دوران عدالت نکاح کیس کا فیصلہ محفوظ،کل سنایا جائے گا

News_Icon

Chief Minister (5k+ posts)
https://twitter.com/x/status/1753479293857141241
سابق چیئرمین پی ٹی آئی اور بشری بی بی کے خلاف دورانِ عدت نکاح کیس کا معاملہ

بشریٰ بی بی نے اپنے بیان میں 14 نومبر 2017 کا طلاق نامہ من گھڑت قرار دے دیا، خاور مانیکا نے مجھے زبانی طلاق اپریل 2017 دی ، بشریٰ بی بی کا بیان

اپریل سے اگست 2017 تک میں نے اپنی عدت کا دورانیہ گزارا آگست 2017 میں لاہور اپنی والدہ کے گھر منتقل ہوگئی ، یکم جنوری 2018 کو بانی پی ٹی آئی سے ایک ہی نکاح ہوا، بشریٰ بی بی کا بیان

Last edited:

patwari_sab

kal sonaya janay wala faisla.
Khan/ bushra bibi zina k mortaqib hove.. is liye in ko 40 koro or 10 sal qeed ki saza sonayi jati hai.

Sach Bolo

Senator (1k+ posts)
I would hate to see both getting sangsar inside Adyala but you never know.

Cant really blame courts when you had a weak penis and your new girl friend was horny as hell and your Nikah Kahwan was just doing his religious duty and your ex husband was plain jealous

kal sonaya janay wala faisla.
Khan/ bushra bibi zina k mortaqib hove.. is liye in ko 40 koro or 10 sal qeed ki saza sonayi jati hai.

patwari_sab

Cant really blame courts when you had a weak penis and your new girl friend was horny as hell and your Nikah Kahwan was just doing his religious duty and your ex husband was plain jealou
duffers ne apne kangaroo court k through jail trail krwa kr khud apne muu par kalaq mal di.

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Napaak fouj ka Randi khaanaa. Awaam ne agar 08 feb ko inn ko shikasat na di tou phir agley 100 saal takk yeh harami fouj iss mulk par musalat rahey gi.

but

Voter (50+ posts)

Cant really blame courts when you had a weak penis and your new girl friend was horny as hell and your Nikah Kahwan was just doing his religious duty and your ex husband was plain jealous
can u plz check with your sister she is horney as hell last night...😂🤣😂 she will confarm i'm the one who take her to cool paradise on my dick..😂