte hen. yani quraan ki tafseer quraan se.

issi liye meri aap se pehle bhi baat ho chuki hai aap ki quraan daani per. yahee wajah hai aap ko pehle quraan hi main se us tareeqe ko seekhna chahiye jisse quraan samajh main aa sake.

khudaa ka baaz jaga hidayat dene se muraad insaanu ko apna paighaam dena hai jo us ne apne bhaije huwe anbiyaa ke zariye diya logoon ko.

deegar jaga hidaayat dene se muraad ye hai, jo log us ki kitaab ko theek tarah se samajhne ke liye theek tareeqe se samajhne ki koshish karte hen un ko hidaayat mil jaati hai aur jo us ki kitaab ko uthaa ker aik taraf rakh dete hen ya us ko us tareeqe se samajhne ki koshish nahin karte jisse woh kitaab samajh main aa sakti hai to phir un ko hidaayat nahin milti.

ab jo shakhs chahta hai us ko hidaayat mile kitaab se to us ko us kitaab ko ussi tareeqe se padhna ho ga jisse woh kitaab samajh main aa sake warna aur kisi tareeqe se kitaab ko samajhne ki koshish kare ga to apna waqt hi barbaad kare ga.

is baat ko samajhne is liye zaroori hai kyunkeh her kaam karne ka koi na koi drust ya aasaan tareeqa hota hai jisse aadmi ka na sirf waqt aur mehnat bach jaati hai balekh isse jo takleef hoti hai usse bhi insaan bach jaata hai.

regards and all the best.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کمنٹ اس تھریڈ پر پیش کی گئی سورۃ الکہف کی آیت نمبر سترہ پر ہے۔۔ جس میں کہا گیا ہے کہ جسے اللہ ہدایت دے وہی سیدھی راہ پر اور جسے اللہ گمراہ کردے اس کو ہرگز کوئی راہ دکھانے والا نہ ملے گا۔۔۔ میرا سوال اس آیت پر ہے کہ یہاں کہا گیا کہ اللہ جس کو گمراہ کردے ، مطلب اللہ بھی لوگوں کو گمراہ کرتا ہے۔۔ تو میرا سوال ہے کہ جب اللہ لوگوں کو گمراہ کرتا ہے تو پھر لوگ کیوں قصور وار ٹھہرائے جائیں۔۔؟۔۔
۔آپ نے کہا خدا کسی کو زبردستی ہدایت یاب نہیں کرتا نہ ہی کافر کرتا ہے، مگر اس آیت میں تو خدا اس سے الٹ بات کہہ رہا ہے۔۔ کیا آپ اس آیت کا رد کرتے ہیں۔۔؟؟۔

azeezam zinda rood sb, aasaan baat yun samjhen keh khudaa logoon ke raaste ki diwaar nahin banta keh agar woh drust raaste ki taraf aayen to un ko zabardasti rok de. na hi woh logoon ko zabardasti bhaid bakriyun ki tarah ghaseet ker kisi hidaayat naam ke baade main band karta hai. ye baat baaz ayaat main quraan saaf saaf bayaan karta hai.

magar aap ne to quraan sirf us waqt kholna hai jab aap ko us per tanqeed karne ka dora padta hai, maazarat ke saath.

regards and all the best.
 
Last edited: