اُٹھو خدا کے لیے اُٹھو let us wake up

Khurpainch

Minister (2k+ posts)
x8327_44139355.jpg.pagespeed.ic.Vtp_u1C8x4.jpg

Mughal Badshah

MPA (400+ posts)
Yeh qoum jagny wali nai.... in k zameer mar chukay hain aur in k ander begharti ki mutmaeeen salahiyatain hain aur ghulami ki mohar lagi ha so ap ne likha to acha but faida nai aesy logon main time zaya karny ka...

Mechanical Monster

Senator (1k+ posts)
او میرے الله............ میرے دل کو سکون ،قرار اور اور مجھے ہمت دے

. میں میدان چھوڑ کر بھاگنے والوں میں سے نہیں ہوں

Last edited:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
اس قوم کو سونے دو
آج پارلیمنٹ میں جو تقریریں کی گئی ہیں وہ سبوت ہے اس بات کا کہ مردہ لوگ حکومت کر رہے ہیں تبھی ساری قوم زومبی بن چکی ہے

cheetah

Chief Minister (5k+ posts)
Yesterday how much unanimous all the politicians were, never ever in the past for the uplift of the country, for the rights of the people. All these are gangs of thugs dividing the people in the name of religion and on ethnic grounds so that they will keep on sucking their blood. Now only way left is the bloody revolution massacre all these blood sucking rulers and their cronies even if few innocent people die never mind they are dying daily not few but in plenty. Soon people will realize the magnitude of the blunder they have committed by supporting the family dynasty.

Muhammad Ali Nisar

Voter (50+ posts)
yeh qaul lagta hay dr. imran khan ka hay keh nahanay say aqal ati hay; chalo IK ki aqal ka raaz bata diya tum nay; ab main Ik per aitraaz nahin karon ga ;)

Ye Har Baat Ghoom Phir K Imran Khan Pe Kyun Le Jatay Ho dost . Main ne To aik Simple sa Mashwara Diya , Ap usay Political Way main le Gaye.
Even though I had No Such Intention.

Adonis

Banned
Ye hi tu mushkil hai, tu rooz utha hai aik zoombie ki tarah magar teri Damgh aur zameer tu kaab ka mar chooka hai. Magar zaida deehan na dee, tujhe ye baat samjh nahi ai gi.

toon koi general zameer ki baat to nahin kar raha? ab to baba taraqi ho hayi hay ab to

pasha pasha rasha rasha ho rahi hay

pasha b nahin anay wala; woh dhka day kay patli gali say nikal gaya

syed irfan01

MPA (400+ posts)
YEs this nation is spineless and I am happy I left the country years ago. They just want everything to change while watching tv or from facebook. The truly deserve the current setup. They will never get out/

crankthskunk

Chief Minister (5k+ posts)
toon koi general zameer ki baat to nahin kar raha? ab to baba taraqi ho hayi hay ab to

pasha pasha rasha rasha ho rahi hay

pasha b nahin anay wala; woh dhka day kay patli gali say nikal gaya

Ok, let's assume your arguments, Imran Khan has failed. Now what?
Would it make any difference to the conditions of the poor of Pakistan. Would they get health facilities, education facilities, justice etc?
Don't worry, I know you are a dead Zombie therefore, don't tax your puny brain too much on matters which are beyond your realm.